ampak moja replika se je za?ela na Yavaryevo post, kjer je omenil nek ekstrem... po nesre? sem pa takrat omenil diesel in se je za?el cel hudi? sploh zato, ker nisem potrdil, da je diesel za butat z glavo v zid, al neki tazga :ne vem: . V bistvu pa sem hotel samo predstaviti realno porabo in ne mejnih vrednosti, ki nikomur kaj dosti ne povedo pa ne glede a se gre za bencinarja al pa za traktor. Lahko ?e enkrat prebere? kaj sem napisal pa probaj neobremenjeno ocenit kaj sem napisal.
Sicer pa, ?e sem kej zajebal, se opravi?ujem oz. se opravi?ujem ?e sem koga preve? vznemiril - res ni bil namen, da bi koga zajebaval al bohnedej ?e kej huj?ega
Sej ?e,da samo omeni? vonj po nafti je takoj ogenj v strehi.
Jaz sem ?e napisal,da pri isto nalo?enem avtu,ista relacija pije bistveno manj z Agipom-italijanskim se razume,da ga ne bo kdo primerjal z na?im,in to sem ?e parkrat preizkusil.
Da se zadaj ni? ne kadi in da je bolj miren tek sem tudi opazil.Kaj ?mo,imajo pa? bolj?e gorivo.
Potrebujem par nasvetov glede Mazde 3.....zanima me ali ima avto zobati jermen ali verigo?.....kolik?na je poraba?....je imel kdo probleme s tako mazdo?.....imate kak?en bolj?i predlog za Mazdo v takem cenovnem rangu?
Nekaj zadnjih dni sem vozil samo po magistralkah-od 90-100 km/uro.In poraba po BC-5,5l/100.
Se pravi,da je ful odvisno kje vozi?,kako in kdaj.
Primerjava med razli?nimi a enakimi avti je ve?inoma neprimerljiva-nekdo pa? vozi najve? po mestu,drugi ve? po avtocestah in tretji najve? po "navadnih" cestah.Edina prava slika bi bila,da vozijo enaka vozila (isti konji) z enako hitrostjo eden za drugim (ne preblizu,da ne vzijo v zavetrju ).
Potem bi se videlo to?no,komu manj "pije",kdo ima bolj?e gume (bolj?e kotale?e se) in komu ma?inca bolj?e prede.
Torej smo zopet pri kvaliteti nafte. Pri pol leta starem avtu, ki je takrat imel komaj 6000 km, res nisem pri?akoval zama?enega filtra. Bi ga ti? Mah, saj ni va?no. Zdaj te?e kot ura in do druge zime bomo ?e kaj skun?tvali. ?e se nafta ?e kaj podra?i, bomo itak hodili v Italijo tankat, ker bo tam cenej?a. Bog vedi, kako bo pa z Italjansko nafto. Do zdaj sem jo to?il samo dvakrat, ?e to poleti in ?e to v sposojen avtodom.
Od Agipa je sigurno bolj?a od vsake na?e.Verjemi mi.
ma famiija je familija nima? kaj. Jaz sem imel vedno karavana pa trugo, enako sedaj na CX7. Ko mora? napokati, sanke, vozi?ek, dvoje smu?i...itd itd je truga idealna, vrzes vse not in je mir, prostor ostane za normalne re?i v prtljazniku itd....
Ko enkrat das kaj daljsega ali vecjega not je konec s prtljaznikom, in ce hoces do ene stvari moras velikokrat vse ven dat....
Vsaj pozimi je truga zakon
Boss no?em bit zloben ali nesramen, ampak verjetno nisi imel izku?enj z manj?imi otroci, njihovimi pripomo?ki, igra?ami, plenicami in ostalimi ?eljami.... . Ni dopust brez najljub?ega kolesa ali lopate...
Kdor je probal,ne more verjet kaj vse gre na dopust z otroci.
Pozimi rabi? karavana (?e?ka varjanta do stropa,samo luknja v sredini,da vidi? skozi nazaj),truga na strehi pa ?e prikolica bi pri?la prav.
Je ena opcija,da si trugo sposodi?,?e je ne rabi? pogosto (pride od 4-5? /dan od Thule-ja.)
Jaz bi vzel Pacific 600,?e bi kupoval.Je dokaj tih,spravi? ?uda v njega in ni niti toliko drag.
So pa nosilci za karavana original Mazda nekje od 80-90? (izdeluje jih Thule).
Pa ko ?e omenjate ?vabe in ceno njihovega benza, js pa pravim kolikor je dra?ji toliko je tud bolj?i.
Niso bu?e ampar je resnica tudi foruma?i so bli poleg in z njihovim bezom sem naredu skor 800 km (782km), pa smo se vozili tudi 200+km/h, povpre?no smo imeli 121 km/h.
Tako da malenkost vi?ja cena je pa? zaradi standarda, drugi del kjer jim pa dam prav pa je kvalieta benza.
V Italiji je tudi tako.?e pla?a? dra?jo nafto,se tudi bolj?e in dlje vozi?.Enostavno.
No,tudi sam sem zamenjal zimake.Ko sem nosil zimske gume na podstre?je,sem skoraj omagal.Ni kondicije.
Sicer pa izgleda,da bom ostal na Pirelliju,ko kupim v kratkem nove-dobim jih lahko po zelo ugodni ceni.In sicer Pirelli cinturato P7.Bomo videli,?e so res tako dobre.
Mogo?e z zelo grobim oziroma nedrse?im asfaltom na kak?nem dirkali??u bi verjetno kar ?lo, ker je trojka kar precej la?ja od ?estice pa ?e izgube zaradi 4kolesnega pogona ni.
mislim,da je to v praksi nemogo?e.Vidim to v praksi pri kolegu,ko se non stop pri?igajo lu?ke proti zdrsavanju,avto pa koplje v prazno.
Boss ne pozabi da ta avto ima 1,8tone ze sam, navora mogoce je dost ampak po 2.000rpm gre obratomer v prazno. Ko sem delal izpit s prikolico tezjo od Golfa V (da pade v B+E) s cca 140 konji TDI sem speljal samo s sklopko ampak potem sem KOMAJ nabral 80 na uro zunaj mesta.
Instruktor se je drl, saltaj saltaj - jaz pa njemu pa sej sem ze v cetrti pri 3.000 pa ne gre nkamor...
he,he,vidim,da je spet borba-benzinar ali traktor.
zdravo prvo vsmskp!vozm mazdo 6 letnik 2004,in sm se odlocu da bom dal gor nove gume,feltne vzemti...pa povejte kaj si mislte...18x8.5 5x141.3 ET40 235/40R18 Ponteza RE050A XL pa vzmeti h&r znizano 35mm...
zdej mi pa ovejte uni k mate kej vec znanja o temu,kaj vse mi ne bo stimal...a mi bo drgnl po blatnikih,a se bo dal homoligerat,pa ce bo vse tko k treba...v a3m mi pravjo d bo kao vse kul...sam me zanima se vase mnenje!
lep pozdrav...pa hvala
Kot prvo,vozil se bo? kot v valjarju (brez vzmeti),ker kot si verjetno ?e sam opazil,je ?e original M6 trda.
ko bo? dal gor ni?je vzmeti bo ?e bolj trda,ko bodo gor ?e ekstremno nizko prese?ne 18-ke ?e bolj.
Sicer je to stvar okusa in gu?tov.
Kar se ti?e ?irine feltne 8.5 in ET-ja 40 pa ne bo ?lo pod blatnik sigurno.Tudi z homologacijo bo hudi?,ker
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Meni je smrekica drsala po sprednjem ro?aju (prva vrata) in je barva na tem mestu kaput-se vidi flek,kot da je raz?rlo barvo.
Mislim,da niso glih vrhunec zdravega zraka v kabini.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani