Haha ne,ne ne povelicujem mazde v nebesa ampak menjalnik in sklopko imajo dobro napram ostalim znamkam. Drgac se pa strinjam s tabo in sklopka bolj trpi pri mestni voznji, kot recimo pri relacijski, ampak kljub temu to ne pomeno da bo zdrzala 400k km.
Nisem rekel, da ni bil taxi. Samo pravim, da tudi ce je bil vozen relacijsko nebi bilo nic cudnega, ce bi pri 260k km sla sklopka (sploh citroen). Ce vprasas zurnal pravi da zdrzi 150k km. Sklopka je potrosni material in ene grejo prej druge kasnej. Mal poglej po bmw ali renailt forumih. Folk menja sklopko pri 120-150 k km. Saj ne recem imas izjeme katerim res zdrzi sklopka, ampak overall se mi zdi da je nekako realno povprecje 250-300k km. Moja bivsa sestka ima recimo se vse original lezaje in amortizerje pa ima 350k km. Eni so recimo to vse menjali ze pri 150 k km. Vse je odvisno od voznika in kvalitete materiala.
Cist normalna kilometrina za menjavo sklopke, tudi ce je delal dolge relacije. Je pa treba vedet, da nimajo vsi enako kvalitetno sklopko in enim prej shodi. Seveda je odvisen tudi nacin voznje...
Drzi in se tudi strinjam. Zato pa imajo tester, da preverijo v kaksnem stanju je tekocina in se na podlagi tega le ta zamenja. Na zalost pa vsi vemo kako delajo uradni servisi. Po knjigi in zamenjajo vse kar je predpisano za to kilometrino. Kao zaradi garancije.. 8 let se mi pa vseeno zdi malo prehuda za zavorno tekocino. Jest osebno jo menjam na vsaki 2-3 leta ali pa takrat, ko menjam (diske, ploscice) pa lepo prezracim se zavore. Mislim, za tistih 10e se res ne mislim zajebavat
3%. Zavorna tekocina ful vlece vlago nase, zato se jo pa menja na 2 leti oz. 40 k km. Treba je tudi preveriti, da ni pokrovcek od rezervoarja poskodovan in da se lepo zapre (zatakne).
Ne merijo vrelisce, ampak vsebnost vlage v zavorni tekocini.In ja je tester. Ga imam doma. Je pa res, da na podlagi procenta vlage znajo odcitat najnizjo tocko vrelisca zavorne tekocine.
Jest imam zimske continental dot konec 2012 s ?e veliko profila. Avto se pelje cist normalno in resno razmisljam, da bi jih imel se to sezono pa sem iz gorenjskega konca...
Nisem rekel, da skodi. Hocem povedati da zaradi tega imas tpms kjer ti racunalnik javi kdaj nekaj ne stima. Pa ok tudi stekam da se nemoremo vedno zanesti na to elektroniko pa recmo da preveris sem ter tja, ampak enkrat na teden se mi zdi zelo huda. Fotr je povozil zebelj in je guma pocasi spuscala. Spustila je tocno 0.3 bar pa se je lucka ze prizgala. Ko sem imel se prvo generacijo sem preveril tlak pred menjavo (letne, zimske) pa enkrat vmes pa nisem rabil nic napolniti.
Jest pnevmatike preverim oz. napolnim samo takrat, ko jih zamenjam (zimske-letne). Pa do sedaj nisem imel nikoli nobenih problemov in nisem rabil nic dofilati. Drgac imam pa itq TPMS ventilcke, k po hitrem postopku sprozi lucko. Ce bi se pa ze tako bal pa preprosto ze na uc vidis, ce je kaksna guma pretirano izpraznjena. Lahko tudi z nogo malo prtisnes na vsako gumo. Da bi pa vsak teden preverjal tlak...sto posto
Ne tisto omg. To normalno osvetli tablico in ni cel reflektor, da se registerska kar sveti. Te, katere ti mislis imajo mnogo vec led chipov in to ponavadi pase samo na bmwja
Saj zadnje luci so ugasnjene. Govorim za vzvratne luci, sepravi ko prestavis v vzvratno se je pri led zarnicah dobesedno naredil dan. Meni je to sploh prav prislo glede na to da sem imel zadnje sipe zatemnjene na max.
Te ledice od philipsa pa od osrama so petarda in so vredne tok denarja. Svetloba je cist drugacna od npr. kitajskih. Poleg tega te kitajske ledice po hitrem postopku crknejo ali pa zacnejo utripat. Je pa drgac prepovedano imeti led pozicijo in je kazen 500?. Naceloma se v to ne vtikajo, ampak nikoli ne ves. Jest sem recimo imel vse led (parkirne, rikverc, registerska, zmigavci) in pa xenon kit pa nikoli problema . Ce si slucajno iz gorenjskega konca ti lahko dam ene par ledic (kitajskih), da vidis kako izgleda. Prva generacija ima isto podnozje - W5W (pozicija, za registrsko, stropne...)
Peljal sem ga ze vse povsod, kjer so vse zivo preverili in niso ugotovili. To informacijo sem dobil od majesa (mazda btc), ko sem ga peljal na vpoklic za neko zadevo pa sem rekel, ce lahko se to preverijo. Je pa moja sestka druga generacija tako, da zna biti, da imas ti drug problem.
Ali je ze kdo odkril kaj povzroci neprijeten pok sprednjem delu podvozja pri Mazdah prejsnje generacije (moja je letnik 2008), ko zapeljes naprimer na lezecega policaja, kaksno luknjo, torej ko kolesa malce bolj na trdo udarijo v neko oviro.
O zadevi sem spraseval 3 mehanike, ki so pogledali zadevo, vendar neuspesno.
Pred casom je bila ta tema ze odprta, pa takrat noben ni vedel vzroka. Zanima me ali je kdo ugotovil kaj je vzrok poka?
Ne samo po odbijacu tudi vsa notranjost in luci . Facelift je imel tudi 6 prestav. Je pa zanimivo da je dejansko zavedeno, da je 08 letnik. Napaka pomoje.
Jest sem bral razne clanke, da imajo zelo visoko globo avstrijci. Je pa mozno, da se je kaj spremenilo. Tudi na drugih forumih je folk k ima dashcam spraseval ali je dost da jo samo ugasne ali jo more demontirati. Kje si pa to zasledil jest?
Dashcam je prepovedan kolikor je meni znano. Ce se prav spomnim imas lahko posnetke za lastno rabo, nikakor pa ne smejo biti javno objavljeni. Ja je res da v sloveniji se ni jasno napisanega zakona in se sami nevemo kaj in kako, ampak ali ti lahko policaj napise kazen, ker snemas? Kot v avstriji recimo. Tezko vrjamem, da bi posnetek nesel na policijo in bi potem na podlagi posnetka nekoga oglobili. No ja vrjetno tebe, ker si snemal
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Haha ne,ne ne povelicujem mazde v nebesa ampak menjalnik in sklopko imajo dobro napram ostalim znamkam. Drgac se pa strinjam s tabo in sklopka bolj trpi pri mestni voznji, kot recimo pri relacijski, ampak kljub temu to ne pomeno da bo zdrzala 400k km.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani