To sigurno ni bil Italijan... ampak kaksen balkanc z avtom, na katerem so ITA tablice 🤪😂😛😜 ... Italijani pa ja lepo vozijo in nikoli ne divjajo in ne delajo prekrskov 😜
Opolnoči se bo liter 95-oktanskega bencina na bencinskih servisih zunaj avtocest pocenil za 2,6 centa, na 1,508 evra, liter dizla za 6,4 centa, na 1,544 evra, in liter kurilnega olja za 6,3...
In potem bo zopet tvoj šef Jest mene napadal, da širim sovraštvo na forumu.
Kot prvo... jaz nisem njegov šef ... Kot drugo pa si sam kriv ... Preberi malo svoja sporočila, kjer pišeš o "vajinih" CX-30-kah ... Nekdo, ki pride slučajno mimo, bi mislil, da sta partnerja, ker CX-30-ke ponavadi vedno skupaj "obdelujeta" ...
Potem je pa še tretja stvar... Si preveč obseden s politiko in "pernatim", ker ga moraš skoraj v vsak svoj prispevek zraven uturit ... 🤪
Naceloma je 150 konjski tudi dovolj... je pa vsekakor bolje, da je mocnejsi ... Taksno je moje mnenje ...
S 150 KS bos ravno tako prisel vec ali manj povsod... ni pa nujno, da bo zato poraba zato prav veliko nizja ...
Glede bencinskega motorja... Samo imam G194 ... in je poraba samo za kaksen liter visja od prejsnje sestice D175. Razlika je ta, da je CX-5 manj aerodinamicen, tezji in ima AWD ...
Povprecna poraba dizelske sestice je bila 7.36 l /100 km v cca. petih letih... Sedaj pri CX-5 je 8,69 l /100 km
Sem danes videl svojo bivso CX-5 in malo pocvekal z sedanjo lastnico… Je se vedno zelo zadovoljna… ima pa precej bolj nezen nacin voznje, saj ima povprecno porabo po racunalniku okoli 7,2 …
Sam tako za razmišljati...ja,kaj je bilo pa z staro ceno "narobe"?!
Kaj je tukaj za razmisljat? Prejsnja cena je bila previsoka … Tudi sedanja ni ravno nizka… ampak za marsikoga ze sprejemljiva… Sem pa preprican, da bo sla se dol… Slabo je pa to za tiste, ki so placali visjo ceno in ne bodo ravno srecni ob prodaji nekaj let starega avta… Ampak to je pac trenutna situacija, ko so sle cene zaradi nekqterih brezveznih razlogov (korona, Ukrajina, poplave, potresi,…) nenormalno gor…
Ne kupujejo vsi novih ali skoraj novih avtov… prav tako je marsikomu vseeno, koliko opremljen avto imajo… velikokrat je vazna samo barva in izgled …
Sicer pa se vse vec EVjev dobi tudi okoli 30K € … poleg tega pa so tudi cene ICE sle krepko navzgor… in pod 25€ ze tezko dobis kaj “pametnega” … Spet to ne velja za vse… kar je tudi prav… Enim je vec vredno, da imajo cimvec nepremicnin, drugim, da vecino mesecnega zasluzka pustijo za sankom, tretjim, da placo spravljajo doma v štumfu…
Socer pa tudi kitajci napredujejo… Podobno kot so pred mnogimi leti recimo japonci… in kasneje korejci…
Ni vec na voljo samo Renault, pa VW, Opel, Citroen,…
Zakaj si potem vzel hibrida, če so EV oh in sploh?
To sem ze napisal... Predvsem zato, ker nisem skoraj nikjer dobil EV za testno voznjo za kaj vec kot pol urce ... vecinoma pa sploh niso odgovorili na povprasevanje ... Edini, ki sem ga lani dobil na test je bila Skoda Enyac, ki mi je bila sicer vsec... vednar pa predraga za bolj opremljeno varianto, ki je mene zanimala ... Pred leti pa sem imel enrkat na vikend testu Renault Zoe ... vendar takrat se z zelo omejenim dosegom (po WLT je imel takrat samo okoli 200 km, meni je ponavadi racunalnik pri polni bateriji kazal samo okoli 130 km dosega ...)...
In kot sem ze napisal, ce bi Tesla spustila cene nekaj mesecev prej, ko sem se odlocal, bi se verjetno danes vozil s Teslo ... Verjetno tako razmisljam, ker sem medtem videl, kako fajn je voznja v EV nacinu ... in ker imam sedaj tudi soncne panele na strehi ... Ko sem se odlocal za menjavo je bila Tesla Y Dual motor Long Range blizu 80K € ... Danes je dobrih 60K € ...
Drugače pa švedi, norvežani in na Aljaski so že imeli pred 20 leti štek doze na parkingih.
To pa zaradi mraza.
Voltage unbalance in the low voltage distribution network is amongst the main power quality issues caused by electric vehicles
Polnilnice v mestih so ponavadi AC z mocjo 11 ali 22 kW … Hitre in ultrahitre DC polnilnice so predvsem na avtocestah in na taksnih tockah, kjer potrebujes hitro polnjenje… V mestih je vseeno, ce avto stoji nekaj ur in se medtem polni…
Ampak nekomu, ki je apriori proti temu, je tezko taksne stvari razloziti, ker vedno najdejo kaksne negativne argumentre, ki vecinoma izhajajo iz raznih “gostilniskih debat” …
In nekdo, ki zivi nekje, kjer nima moznosti polnjenja verjetno ne bo ravno izbiral EV… tako,kot nekdo, ki recimo sploh nima moznosti parkiranja blizu doma, ne bo sploh izbral avtomobila … Nikoli ne bo za vse prav…
Kako se pa EV izprazni nepricakovano? Elektrika kje pusca? Enako kot se lahko izprazni avto na tekoce gorivo, se lahko izprazni EV... seveda ce je sofer nekdo, ki je slampast ...
Je pa res, da imaš v tem primeru vozilo z dvema razlicnima komponetima za vzdrževati, kar pa verjetno tudi ni optimalno.
V bistvu vzdrzevanja ni nic kaj dosti vec, kot ce ni PHEV… Zavore, podvozje, … moras vzdrzevati v vsakem primeru… ostalo pri EV pa v bistvu ne potrebuje vzdrzevanja…
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jest jih pa prej nikoli nisem rocno poklapljal, dokler nisem imel avta z elektricno sklopljivimi ogledali
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani