Sej potem pa ti imej iloop pa nevem kaksne traparije se vse in veselo menjan akumulator na 2-3 leta . A ce recimo iloop elektronsko odstranis a lahko normaln aku zmontiras?
Omg kaksne cene. Jest vem da ga nebi kupil na uradnemu. Je ze res da so teli AGM drazji, ampak tako kot je 323 BA napisal to so realne cene. Kr 300e za en posran akumulator. Jest sem dal 80e pa je zdrzal 8 let. Ja je res ni AGM... Ah teli novi avti...
Kje je zvok. Spet te ne slisim kako preklinjas . Ej a imas slucajno kaksno slikco kje imas fiksirano kamero ? Na desni strani vzvratnega ogledala ali pod senzorjem ?
Nevem od kje vam ta ideja da je merilo za nakup avta koliko pije. Zaradi mene naj pije 10l samo, da ni z njemu nobenih problemov. Ne govorim, da je dizel sranje in da obstajajo na tem svetu samo bencinski motorji kateri so dobri, ampak meni osebno je podatek koliko avto pije zadnji za katerega se sekiram...kaj sele da bi odlocal med nakupom benz-dizel.
Druga generacija ima gnilo (rjasto) podvozje. Ce mi ne vrjamete se lahko zapeljete do pelkota 2008,2010, 2012 lahko izbirate med letniki. Kar se pa tice sedezov pa nazalost drzi sploh pri (fake) usnju.
Pa kaj imate to vsi probleme z diski?? Imel prvo generacijo sestke, sedaj imam drugo... Fotr ima isto drugo generacijo pa nikoli ni bilo nobenega problema z bremzami. Je pa res, da gor nikoli niso bili original diski in ploscice. Vecji problem je bil z zadnjimi celjusti, ker so rade zastekale.
Fajn je ker M3 in pa prva generacija sestka nimata fishbone spodnje roke, zato dobis celo roko za 40-50e za razliko od druge generacije k je spodnja roka 3x drazja
Nocem nic strasit, ampak tega vargalanta iz vrhnike ful spluvajo. Folk je pisal, da je po 20t km spet imel luft. Enga majstra imas v bitnjah k obnavlja roke. Vse ostale puse, vilice itd. bi pa jaz iz autodoca vzel. Bi se pa na tvojemu mestu se preprical, ce imas res vse nasteto polomljemo, ker sem tudi slisal da radi nastevajo samo da potem cim vec stvari zamenjano. Skratka se eno mnenje nebo skodilo. V tem primeru mora bito voznja zelo "pokajoca" ce je vse polomljeno oz. ima luft...
Prvic slisim, da bi bil vezan na st sasije?? Za sovoznikovem predalom se nahaja modul. Odsraufas prepises oznake in kupis novega rabljenega in mora delat.
Laguna 3 je v nasprotju z laguno 2 super avto, 2.0 dci pa itak eden bolj?ih dizlov - 300 ali 400k ni redkost problem s prvo turbino, DPF, injektorji, itd. Ojni?ni le?aji tu v nasprotju z 1.5 dci niso te?ava. V idealnem primeru naj bi bilo olje menjano na 20k, ne na 30k (priporo?ilo renaulta). Verige se na?eloma ne menja pred 300k. Dvomasni vztrajnik naj se preveri pred nakupom, a ne bo te?ava, ?e so bile delane relacije. Ko je potreba po regeneraciji DPF, avto to sporo?i, zato da ni potrebno ugibati...
p.s. 2.0 dci je plod skupnega znanja nissana in renaulta, ne gre za nissanov motor. Pa tudi ?e bi bil, to ne pomeni nujno kar dobrega - nissan 1.4 NA bencinarji iz almere so imeli nemalo te?av z raztegnjenimi verigami, renault je na ta 1.4 obesil turbino (1.4 tce v meganih in scenicih 2008-2012), posledi?no je bilo te?av ?e ve? - raztegnjene verige, po?eni bloki motorja...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Videoposnetek je zaseben
Povezava za deljenje
Deli na druge strani