Pred mnogo mnogo leti so prodajali podobno zadevo,samo da je bila okrogle oblike.Si razklenil tak magnet in dak okoli cevke.Jaz sem ga dobil zastonj in probal.In-ni?.
Totalna ni?la.Stran vr?en denar za tistega,ki je to takrat kupil.
Na fifth gear sem gledal zanimiv preizkus.Izgleda,da imajo iste dodatke v nafti,ker se tudi imenuje ultimax pri njih ali nekaj podobnega in znano je,da delajo angle?i te dodatke tudi za petrol.
Imeli so na preizkusu avtomobil Citroen C5.Izmerili so mu mo? na valjih z navadno nafto in pozneje ?e
z tem njihovim "ultimaxom".Razlika je bila neverjetnih 6 konjev.(prej 158 potem 164).
In jasno ,da je bila tudi ni?ja poraba.Se pravi,da je res nekaj na tem.
Ko sem te dni vozil po na?ih avtocestah,je mo?no sne?ilo.Pred nami sta vozila dva pluga in res enkratno po?istila cesto.Plus je bil ?iste ceste+majhna poraba goriva,minus je bil malo bolj po?asna vo?nja.Res pohvala
cestni slu?bi.
Sem pa opazil,da se najdejo pacienti (ponavadi razni suv-i) ,ki prehitevajo kolono po odstavnem pasu in se pol me?ejo not ?iv?no,
tako,da ogro?ajo druge udele?ence v prometu,ki morajo na silo zavirati. Takim bi takoj upalil eno mo?no kazen (500?+) in jih odstranil iz prometa.
A najbolj?e je bilo potem,ko so se umaknili plugi v Postojni in so tej isti pacienti delali kolono in se cijazili.
Alex ne se prekmalu veseliti, tako malo izku?enj z dizli pa nimam. Me ?e niso prepri?ali pa kot sem napisal se za moje kilometre ne spla?a nabavljati dizla.
@Labi: pomoje me bojo preve? ?udno gledali. Mulc s Cliotom se je pri?el norca delat.
Samo v?asih pa taki "mulci" tudi kaj odpeljejo iz prodajaln.
To pa ne bo? govoril! Dizel je ?isto fajn, ?e dela? na leto dosti kilometrov. Dizel je fajn, ?e ?eli? pritisniti na gas samo ob?asno. Fajn je ker ima dosti ve? navora kot primerljiv bencinar. Ampak jaz ne delam dosti kilometrov na leto. Ko ga pritisnem je fajn, da ni treba skoz ?altati ampak, da vle?e od za?etka pa do vsaj 7000 obratov.
PS: Pomanjkanje navora je logi?no. Navor gre gor predvsem s tlakom turbine. Povpre?en dizel ima tak pritisk turbine kot res navit bencinar (recimo serijski dizel ima 2,0 bara, prijatelj ima bencinarja in pri 1,5 bara na 2.0 ma?ini 500Nm navora kar bi ?e bilo primerljivo ampak kot sem napisal avto ni serijski).
OK no hecam se. Mi je logi?no, da navor pri dizlu naredi ve? kot zamorjen bencinar. In si prav ?elim peljati oba avta, da vidim to famozno razliko. Za splo?no razgledanost.
He,he,?e bo? probal se bo? verjetno premislil...in bo? nabavil diesel power.
Dizla nima smisla vzemati za tako malo kilometrov letno. Kak?nih posebnih hib trojka nima (govorim za bencinarja), po letu 2006 je bil narejen remake, kar pomeni da so ?e par stvari po?timali na podvozju, bolj?a zvo?na izolacija motorja, motor naj bi bil rahlo optimiziran in naj bi imel rahlo ni?jo porabo, v notranjosti beli ?tevci in srebrna konzola, zadnje lu?i so druga?ne in razne malenkosti kot so: po l. 2006 piska ?e sopotnik ni privezan, glasnej?i park senzorji (?e jih ima), nad vzvratnim ogledalom je zaslon?ek kjer vidi? koliko potnikov se ni privezalo (gori cca. minutko in potem ugasne). Paket sport pomeni da mora imeti ?e meglenke in zadnji spojler, vsaj po letu 2006 je bilo tako. ?e ima opremo TX je to skoraj vse mo?no kar lahko ima, ve? opreme ima samo GTA, ki je pa izklju?no z 2.0 motorjem.
?e te ne motijo kilometri (napisal si do 100.000km) je mislim da edina preverjena Davidova in kot vem mu ni delala kak?nih te?av in glede te trojke se kar nanjega obrni.
?e ti zaradi kilometrov ne pride v po?tev, gre pa moj glas za tisto ?rno iz oglasa 3, ?e je le res vse ok z avtom in ?e so navedeni resni?ni dodatki, na avtu so kot ka?e ?e zimske, saj dobi? zraven lite 16.
Meni ni jasno,zakaj za malo kilometrov ni primeren diesel?
Jaz ga imam im ga nebi menjal za benzinarja. Itak ni cena rabljenih toliko ve?ja.
Sej pravim tudi jaz-to je uradna kraja denarja.Pri 6-ki ga zamenja? v 15 minutah-s tem,da ga nima? ?e doma in da ga gre? kupit ?e v trgovino-(ne na uradni servis,se razume.)
V petek sem kon?no v snegu lahko sprobal zimake Continental TS 830 in sem bil kar rahlo razo?aran glede na to, da so zmagovalke leto?njih testov zimskih gum.
To da veselo ?vi?gajo pri hitrosti 100km/h in ve?, ?e je cestna vla?na sem se sicer ?e navadil ampak, da se tako kaoti?no obna?ajo v snegu mi pa ni ?ist jasno. Ko 1x zdrsnejo oreng za?vica?, da avto obdr?i? na cesti pa se ni? nisem igral z ro?no.
Z nobenimi drugimi gumami prej se mi to ni dogajalo v taki meri - lahko, da je pa krivo podvozje Golfa VI ampak kar malo dvomim. Hja, ni kej, oreng mirkat bo treba, ko bo sneg ni druge
Montirat bi jih moral na tvojo mazdo.Pol bi jih realno lahko ocenil glede na Dunlop,ki si jih imel prej.
Pravim,da se po?vi?gam na razne teste bilo ?esa.Najbolj?e priporo?ilo je od kak?nega prijatelja,ki se na zadevo spozna in jo realno oceni in preizkusi.Ostalo je lari-fari- daj- cekin?ke-jaz tebi-bonbon?ke-press.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Spet so naredili raziskavo najbolj zanesljivih avtov.In sicer:novih,2-3 leta starih,4-5 let,6-7...
No,in rezultati?
2-3 leta stari:
http://video.alvolante.it/pdf/pagina1.pdf
4-5 let stari:
http://video.alvolante.it/pdf/pagina2.pdf
6-7 let stari:
http://video.alvolante.it/pdf/pagina3.pdf
8-9 let:
http://video.alvolante.it/pdf/pagina5.pdf
Sicer pa je tukaj celoten ?lanek (google translate)
http://www.alvolante.it/news/tuv_affidabilita_auto-137111044
Na?e mazde 6...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani