Medtem, ko so Hrvatje odprli dvosledni promet v obe smeri, Slovenija:
Za?etek poletnih del na primorski avtocesti
Dars poziva k strpnosti in razumevanju
Na primorski avtocesti se bodo jutri za?ela obnovitvena dela, ki bodo potekala do konca julija. Zapore bodo postavili tudi na ljubljanski ju?ni obvoznici.
Zaradi del na odseku Razdrto-Seno?e?e, pri razcepu Nanos, bo promet preusmerjen na drugo polovico avtoceste, kjer bo v dol?ini pribli?no treh kilometrov potekal po treh zo?enih pasovih, dva v smeri Kopra in eden v smeri Ljubljane. Vrednost obnovitvenih del na tem odseku, zgrajenem v obdobju 1989-1995, je 960.000 evrov.
Zaradi zgraditve navezave hitre ceste prek Rebernic na razcep Nanos bo do konca julija, ko bo Dars novozgrajeno hitro cesto prek Rebernic predal prometu, zaprt izvoz/uvoz Nanos, promet pa bo voden po glavni cesti skozi naselje Razdrto in se bo prek priklju?ka Razdrto navezal na avtocesto Ljubljana-Koper. Tovorni promet bo iz smeri Postojne proti Vipavi voden prek priklju?kov Postojna oz. Seno?e?e, v obratni smeri pa tudi prek priklju?ka Razdrto.
Na drugem koncu, pri Vipavi, bo gradnja navezave na obstoje?o hitro cesto Vipava-Vrtojba trajala pribli?no dva tedna.
Viadukt Ravbarkomanda ?e obnavljajo
Na primorski avtocesti bodo tako od ponedeljka dve delovi??i, saj obnavljajo tudi viadukt Ravbarkomanda. Zapora smernega vozi??a proti Kopru prek viadukta bo trajala predvidoma do 12. julija.
Dela tudi na ljubljanski ju?ni obvoznici
Dars bo danes za?el postavljati zapore tudi na ljubljanski ju?ni obvoznici, na obmo?ju priklju?ka Vi?. Zaradi del bo promet v dol?ini pribli?no nekaj ve? kot pol kilometra potekal po dveh zo?enih prometnih pasovih v vsako smer in ob omejeni hitrosti vo?nje, najpozneje do konca avgusta.
Dars poziva k strpnosti
Ker se zaradi del ob?asnim zastojem v poletnih mesecih ne bo mogo?e izogniti, Dars poziva voznike k strpnosti in razumevanju, saj so obnovitvena dela namenjena prav njim. Poziva jih tudi k upo?tevanju prometne signalizacije in prometnih predpisov.
?ivela vinjeta!!!!!!!
ZA vse, ki se nimate Vinjete, to verjetno poznate, a sedaj se se 2x bolj spla?a. Tujci, ki so prepeljali SLO s polletno jo prodajajo ceneje po uporabi:
@Madmax... o?itno bere? zelo selektivno ali pa mojega zadnjega maila sploh nisi prebral, ker ?e bi prebral bi videl, da nikogar ne zagovarjam ampak vseeno je potrebno vedeti dolo?ene zadeve predno se spravimo kar takole pav?alno kritizirat in primerjat hru?ke in jabolka.
Za primerjavo da? predor, ki je po modernih varnostnih standardih izjemno vpra?ljiv saj gre ze enocevni dvopasovni predor, katerih se v Slovenije ?e dolgo ?asa izogibamo saj so za promet preve? nevarni ob gostoti prometa na slovenskih cestah. Sicer pa lepo pove podatek, da je dnevni pretok na tem norve?kem tunelu cca 1000 vozil na dan. Toliko jih gre v povpe?ju ?ez ?entvid v eni uri v ?asu poletnih dopustov pa ?e veliko ve?.
Primerjava v ceni tudi ni na mestu saj ?e upo?tevmo inflacijo ta cena 107m? zraste na 170m?, ?e bi bil zgrajen v istem letu kot predor ?entvid.
Zdaj pa tisto bistvo zakaj se je cena ?entvida tako drasti?no pove?ala. V prvotni dokumentaciji je bilo dogovorjeno, da bo ?lo za "enostaven" dvocevni predor s po dvema pasovoma v vsakem. Zaradi geolo?ke sestave in geostati?nosti terena, tektonskih prelomnic, ki te?ejo to?no peko trase tega predora je bila to dale? najbolj?a re?itev.
No in tukaj pa nastane problem. Zaradi nekaterih lokalnih interesov ter interesov dolo?ene skupinice ljudi so projekt naknadno spremenili in to ne malenkostno ampak za tak tip gradnje je to drasti?na sprememba. Naenkrat so ?eleli ta predor povezati s celov?ko cesto in to kar z dvema priklju?nima cevema in zdru?itvijo v samem predoru.
Zaradi varnosti pri takih zdru?itvah cest je bilo nujno, da je vsaka cev iz dvopasovne ratala tripasovna, kar je verjetno jasno, da to pomeni bistvno pove?anje oboda loka predora, ki je na tem terenu zaradi stati?nosti in nestabilne geolo?ke sestave precej bolj zahteven projekt. Ampak to ni ni? z dejstvom, da je potrebno na sti?i??ih teh priklju?nih tunelih naresti tako imenovane priklju?ne kaverne, kjer dosega pre?ni presek predora skoraj 350m2, kar bo potrdil vsak gradbenik, da je to eden izmed in?inirskih podvigov.
Zaradi vseh teh dejstev pa je ?la cena gradnje v nebo, kar je neuki javnosti nekaj nezasli?anega in glavni vzrok za pljuvanje preko gradbenega barona zidarja in SCT-ja. Ampak ne Zidar in ne SCT nista spreminjala na?rtov tako, da glavna "krivda" le?i nekje drugje in v mojem prej?njem postu se to?no vidi kje.
Bodimo po?teni in ?e ?elimo kritizirat, dajmo s prstom pokazat na prave krivce ne pa da blejemo kot ovce v isti rog in dopu??amo, da se glavni krivci skrivajo po svojih luknjah in si manejo roke ter smejijo ob misli kako so neumni folk spet speljali v napa?no smer.
Postavlja se tudi vpra?anje zakaj je bilo geolo?ko dolo?anje sestave tega hriba tako zgre?eno in se je nato pri vrtanju izkazalo za precej bolj problemati?no vklju?no s podzemnimi zajetji vode tako, da je enkrat tekom gradnje tudi zalilo eno izmed predorskih cevi.
V glavnem: zanimivo kako vsi dajemo slovensko gradnjo v ni? ampak kako je mogo?e potem, da so italijanski gradbinci kot so Vidoni in Graseto na razpisih le malenkostno cenej?i od na?ih na koncu imajo pa vsi cel kup dodatnih stro?kov in aneksov. In vse to se dodatno pla?uje ... zakaj? Zato ker imajo vsi vpleteni od tega korist. Predvsem pa tisti, katere smo pooblastili, da v na?em imenu upravljajo dr?avo.
Saj ravno v tem je poanta,da so vsi za?etni izra?uni ponavadi precej nizki in so od ponudnika do ponudnika
ponavadi le par deset jurjev razlike.Le kje in kako vedno eni in isti pridejo do malenkost ni?je
cifre?Tudi pri "na?em" predoru skozi Markovec se spet vse zapleta,ker niso dobili ta pravi dela in se je spet vse zavleklo.
Zanimivo mi je,da tej na?i vrli gradbeniki nikoli ne dobijo nekih odmevnih poslov v tujini-naj si ogledajo gradnjo tunelov tam ?ez in se u?ijo.Le zakaj ne "gre" skozi njihova ponudba??
Sicer ne grajamo vsega kar naredijo smo pa sami videli par njihovih cvetk in klo?arijo pri gradnji in za kak?no ceno.
Ni vsega kriva prej?nja oblast (ker kak?ne ta sedanja klati,to bo ?e veselo) ampak preveliki ?epi nekoga.
In pri nas je na ?alost vse preve? hla? z preterano velikimi ?epi.
Boss ponavadi se strinjam z tabo, ampak tukajle si pa tako zelo mimo ustrelil da nebi mogel bolj.
To kar si napisal je samo eden od izgovorov z katerimi nas fila na? gradbeni lobi & friends, pa da nebo? mislil da blebetam kar nekaj v tri dni, si poglejte kako se stvarem stre?e v ravno tako hriboviti de?eli (z ?e bolj neugodno klimo kot je na?a) Norve?ki.
predor Laerdal (Norve?ka) med Oslom in Bergnom:
Najdaljsi cestni predor na svetu meri 24,5 Km ...zaradi te dolzine so naredili 4 t.i
votline barvne svezine zaradi psihicne obremenitve voznika. Predstavljajte si voznjo
24,5km z normalno osvetlitvijo (zgornjega dela tunela). Predor so gradili od leta
1995 koncali so ga leta 2000... gradnja je stala 1082 milijonov NOK (Norveskih kron)
kar pomeni 107 milijonov ?
Na primer nas ?entvi?ki tunel naj bi stal 135 milijonov ? za 2x 1km cevi!!!
No ja 10x verjetno ni dra?je, je pa dra?je predvsem zaradi terena saj imajo na?e AC ogromno objektov nizke gradnje kot so mostovi, nadvozi, tuneli ipd... sam Trojane poglej, kolk je tam viaduktov in predorov.
Slovenija je hribovita de?ela in davek tega se pa? pla?uje tudi v precej dra?ji izgradnji AC-jev, da ne re?em, da smo celo med prvimi tremi dr?avami vEvropi po koli?ini km avtocest na milion prebivalcev.
to je vse res ne smemo pa pozabiti na?ih izredno dragih Zidarjev avtocest.
Glede porabe bi pa jaz rekel takole. Imam novo Mazdo6 140KM dizel. Pri mestni vo?nji meni porabi 8 -8,5l. ?e jo vozi moja ?ena pa skoraj deset litrov. Pa tudi pri meni je razlika v?asih do 1,5l, odvisno od razpolo?enja. Verjamem pa ?e bi se lepo uglajeno vozil bi lahko porabo spravil na 7,5l. Da vam o vo?nji pri 130/h ali pri 160/ ne govorim. Sem zadnji? opazoval ?eno na poti na Gardssko jezero: kar naprej rahlo pospe?uje do 130 pol pa nogo z gasa do 120 pa spet isto. Tako porabe tudi na avtocesti ne more spraviti pod 7l. Pa ji re?em vklopi potovalni ra?unalnik in mi pove, da se tega ne namerava u?iti uporabljati, kao da je to neka znanost. Pri nas (ker avto voziva oba - ve? ?ena kot jaz) je tako poraba 7,5l/100 km pa pika. Pravilo pa je postalo da avto tanka ?ena.
Zakaj sem se vklju?il v porabo pri 323. Preprosto zato ker je treba vedeti ali avto vozi ena oseba ali ve? oseb. Treba je vedeti da na oko istavoznika lahko imata zelo razli?no porabo. Motorji ?e posebej ?e so novi po pravilu morajo imeti isto porabo. ?as pa na motorju pusti svoje. Zamorjene, ?ivahne, potratne in var?ne ma?ine v letih so se?tevek dobrega in slabega kar se je nabralo v letih uporabe. Zato ne kupujem ve? rabljenih avtov.
?e vozi? res samo po mestu in zelo kratke relacije-recimo 1-2 km,pa ?e semaforji pa gu?va je ?isto normalno,da je poraba 8,5/100 ali pa ?e ve?.Z benzinarjem si takoj nad 10 /100.Tako,da je ?e vedno manj?a poraba kot pri benzinarju.?eprav je po mestu ?e najmanj?a razlika.Ve?ja pride pri dolgih,enakomerno vo?enih relacijah
Smo pa ?e ugotovili,da je zelooo odvisno od relacij in ne toliko od noge.Po avtocesti pri 130/uro z vklopljenim tempomatom,z istim avtom, bo kazalo isto tebi ali pa tvoji ?eni ali bilokomu.
Za "kosanje" koliko komu pije bi morala ista oseba voziti iste relacije,z stim stilom vo?nje a razli?ne avte.
?ele potem bi bile te "popite" statistike kaj vredne in primerljive.
A niste ?e ugotovili,da niso krivi tujci ampak na?i "ma?ijo" tako svojo nesposobnost?
Obravnavani pa ste(smo) tako,kot si dovolimo in si zaslu?imo.
Le zakaj so Italijani spet uvedli kontrolo na nekdanji meji??
*u*k off s takimi. pejt dol ?e so ti tako v?e?. Me zanima ?e bi tako govoril ?e bi ?ivel recimo v Osilnici ali tam kjer ?ivi Joras. Ovce prodane in licemeri ste in ni? drugega. Pla?uj ti namesto njih in za njih, da se bodo po na?ih cestah zastonj vozili mi pa pla?eali kot bedaki. Jaz ne bom in dokler bom v lastni dr?avi obravnavan drugorazredno, vsak tujec, ki pa upa na glas nekaj re?i pa prioritetno, bom to tudi jasno in glasno povedal.
v bistvu niti ne... jaz sem proti vsaki stvari, kjer je treba kej pla?at ampak ?al mi to ne pomaga in ?e ho?em kej met moram pla?at.
Sej tud fukat ne morem dokler ne dam ti?a iz gat.
Jaz pa rad pla?am za stvari,ki imajo smisel in mi nudijo kvaliteto.
Recimo v italiji z lahkoto pla?am cestnino,ker vem,da se ne bom vozil po kolovozih.
Pojdite si samo pogledat njihove nove tunele takoj za nekdanjo mejo-razlika med na?imi in njihovimi je ene 30 let.V njihovih so trije pasovi,lepe plave lu?ke in vse je lepo svetlo.Prava pa?a za o?i.
Pri njihovih tunelih ni sledu o kakem ?udnem betonu in v slu?aju de?ja je omejitev na 80.
In nikjer ni? ne odpada.
?e kaj ve?jega delajo enostavno zaprejo del avtoceste,preusmerijo promet na stransko cesto,postavijo policaja ki usmerja promet in skrbi,da je promet teko? in ni nobenih kolon tudi v najve?ji turisti?ni sezoni.
Pustimo stat to,da se naberejo kolone kar naenkrat brez vsakega razloga.To so ?e druge debate.
Ni,da jih zagovarjam samo mi gre na k...c,da nas tako n.....o. pri nas za vse stvari.
tipi?ni slovenceljni... sam da ne bi kdo drug bolj poceni skoz pr?u... ajojmene ta nevo??ljivost nas bo ubila vse
se strinjam z tabo,Boss,da smo tipi?ni slovenceljni...ampak zaradi tega,ker tudi,?e bi dali ceno vinjet 300?,bi nekaj ?asa godrnjali, pol bi pa jo ve?ina pla?ala...slovenceljni smo tudi zato,ker dopu??amo 400? pla?e za redno delo...slovenceljni smo v vseh pogledih...
kaj bi se zgodilo,?e bi recimo tako za skoraj 100% dvignili vinjete ali cestnine v Franciji?
...ali pa recimo v Italiji,pa ?paniji,Gr?iji? :aaaaa:
V drugih evropskih dr?avah (normalnih seveda) se kaj takega itak ne more zgoditi.Zatorej mi lahko tukaj gor nakladamo kolikor ho?emo,tisti,ki jo rabi jo bo kupil-ki smatra,da mu je to ugodno,drugi se bodo ?vercali ?e bolj in nekteri je ne bomo kupili.
....kako bi zgledalo,da bi recimo porabljeni benz in nafto(letno porabo) tudi tako "kolegialno" razdelili med vse
voznike enako.Eni se pa? vozijo ve?,drugi skoraj ni?...
Saj nikjer ne pi?e,da bi se morali pol vozit z avtomobili.Obstajajo namre? tudi kolesa.
ne, ne... ne zastopi?... jajc je ostal cel, kar je pomenilo, da se ni dotaknil tal (plahta je bla napeta na tleh). To?a te velikosti in jajce te velikosti sta enako te?ka in ?e ostane jajce celo tud na plehu ne bo vdrtine saj je plahta tolk upogljiva, da ga enostavno odbije nazaj ?e predn se dotakne pleha/tal.
Ker ?e imam to prevleko od Propipa sem se odlo?il, da jo rahlo upgrejdam in sicer nabavil bom tiste cevaste pene, ki se jih natakne na cevi centralne kurjave. Te zadeve bom narezal na ustrezno dolge kose, da jih bom lahko porinil pod napeto ponjavo na mestih, kjer so najbolj izpostavljena (recimo robovi strehe, prtlja?nika havbe, ?ip).
S tem bo ponjavo toliko dvignilo in jo ?e dodatno napelo (kot kanvas), da bo zadeva zdr?ala tudi to?o velikosti jajc ali pa ?e ve?jo.
...pa sej ,?e bo padala tako velika bo itak vse stolkla.
jebu jim dog mother... 100 mu gromova ggrrrrr............
prokleta banda lopovska, namesto da bi nam tujci sofinancirali vinjete pa ceste pa vso to sranje, bomo lepo sami pla?evali davek na davek na davek na davek....
oni pa nam bojo svetovali, da naj var?ujemo... jehenti milomater?ajfo!
E Viva socialno usmerjena vlada.Kako bi ?ele bilo,?e bi bili na oblasti ne-socialno userjeni.
Popolnoma prav ima? ceed se jim prodaja kot vro?e ?emljice in je letos v SLO celo najbolj prodajan avto prve ?tiri mesece.
Kdo bi si mislil... kaj dela garancija 7 let pa relativno nizka cena in izdelava na nivoju. O?itno slovenci le nismo tolk mahnjeni na znamke ampak znamo kupovat tud racionalno in ne samo s ?ustvi, kar me kar malo presene?a... al je pa recesija res tako hudo udarila, da zbujanje fov?ije ni ve? moderno hehe le kdo bi vedel
Mislim,da je avti? nadvse ?eden in kvaliteten.Temu dodaj res nizko ceno/dobljeno in 7 letno garancijo in
ima? zmagovalno kombinacijo. Ljudem je enostavno v?e?en.
Zadnje dneve opa?am tu na obali res veliko novih opel insignij(ali kakor koli se ?e napi?e).
Izgleda,da bo hodil ta "velikim" kar mo?no v zelje...
kot ste sami ugotovili - imajo nas za mol?o denarja. In res ?koda vseh besed.
Al se pa kar sprijaznimo, da po dveh letih zadevo pa? vr?e? stran, ko ni ve? v garanciji. Kto da - ko boste stran metali dve leti stare Mazde - mi povejte kam, da grem ponje.
?alostno je tole. In ne vem kje imamo mejo oz koliko ?asa se bomo na prav vseh podro?jih ?e pustili jebat. Od dav?ne naprej.
...sej zato pa smo tukaj kjer pa? smo....in bomo ?e kar nekaj cajta.
Moja M6 dizel 100kw pije pod 6l/100km (vedno izra?unano na roko, BC ka?e 10% premalo). Ve?inoma vozim relacije in AC, Lj le okoli 30%. Vozim podobno kot je opisal Boss, dokaj dinami?no, a po omejitvah, brez nepotrebnega zaviranja. Na relaciji na morje je poraba padla celo na 5,2.
...samo si pa moral za 5,2 hudimano gledati razne "avtke",ki brzijo veselo mimo tebe.
Tole sem v?eraj videl v ?ivo in sicer zgleda ?e kar, ko je zadeva postavljena, ampak....
Predno to sestavi? mine cele ve?nost, da ne re?em, da mora? najprej met prostor, da to na tleh raztegne? (na kakem malem parjiri??u ne bo ?lo) in ?lager vsega so pa kljukice za pripenjat, ki so kovinske in se jih zatika za rob blatnika. Vsi pa verjetno vemo kako dobro deluje kovina v stiku z lakiranimi avtomobilskimi deli, ?e posebej ?e piha veter in te kljukice veselo poskakujejo in drsajo po robu blatnika.
Heh,to "igra?ko" ima? lahko gor edino v laboratoriju,ko pada to?a navpi?no.
Vemo pa,da ponavadi spremlja to?o veter in verjetno po neurju lahko i??e? to pripravico v radiju 100 m od
avta.
In tudi to je verjetno res,da ima? po "seansi" lepo umeteljno poslikane robove blatnikov-ali pa ?e kaj ve?,odvisno od mo?i "umetnika".
Ne gre sicer za to?o, vendar so lahko posledice ?e huj?e.
Gre za napredno tehnologijo, ki zmikavtom pomaga neovirano odpreti va? avtomobil.
Obstajajo UHF motilci daljincev za zaklepanje avtomobila tako, da kljub temu, da ste z daljincem avtomobil zaprli, ta ostane odklenjen. Ne zana?ajte se na dejstvo, da je va? avtomobil novej?i, tudi nova 6-ka je padla na testu.
Za kaj gre, za tako imenovani Jammer, radijski oddajnik, nabavljiv po iternetni prodaji, ki daljinsko moti zaklepanje avtomobila. Ro?no preverjanje je edino zagotovilo, da je avtomobil dejansko zaklenjen.
Podatke pridobil v najnovej?em HR Auto klubu.
He,he,kot da bi vedel za te zadev??ine jaz vedno nezavedno preverim-"pokljukam" vrata po daljinski seansi.
Dobro,da to preverjam,ker mi zadnji? zaradi ene gume na vratih ni zaklenilo vrat.
Sicer pa,?e ima? vgrajen res kvaliteten alarm,ti javi,?e vrata niso zaklenjena z piskom.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Nalepijo jo le,?e vidijo,da jih bodo ustavili.In potem Darsovci-slikajte se.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani