Saj ne re?em, da nima? prav. Verjetno je vse res in podprto. Jaz pa dejstva vidim tudi nekoliko sujektivneje:
- nekdo je neko? ?e na tem forumu napisal, da ima danes ?e vsak drugi, ki ima pod sabo 3 ljudi, slu?ben avtomobil in slu?beno magno.
- to sledi seveda vsem, ki imajo ?e ve? ljudi pod sabo.
- posledi?no, so to ljudje, ki imajo na?eloma neko mo? za spremembe: ?efi, direktorji, politiki ipd(raja je ?al nima)
- pri 2, 3 ali ve? jurjih pla?e, tud ?e nima? slu?bene korete, se ti sladko je*e a ko?ta en tank 50 al pa 70 ojrof.
- ker jim vse stvari iz gornjih alinej veselo financira delodajalec, se jim sladko je*e za ceno goriv.
- potem je tukaj ?e ne vem kdo, ki ?e ve? let ne dovoljuje podra?itev javnega prevoza WTF?
- in TUDI zato smo, kjer smo. In da nafte ni?!?!? Lepo prosim no. Nafte je dost. Alternative ?e ve?- A lobi to veselo ti??i v predalih, ?e vedo zakaj. Vi pa tudi, ?e znate se?tet 1+1.
Se popolnoma strinjam z napisanim.Z polno ***** je lahko *****.
Kon?no so na Pop tv potrdili moje teze za najve?je podra?itve benza v Evropi-pogltna dr?ava.
Pred dvema letoma je bil sod?ek nafte 140$ in je bil stal poln tank benza(50 litrov) pribli?no 41?,sedaj trenutno je okoli 97$ in te stane isti tank 62?.Matematiki in privr?enci nove vlade na dan z razlagami in teorijami.
Ali je dimenzija 215/45-17 prava za M6, moja je iz italije in ima v homologaciji upisano samo 14,15,16 in18 col.
Ali se da naknadno homologirat,pa kak?ni so stro?ki?
Kako pa uredi? papirje, ?e kupi? rabljene feltne brez certifikata?
Da se.Sicer bi ti bolj priporo?il dimenzijo 225/45/17 ker manj odstopa od 16-k pa ?e gum je ve? izbire in mislim,da so tudi cenej?e.Ko sem jaz hotel to narediti je bila cena 40?.
sranje je ?e je treba stvari re?evat.. lahko bi se ?la populizem in dajala ljudem v?e?ne stvari samo to bi nas pa pol res pripeljalo v dru?bo Gr?ije in Irske. Se pa strinjam, da ?e bi bili na oblasti tisti, ki so zdej v opoziciji se ne bi lotili nobene od teh nepriljubljenih reform. kratkoro?no bi bilo sicer super na dolgi rok pa si lohka mislimo kam bi zavozili.
Sicer pa je Ivan konec 2005 veselo razlagal in to trdil ?e do za?etka leta 2008, kako si mora Slovenija vzeti Irsko za vzgled glede gospodarskega napredka in porabe evropskih sredstev za razvoj.
?e dobro, da Barbi ni ?el po teh stopinjah, ker pol bi ?ele bilo hudo, ?e bi se res zgledovali po Irski.
Se strinjam,da ni lahka situacija,samo je pa mnogo stvari,ki se jih lahko porihta.Prvi je ta,da ljudje spet za?nejo verjet v to dr?avo in prvo kar je,bi morali urediti stvari v sodstvu-kdor ne bi re?il stvari v doglednem ?asu-opomin,drugi? odpoved.Mislim,da bi hitro za?eli migat.
Drugi?.Ko bo kak ,ki si zaslu?i kon?al v arestu,bodo ljudje za?eli bolj optimisti?no gledati na vse skupaj.
do takrat-ni ?ans.
Tretji?.Za?eti ?parati pri sebi in kar res ni nujno ukinit.
Te tri stvari za za?etek in pol bi mogo?e dobili ve? sodelovanja od folka.Do takrat pa ne bo ni?.
Hja tako kot sem rekel, danes so na AMZS-jevi strani popravili cene po evropi na teko?i datum pa je to?no ta razlika kot sem jo pred slabim tednom napovedal. Tudi v?eraj so neinformirani populisti?ni novinarji trosili fraze, da smo drugi najdra?ji v Evropi ampak resnica je da smo to?no nekje v sredini med evropskimi dr?avami oziroma globoko v spodnji polovici med ?lanicami EU.
Sej ne da koga zagovarjam ampak taka so dejstva povsod v Evropi in mi nismo nobene izjema, Pahor gor al pa dol
Smo je pa ?alost,da imamo velike tro?arine in da ima lahko ena Avstrija ni?jo ceno,pa ?panija,pa Portugalska.
To je lakota dr?ave in prodajalcev in ni? drugega.Mene nisi prepri?al.
Samo to - referendum naj bi odlo?al o RTV zakonu je pa na koncu izpadel na nivo kolk ma kdo podpore. To je zau?nica referendumom na splo?no, ker referendum ni namenjen merjenju politi?ne mo?i ampak iskanju mnenja o dolo?enem vpra?anju oziroma o strinjanju ali na strinjanju s spremembo ali uveljavitvijo novega zakona.
Sicer je pa Vid lepo napisal razmi?ljanje ortodoksnih volilcev desnega pola, ko je omenil arbitra?ni sporazum - ni bistvo vpra?anje, bistvena je strankarska pripadonost in tako se odlo?ajo. Tako je bistvo referenduma ?e v osnovi negirano.
Boss,se strinjam,da je pri nas tako,kot si napisal.Edino,?e bi ta levi razpisali referendum,da se dvigne vsem pla?a za 50%,bi ta ?as ?li vsi in bi se lahko trkali po prsih,da je uspel.
Za vse ostalo,kar pride trenutno iz njihovih ust ali pa idejo samo podprejo,je siguren polom.
In to za moje pojme odra?a trenutno stanje pri nas in se pa? na tak na?in (poleg anket o priljubljenosti,kjer je odstotek priljubljenosti trenutne vlade skoraj identi?en z referendumskim) ljudje izrazijo.Druga?e jih itak nih?e ne poslu?a.
?iv dokaz,da imajo ljudje polhn ku**c politike in njihovega nakladanja.?e ljudje ignorirajo take "dogodke",ki ga predlaga politika se pa? tako zgodi.In vsaka ?ast folku,da je pokazal,kaj si misli o trenutnih "humoristih".
Za moje pojme so te hi?ke znak,da smo banana republika.Kje drugje v normalnih dr?avah so pa ?e tak?ne finte-sredi avtoceste omejitev 40km/uro.In zakaj?Da lahko postavijo radarje ali pa,da lahko pregledujejo vinjete.
Jaz,da imam mo?,bi vse zalovil ven iz rtv-ja na cesto.In pol bi zaposlil kak?no ?etrtino,pa ?e bi jh bilo preve? tam in bi morali za?et delat kej,ne pa viset po kafi?ih.
Stoj Alex, ?e 1x preberi. Govorimo o napakah, ki se ti?ejo zgolj motorja oziroma zakaj je ve? te?av z diesli kot z bencinarji. Vse kar si pa ti na?tel je pa enako tako na dieslu kot na benzu.
Samo z diesli imajo ve? problemov kot z benzinarji pri vseh znamkah;tudi pri t.i. premium.
Sodobni diesel motorji so pa? narejeni precej komplicirano in z veliko komponentami.In je ve?ja mo?nost,da kaj crkne.Za moje pojme je recimo sklopka od M6 slabo dimenzionirana,ker ko gre? v kak ve?ji klanec misli?,da jo bo kaj kmalu pobralo oz da se bo za?gala.
Predvsem imajo probleme tisti, ki so kupili avtomobile brez znane zgodovine. Vemo kateri avto je najhitrej?i na makadamu - slu?beni in ?e kupi? avto, ki je bil v poslovnem najemu po mo?nosti v italiji ne more? pri?akovati, da bo vse OK.
Vpra?at je treba ljudi, ki so kupili nov avto ali pa od znanega lastnika kolk imajo problemov?
?e 1x, zavedati se je treba, da nekdo disla kupi prvenstveno, da bo delal veliko km in na koncu pri prodaji mu je v interesu, da pogoljufa pri kilometrih in naslednji kupec niti ne ve to?no km ima. Prodajo ti avto, ki pravijo, da im glih kar narejen prvi velik servis z nekje 130-140kkm. Resnica je pa, ima ?e drugi velik servis pri 250kkm. Pol se pa ?udimo, da kej crkuje.
Bencinarje se ne uva?a od drugod, ker niso v poslovnih najemih, imajo manj km tako, da se ne da kej dost goljufat in temu primerno ni profita. Ve?ino bencincev je tako "doma?ega" porekla in temu primerno z manj km in posledi?no z manj okvarami.
To pa ne bo dr?alo popolnoma.Kolega ima tudi M6 diesel,kupil on sam novega v Kp in ima pribli?no iste probleme kot mi ostali-
probleme z xenon lu?mi,zviti diski oz.trde plo??ice,EGR ventil je ?e zamenjal in tudi zadnje blatnike je ?e barval.
Tako,da mislim,da ima pa? Mazda 6 1.generacije in faceliftane par slabih to?k,ki upam,da so jih z ta novimi modeli uspe?no odpravili.Pa? je treba gledati realno,da ni vse 100% v redu narejeno. :ne vem:
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Se popolnoma strinjam z napisanim.Z polno ***** je lahko *****.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani