Skoči na vsebino

Nevem od kje vam ta ideja da je merilo za nakup avta koliko pije. Zaradi mene naj pije 10l samo, da ni z njemu nobenih problemov. Ne govorim, da je dizel sranje in da obstajajo na tem svetu samo bencinski motorji kateri so dobri, ampak meni osebno je podatek koliko avto pije zadnji za katerega se sekiram...kaj sele da bi odlocal med nakupom benz-dizel.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

NAKUP mazde 6...pomoč
Napisano

Druga generacija ima gnilo (rjasto) podvozje. Ce mi ne vrjamete se lahko zapeljete do pelkota 2008,2010, 2012 lahko izbirate med letniki. Kar se pa tice sedezov pa nazalost drzi sploh pri (fake) usnju.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

NAKUP mazde 6...pomoč
Napisano

Pa kaj imate to vsi probleme z diski?? Imel prvo generacijo sestke, sedaj imam drugo... Fotr ima isto drugo generacijo pa nikoli ni bilo nobenega problema z bremzami. Je pa res, da gor nikoli niso bili original diski in ploscice. Vecji problem je bil z zadnjimi celjusti, ker so rade zastekale.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 MPS
Napisano

Fajn je ker M3 in pa prva generacija sestka nimata fishbone spodnje roke, zato dobis celo roko za 40-50e za razliko od druge generacije k je spodnja roka 3x drazja :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 MPS
Napisano

Nocem nic strasit, ampak tega vargalanta iz vrhnike ful spluvajo. Folk je pisal, da je po 20t km spet imel luft. Enga majstra imas v bitnjah k obnavlja roke. Vse ostale puse, vilice itd. bi pa jaz iz autodoca vzel. Bi se pa na tvojemu mestu se preprical, ce imas res vse nasteto polomljemo, ker sem tudi slisal da radi nastevajo samo da potem cim vec stvari zamenjano. Skratka se eno mnenje nebo skodilo. V tem primeru mora bito voznja zelo "pokajoca" ce je vse polomljeno oz. ima luft...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano

Laguna 3 je v nasprotju z laguno 2 super avto, 2.0 dci pa itak eden bolj?ih dizlov - 300 ali 400k ni redkost problem s prvo turbino, DPF, injektorji, itd. Ojni?ni le?aji tu v nasprotju z 1.5 dci niso te?ava. V idealnem primeru naj bi bilo olje menjano na 20k, ne na 30k (priporo?ilo renaulta). Verige se na?eloma ne menja pred 300k. Dvomasni vztrajnik naj se preveri pred nakupom, a ne bo te?ava, ?e so bile delane relacije. Ko je potreba po regeneraciji DPF, avto to sporo?i, zato da ni potrebno ugibati...

 

p.s. 2.0 dci je plod skupnega znanja nissana in renaulta, ne gre za nissanov motor. Pa tudi ?e bi bil, to ne pomeni nujno kar dobrega - nissan 1.4 NA bencinarji iz almere so imeli nemalo te?av z raztegnjenimi verigami, renault je na ta 1.4 obesil turbino (1.4 tce v meganih in scenicih 2008-2012), posledi?no je bilo te?av ?e ve? - raztegnjene verige, po?eni bloki motorja...

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_MR_engine#M9_Diesel

To sem bral ja. Kaj si mislil rect glede sob, turbine in DPFja?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano

Pelko je velik poznavalec Renojev in dobesedno vse ve o njih, ker je delal 7 let na pooblascenem servisu. Vprasaj! :)

Aves da sem ravno mislil, ampak je bila potem ze pozna ura.

 

?e ima Nissan Renaultov motor, potem ne more? re?i, da ima Renault Nissanov motor. :P

 

Imas prav ja ravno toliko, kot je nissanov motor je isto renaultov. Se vedno boljse, kot da bi bil samo renaultov :D
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.