Govora je o Avstriji..........ne Nem?iji, ki je pa itak poglavje zase. V Salzburg gre? lahko tudi zastonj mimo Tauerja. Tako kot pri nas mimo Karavank.
In ja brez vezna debata, te stvari so tam cenej?e, pa se lahko ne vem kaka debata razvije. Odgovor je pa predvsem v tem, da vsi enakopravno pla?ujejo prispevke, davke. V Sloveniji pa ni vinjeta cena avtocest ampak krpanja lukenj povsod drugje kjer se krade (isto je cena benza.....prihaja ?e bencinski cent, ki nima veze z nafto.........)
Lepo in jedrnato povedano. Pri nas ne gre noben denar za ni?, za kar je namenjen. Cestnina, ki jo pla?amo ob registraciji gre recimo za ?eleznice. In jaz, recimo, se nisem peljal z ?eleznico v prej?njem letu niti en meter. Mi smo vsi eni veliki humantarci, ki ?enkamo denar tistim, ki ga pa? nimajo.Aja, za bo?i?nice in dobre pla?e imajo.
Na?a povpre?na pla?a je pol ni?ja kot v avstriji - zakaj potem niso avtomobili pol cenej?i pa hrana, stanovanja, elektrika, ogrevanje, energenti, iPhoni, vstopnina v Postojnsko jamo itd itd itd? ?e zna? na to odgovoriti ti bo verjetno jasno tudi to, da je vsako stvar Slovencu te?je kupiti kot Avstrijcu.
Koliko avstrijskih vinjet si kupi Avstrijec z povpre?no pla?o in koliko Slovenec slovenskih? Izra?unaj in to je to. Nobenega filozofiranja.
Ko berem to temo o "opremi" oz. kaj ne ?tima in kaj ?tima ne morem mimo primerjave z debatami skozi ?as na raznih kitarskih forumih, ker sem pa? kitarist.
V glavnem, pred tridesetimi leti sem imel Fenderco, kabel, distortion analog efekt,ki sem ga "ubodu" v lampa?kega Marshalla in pi?i. Tudi veliko komadov sem tako posnel . Zvok- poezija za u?esa.Ni? interneta, ni? blodenj in pritiskov, kaj potrebujemo.
Nato so pri?la devetdeseta, stereo oja?evalci, digitalni efekti in racki. Vsi na digitalne efekte; moj ima dig. reverb, moj ima dig.echo, moj ima dig.chorus...tako je moralo biti, ker so "vsi" tako imeli in je bilo pa? moderno.
In debate, kako pol stvari ne dela v redu, od tega da ima vse ?um, do tega, da ?e je ?voh elektrika vse vr?e ven pa povezovalni digitalni kabli velikokrat prekinjajo.Kitare z aktivnimi magneti-(baterija 9V)-napajanje .
Nato novo tiso?letje. Kitarski digitalni oja?evalci- digitalna tehnika-digitalni efekti. Vsi to imajo torej moram imeti to tudi jaz.Spet debate, da nekaj manjka v zvoku kitare, Sicer da je ne?teto mo?nosti in variant a je hkrati tudi veliko problemov z vsem tem kablovjem in muhasto digitaliko. Serviserji so imeli polne roke dela. Polni forumi debat o "tistem" zvoku-perfekciji, ki jo vsak kitarist i??e.
IN sedanjost- po netu kupujemo stare Marshalle in analogne efekte in igramo na stare Gibson in Fender kitare.In mislimo, da smo zvok kon?no ponovno na?li.
He,he, malo sem zafilozofiral. Ampak,nikoli ne vemo, ali se ne bomo tudi v avtomobilizmu vrnili nazaj k dobrim in preverjenim stvarem.
Meni je skoraj ve?ina stvari,ki te motijo na tvoji mazdi brezveznih in jih sploh nebi pogre?al v avtu.Kot je ?e Boss zgoraj napisal-ve? kot je raznih neumnosti v avtu ve?ja je mo?nost.da kaj ne bo delovalo oz.kot mislimo,da bi moralo delovati.
?e bi le bilo mogo?e jaz nikoli ne bi vzel
tiste "televizije" na sredini ampak navadno navigacijo in stari dobri radio na gumbe.Koliko ?asa oz pozornosti gre za
Klu?ek od alarma GT naknadno vgrajen v tvoj avto. A se oglasi pisk,ko zaklene? avto in dva, ko ga odklene??
Klu?ek pa slu?i temu, ?e ti odpove recimo daljinec in odpre? vrata z klu?em in se spro?i alarm, vtakne? klu?ek v to klu?avnico na sliki in ga deaktivira?, da lahko za?ene? avto.
Ma kak?no ob?utno zni?anje neki? Nafta je po 34 dolarjev za sod?ek trenutno in baje bo po novem letu padla celo na 20.
Pri tej ceni bi morala bit 60 centov za liter. Jaz sem pravkar tankal, sicer samo pol rezervarja, da sem dobil nagradni bon za 10 let brezpla?nega tankanja.Prepla?al sem ga za neverjetnih 1,80? za pol rezervoarja. Res carsko.
Sicer pa si vlada ne more privo??it manj?ega zni?anja oz.da bi pove?ala tro?arino, ker smo razen Italije ?e vedno najdra?ji v na?i okolici.
Na?eloma povpre?nega uporabnika skrbi to, koliko avto pokuri in koliko da od sebe (konj). In v obljubljeni porabi VW ni najve?ji la?nivec. Lastniki s spornim programom oku?enih folksvagnov so bili nategnjeni samo majhno malenkost bolj, kot kupci ostalih znamk, ki se jim la?e o porabi in posledi?no izpustih CO2 in ostalega sr ki pride skupaj z ve?jo porabo. Nadalje ve?ino povpre?nih uporabnikov boli k... koliko onesna?ujejo, samo da se za njim ne ustvarja ?rn oblak ki bi utegnil zamazat avto. In na?eloma lastniki spornih VW nimajo kaj imet slabe vesti, dokler po na?ih cestah vozijo stari tovornjaki, kombiji z dimnimi zavesami... in dokler na?a dr?ava iz eko sklada subvencionira ustvarjanje PM 10 in PM 2,5.
Na?eloma so das auto-ji oz. njihovi motorji okoljevarstveno na ravni golfa 3. So lagali in to je hudi?. Tudi drugi la?ejo a njih so ujeli.
Nekaj so miti, nekaj pa dejstva - vsaj na podro?ju ?kodljivih emisij v izpu?nih plinih. Malo preveri, kdaj so v ZDA uvedli neosvin?eno gorivo; prvi avto s katalizatorjem se je tam vozil leta 1975. Tako da EU na tem podro?ju zaostaja kak?nih 15 let.
EURO3?
Za dizelska goriva je v ZDA dovoljen izpust (rakotvornih) NOx: 0,025g/km; EURO5 (za dizle) dopu??a 0,18g/km, EURO 6 pa 0,08g/km; EURO5 in EURO6 za bencince sta v obeh primerih 0,06g/km
3433533x stro?je pravi?, da je v EU?
PS: s tem, da v ZDA avtomobilskih motorjev ne testirajo samo enkrat - ob prihodu trg
To z emisijami so vse bale. Glavni namen v tej "akciji" je da ?kodijo enemu najve?jih izvoznikov avtov v Ameriko (iz Evrope mora bit se ve) in da pokasirajo mastne ?olde in da padejo delnice le-tem na borzi. V glavnem jim to kar lepo uspeva.
Kolikor je meni znano laserska pi?tola meri samo takrat, ko se ji pribli?uje?; meri namre? odboj od avta in nazad do pi?tole.
Tukaj je zdej pere?a zadeva; jaz bi se res dobro pozanimal, kako je s temi kaznimi brez dokazila.
Ker po tej policijski logiki ti lahko prinese drugi dan domov kazen in ti re?e, da si vozil prehitro v Mariboru, ?eprav nisi zapustil recimo Kopra.
V vsakem primeru mora imeti nek dokaz ( pri fiksnih radarjih je to slika in km zdraven) pri laserskih "pi?tolah" pa ti mora pokazati, da si bil res ti ta, ki so ga izmerili.
Mislim, da je za vsem skupaj bolj nemo?, ker jim vedno z*****? tiste njihove pi?tolce in v primeru novih mazd 6 streljajo slepe naboje(beri-error).
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Lepo in jedrnato povedano. Pri nas ne gre noben denar za ni?, za kar je namenjen. Cestnina, ki jo pla?amo ob registraciji gre recimo za ?eleznice. In jaz, recimo, se nisem peljal z ?eleznico v prej?njem letu niti en meter. Mi smo vsi eni veliki humantarci, ki ?enkamo denar tistim, ki ga pa? nimajo.Aja, za bo?i?nice in dobre pla?e imajo.
Koliko avstrijskih vinjet si kupi Avstrijec z povpre?no pla?o in koliko Slovenec slovenskih? Izra?unaj in to je to. Nobenega filozofiranja.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani