Ne, nisem. In tudi Rusom ne bom pozabil napada na Ukrajino. Ker je zaradi tega uveden embargo proti njim in UAZov v Italiji ne prodajajo več. Če bi jih, najverjetneje mi zdaj ne bi vozili FucksWagna, pa čeprav je UAZ bee een eeen ... ... Me trese samo, ko moram napisat... Torej, čeprav UAZ ne dela dizlov. Tako.
Dvomim, ker preveč ravna ni najhitrejša... ampak, če pa bi odstranil vse plastike...hmmmm
Ma, nemogoči ste!
Zastava, Uaz in podobni nikoli na noben model niso montirali plastik, pa ste ravno na tem forumu razlagali, da imajo take modele, kot "bi jih s sekiro tesali". Mazda ima plastike, vam pa spet niso všeč in bi jih najraje odstranili...
Sam, ko bo narejeno bo pa tole balzam za Bled. Tko, da ja, potrpet je treba ni druge.
A pa se gradbišča ne bi dalo urediti tako, da bi promet vseeno tekel tam mimo - pa magari izmenično enosmerno? Bi bilo manj za trpet kot ko bo ves promet čez Kočno...
- staro... ... ... a to je še z Noetove barke? - kar je staro je boljše - kar poglej kaj ti voziš in kaj imaš na servisu😅🤣😂
... ... ... ...
Ja, ampak če si lastnik starega od takrat, ko je bilo novo, je ena zgodba. Da bi si pa zdaj domov pripeljal staro, kjer bi bil četrti lastnik, je pa druga zgodba... Tole, če bi že kupil, bi najprej krepko preservisiral, mogoče kar restavriral. Kot četrti lastnik kupiti skoraj polnoletno vozilo...
Glej, jaz ne, vi pa kakor komu paše.
In, če mene vprašaš: ne gorivo ne menjalnik nista prava...
V glavnem: napačna cena - najbrž se je zatipkal, pa pritisnil eno ničlo preveč... Mislim, za skoraj polnoletno vozilo s preko 230.000 km in tretji lastnik 13.500€... Tole je vredno mogoče kaj več kot 0,30€ na kilogram...
Kamnolom ni ravno ob avtocesti, ni pa ob nekih gozdnih poteh...
V "gospodarske namene" lahko vlečeš dve prikolici, ampak skupna dolžina ne sme presegati 18 metrov in skupna teža ne sme biti preko 44 ton. Pri meni je bilo to izpolnjeno. Sem "nosilec kmetijske dejavnosti" in sem vozil zase, dolžina je bila manj kot 18 metrov, teža pa tudi manj kot 40 ton.
Ne moreš pa vleči npr. čolna na prikolici, pripetega za počitniško prikolico. Vsaj ne po Evropskih zakonih, mislim pa, da je v Ameriki in Avstraliji tudi to dovoljeno...
Prva prikolica je v bistvu traktorska prikolica. In sem pridobil mnenje Agencije za varnost prometa, če lahko tovorno vozilo (kar Mazda BT-50 po homologaciji je), vleče traktorski priklopnik. So potrdili, da lahko, ampak je v tem primeru omejitev hitrosti max. 40 km/h (smiselno) in zadaj mora biti to označeno. No, jaz na zadnji prikolici nisem imel nalepke. Ups... Ja, pa "traktor" mora imeti rotacijsko luč. Ko sem šel iz kamnoloma, sem jo montiral.
Vseeno sem bil vesel, da nisem srečal nobenih policajev. Če drugega ne, bi izgubil ogromno časa, preden bi vse prežvečili. In kljub vsemu zna biti, da bi našli kakšno reč, ki pa ne bi bila v skladu s predpisi. Če drugega ne, bi se lahko zgodilo, da bi ravno takrat kakšna žarnica pregorela. Saj jih je bilo dosti na izbiro... In policaj itak vedno nekaj najde...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Iz prve roke ti povem, da noben avto ni tako majhen, da ne bi mogel kdo teči zadaj...
Glede na to, za kam je taka Toyota namenjena, sta dva potnika povsem zadosti...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani