V 20 letih so bile tri generacije sestice ... in kar nekaj faceliftov ... In ce realno pogledamo, se vedno izgleda cisto OK ... Res pa je, da so na zacetku nov model dajali ven na 5 let in vmes en ali dva facelifta ... po tretji generaciji pa samo se facelifte ... Sem imel pa vedno prvo serijo nove generacije ...
Predvsem zaradi AWD in sedmih sedezev... Ni jih veliko, ki bi potrebovali avto s sedmimi sedezi 🤣😃😛😆(sem dal malo vec smeskotov, da se opazi, da je v vsem tudi malo heca ... )
En druzinski stromar za Slivko - Kia EV9 ... 7 sedeznik, AWD,... ... Cena naj bi se zacela pri okoli 50 jurjev... ceprav bo verjetno z vso opremo precej vec
Moj prvi avto je tudi imel zaug (fico) … Pa drugi tudi (Jugo 45)… Jugo niti ni imel pasov zadaj… in ko sem kupil otroski sedez (takrat se niso bili niti obvezni) sem moral najprej na odpad, da sem poceni dobil varnostne pasove … in jih montiral zadaj, da sem lahko sploh otroski sedez pritrdil … Tudi okna so se takrat odpirala z “vinto” … o kaksnem centralnem zaklepanju si lahko le sanjal… Za ficota sem imel dva kljuca… enega za avto zalaufat, drugega za vrata…
Pa se nic ne pritozujem sedaj, ko je vse to malo posobljeno…
Tu se pa res ne vidi tega ... Ali pa sem jaz ze toliko poneumljen, da tega ne opazim... ... A ti v dezju pred vsakim ovinkom prizges brisalce? pa pred vsakim ovinkom zmanjsas hitrost na ene 10 km/h, ker vedno lahko okoli ovinka pridrvi nekdo ali nekaj po tvojem pasu? ... Vsega se ne da predvidevati...
Res je, da napredek ne gre vedno v pravi smeri... ampak otepati se vsega, kar je bolj sodobno se mi tudi zdi brezveze ... Vecino stvari ni potrebo uporabljati... oz. je se vedno mozno vse izklopiti in upravljati rocno ... (ja vem... vsega se ne da... zato sem napisal, da vecino ) ...
Pri "starodobnikih" ali raje napisem "restavriranih" avtomobilih, je ponavadi tako, da je realna cena ponavadi precej visja od prodajne cene na trgu... Pri kansih redkih modelih, kjer je veliko povprasevanja, je sicer lahko tudi prodajna cena visja... Ampak Mazda 5 ni ravno med bolj zazeljenimi redkimi modeli... ...
Kdo pa je rekel, da jih delajo po narocilu? S tem, ko ga kupis, si kupis samo to, da je eden izmed teh, ki ga sestavljajo ali je ze sestavljen, rezerviran zate ... Vsaj za te, ki jih izdelujejo dalec na vzhodu to gotovo velja... ker potem traja se kaksen mesec ali dva, da ga dostavijo na drug konec sveta ... Po narocilu pa lahko sestavis tiste, ki jih sestavljajo nekje v Evropi... Samo je ponavadi tudi cena za tak avto visja ... To pa spet ni OK ...
Meni recimo bolj ustreza, da ni prevec za izbirat... ker recimo pred mnogimi leti, ko sem kupoval prvo sestico, sem izbiral tudi med drugimi... Se spomnim recimo za Opel Zafira... Bil v salonu v Ljubljani, pa mi prodajalec da nekaj istov, naj oznacim, kaj od opreme bi vse imel... Seveda bi rad imel vse ali vecino iz tistega seznama... Pa je potem na koncu bila cena se enkrat visja kot osnovni model ... ...
Ce ti je uzitek, da vozis avto... si nabavis enega Spacka ali Herbija, ki je dandanes namenjen ravno temu... ljubiteljski voznji :D... Brez kakrsnihkoli asistencnih sistemov, brez klime, brez ABS-a, brez ESR, brez servo volana ... ... Ce zelis pa imeti vsaj malo teh asistencnih sistemov, si nabavis enega roadsterja, ki je tudi boljnamenjen uzitku v voznji ...
In ljudje smo razlicni ... zato imamo tudi moznost izbire... Sicer izbira ni neskoncno velika... in vedno bos pri kaksnem avtu nasel nekaj, kar ti ni vsec ... Idealnega ni in ga tudi nikoli ne bo ...
Pac eni imajo radi zgodovino, drugi prihodnost, tretji sedanjost .. Vsaka ima svoje prednosti in slabosti ... ...
In se vedno je vecina teh sistemov narejenih tako, da ce nekomu ne pase avtomatika, je pac ne uporablja ali pa kupi kaj drugega, bolj zastarelega in seveda tudi za manj denarja ... ... Razvoj gre naprej... in enim je to vsec, drugi bi pa raje ziveli skoraj v srednjem veku ...
Zanimivo… meni je pa cisto OK… izgleda je problem v nacinu voznje… Zmigavce pa itak uporabljam vedno… tudi, ko se vracam nazaj iz prehitevalnega pasu… Je pa res, da ta lane assist oz. nadgrajeni travel assist veliko (ampak res veliko) bolje deluje na CX-60, kot je prej na 5 let stari CX-5…
Konfigurator izgleda se ni posodboljen… V ceniku pa so tudi zadnji facelifti CX-5 IPM6, kjer so taki paketi, kot so vcasih bili na nemskem trgu Center line, Exclusive line,…
@Jest jaz govorim o tem avtu , ki sem ga gledal in vozil. Tu ni trde plastike. Sicer pa ni važno vsak ima svoj pogled na te zadeve ampak v globali za 28.000 je avto odličen. Pa še to tvoja primerjava nikakor ne more bi relavantna ker MG4 še ni v luxury opremi kar več kot očitno spodnji BYD je.
Debata je sla bolj s smeri kitajskih elektricarjev ... In jest sem dal prvi zadetek, ki ga je YT vrgel za MG4 in pac enega za kitajca, ki pa ni vec med najcenejsimi (BYD) ...
Noja… ce nekdo stalno goni in isto, potem to ze postane hiba Mazde… Ce pa realno pogledas, jih je le pescica taksnih, ki jamrajo nad recimo lupljenjem felten ali obrabo volana …
Glede kitajca pa je tako… Imas poceni kitajce in taksne, ki so cenovno podobne ostali konkurenci… In ti tapoceni so pac tako, kot tapoceni ostali avtomobili…
MG4 pac sodi med cenejse… trda plastika v notranjosti… a se vedno cisto OK, ce znas gledati na to realno…
Malo,manj poceni pa so tudi na pogled bolj kakovostni…
Ampak to so hibe vecine avtomobilov… Jaz sem se od teh problemov srecal edino z ogledali… Volan se nikoli nisem menjal, pikice na laku od kamenckov verjetno so… samo jih ne opazim, ker se to zgodi lahko na vsakem drugem avtu tudi… Feltne se mi pa tudi se nikoli niso luscile… Pa vozim Mazde ze vec kot cetrt stoletja
Cena je zanimiva za vstopni model… Ampak ce zelis imeti tudi pozimi kolikor toliko dosega, moras vzeti paket luxury, ki ima edini toplotno crpalko… ta pa pride sele spieseni in ni navedene cene… Nalsednji paket opreme Comfort stane ze skoraj 38.000 … Luxury bo pa verjetno okoli 45.000€ …
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ce prav vem, so trojke, narejene na Japonskem, sestavljene v tovarni v Hofu-ju ... in ne v Hirošimi
...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani