The new Mazda 6 MPS will go head to head with both Subaru and Mitsubishi’s hero cars as well as other European performance cars. The MPS badge will signify a turbocharged version of the standard engine, but this time the standard engine will be a 2.5-litre, so power figures should hit around 209kW.
Of course, it will also be AWD and come with sports suspension and better brakes. 0-100km/h time is currently claimed at just a tad over 6 seconds, yet to be confirmed.
CarAdvice will be at the Paris motorshow this October, where Mazda is expected to show off the concept 6 MPS, if the reports are positive, it will go into production and be ready for 2010.
Interestingly, it’s believed that the new MPS 6 will also be available in hatch, estate, coupé and cabriolet variants, some of which we saw earlier.
Cabrio MPS6 in coupe
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Stokrat bohlonej za tale odgovor . Sem ?e mislil, da me smola ?e kar spremlja. Namre?, sem imel zdajle v roku treh dni 2x gumidefekt na prdalici pa ?e auspuh na Cliotu se ni hotel ve? dr?at ma?ine.
Me je bila kar groza, da je kaj narobe. Bom jutri z ?e ve?jim u?itkom dal gasa
Hvala in lep pozdrav L.
pa avto mas topel skor hitreje kot beninar zjutraj a ne?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Jure, se prav tole glede "?ejkanja" - pomen, da bolj ko se je vse skup z avtom vred premetaval, mjn bom UNPja notr nafilu al kako?
ventil uravnava tako da je v posodi vedno enak pritisk (kolikor pa? je nastavljen)
je pa tud od pumpe odvisno ziher (in ?tevca) - kdaj jim ven vrze, tud tam je na pritisk na?timano
Jaz kantico ?e mam kar se pa merice ti?e se pa lahko znajde? tudi sam.
Ok, da ne bo? preve? tuhtal. Vzemi od svoje drage tisto tanajbolj to?no merico, ki ima verjetno gor oznake kolk je en liter ter notri nato?i vodo in to ?imbolj to?no saj bo to potem osnovna mera. Nato ta liter preto?i v kak?no plasti?no fla?o in si z alkoholnim flomastrom ozna?i nivo. Evo to je zdej en liter
Vse ostalo pa je stvar iznajdljivosti - liv?ek lahko ravno tako naredi? iz plasti?ne fla?e...
Vzame se naj 5L plastenko za vodo (z odmero po bossovo) in 5L kantico za benz - ker drugace ce se bo prelivalo 10x (10L) v fla?o bodo izgube....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ja to je najbolj simpl test in ?e ?ist spodobni rezultati bodo pri?li (nekaj kapljic gor ali dol).
Druga?e pa jaz tankam vedno ?ele, ko je kazalec kak?na 2 mm pod zadnjo ?rtico (E) - to je kak?nih 70 km po tem, ko mi BC poka?e ?e 0 km. In potem vedno tankam polno, to je do roba, da ?e skoraj ven te?e, ?e kar nekaj litrov po prvi avtomatski ustavitvi ro?ke. Enkrat mi je ratalo nato?iti ?e 64,6 L (tank = 64), ponavadi je pa okoli 62 L. Kazal?ek je potem 2 mm nad polno (F).
Aja pa v katalogu CX-7 pi?e, da ima tank 69 L. :ne vem:
Nekje pi?e 69 nekje 60 in verjamem da je 60 - po uporabi..
Pazi mogo?e ta nova!!! Ker je bil res problem dometa prej...
Mislim, da gre nekako takole. Pri plinu je stvar druga?na. Uteko?injen je pod pritiskom.Ko ga polni? se deloma uplini v zgornjem delu tanka.S polnjenjem se razmerje med teko?ino in plinom zmanj?uje. Teko?ega plina pa stisne? v rezervoar toliko, kolikor zna?a pritisk v rezervoarju ?rpalke. Ker v plinohramu s polnjenjem pritisk pada, je razmerje med pritiskom v rezervoarju vozila razli?no in zato lahko "zrine" notri manj, ali ve? plina.
Kar se pa "normalnih" vrst goriva te?e pa jaz delam tako.
Grem na ?rpalko in vpra?am koliko stane kapljica dizel goriva, "kelner" paravi zastonj.
Potem pa mu re?em , da mi nakapa 62 litrov dizla. (sposodil sem si vic od Mujota)
Ne samo to, varnostni ventil vrze ven ko je dolo?en pritisk dose?en - to pa je odvisno od temperature, kok si ga pre?ejku prej itd itd
Ja kaj zdej... a se gremo ta test al ne. Ampak pol ga zastavmo resno in izberemo naklju?no nekaj pump razli?nih distributerjev pa prevermo kolk resnice je v tem, da nas nategujejo.
Jaz ga sam zase ne bom delal, oz. ga na?eloma lahko za diesel, ker bencina nimam kam zlit.
Ja sej dost ljudi mora biti - ali pa nekdo s praznim tankom, s tem naredis cca 6 testov, 2 avta = 12 testov. Bi blo zanimivo a vsaj se 2 tedna nimam cajt za traparije...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pri meni ni bilo pe?oja (406, 307, 407) brez katastrofe....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani