Skoči na vsebino
Gume
Napisano

Tak kot moje Bridgestone-ke. 5-6mm profila in se cotajo. 5 zim vožene in 50k ima avto skup prevoženih.

 

Potem pa valda, da če se cotajo, je občutek na novih boljši 🙂

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
dne 19. 3. 2024 ob 23:11 je Bini napisal:

Hči menjala na M3 zimske Falken za nove letne  Falken in pravi, da se bolje peljejo kot prejšnje Mišelinke.... 🤗😉

Primacy?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 2 urama je Slivka napisal:

 

In kam boš ovinkal? Cesta ni poligon in nimaš na vse strani izletne cone. In največkrat lahko izbiraš: desno med leske ali v grapo, mogoče na kakšen pločnik, ali pa levo v nasproti vozeče vozilo. Ali pa naravnost in napičiš v rit tistega, do katerega bi se mogoče ustavil, če ne bi imel peder-bremz, ki ti omogočajo ovinkat tam, kjer nimaš prostora za ovinkat...

 

Mah, brez veze, glej, ja, peder-bremze so vrhunska tehnika. Vseeno te prosim, da držiš večjo varnostno razdaljo, če boš kdaj vozil za menoj. Ker jaz kar pogosto obrnem stikalo, ki ga ni. V bistvu ga samo pred tehničnim priklopim...

 

Ehhh. Si en mojster.

 

Bil sem v katrci in je mojster pred mano nenandno zaustavil v križišču. Mislim da zaradi prehoda.

Ko sem skočil na bremzo, sem bil na žlajfu. Ko sem videl, da ga bom nabil, sem spustil bremzo obrnil volan in spet skočil na njo. Ustavil sem se na nasprotni špuri vzporedno z njim. Seveda tam ni bilo avta. Kot ti trdiš so ceste konstantno polne in zabasane, ampak v resničnem svetu ni tako.

 

Ampak ja, po tvoje ni možnosti rešitve, bolje bi ga bilo nabit. Nam na šajerskem je pleha škoda, vam tam doli izgleda ni 😎

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Pa še to. Ko guma zdrsne, ne moreš ovinkat. In v ovinku letiš pri blokiranju ven.

 

Za to sem na Katrci 1x bremzo spustil, obrnil volan in pohodil, če ne bi bil v riti.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
WWW.ZURNAL24.SI

S spremembami uredbe bodo morali slovenski lastniki električnih avtov prvič plačevati...

 

 

Pa ne da sem EV hater, ampak asfalt so uničevali. Dejansko še bolj kot ICE motorji, ker so težji, plačali pa nič.

Tako da jaz temu pravim korak v pravo smer.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
pred 51 minutami je etcho napisal:

Od Mazde3 imam 18" alu feltne, ki bi jih ponucal za zimske gume. Razlika glede na originalne je v ET, ki je 50, originalne imajo 45.

Po vaših izkušnjah, kaj pomeni teh 5 mm bolj navznoter (1 cm skupno)?

Ali naj:

a) montiram gor, kot so

b) ne montiram

c) dodam 5 mm distančnik

d) ?

Alex je kr oster.

Večina to montira in stran pogleda.

Jaz bi dodal distančnik. S tem si prišel na originalno mero. Če bi res rad bil na varni strani zakona, daj homologirat (bo ceneje kot prodaja in nakup novih).

Pa še to nisem prepričan, če je potrebna, ker spraviš na original mere.

 

Jaz osebno bi za miren spanec naredil točno to. Distančnik in homologacijo.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

Na peciklu pa res mažem. Ampak take ki radi zapikajo. Pedala, pesto, ....

 

Za avto sem še dovolj močen na 120-140Nm odtegnem. Kar pa pretegnejo vulkanizerji, pa res ne gre tak lepo. Vsem naredi iz prve klik. Niti centimetra ne premakne moment ključa. Torej je že tak preko navora.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup Mazde CX-5 SKY ACTIV-G 194 AT AWD
Napisano
pred 3 minutami je Alex napisal:

Ne vem od kod folku te ideje, da če imaš turbo motor, da bo skoraj obvezno turbina šla v franže. To je neka fama, ki jo slišiš skoraj vsakodnevno. 

Ns Mazdi se je slišala variabilna jermenica od 45 000 km naprej.

Zakaj le ljudje kupujejo takšne motorje 🤔

Tak tudi komu turbina gre, kot marsikomu veriga gre.

 

Se pa popolnoma strinjam, ni to neki bau bau.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup Mazde CX-5 SKY ACTIV-G 194 AT AWD
Napisano (urejeno)
pred 10 minutami je skritikrt napisal:

Hmmm🤔...kje v Ljubljani imam jaz takšne klance🧐

Pa kaj ti misliš,da se eni skoz samo po vrhniškem klancu furajo...in zmeraj samo v eno smer-navkreber.

Daj nekaj že z tem sranjem pribijati.

Jaz bi v Lj. turba "ubil"-v bistvu še dobro,da ga pri nas ne ponujajo...skoz 10-15 min. in ga ugasnem...jaz bi ga sicer takoj vzel,samo bi se najbrž po tem več z servisi videval...to naj kupujejo tisti,k relacije vozijo.

 

Turbo se čist lepo vozi, kratke in dolge relacije.

Obstajo taki in onaki.

-Alfa 1.4 170KM mrtva do 1500. Od 2000-6500 se ji je bledlo

- Focus gre z nule in raste lepo. Preskok dobi nad 3700 obrati. Je zelo blizu atmosfercu, samo da je vse potencirano. In to 8 ventilcu ne 16v, ki samo v turah gre.

- i20N preprosto gre. Sodobna hibridna turbina. Celo odziven je kot atmosferc.

- PSA dizl 2.0 140KM, tudi v M6 bil. Je vlekel skozi celo območje.

- 1.4 Fiat. Ista mašina kot v Alfi samo 150 KM. Pa v turah ni vlekla, je je sfalilo.

Hočem s tem povedat. Da turbo motor ni enak turbo motorju.

 

Uničil ne bi nič, tako kot ljudje dizlov ne uničijo. Baše se DPF, samo tisto je druga.

 

Mazda je bila atmosferc, za gonit. Dobesedno. Ko se je drla ko zmešana na 5.500 obratov, si samo moral tiščat naprej, ker se je veselje nadaljevalo. Do konca, skoraj do blokade.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Agerg napisal:

 

Tole pa ne bo res. Gume so edina zadeva, ki skoraj poenotijo avtomobile za miljon € in 20 k€. Poglej si zaviralne poti različnih avtomobilov. S podobno gumo in enako podlago se vse konča pri enaki zaviralni poti pri zaviranju iz neke enake hitrosti. Trenje in osnove fizike sta tu neusmiljena. Nič ne pomaga zavorni sistem, pa pakne, pa diski. Na žalost. Stična površina pa sploh nima veze s koeficientom trenja - vem, da je malo kontra kmečki logiki, ampak tako je, že tisočkrat predelano na spletu. Malo pomaga ABS, ker prepreči, da guma zdrsne in drži trenje na večji vrednosti, ampak, to ima danes vsak avto, tako da je brezpredmetna debata.

 

Glede Vraskega pa - saj imajo vajo, kjer se gleda čisto in samo zaviralna pot pri polnem zaviranju. Tu je vse kar je pomembno guma, vse ostalo nima smisla. Avto se ustavlja z gumo in ne z zavorami. Podlage tam pa sigurno naredijo limit trenja med gumo in podlago in ne med diskom in ploščico, kar je pa tako ali tako že izredna situacija s hudim brake fade-om, ki se pa pojavi če na normalni cesti res čudno voziš - z izjemo dirkališč, seveda.

 

 

 

Imaš prav glede zavornega sistema, nima veze, ker si na polnem zaviranju.

 

Seveda pa trdiš, da stična ni pomembna. Torej se avto z 165/65R14 ustavi isto kot 275/45R20?

Če zaviraš na polno z ABS-om, trdiš da se bosta isto ustavla?

 

Vse kar zdaj iščem, pravi da širše zavira bolje. Še na cestnih kolesih grejo na širše za spuste.

 

Čist jeba, kot si rekel, fizika je res neusmiljena 😆

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Saj imajo tudi aquaplanong stezo. In tam sem se ozno ustavljal. Tudi testi pravijo, da Primacy 4+ se slabše ustavlja v mokrem.

 

Če greš na drugo stopnjo tečaja, se vse dela na asfaltu.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

No ja.

 

A so bile te t.i. gume slabši proizvajalcev istih dimenzij, na istem vozilu?

 

Če ni stična površina enako velika, je nemogoče primerjati. Pa še vozilo mora bit enako, saj drugače sta masa in zavorni sistem različna.

 

Tukaj je zelo, zelo, zelo dosti parametrov, ki lahko vplivajo na rezultat zaviranja.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Tele lučke G motorji nimajo. Se je komu z X motorjem že kdaj prižgalo?

 

image.png

 

image.png

image.png

Imam na Focusu. Za i20N ne vem še.

 

4.5 leta ne vem da obstaja. Je pa deležen občasne "zlorabe", kar dejansko potrebuje vsak motor. Če se nikoli ne zavrti in pregreje, se nabira sranje. Seveda se tukaj pogovarjamo o toplem motorju....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Ma ja. Od prve dne lastništva se je rikverc zatikal. Pri 4.5 letih se je začela slišat variabilna jermenica.

 

Jaz nimam Mazde (made in Japan) za avto ki se malo kvari. Kvari se tu tu kot Ford. Bolj se je kvarila Alfa, samo dosti dosti bolj pa še VW.

Krepko boljši od Mazde so bli pa naši 4-je Hyundaji. Moj je 5 v vrsti.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

No saj si tudi imel turškega Civic-a.

 

Ampak Civic in Accord težko primerjaš, ker sta različna modela in sta lahko že po naravi drugače kvalitetno zastavljena.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

i20n menjal danes.

 

Vedno menjam en avto okoli 15. 3., drugega pa, ko te očistim in pospravim. Tak nekje 14 dni zadaj.

 

Letos bom Forda porihtal do 15. 4. Načeloma so zadnje leto in bi jih lahko malo potegnil. Po drugi strani pa pri 20°C in nad 190km/h (nemški avtobahn) postane zadeva zelo "zanimiva". Tudi za to rad menjam kar hitro.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Drugače pa avstrijci pošljejo. In je anonimni prekršek. Torej plačaš in ne obstaja ne na tebi, ne na avtu.

Če ne bi plačal, ga prekvalificirajo na avto in osebo, pa je višja tarifa in izterjajo preko celjskega sodišča. Za sodno meddržavno izterjavo more prekršek presegat določeno vrednost.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Nekje sem bral, da se naše redarske kazni ne more v tujini izterjat.

In da je samo dobra volja kaznovanega. Tako da verjetno niti ne pišejo.

 

Na Hrvaškem je podobna fora, samo oni to prodajo tetjatve privatni firmi, ta pa te lahko sodno terja....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

Po dobrih 10-ih mesecih sem dobil pozdrave iz Rima ... 😪

 

Scal je kot iz škafa, temno, navigacija pa je bila za nekaj sekund prepozna ...  (odsek kakšnih 100 m dovoljen le za avtobuse ...)

 

image.png

image.png

 

image.png

image.png

image.png

Do zdaj sem par avstrijskih fasal, italjanskih še ne.

 

Poznam pa isto zgobo iz Firenc. Bus proga, ker so nekje zabluzili.

 

Grdo  po takem času ampak ne moreš nič.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano (urejeno)
pred 10 urami je Carot napisal:

Za M6 se ravno se odločam med Conti7 (jih imam sicer 6 na CX-30 in niso slabe) ter GY A6. Kaj priporočate? Bridgstonke pa so po 4-letih postale nevozne, čeprav imajo še dovolj profila.

Michelin Pilot Sport, če le dobiš dimenzijo. Z zadnjim modelom določenih dimenzij ni več.

Potem bi rekel GY AS6.

 

GY AS6 je primerljiv s Conti Sport Contant. Premium Contact ne spada v športni razred, kar pa GY spada.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.