V lj ti trobijo po 2 sek...moraš imeti že skor f1 start🤣
Aha, zdaj vemo kdo dela gnečo v LJ.
Ne res guys, dve sekundi pomenita, da en al pa dva avta ne bosta šla v intervalu čez. Res je treba bit zbran pred semaforjem in ne spat. Predvidevat na osnovi ostalih semaforjev, kdaj bo zelena, če imaš startstop "zaženeš" motor prej, daš v prvo in ko se prižge rumena je to cca sekunda in ko je zelena spelješ. Pa ni treba dirkaško speljat, ampak normalno pri tem pa vseeno popazit, da ni kak padalc kej spregledal.
Vse to se da brez težav, če se ne spi pred semaforjom, teksta po telefonu, opazuje mladenke v miničih (Ok, mal lahko) in predvsem, da smo fokusirani takrat na vožjo. Pol ne bo nobenega trobljenja, pizdenja in gneče bodo prec manjše.
No... saj potrobit smes tudi v vseh ostalih primerih... ali je smotrno pa je drugo vprasanje... tako, da to vprasanje je po mojem mnenju res butasto ...
Hmmm, men je pa čist logično Sej priznam, včasih sem čuden, ampak tuki sigurno ne bi falil pri odgovoru. Trobljenje v naselju in pri menjavi pasu pa je dejansko prepovedano, razen v primeru neposredne nevarnosti za nas al pa druge udeležence. Ja tako je... tudi če nekdo zaspi na semaforju v naselju mu ne smemo potrobit po pravilih in moramo zgolj upat, da se bo še pravočasno zbudil. Ampak a v praksi res čakamo k budale in ne uporabimo hupe, da ga po 5-6 sekundah ne zbudimo?
Me res zanima kdo potrobi in kdo potrpežljivo čaka v upanju, da se bo kej samo zgodilo. Prst gor za trobleže, prst dol za čakalce pa da vidimo dejansko stanje kolk je katerih. 🤪
Vrnimo se k hupanju. Ja meni ni všeč, me nervira, če mi kdo hupa po neupravičenem. In če me želi prehitevati, je to neupravičeno, razen če vozi s pol kole preko črte.
Ja pa sej to je bistvo, ko prehitevaš in vidiš, da se un, ki ga prehitevaš, ne zaveda da greš mimo - se pravi ga je polna cesta al pa daje občutek, da bi lahko naredil nekaj nepredvidenega. Takrat pač opozoriš nase pa ne glede al gre komu to na živce. Boljš to kot pa kreš.
Drugače pa v naselju ne prehitevam razen kolesarja al pa počasen traktor, če je to možno in ja tam res ne prekoračim hitrosti. Izzven naselja sem pa tolk pameten, da mi je bolj pomembno, da raje hitro zaključim z manevrom in sem bolj pozoren na varno izvedbo kot pa na to, da bi buljil na merilnik hitrosti. Ko pa zaključim prehitevanje pa spustim gas, da pade hitrost na dovoljeno (Ok, mogoče tistih 5km/h čez, da ne bo kdo mislil, da sem angelček in popoln).
Ja tekom manevra izzven naselja pa gre hitrost tudi 20-30km/h nad omejitvijo, kar je z avtom z dobrim navorom z lahkoto naredit. Zato je treba imet konjažo in navor pod havbo, da prehitevanje ni stres in da si v vsakem trenutku prepričan, da bo avto opravil svoje. Če pa se bo kdaj zgodilo, da bom zaradi tega plačal kazen jo plačam z rahlim srcem, kot pa da bi izzival prehitevanje s premajhno razliko v hitrosti in se s tem spravljal v nevarno situacijo škarij.
- seveda je kolona tri ali več, ampak v trenutku, ko prehitevaš dva ne prehitevaš kolone. Če prehitevaš tri ali več pol pa ja. Ampak to nima veze s hupanjem.
- obesil si se na to, kot da je trobljenje obvezno. Gre samo zato, da se sme potrobit in s tem opozorit na svoj manever, če sumiš, da bi lahko prehitevani skočil ven in tudi sam zaćel s prehitevanjem. Še 1x govorimo samo o tem, da SE SME potrobit in ne o tem, da je potrebno trobit ob vsakem prehitevanju. In tudi vprašanje na testu tako sprašuje.
- zakon tudi veleva, da moraš prehiteti na ustrezni bočni razdalji, BREZ OKLEVANJA in da se mora po končanem prehitevanju ČIM PREJ vrniti na izhodiščni pas. Če hočeš to izpolnit bo treba prekoračit hitrostin verjetno po zdravi kmečki logiki je to bolj varno kot pa če prehitevaš nekoga, ki pelje 80km/h s hitrostjo 90km/h, kar bo trajalo celo večnost.
Pa sploh ne vem zakaj se o tem pogovarjamo? Sej je bilo samo vprašanje ali smeš potrobit, ko greš v prehitevanje... odgovor je - da, smeš.
kazen, očitno se da dobiti LPN in s tem vse podatke, torej kazen v višini vrednosti avtomobila, najmanj, ali recimo x% letnih prihodkov.....
In kako boš tujce? Se prav po domačih s kolom in lopato, tujce pa ujčkat, ker ne moreš do teh podatkov? Zato imamo že kazni za taka dejanja, problem je da jih policija ne izvaja. Zakaj ne, ker v takem neurju pač ne gredo na cesto in so raj na suhem.
Vozit pa more z zmanjšano hitrostjo, ker nad hitrostjo tako ne smeš.
Kolona je pa vedno zaradi povečane gostote.
Ej model, zapletaš se. 🤣
Lej, če se dva Laha vozita pod omejitvijo, ker zijata naokoli, to še ni kolona, Sploh pa ne kolona zaradi povečanega prometa. In ja tedva Laha pač lahko prehitiš v enem šusu je pa točno v takih primerih pametno, da na kratko potrobiš, da ne bi ta drug lah ravno takrat skočil ven in hotel prehiteti prvega.
To si nisem jaz zmislil to je CPP in ZPrCP. Se mi zdi pa logično in in zmanjšuje možnost izsiljevanja in nesreče.
Čak ne bit no trd pri razumevanju. Ne rabiš vsakemu trobit kot manijak ampak samo piskneš, da greš mimo pa še to v primeru, kjer je možno, da bo šel prehitevani tudi v kakšen tak manever. Tega ni toliko malo, da bi človek zamahnil z roko. Mal se sprehodi po YT pa je tega kar precej, ko nekdo sredi prehitevanja skoči ven in izsili tistega, ki prehiteva.
Tudi samo vprašanje v testu pove vse, sploh ker je najbolj pomembna beseda "smete". Se pravi smeš potrobit, da opozoriš na svoj manever ni pa zapovedano da moraš. Moraš se le prepričati, da varno izvedeš prehitevanje in moraš dati žmigavec.
Za MAzdo je najceneje, če nima veliko različnih motorjev, ampak enega, ki mu softwaresko prilagaja navor in moč. Ker je edini motor, ki ga tlačijo vsepovsod 2.5 litrski bi prej verjel, da bo ta notri kot pa nek 1.5, ki je pri Mazdi še veliko večja redkost kot 2.0.
Da pa ne bi skakal v zelje Skyactiv-X 185KM motorju so mu moč znižali in zato "le" 140KM. Ampak še 1x ta 2.5 je najbolj razširjen aktiven motor in ne glede, da je že leta na trgu tudi verjetno najbolj vzdržljiv in preizkušen. Zato ta izbira in po drugi strani za trge, kjer ni Skyactiv-X motorjev se mu poljubno izbira moč in bo imel verjetno tam tudi 190KM ali pa celo 250KM s turbino.
3/4 tukej z CX-30 vozi pod štantgasom, pospešuje kot polž in se vozi do max 150, da se lahko potem kurčite kako mate tok nizko porabo da kr bencin nazaj teče...
Samo da 1.0 - 1.2 turboti spravijo skup 140 KS. 2.3 Fordov spravi ven 280 konjev. Torej 2x toliko, pa še ni prišel do 2.5 litraže.
Moje 1.5-1.6 že trgajo gate.
Pa s hibridno turbino imata oba navor po celi krivulji.
Bolj gre za primerjavo zakaj klasičnega 2.0 Skyactiv-G zamenjat z 2.5 Skyactive-G . 2.0 ima na papirju solidno velik konjev, samo v praksi so čist preveč proti koncu skale obratov. Zato vožnja ni tako ostra kot bi od take konjaže pričakoval. Konjažo je treba spustit nižje po obratomeru, da je vožnja dinamična tud takrat, ko ni želje rohnet po vasi.
To pa pač rešuješ na dva načina al z dodajanjem turbine al pa povečevanjem kubature. Se pa strinjam, kar praviš in dejansko drži, da s turbino se reši res veliko dinamičnosti po celotnem območju obratov zato se turbaki, ki na papirju nimajo nekih ekscesnih konjev vozijo mnogo bolj suvereno kot pa enako močan atmosferc. Pa bi človek rekel 140KM je enako 140KM - v praksi je pa to daleč od resnice.
Načeloma je tole čist OK. Velik navora bo zaradi kubikaže na voljo veliko prej. To pomeni, da bodo konji tudi pri nižjih obratih, kar je za vožnjo čist super in ga ne bo treba v obrate gnat. Tak kruzer bo to, ki bo konkuriral undersizanim turbačem pri tej konjaži.
Model napiše Ljubljana, Srbija v oglas. Da mešaš Slovenijo in Srbijo je veliko manj verjetno, kot pa če zamenjaš Slovenijo s Slovaško. To je bil point pripombe.
Sej zato jo verjetno noben ne... in pol si razlagajo pri Mazdi, da ni povpraševanje in a se sploh še splača delat updejte. Če bi tri letno prodajali pod 50€ bi bistveno več folka tole kupilo.
In ker se ne bo prodajala zaradi visoke cene bodo tržniki ugotovili, da ljudi več ne zanimajo limuzine in HB-ji ter da je treba pojačat proizvodnjo SUV-ov.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Davčna uprava jih ima nekaj.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani