Skoči na vsebino
Mazda CX-30
Napisano

Še dodaten odgovor @Alex zakaj se to zgodi kar opisuješ. Recimo, da na vrhniškem klancu v trenutku, ko ne držiš žene za koleno pade hitrost na 100km/h in si v 6 prestavi. X motor je takrat pri 2000 obratih in ima komaj 56KM na voljo. Dizelca ima takrat sicer obratov še manj 1700 a kar 92KM. Razlike je kar 36KM in če vemo, da gre zadeva v klanec se to še bolj drastično pozna.

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 6 minutami je Alex napisal:

Če smo realni, ne gre nobena prav super v šesti brzini v klanec ,ne x186 ne baby dino. V čem je problem pri atmosfercih? 

Kot je nekdo napisal, voziš v šesti v klanec, recimo 150 / uro in nenadoma nekdo pred teboj upočasni. Upočasniš tudi ti. On ima dejmo rečt turbo dizel, pohodi na gas in gre. Ti pa v šesti kar konkretno zaostaneš. Menjaš v peto, kjer pa pri teh hitrosti 140-150 na uro motor zatuli pa ne poskoči glih ne vem kako. Ta zamik meni pri teh atmosfercih ni všeč. Ko grem z dizelco, greš v klanec kolikor si pač upaš hitro, spustiš gas, ga dodaš in avto hipoma pospeši in si takoj na prejšnji hitrosti. To je turbina, ki mi pri tem avtu manjka. 

Ne vem koliko časa bom trpel to. 

 

Ja natančno tako - odgovor je pa popolnoma enostaven in sicer turbo dizel ima največ uporabne moči že zelo zgodaj na obratomeru, atmosferski bencinarji pa na koncu krivulje. Razlika je v tem, da se večino časa uporablja začetni del obrato, le rdko pa končnega. Zato skos govorim kako zavajujoče so navedbe o konjaži na specifikacijah posameznih motorjev.

 

Tale primerjalni graf dizla 150KM v šestki in tvojega CX-30 premijca s 186KM pove vse oziroma skoraj vse.

 

image.png

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 6 urami je samSimon napisal:

A mi lahko nekdo prosim najde krivuljo navora še za mojo 2010, 2.0, 155 konjsko, za primerjavo? Oziroma, ali je morda krivulja podobna tej novejši 2.0 E-skyactive na zgornjem grafu, zeleni?

 

Krivulja navora in moči pri določenih obratih

 

image.png

 

pa še v številkah, ki žal niso niti od daleč primerljive s tema dvema motorjema, ki ju primerjamo.

 

image.png

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
dne 14. 3. 2025 ob 16:22 je Janez007 napisal:

 

Sem vesel, da je boljši G140 celo 2.000€ cenejši od manj zmogljivega (slabši navor pri 2.000 obratih, kaj šele pri 1.500 in manj ... območje, ki je najbolj uporabno), navitega X186. 😁 

 

image.png

 

Sem tudi sam malo podvomil o tem grafu. Da ima N/A motor pri 1500 obratih preko 200Nm navora.... uff pa sej ni turbo dizel

 

In tukaj je dejanska primerjava, ker kot kaže so kr precej BS-jali tole slikco. Zanimivo, da med 2500 obrati in 3600 obrati ima 2.5 motor več konjev na voljo. In to so dejansko tiste moči s katerimi se normalno vozi in jih vozniki večino uporabljajo.

 

image.png                    
                         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
                         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
                         
         
         
         
         
       
       
       
       
       
       
                         
         
         
       
       
       
         
         
         
       
         
                         
         
         
       
         
         
       
       
       
         
         
                         
         
               
               
                 
               
               

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 4 urami je Bini napisal:

Tisto o 6.0 l pri G140 pozabi.... 😉

 

A ti veš kakšno ima tipično vožnjo, da si takoj določil naj pozabi? Če se veliko vozi po regionalkah po omejitvah brez nekih dramatičnih hribolazanj, je to čisto dosegljivo. Če men rata na dizlo v takih pogojih bit pri štirih litrih zakaj njemu ne bi kakšen deci pod 6 litrov. :nevem:

 

Če pa je notri vključena AC in vožnja na omejitvi pa še kakšna mestna je pol pa ne bo šlo in bo znatno višja. Vse je odvisno od pogojev oziroma režima vožnje.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 3 urami je Bini napisal:

Tole niso ravno uradni tovarniški podatki ampak so kar vredu in precej v prid x186 motorja, sploh tisti od 0 do 160 je 5 sekund in to je v metrih pri 160km/h kar veliko! :danzoman:

 

Od kdaj pa si ti divjak ratal? Izbral si namreč najbolj nepomemben podatek, ki ga lahko najdeš in ga bi mogoče sprobal 1x v življenju, tko kot sem sam 1x sprobal max brzino moje šestke. Ja gre 220 po števcu.... uuuuaaaa super in to je to.

 

99% se avto uporablja v tistih režimih vožnje, kjer sta iz primerjalne tabele motorja skoraj identična. Oziroma 2.5 ima tolk več navora v nizkih obratih, da se ga da vozit skoraj kot dizla, kar je za povprečno vožnjo veliko bolj prijazno kot telovadba z menjalnikom, ko hočeš vozit normalno a še vedno dinamično. Za bit pobalin pa ne en ne drug motor nista primerna pa če še tolk tulite o nekih premijcih in nekih nadnaravnih motorjih.

 

V glavnem, oba motorja sta super, kar neverjetno primerljiva... pri X-u imaš seveda nekoliko več rezerve, samo če boš tisto rezervo uporabljal in vozil tam poraba ne bo nikoli 6 litrov ampak vsaj 8+.

 

Bottomline - ne glede katerega vzameš nisi naredil napake.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Sicer smo se o tem pogovarjali že pred časom, ampak je verjetno razlika tudi kateri letnik so in dimenzija same gume. Jaz mam letnik 2019 prva vgradnja na dimenziji 225/45 R19. Preko 50.000 prevoženih, pa še niti blizu ni profil proti koncu (zame je konc tam nekje proi okoli 3,5mm). Se pravi nobene ekscesne obrabe in to na navorniku. V suhem super, v mokem povprečna pa se mi še ni zgodilo, da bi ABS zapel. Drugače pa zdrsne tam, kjer zdrsnejo tudi vse ostale gume, ki sem jih imel.

 

Tako, da po moje je res odvisno bolj od serije oziroma kolk so šparal.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 2 urama je Mraušk Mčk napisal:

 

A tole na 6ici prve generacije pa niso original! zavesice ampak flapi za povečanje vzgona in nižanje pristajalne hitrosti al kaj?:lol:

 

 

zavesice1.png

 

Sem imel originalno gor na prvi šestki, dokler mi niso škode naredile in to precejšnjo, pa še kasko mi je ni hotel pokriti. K sreči mi je avto kmalu za tem razbil en neprilagojen primorc pa tole ni bilo več važno.

 

Aja kako mi je škodo naredilo. Prva guma je povozila palico, ki jo je tako nesrečn dvignilo, da se je zatajnila točno v plastično gubo zavesice. Res, da je zavesica relativno mehka, ampak je vseeno dovolj dolgo držalo paiico, da je ta enostavno zvila cel del praga pred prednjimi vrati.

 

Sem bil pri kleparju in je omenil, da letno dobi par takih primerov kot je moj in le na avtih s takim tipom zavesic. Naslednji teden po dogodku so letele dol. Kasneje pa Mazda originalno ni nikoli več dajala zavesic gor pa noben moj avto ni mel speskanih blatnikov ali praga. Očitno so bolje zaščitili te dele.

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 3 urami je GregorV napisal:

Še to, ima kdo od vas namešene zavesice pri kolesih? Se splača to namestiti? Cena v konfiguratorju je kar divja, 200€.

 

Zavesce so samo paštetaturisti Čehi za časa varšavskega pakta gor natikal, ko so se v svojih Škodičkah peljali na Jadran. Takrat je to bilo fejst moderno kot recimo beli štumfi v plastičnih sandalih. Ups... beli štumfi v natikačih so spet moderni, za zavesce pa ne bom trdil... glede, da jih prodajajo jih nekdo kupuje očitno.

 

Ok, šalo na stran... glej, če se spoštuješ, prosim lepo ne dajaj tega gor. Zgleda obupno in ne služi ničemur. Pusti tako kot je pa še 200€ za kaj drugega daj.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano
pred 21 minutami je Jest napisal:

po šipi ti bojo vseeno srali ;) 

 

Ej so se specializirali. Zdaj v nizkem preletu se userje zadane rob havbe, drek leti po celi havbi, direkt v šipo od koder se odbije in razsuje še po strehi (sanke niso nič obranile). 4m dolgo sled je naredil - to nisem še videl. Škoda, da nisem slikal.

 

Nimam glih občutljivega želodca, ampak tukaj me je pa kr malo zvilo, da sem sapo lovil ob poglediu na to golobjo mojstrovino.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Indonezijci zdaj živijo tisto, kar smo mi pred 20 leti. Čase avto romantike in uživaštva v svobodni izbiri, kjer je dejansko le denar omejitev kaj si boš privoščil.

 

Mi smo zdaj v mračni dekadenci, napol diktatorskega ukazovanje iz neke nedemokratične entitete imenovane Bruselj pod vodstvom prve čarovnice in kradljivke.

 

Vse bi nam pobrali in za tanke dali ter vprašal:" wollt ihr Butter oder Kanonen?" pa smo odgovorili " wir wallen kanonen" , "Kanonen machen uns stark, Butter macht uns nur dick".

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Mislim, da je to če maš vklopljen "menjalnik" v B (Brake), kjer dejansko dela res fejst rekuperacijo. Ampak ker se da lepo s pedalom za pospeševanje uravnavat hitrost je možno, da je zgolj malenkostno zmanjšal hitrost, ampak ker je bil v načinu B se vklopiji vseeno bremzne luči. Če bi ga imel v D se verjetno to ne bi prižigalo.

 

Je pa fora, da to voznika ne moti in je čist srečen kako dobro se pele, tisti zadi za njim pa norijo in tulijo "kakšen bebec, da ne zna brez zavore v ovinek peljat in bremza vseskozi". Je pa moteče seveda za tistega zadaj, ker mora biti vseskozi na polno pripravljen, a ta spredaj dejansko bremza al samo nekoliko gas spušča.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6
Napisano

AT v bencinarju 2.5 je dobro uparjen z motorjem in verjetno edina res smiselna izbira AT-ja v Mazda 6 atmosfercih. AT v švohnejših različicah bencinarjev pobira čisto preveč živosti in je za moje pojme mnogo preveč potraten. Isto velja za dizle, saj ta AT res ni dobro stunan v povezavi z motorjem in zato trpi predvsem ugodna poraba. Za dizla bi bil idealen dvosklopčni avtomatik, da bi bil in varčen in ustrezno živahen.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi
Napisano
pred 6 urami je Shrek napisal:

Jaz pa dlje časa v vrhniškem klancu ženo za kolena držim

 

A tolk počas greš, da se bojiš, da ti bo med vožnjo ven spizdila pa raj mal držiš. :hudicek:

 

Se pa strinjam z @Alex, ker za babo stiskat so bolj primerne in romantične druge priložnosti, kot ravno med vožnjo. Pa verjamem, da jih je bistveno več kot med samo vožnjo. 😜

 

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vinjeta
Napisano
pred 7 urami je sportman333 napisal:

letna jim velja "koledarko leto" ker imajo poleg e-vinjete tudi še vedno sticker.....

 

Teli jodlarji so itak eni zaostalci... še Moravčani se jim smejijo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano
pred 38 minutami je Slivka napisal:

@Boss, ta "tvoja" teorija, da so krožna križišča varna in enostavna, ima dva pomembna pogoja:

- vsi v krožišču morajo pravilno uporabljati smernike

- krožišče mora imeti premer vsaj 25 metrov, rajši več

 

Če ta dva pogoja nista izpolnjena, je krožišče najslabša možna stvar in zelo nevaren del ceste. Ker če ljudje ne dajejo smernikov, lahko samo ugibaš, kam bo kdo zavil in kdaj lahko ti zapelješ v krožišče - brez da komu izsiliš prednost. Če pa je krožno križišče premajhno, ti pa avto prihaja pod prevelikim kotom, da bi sploh videl njegov desni smernik. Zato so se Italijani dobro domislili, da če greš po krožnem, imaš levi smernik, pred izvozom, kjer greš ven, daš pa desni smernik. No, nekateri v krožiščih dajejo smernike kot bi bilo navadno križišče: če gre ven na prvem izvozu, da desni smernik. Če gre na drugem, ne da smernika. Če gre na tretjem, da pa levi smernik. V vsakem primeru je boljše kot pri nas, ker vsaj vidiš levi smernik in veš, da ne smeš peljat, ker bo on nadaljeval po krožnem...

 

Nič ne razumem, kako je lahko nevarno če ne da žmigavca? Če ga ne da, pomeni, da še ne gre ven in ga moraš počakat. Če pa vseeno zapelje ven brez žmigavca, trpi pa edino tvoj ego, ker si čakal za brezveze, ampak še vedno je avto cel.

Če ne vidiš smernika pač počakaš, a ne. Valjda ne pelješ ko tele v krožišče v upanju, da je mogoče dal smernik a ga nisi videl. :nevem:

 

Tudi pri Italijanu velja isto... a res vsak Italijan da vedno žmigavec? Se pravi, ko ne vidiš levi žmigavec pač zapelješ v krožišče, ker predvidevaš, da se tudi desnega na vidi, ker je pred prevelikim kotom. Ne vem, še 1x... če žmigavcev, zaradi katerega koli vzroka ne vidiš pač ne grež v krožišče oziroma počakaš, da se situacija razjasni na nek drug način (beri model nedvoumno zapelje iz krožišča).

 

Mislm pa da pretiravaš glede tega, da ne vidiš desnega smernika, ker v takem primeru bi moralo biti krožišče strašno majhno, kar bi pomenilo tudi izredno nizko hitrost vožnje in neka huda drama ne bi bila, tudi, če slučajno ne vidiš desnega smernika.

 

Motoviljenje s smerniki levo, desno v ugibanju kdaj ga recimo dat v krožišči z več kot štirimi izhodi je pač samo dodatno obremenjevanje voznika in delat komplikacijo, kjer je ni. Pri majhnih krožiščih boš prej narobe s tem sporočil drugim udeležencem, kot pa da jim boš brez kančka dvoma dopovedal kaj želiš. Pri večjih krožiščih pa za nedvoumnost skrbita dva ali trije pasovi s katerimi nakazuješ točno kam greš in je to bolj smiselno kot dajanje levega žmigovca.

 

Je pa vedno res, da ljudje v svojem neznanju pač ne znajo vozit in potem vidiš Desusovca, ki se vozi cel krog po zunanjem pasu in jebe ostale voznik v glavo (krožišče pri Žalah je tipičen tak primer pa ni krivo krožišče).

 

Drugače pa za moj pojem so najboljša turbo krožišča, ki edino kar zahtevajo od tebe je, da se pravilno razvrtiš pred krožiščem.

 

Pa seveda sem presenečen, kako dobro deluje ogromno krožišče v Tomačevem, ki je opremljeno s semaforji. Sem pred leti mislil, da je to bedarija, a se je izkazalo, da je to dejasnko najboljša rešitev in podporto s tem, da gre za pametno krožišče, ki zna prilagajat intervale glede na promet pred vsakim semaforjem v tem krožišču. To je dejansko res top model krožišča.

 

 

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Še tolk slabše... Tole gledaš v Indiji, Indoneziji, Filipinih, Pakistanu.... kaos brez reda in discipline (ordnung und disziplin).

 

Pol pa iz držav, kjer ne znajo uredit pravila uporabe krožišč pridejo razlage tipa

 

WWW.ZURNAL24.SI

Nizozemski prometni inženirji so prišli do sklepa, da krožna križišča niso vedno varna. Nekaj so jih celo že ukinili in namesto njih postavili...

 

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano
pred 2 urama je jures napisal:

Kot sem napisal pred vklopom, ce gre levo v rondo vstopa z levim, ce gre desni z desnim, ce gre naravnost pa nima.

 

To ni šala, 1,5 leta sem bil tam, v Italiji pa FR pa enako

 

Fak resno? A če je pa krožni s 5 ali več izvozov si pa pomagaš kako... vklopiš še dolge luči, brisalce pa hupo? :nevem:

 

Krožni so tolk enostavni v teoriji, dokler jih v praksi ne prevzamejo idioti.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano
pred 53 minutami je jures napisal:

Pa v italiji je samo ena linija v rondoju - idealna dirkaska. Zunanji - notranji - zunanji pas. Obvezno

 

Tko, k na sliki zgoraj, ko un rumeni avto piči skoraj naravnost skoz rondo. 🤪

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.