Spet se oglašam, ker nekateri, ki vozijo dizla, več vejo kot mi, ki vozimo ta motor že nekaj let. 😃
in kaj si drugače napisal kot sem omenil? Se pravi bitching around for nothing, češ kdor tega nima o tem ne sme govorit al kako? Sej se samo pogovarjamo in izmenjujemo mnenja.
In ti daješ podatke za lažjo Mazdo 3 in Mazdo 6. Obe lažji sta z boljšim količnikom upora in manjšim prečnim presekom zato so razlika v porabi pri 6-ki cca 0,5 litra nižje kot na CX-5. Pri trojki si pa upam cel liter dat nižjo napoveg kot pri precej velikem SUV-u
Zdaj pa poglej tvoje navedbe in to preseli na CX-5 ... torej kje smo?
Sedaj vozim avensisa karavan 11/2010 motor 2.0d...
Poraba 5,5-6.8...
Sicer nimam CX-5 ampak tukaj je en problemček in sicer, da je avto dokaj masiven, SUV oblike s prirezanim zadkom. Nič od tega ni dobro napram Avensisu kar se tiče porabe. Ker gre tukaj za n/a motor brez turbota je moč na voljo precej visoko na obratomeru, kar pomeni pri vsakem malo bolj "nasilnem" pospeševanju kar precej visoko porabo. K sreči ti je všeč ročni menjalnik kar je velik plus tako pri agilnosti avta kot pri porabi.
Glede na podatke, ki si jih imel pri Avensis dizlu bi rekel, da računaj na porabo okoli med 7 in 8l/100km. Če bi vzel avtomatika pa med 8 in 9. Manj od tega bo v povprečju nemogoče naredit
Nova Mazda 6e je opremljena z baterijo kapacitete68,8 kWh, kar omogoča doseg do479 km. Obstaja tudi različicaMazda 6e Long Rangez baterijo kapacitete80 kWh, ki omogoča doseg do552 km.
Čist preveč idealen teoretičen podatek. To je glih tako kot bi rekel, da moja dizelca kuri 4,2 l/100km. Je možno, ni pa življensko.
Domet preračunan na celo baterijo je tudi manipulacija prve vrste, saj vsi vemo, da nihče ne bo šel do konca izkoristit baterijo pol pa avtovleko klicat. Za mirne živce in proti range anxiety je mini minimum 10% baterije, ko greš na polnilnico. Realna poraba te velikosti avta je blizu 20kWh/100km, tako da nekje 300 mogoče maks 350km je dometa z malo baterijo z veliko pa 350-400 v predpostavki, da si na 100% napolnjenosti.
pred 5 urami je Janez007 napisal:
Mazdo 6e bi "natankal" v najboljšem primeru 80.000 Wh/ 200.000 W v 25 minutah za 500 km dosega.
Ne bi jo, ker velika baterija je NMC in se bo polnila maksimalno od 10-80% s 95kW a v povprečju raje blizu 80kW (od 80% do 100% se ne splača polnit na hitrih polnilnicah, ker moč polnjenja drastično pade in je to časovno čisto potrata časa). Ker je to le 70% uporabnosti baterije to pomeni, da polniš 56kWH z 80kW v 42minutah. S temi 56kWh pa se da nares realne le kakih 300km.
pred 5 urami je Janez007 napisal:
A kdo pri ceni električnega avta upošteva vseživljenske stroške, notri v teh pa "čas je denar"? 😃 Pri G194 porabim v 10-ih letih za tankanje 200.000 km/ 700 x 2 minuti = 10 ur časa, pri 6e s hitrim polnjenjem 200.000 km/500 x 25 minut = 170 ur časa.
Pred časom sem ravno to štopal na Petrolu z aplikacijo in realno od trenutka, ko ustavim in ko speljem natankan avto je nekje 4minute, tko da OK tam bo torej 20ur. A pri EV-ju jih je pa z zgornjimi podatki 466 ur če seveda vse polniš samo na polnilnicah, kar bi bilo milo rečeno noro, da nekdo kupi EV-ja za tankat samo na hitrih polnilnicah.
Z manjšo baterijo pa je 22min za dopolnit 48kWh iz 10% na 80%, ker je LFP in se bo polnila v povprečju s 150kW v tem območju polnjenja. A ker se da z njo naredit samo cca 240km je na koncu vseeno preračunano nekje "le" 305 izgubljenih ur na polnilnicah.
Tepihi so... A ce bo pisalo 2024 bojo kej drugacni ? :D. Nesi jih nazaj pa nej ti samo s flumastrom gor napise 2024 pa je 😆
Pa RHD naj prečrtajo in napišejo LHD pa bo vse rešeno.
pred 5 urami je Janez007 napisal:
To se pa ne strinjam, če govoriva o "LUXURY" - s kovinskim napisom Mazda. Na 6-ki so stari 6 let in še kot novi. Če pa govoriva o "STANDARD" Mazda tepihih, ti so res tanjši, slabšega materiala, veliko prej se obrabijo in veliko težje jih je čistiti (sem kupil pred letom nove za v 3-ko, pa je pod pedalom za gas že skoraj luknja ...)
LUXURY so po mojih izkušnjah mnogo, mnogo boljše kakovosti kot STANDARD.
Absolutno, to je kot dan in noč. Imam isto Luxory pa izgledajo po dobrih 5 letih skoraj kot novi. Nobenih lukenj ipd. sranja. Vredno svojega denarja.
Eh, daj no to je prastara fora iz časov yugecov.... 🥴😊😉
Yugec ni bil nikol premium, tako da ne moreš primerjat. Baje, da je tuki čist drug filing in da ko enkrat porivaš (cx-30 mislim) ti rata tolk všeč, da hočeš še.
Edino dizel in PHEV uspeta met toliko malo CO2 izpustov, da ne bo previsokih kazni. Pri tej eco norosti se namreč lahko zgodi, da Mazda "pobegne" iz EU popolnoma. Bo pa več ali manj ogromno odvisno od tiste nesrečne električne nove 6-ke, ki pride k nam nekje v juliju.
To je tko različno, men je po dolgem času blendal en v WV transporterju z GO tablco. Spredaj pred mano je en pač mečkal. Ta model pa pol na odstavnega pa mimo vseh... verjetno je zelo ponosen ker pozna Goloba, da mu ne bodo palicaji kazni prlimal.
Kot v Italiji. Ko veš kje so, daš gasa in se za petnajst minut ustaviš na kapučinu. Pa ustrezno izničiš prehitro vožnjo. Tako smo mi in kolegica vozili na smučanje. 😊
Šit... ne štekam. A ne bi bilo bolj logično se normalno peljat po omejitvi?
Aha...šel do Mb in nazaj...nazajgrede je čez Trojanske tunele že sekcijsko merjenje not🧐
Ojej, to je ostalo notri še od taqkrat, ko so testirali sekcijsko merjenje. To ne deluje več, ker je bilo konec testa. Slabo so updejtal tele mape, ker konec testa je bil že leta 2017 ali 2018.
Drugače pa za info, bodo v drugi polovici letošnjega leta uvedli sekcijsko merjenje na vsakem kraku AC po eno. Trojane, Višnjegorski klanec, Vrhniški klanec in med Brodom ter Vodicami.
Limuzino smo pred nekaj meseci prvič ugledali na pekinškem avtomobilskem salonu, danes pa so pri Mazdi potrdili, da je ta model uvrščen med izdelke za globalni trg, kar pomeni, da bo ta zapeljal tudi...
Ej, a jaz to prav vidim, plastične obrobe na kolotekih in pragovih ?!?! ... in to kao pri limuzini ?!?!?!? OMG WTF pa je to za en konglomerat. Bolj k gledam manj mi je všeč, nima ne Mazdine filozofije oblikovanja not, zadek je izzven proporcov, to ni avto za srednji razred saj ima skoraj 5m dolžine. Zadnja linija luči je tako razmetana in brez občutka, kot da se jim je mudilo.
OK, sprednji del mi je v redu, notranjost razen prevelikega ekrana še kar. Gumbov pa očitno ne bo kar je pa spet velik minus. Ok sank nima kar je velik plus pa če se zadnja vrata odpro na široko s šipo vred pa b tud bil en velik plus. Kakšen i6 dizel PHEV bi bil pa blizu kandidatu.... ampak, baje bo tud v pogonu kitajc notri, tko da pač prečrtano iz seznama.
ELEKTRIFIKACIJA ZA BOLJŠO VARČNOST GORIVA: MAZDA M HYBRID
Vsi bencinski motorji Skyactiv, ki poganjajo Mazdo3 in Mazdo CX-30, so standardno opremljeni z novim sistemom Mazda M Hybrid podjetja.
Kompakten in učinkovit blagi hibridni sistem vključuje jermensko gnan integriran zaganjalnik (ISG) in 24 V litij-ionsko baterijo. Podpira večjo porabo goriva z recikliranjem energije, pridobljene med zmanjševanjem hitrosti, in napajanjem ISG, ki deluje kot električni motor, da pomaga motorju.
ISG predelano kinetično energijo pretvori v električno energijo in jo shrani v litij-ionsko baterijo. Sistem nato s pretvornikom DC-DC pretvori to napetost na ustrezno raven in jo napaja električni opremi avtomobila.
Sprejetje jermensko gnanega ISG zagotavlja tudi prefinjen občutek vožnje, saj sistemu omogoča pomoč pri vožnji in pomaga pri hitrejšem in tišjem ponovnem zagonu motorja po zaustavitvi v prostem teku. Litij-ionska baterija je nameščena med kolesi, kar zmanjšuje njen vpliv na notranji prostor, hkrati pa pomaga optimizirati porazdelitev teže in prispeva k varnosti pred trkom.
Hibridni sistem Mazda M ne izboljša le okoljske učinkovitosti vozila, ampak zagotavlja tudi boljšo voznost. Ko avto začne pospeševati ali se ustavlja, so prehodi gladki in naravni. Z zamenjavo navora motorja za navor motorja lahko hibridni sistem doseže enak pospešek kot sam bencinski motor, pri tem pa porabi manj goriva. Voznik uživa v vseh prednostih blage hibridne tehnologije brez žrtvovanja užitka v vožnji.
OK še 1x... ISG ima dve funkciji in sicer je to generator električne energije bolj znan kot alternator in zaganjač kot je znano pri ostalih avtih. Se pravi sta dve stvari združeni v eno.
Pri klasičnem avtu alternator/generator služi zgolj za ustvarjanje elektrike, ki jo avto potrebuje za delovanje sistemov. Več kot imaš porabnikov večji upor nudi, da proizvede več el. energije. Za premagovanje tega upora služi klasični motor kar pomeni, da je določen procent moči ICE motorja porabljen za delovanje generatorja. To nekoliko poslabša performance in povečuje porabo. Zaganjalnik pa je poseben el. motor, ki ga imajo ICE-ji za zagon ICE motorja.
Mild hibrid pri Mazdi pa deluje tako, da sta funkciji alternatorja in zaganjalnika združeni v eno. Se pravi tale ISG še vedno klasično zažene motor kot štarter. Ko pa pride do zaviranja ali zmanjševanja hitrosti pa izkorišča to silo, da maksimalno obremeni motor, ki s tem bolje zavira in istočasno polni tisto malo baterijo. Tam shranjeno energijo pa uporabi za delovanje električnih sistemov, ko recimo avto stoji z vklopljenim i-stopom in ko je potreba z zagonom, uporabi elektriko iz te baterije. Če je v bateriji še dovolj energije pa v pospeševanju pri nizkih obratih, izklaplja funkcijo generatorja, da ta ne obremenjuje motor in se električni sistemi še vedno napajajko iz te baterije.
To je tisto, kar se čuti, kot nekoliko več moči. Ne da el. motor pomaga pri pogonu koles ampak se le razbremeni funkcija alternatorja, da več konjev ostane ICE motorju za pospešek, saj ne rabi gnat še alternatorja. Ko pa ni več pospeševanj pa ISG služi tako kot klasični alternator in zagotavlja vso elektriko za delovanje avtomobila.
To je vsa znanost mild hibrida. Zato @Alex ti čutiš pri pospešku iz zelo nizkih obratov kot nek dodatek moči pa nisi vedel od kod.
Zakaj? Ko pospešiš v 5. prestavi imaš tam nekje jedva dobrih 1000 obratov motorja in pri teh obratih skromnih 16KM. Alternator pri normalni uporabi jemlje motorju nekje okoli 3kW energije ali na uč dobre 4KM. Se pravi pri navadnem ne hibridu alternator vzame četrtino moči motorja kar je ogromno in ti tako ostane zgolj 12KM za pogon. Pri mild hibridu pa takrat ni obremenitve s strani alternatorja in ti tako ostane teh 16KM. Ampak višji, ko so obrati manj pomebnih je teh 4KM saj načeloma ostajajo na enaki obremenitve oziroma zaradi več obratov celo zmanjšujejo obremenitev Tako, da verjetno tam po 2000 obratih (cca 34KM moči motorja) ni več smisla, da bi hibrid pomagal.
Preberi si tukaj, da ti bo bolj jasno, zakaj se sploh pri motorju cx30 gre.
Haha Ui odgovor. Dej vpraši jo še kje je ta elektro motor. Mislim, da bo to tud za Mazdine inženirje presenečenje, če ga bo našla.😜 Pa vpraši jo kako bi ratalo tak el. motor napajat z baterijo, ki je mogoče kapacitete tretjine ali pa četrtine tvoje na e-MTB.
Pogovarjamo se le o mild hibridu ne pa o X motorju na splošno.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
in kaj si drugače napisal kot sem omenil? Se pravi bitching around for nothing, češ kdor tega nima o tem ne sme govorit al kako? Sej se samo pogovarjamo in izmenjujemo mnenja.
In ti daješ podatke za lažjo Mazdo 3 in Mazdo 6. Obe lažji sta z boljšim količnikom upora in manjšim prečnim presekom zato so razlika v porabi pri 6-ki cca 0,5 litra nižje kot na CX-5. Pri trojki si pa upam cel liter dat nižjo napoveg kot pri precej velikem SUV-u
Zdaj pa poglej tvoje navedbe in to preseli na CX-5 ... torej kje smo?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani