Sm kmet an s hribu doma, pa se na te zadeve ne zastopm lih tanartabl. Kej lohko kdo razloži taku, po kmečko?
Berem tale članek in mi ni jasno, o čem se pravzaprav gre? Če jaz to prav razumem, to pomeni, da električni avto sredi mesta priklopiš na polnilnico in čakaš, da se bo napolnil. V določenem trenutku pa se v omrežju pojavi primanjkljaj elektrike in iz tvoje baterije poberejo elektriko, da oskrbijo omrežje. Ti pa čakaš in čakaš, kdaj bo polna, da se odpelješ naprej. Saj, če prav razumem, ti tisto elektriko plačajo, ne da ne, samo dometa vozila pa vseeno nimaš. Sem jaz to prav razumel?
Zdaj še enkrat berem, kar sem napisal. Ne, to gotovo ni tako. Ker električna vozila že tako niso pretirano priljubljena, v takem primeru bodo pa še manj. Res ne razumem, o čem se gre v tem članku. A lahko kdo razloži bolj poljudno in ne tako strokovno, da kmetje s hribov ne razumemo?
Tam, kjer sem kupil FucksWagna, imajo tudi Ford Mustang Mach E.
Parkiranega nekje zadaj, ker jih je sram, da morajo to ponujat ljudem. Mustang je Mustang v celoti, z zvokom in sliko. In zvok mora biti vsaj iz V4 motorja, še raje iz 4,8 litrskega V6... Električni mustang je nekaj podobnega kot bi naredil Mazdo MX5 na nafto. Saj bi šlo, samo to ni to...
Use je to fajn pa krasn, sam men tuki neki ni čist jasn...
Testna proga je bila dolga 620 km. Tempomat je nastavil na 180 km/h. Potoval je pa 920. Nekaj ne štima... Razen, če je trikrat stal na počivališču in čakal, da drugi napolni tistega električarja... Ampak tak test samo dokazuje, kako slabi so električarji. Kljub temu, da ga je čakal, je bil na koncu 50 minut hitrejši...
Pa ni mi jasno, kako je lahko nastavil ceno elektrike. Ceno elektrike nastavi ponudnik, ti jo pa plačaš. Ne moreš ti kot kupec določati ceno elektrike... Ali pa jo lahko? Ni mi jasno?
In razlika 50 minut se človeku zdi zanemarljiva. Pa ta človek ni normalen... Ali pa nikoli ni v avtu vozil majhnih otrok. Drugače bi vedel, da je 50 minut ogromna razlika... S tem, da, kot sem že omenil, mislim, da so izpustili čas polnjenja baterije... Ker drugače so vozili blazno počasi. Mislim, jaz z BTjko in počitniško prikolico sem 100 km krajšo razdaljo (okolica Nove Gorice - Podersdorf am See - 540 km) prevozil v sedmih urah skupaj s postankoma - pa še ta dva postanka sta bila zaradi otrok. Ker Mazda zmore tako razdaljo (kljub vleki kamp prikolice) brez da bi vmes moral dotočit gorivo, meni pa tudi ni problem vozit 540 km brez postanka.
Tko da, use je to fajn pa krasn, ampak men tuki mrski ni jasn. Mogoče, k sm kmet an s hribu doma...
Tale Golob pa res ni normalen, a zdaj nam bo pa vsakih 14 dni pocenil bencin? Ma kaj se gre... kolesa ven pa gremo skupaj s traktoristi in ruparjevci se okol parlamenta vozit - banda nezaslišana.
dne 18. 12. 2023 ob 19:18 je Shrek napisal:
Ostal sem brez goriva...
Ne morem tankat...je prepoceni....😋
Vsaj malo so se stvari popravile, zdaj se lahko vsaj malo pomirita... Saj ni trajalo predolgo?
... ... ... ... ... ... Drgač o minusih največ vedo tisti ki ga sploh nimajo 😂
Nimamo. In smo ponosni na to. In nikogar ne silimo, da mora vozit ročni menjalnik in da je to edino pravilno. In lastniki avtomatikov mi počasi delujete kot vegetarjanci, ki mahajo s stisnjenimi pestmi in kričijo, da smo "mesojedci" agresivni ljudje...
Nimam avtomatika. Kar pa ne pomeni, da nimam izkušenj z njim. Jih imam ravno dovolj, da me vedno prepriča, da je zame ročni menjalnik boljša izbira. Zadnjega, ki sem ga vozil, sem tudi posnel. Obrati so skakali gor in dol, prestavljal je med prvo, drugo in tretjo ter nazaj v drugo in prvo, hitrost je bila pa ves čas enaka... Poraba pa skoraj kot Valuk...
Predzadnjega sem imel pa pozimi, na poledeneli cesti in kasneje v okoli 10 cm snega. Takrat sem najprej ponovno odkrival, kako zelo se ne marajo poledenela cesta, verige in ABS, ampak pustimo pri miru. Dvakrat sem pritisnil zavoro, pa so bili vsi trije, sicer pogumni, sopotniki mnenja, da gredo lahko zadnjih 6 km tudi peš... Od zadnjega križišča, ko pa v našo smer ni bilo pluženo, so se pa začele širiti take vonjave, da sem podobno začel razmišljat tudi sam...
Z lopato se ne pospravlja seno in z vilam se ne kida sneg. Avtomatika nimam. Ampak o njegovih minusih vem zadosti, da ga (vsaj prostovoljno) ne bom kupil. Pa ne glede na to, koliko mi vegetar... ... ... se pravi, lastniki avtomatikov kričijo, kako vrhunska je ta tehnika...
Mislim, da bo prej Soča tekla skozi Džerdap kot bom jaz kakršen koli kombi kupil. Je v vrsti nekje tam kot električno vozilo. Se pravi, da je več možnosti, da bom imel bee eee eeeen... ... ... Me trese samo, ko moram napisat... Se pravi, je več možnosti, da bom imel ne-dizla z avtomatskim menjalnikom kot pa kombi...
Tudi meni ni bilo. Ampak takrat sem bil mlajši in vitalnejši, pa sem zmogel obdelat ženo in ročni menjalnik. Zdaj grem pa že proti 50, pa ne gre več po dvakrat na dan. In ženo po poti pustim pri miru in imam med vožnjo dovolj časa za ročni menjalnik...
No in pol so se pojavili mestni brihtoli, ki so ugotovili, da če kolesarji ne upoštevajo prednosti je tole zelo nevarno križišče in so zaradi podivjanih kolesarjev brez trohice samoohranitvenega nagona naredili objekte na cesti,
... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
Kolesarjem pa tudi niso preprečili, da bi udarili direkt naravnost.
... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
... ... ... ... ... ... ... ... ... ....
... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
Sm kmet an s hribu doma, pei se ne zastopm lih tanartabl na te stvari. Sm gruntu an gruntu, ma ne zastopm. Ki mi lohko kdo taku, po kmečko, razloži to meščansko logiko?
Če prou zastopm, so problem podivjani kolesarji.
Da bi jih umirili, so postavili ovire in znake, ki zmanjšajo hitrost osebnih vozil.
To je nekako tako, kot da bi te bolel zob, pa bi šel k urologu na pregled...
Poskusi našopat na to sliko tako cisterno v enakem merilu, ki zavija v ulico...
Pa še vseeno bo to samo slika, v realnosti zna biti drugače. V realnosti bo tam še en avto, vsaj pet avtov nasproti (od tega vsaj en živčen), dva kolesarja in kdo od Bolt-a, ki se mu bo mudilo prehiteti čas...
In kako zgleda v tem križišču, kadar kje zagori in pridejo gasilci s tovornjaki? Recimo cisterna od Gasilske brigade Ljubljana, ki je postavljena na štiriosnega Mercedesa MB 4150 Actros, ki je širok 2,5 metra in dolg čevapčič več kot 9 metrov (Rosenbauerjeva 13 kubična cisterna za vodo + kubik penila)?
Celo leto je dražil, zdaj pa dvakrat malo zniža cene in kaj - pričakuješ, da se mu bom klanjal do zemlje in ga po božje častil?
Glede na to, koliko je za***al v enem letu, bi ga po Turško nataknil na kol in zapičil nekje pred vhodom v parlament - v opozorilo drugim. Čeprav mislim, da bi jih bilo toliko za nasadit na kol, da bi jih bilo dovolj za obkrožit parlament...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sm kmet an s hribu doma, pa se na te zadeve ne zastopm lih tanartabl. Kej lohko kdo razloži taku, po kmečko?
Berem tale članek in mi ni jasno, o čem se pravzaprav gre? Če jaz to prav razumem, to pomeni, da električni avto sredi mesta priklopiš na polnilnico in čakaš, da se bo napolnil. V določenem trenutku pa se v omrežju pojavi primanjkljaj elektrike in iz tvoje baterije poberejo elektriko, da oskrbijo omrežje. Ti pa čakaš in čakaš, kdaj bo polna, da se odpelješ naprej. Saj, če prav razumem, ti tisto elektriko plačajo, ne da ne, samo dometa vozila pa vseeno nimaš. Sem jaz to prav razumel?
Zdaj še enkrat berem, kar sem napisal. Ne, to gotovo ni tako. Ker električna vozila že tako niso pretirano priljubljena, v takem primeru bodo pa še manj. Res ne razumem, o čem se gre v tem članku. A lahko kdo razloži bolj poljudno in ne tako strokovno, da kmetje s hribov ne razumemo?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani