Zadnji? sem se ?el malo v makomo v celju pozanimat, im mi pravi prodajalec, da za cX-5 pobirajo naro?ila ?e za maj naslednje leto... pravi gu?va je velika, dobro se prodaja model..
Zima bo kot ka?e izredno huda z velik snega pa ljudje rabijo mal bolj terensko vozilo
Boss, ti ima? to na trahtorju z DelaPrahFini - si kaj opazil, iskal te parametre?
Nisem - jaz imam itak trenutno porabo priklopljeno in vem kolk bi morala kazat, ?e pa je za 2-3 litre vi?ja pa dela regeneracijo. ?e ima? pa zelo prefinjen sluh lahko pa celo sli?i?, da ima motor malce druga?en zvok.
Verjetno si menjal na zimske gume in je zaznal spremembo. Napumpaj gume kot je treba, potem pa ?e ima? gumb ga dr?i pet sekund da se resetira (takjo je v nemcih )
Pri mazdi nimam pojma, moja ima merjenje vrtljajev na kolesih in ni? ve? senzorjev v gumah...
Nobenega gumba ni... vse deluje samodejno samo senzorji morajo delovat oziroma morajo biti v gumah.
KAr se ti?e bluetootha, preko glasovnih ukazov se da nastavljati zadevo - v angle??ino, sicer pa samo 'paira?' telefon preko radia (bluetooth meni) in ne rabi? tiste tete, je samo za glasovno izbiranje, lahko se pa na dolgih vo?njah pogovarja? z njo....
Pri tvoji sicer ne vem, ker je mo?no da je druga?e ampak pri nefejstilftani se enostavno mora? poment s teto, ?e ho?e? uparit telefon.
glej moras imet kot prvo senzorje notri, se pravi tam ko je ventil ni huma ampak je kovinski del (aluminij) to moras imet na vse 4 feltne, potem pa vse 4 gume morajo biti napumpane pod enakim tlakom, ker fora je da se senzorji med sabo spoznajo in ko ma ena nizji tlak kot druge 3 sporoci napako.. to je to..
Malo te popravljam, tlak je lahko razli?en saj ponavadi tudi je za sprednje druga?en kot za zadnje, glavni predpogoj pa je, da ?e tlak v eni gumi pade pod 1,9 ali 1,8 bara. To sem stestiral in deluje BP.
hm zanimivo.Mogo?e jih jaz vidim zato tako veliko ker delam na firmi ?koda,audi,volkswagen vsaki teden pri?lepajo vsaj 2 auta 2.0 tdi za menjavo ?ob...
Verjetno, ker ta 2.0 TDI je med najbolj pogostimi motorji. Sej ne re?em, da nima? prav sam je pa tud druga resnica, da diesel tud ni za vsazga teleta. In ?e ima? kombinacijo bolj ob?utljiv motor in bebast uporabnik pol pa je to dobitna kombinacija.
Na sodiscu itak dvomim, da to velja kot dokaz... Zna pa pomagati pri razjasnjevanju okoliscin...
Sej kle je fora - ti s posnetkom ne dokazuje? tuje krivde ampak svojo nedol?nost. Ker si snemal si bil tudi seznanjen s tem, da se snema in je to dovolj. Se pravi, ?e pride do te?av pri dokazovanju samo prilo?i? posnetek, kjer se sklicuje? edino in samo na to, da si peljal skozi zeleno. Kaj se je pa pol dogajalo bo pa sodi??e odlo?ilo in si popolnoma krit.
?emu to pravzaprav slu?i za snemanje prometa pred seboj?
Nikoli ne ve? kdaj ti prav pride - kako bo? recimo v primeru karambola dokazal, da si ti ?el ?ez zeleno, drugi pa ?ez rde?o in da ni bilo ravno obratno?
Se pa strinjam da je trojka pre-draga... ampak ?e bi mi kdo ponudil, da si lahko izberem al novo M6 ali BMW3, mislim da ne bi kaj dost izbiral... sam ko noben no?e ponudit
Logi?no da Mazdo 6 - ne v bistvu bi vzel BMW...... prodal, vzel Mazdo pa ?e neki ?oldov bi ostalo.
-Sedi se nekam ?udno obrnjen proti levi ali je pa sel sede? zamaknjen levo.
-Motor dosti bolj zaspan kot pri Meganu ( samo 5 prestav)
-Svetovalec za prestave je tako glupa zadeva da samo
-Prostora ima ve? kot ga je imel v?asih moj Golf 4 Karavan.
-Poraba mislim, da niti ni tako mala bom poro?al ko bom sam porabil tank ali dva
Ker smo tudi mi na ?ihtu glih kar dobili enega nekaravanskega Golfa z isto ma?ino bom malo pokomentiral tvoje navedbe:
- sede? bi moral biti naravnost in sam nimam tega ob?utka, da je zamaknjen
- motor je izredno slabokrven in tale downsizeing je kr neki. Isti model Golfa z ma?ino 2.0 TDI in 110KM je kljub enakemu navoru in na papirju popolnoma enakih performancah vsaj za razred bolj ?ivahen. ?e lahko izbiram raje vzamem za pot tega skoraj ?tiri leta starej?ega z blizu 100kkm. Mogo?e se bo tale 1.6 ?ez ?as kej ulaufal sam, ?e se pri 5.000km ?e ni pol kr mal dvomim. :ne vem:
- svetovalec za prestave je ?iv debilizem, ker te sili, da se vozi? s 1000-1100 obrati pri tem, da je 5. prestava tako dolga, da ti v bistvu svetuje narobe.
- ker sem slu?beno veliko prevozil tako ?tirko kot petko in ?estko se mi ni zdelo, da bi bilo v kabini kej razlike s prostorom. Prtlja?nika pa ne bom komentiral, ker sem ga odpiral vseskupi ene parkrat.
- poraba je za odtenek (kak deci) celo vi?ja kot pri 2.0. ?emu torej downsizeing?
Pa ?e druga opa?anja
- motor je bistveno bolj nemiren in treso? pri prostem teku in pri nizkih obratih v primerjavi z 2.0TDI
- kje je ?esta prestava?
- pri isti opremi so pri ?tiri leta mlaj?em gor za colo manj?e feltne
- avto je premehak in zaradi balonastih gum s ?udnim ob?utkom na volanu - sem zadevo vsaj malo popravil, da sem nafilal gume z 2,7 spredi in 2,5 zadi.
So pa na?eloma vse to malenkosti, ker avto je v celoti zelo v redu in sigurno ni napa?en nakup in je za ta velikostni razred dokaj optimalna izbira.
Ja res jih je treba hvalit, a zato ker niso zvi?ali tro?arine? Matr smo mi Slovenci en ?auhnjen narod. Va?en, da nas malo manj tepejo pa smo ?e ?ist sre?ni.
?ist tko za info cena po sodu nafte je ?la v zadnjih 14 dni za cirka 6$ dol. Se pravi je to slabih 5? oziroma dobre 3 ?cente po litru. ?e vra?unam v to ?e DDV je ?e zmeri manj kot 4?cente pa pol centa za razlike v menjalnem te?aju ?e kak?en cent maksimalno. Kje so pol najdl 7 centov mi ni ?ist jasno je pa res, da na mediteranski borzi se v?asih dogajajo ?udni preobrati - upam, da ne bo ?ez 14 dni obrat v kontra smer - kurilna sezona je namre? tu.
Lep pozdrav, ?e moje mnenje, ne vem kaj tok komplicirate glede ?t kilometrov, vsaj 90% avtomobilov pri slovenskih dilerjih je prevertenih, va?na je ohranjenost vozila in na?in vo?nje, jaz imam identi?no vozilo, ki sem si ga sam pripeljal iz avstrije z 310.000 tkm relacijskih cena je bila ugodna, sedaj jih imam 436.000, sem izredno zadovoljn, razen rednih servisov nisem imel nobenih te?av, v avtohi?i so mi ga ocenili na slabih 11 tiso?akov pri nakupu novega, ampak aga ne menjam . ker sem zaenkrat zadovoljne, morda pa, lp
Ti pa si model - se prav je cool, da te nategnejo? :ne vem:
Sej ne gre za to kolk je prevo?enih ampak zato, da glede na prevo?ene kilometre se oblikuje tudi cena vozila. In nikakor ni fer, da isto?asno nekdo prodaja avto z realnimi kilometri - recimo 150kkm, za isti denar pa nek prevarant z isto kilometri na ?tevcu zbitimi iz recimo 250kkm. Cena pa enaka - ma ne more? to je tko kot, ?e bi v ?tacuni nekdo prodajal pol litra jogurte, en drug bi pa za isto ceno dal pol jogurta in pol vode zraven pa trdil, da je to ?e bolj zdravo. Mislim, da bi ga vsi po vrsti lin?ali pri avtih nam je pa kar vseeno.
In ravno zato, ker ne more? vedeti kako je avto vo?en in tudi detaljno ne more? preveriti kolk je ohranjen (mislim, da ga ni , ki bi ma?ino razdiral in kontroliral obrabo) je lahko velika razlika a ima avto ?e kakih 100.000 ve? prevo?enih. Ja seveda je mo?no, da je avto z manj prevo?enimi bolj zjahan od tistega z ve? ampak v povpre?ju pa je slika obrnjena in definitivno je avto z ve? prevo?enimi blji?je raznoraznim nepredvidljivimi stro?ki kot pa avto z manj in dokler se bomo kar strinjali, da nas nategujejo bodo samo prekup?evalci meli roke, kupci bodo pa pol jamrali tukaj na forumu in bentili nad znamko Mazda kako zani? je.
Ker avto pa ima?, da gre proti pol milijona kilometrov pa ti kr ponujajo 11k? - to mora bit hud stroj al ma? tud ti zgoljufane kilometre? :ne vem:
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani