Tole je tud nenavadno kako se hitro pogodijo, da ne pride na sodišče. Če bi prišlo bi bil to en najbolj udarnih procesov proti kateremu koli podjetju in sigurno ne bi ostal neopažen.
Pa še nekaj je zanimivo, ko izvajajo pospeševanje in je guma pokrita s snegom, se komaj štarta, ko pa se snega znebi se pa dejasnko vidi kako šele pospeši. V tem videu se tole vidi prav lepo
A ti niti svojim občutkom ne zaupaš? Ok je res, da se zadnja leta malo vozimo po snegu, ampak najslabša je počasna vožnja po neutrjenem snegu, ko se sneg lepi na gumo. Večino je zaradi tega tako strah, da vozijo k po jajcih počasi in drseče. Ko se kolesa dovolj zavrtijo, da sneg odletava iz lamel je precej bolje, samo tam pač deluje fizika zaradi večjih gibalnih količin, ki s povečanjem hitrosti začnejo slabšati situacijo.
Problem videa, ki si ga ti objavil je v tem, da model slika gumo, ko se je ustavil in zaradi nizkih hitrosti pred ustavljanjem se je sneg nabral gor in iz tega on vleče zaključke. Poglej hitro premikajoče gume in v večini snega v lamelah skoraj da ni. Se pravi sneg nikakor ne bi mogel pomagati pri boljšem oprijemu.
Pa ne sam on... važn, da si nabere okoli sebe fanboyse in pol lahko tud crap prodaja pa se bo kupovalo.
mam pa občutek, da bo Musk končno odvrgel masko, pograbil nagrado in spravil podjetje v tako itgubo, da ga bo mpral prodati kakemu kitajcu. Tako bo tud Tesla kmal kitajska.
Tole bi pa res rabil razlago, ker potem je podrt kompleten smisel tako silike v zmesi kot mehkejše gume, kot lamel, ki se premikajo zato, da nastavijo rob in zarežežejo v sneg.
Gume, ki se počasi vrtijo veliko bolj drsijo kot guma, ki se vrti hitro, da sneg odnese iz rež. Kolk guma boljš prime od določene hitrosti naprej, ko zmeče sneg iz zarez in kolk slabše, ko se sneg nabira na obodu in je centrifugalne sile premalo, da bi ga odneslo iz rež.
Če bi tvoja razlaga veljala potem bi se lahko vozil, le do določene hitrosti, ko sneg še ne zleti iz profila, pri višjih pa ne bi bilo šanse da ostanemo na cesti. Tist model iz Tyre Review pa lahko takoj zapre YT kanal in pozabi na hitro vožnjo in driftanje.
Kaj pa v primerih, ko imamo sneženo podlago, kjer je sneg že toliko zvožen, da se sploh ne nabira več v profilu - a se takrat sploh lahko še premikamo?
V glavnem, za zimsko je pomembno, da je mehka tudi pri nizkih temperaturah in da lahko lamele ter tele male zareze na njih delujejo kot krempeljci, ki se zarežejo v sneg in preprečujejo, da guma zdrsne. Velike zareze v profilu same gume pa so zato, da sneg čimprej zapusti sam profil gume in da se ne nabira na njej.
Prepočas se voziš... to daš samo gas pa 200km/h pa vse samo ven zleti zarad centrifugalne sile. BMW-jaši tko redno čistijo in vzdržujrjo gume v top kondiciji, da pol lepš kadijo na raznih burnoutih.
Te kreteni so pa s svojimi butastimi šli sesut avtomobilsko industrijo.
In dobesedno vabijo Kitajce, da nam zavladajo še na tem področju. Na področju, kjer so pred leti večino stvari skopirali, ukradli, prisvojili na načine, kjer bi v vsaki pravni družbi morali biti oreng sankcionirani. Tako so preskočili leta razvoja, zdaj nam bodo pa teli prodajali evropsko tehnologijo nazaj v nekoliko drugačni obliki mi jih bomo pa gledali, nekateri pa se bodo celo veselili, ker bodo nekoliko ceneje dobili tak izdelek. Mi smo res bedaki, da bi nas nekdo moral oreng nabunkat, da bi spregledali, da si kakamo v lastna usta.
Mislim, da se nihče od nas namerno ne zaletava. Niti ni pogosto udeležen v prometni nesreči. Torej se spet pogovarjamo o robnih primerih. V primeru, da bi doživel nesrečo, v kateri bi bil avto totalka, bi jaz ne razmišljal o izgubi vrednosti, temveč o tem, da sem vesel, da sem živ.
In za konec - TCO: ti so prej ali slej na strani EV. Če kupiš rabljenega, pa verjetno že takoj. 😃 #nasvet
Očitno se slabo razumeva. Govora je o ekonomski totalki in ne o materjalni totalki. Še 1x, cena 10k€ je za trk, kjer je avto praktično še vozen in daleč od tega, da bi bil za v kanto, še manj pa da bi se govorilo o tem, da je dobro, da preživiš. Samo udarec v bok, menjava B stebrička pragu, dvoje vrat pa štriharija, delo in vse mehanik ter stekel v vratih je recimo že tam nekje. Al pa udarec od spredaj, kjer se sploh še airbagi ne odprejo - odbijač, vezna, luči, maska, klima, havba pa štriharija in si tam nekje.
TCO ni na strani EV-jev, sploh pri rabljenih ne. Kdo si danes upa vzeti 5 let starega EV-ja? In po kaki ceni, a si po drugi strani upam trdit, da ni panike vzeti 10 let starega ICE, ki bo tudi bistveno cenejši od 5 let starega EV-ja.
Najboljša je izjava v članku, ki pove vse. Z ICE imamo izkušenj vsaj 100 let z EV pa zadnjih 15 let. Pa še to se je skakalo v EV zgodbo dobesedno na glavo v prazen bazen. Ni bilo nobenega poenotenja kako to naredit smiselno, še manj kako prilagodit infrastrukturo. Zadaj ni ene pametne razlage, kaj je bolj ekološko in zakaj - logično, da ni ker če se pove resnica se bo folk za glavo držal kako je eco agendi nasedel.
Sam vedno pravim, nova tehnologija vedno zamenja staro tako, da se izkaže, da je boljša, enostavnejša, cenejša in čistejša. Ko so ti parametri izpolnjeni ne rabiš nobene agende, nobenih prisil, nobenih omejite, nobenih groženj in nesmiselnih pritiskov. Taka tehnologija sama od sebe zamenja starejšo in to se je v zgodovini VEDNO samo evolucijsko zgodilo. Tukaj imamo pa prvič opravka, da se tega ne upošteva in da se na vrat na nos zahteva revolucijo, ker vsaj trenutno niti približno ne morejo zagotoviti situacije, da bi nova tehnologija sama od sebe zamenjala staro na nobeni postavki na na tej, da bi bila boljša, ni enostavnejša, ni cenejša in niti ni čistejša.
Gospodarstvu se povrnejo. Tako da res ne vem, zakaj se dizl subvencionira skozi vso zgodovino.
čak ti bom robček posodil, ker to je res grozno. 😜
Pa ne moreš temu rečt subvencioniranje, če plačuješ dajatve. Subvencioniranje je le ko dobiš denarno podporo, recimo pri EV-jih, sončnicah itd. Tukaj je le razlika v trošarinskih/davčnih obremenitvah in pri enmu si za neverjetne 3 cente bolj trošarinako obdavčen kot pri drugem. Cel Euro in pol na tank.
Samo to bom rekel, da smo lahkole veseli, da vlada še vedno vztraja pri regulaciji cen, ker ko bo spustila boš plačeval med 20-30 centov več na liter pa al maš bencinarja al pa dizel. Tko, da ne vem komu bomo takrat vsi skupaj lahko šli jokat, ko bo tank goriva dražji za 20€ kot je danes.
Pa še za antiGolobovce - Golob je lopov in baraba. Evo, vsi srečni? 😄
Saj veš kako deluje kasko? Ekonomska totalka? Nerentabilnost popravila?
Prvo kot prvo se kasko obračunava na ceno avtomobila in tukaj nimaš nobenih odpustkov glede subvencij. Če je Mazda ICE 30k€, EV pa 45k€ boš kasko plačal za 50% več. Če še nekako rezumem vse to in plačam dražji kasko. Potem pa pride do nesreče, ko je avto star recimo 5 let. Mazda je recimo vredna po Evrotaxu cca 15k€ in nekje zavarovalnice odobrijo popravilo do 60% trenutne cene, kar je 9k€. Če je popravilo dražje je ekonomska totalka. Pri EV-ju to tam nekje pri 13k€, da ti odobrijo.
Kateri avto od teh dveh misliš, da se bo dalo popravit za take cifre. Verjemi, da ICE za 9k€ veliko veliko prej kot EV za 13k€. Da je zraven malo zadeto dno, kjer je baterija pa res lahko samo v graben zapelješ in posmrkaš, ker ga ni junaka, da bi ta avto spravil spet na cesto brez dodatnih vložkov (pa ne higijenskih).
Aja, pa ne pogovarjamo se o vožnji, ampak o vseh stvareh okoli lastništva avtomobila.
@Slivka bi imel kaj za pripomnit na to izjavo, ampak načeloma je verjetno res nekaj na tem.
Že nekaj časa razlagamo, kako pri EV-jih lovijo nizko ceno in verjetno je manjšanje delov ena od teh strategij. Dosežejo nizko ceno novega a posledica je potem vidna pri popravilih oziroma menjavah.
Sej proizvajalci pralnih strojev recimo počnejo enako. vse se zalije v en kos in tko pri pocenskih modelih pač ne moreš menjat ležaja ampak cel boben recimo. Ki pa je seveda predrag in zato greš v menjavo celega stroja za novega. Da so EV-ji konkurenčni po ceni se to zdaj počenja tud pri avtomobilih pa če so fanboysi še tako navijaški za ekologijo bi to moral biti prvi znak, da gre za ekološki nateg. Namesto, da bi se zagotovilo enostavnost popravila pridemo do situacije, da so EV-ji trenutno bolj podobni poceni pralnim strojem, kot pa visokotehnološkim izdelkom za trajnostno rabo.
Verjetno Rent-a-carji ravno tako niso neumni in prodajajo svojo EV floto pa marsikje se službene EV avte spet menja in vrača na ICE. Še 1x, dokler se nič ne zgodi je EV sprejemljiv, ko pa nekoč pride do pizdarije je pa pol trenutek "neprijetne resnice".
No kolk? To tudi mene zanima. Samo baterija ima nekaj 1000 elementov. In če je res tako kot praviš, zakaj so EV-ji toliko dražji? Ker bo težko to popravljat se bojo menjali celi kosi in to bo drago zato pa so EV-ji že za manjše trke lahko hitro totalke. Pa niti, kot totalke jih ne boš mogel prodati, da bi vsaj nekaj ven dobil.
Xiaomi 7SU se je pa baje tudi fenomenalno izkazal ob manjših trkih. Zakaj to pišem, ker ICE si lahko popravil iz delov iz odpada, tukaj bo pa po moje preveč zahtevno in predrago. Sej pravim, dokler je avto nov ajde rečmo, ko pa bo srednje starosti pa bodo popravila praktično nerentabilna in tko k danes ne moreš z ekonomsko računico popravit 5 let star telefon al pa prenosnik, TV, tako bo verjetno s temi gizmoti n štirih kolesih - NERENTABILNO. Pa tuki ne govorimo o jurčku € ampak o 40-59 jurčkih, kjer ti ne bo vseeno a se da zrihtat ali ne.
Folk se zgraža, ko je treba dat 3-4 jurje za kakšno večje popravilo na ICE, a kaj ko bo na EV popravilo recimo 15 jurjev?
Sam, a EV-ji majo zdej posebne servisne delavnice? A ni tko, da greš z Zoe na Renault servis, ko je kaj narobe? In verjetno lahko upravičeno pričakuješ, da imajo orodje in da znajo popravit. Ker če to ni tako pol je pa tole šele loterija.
Mislim, ker če je tak kaos s servisi že zdajle, ko so EV-ji v veliki večini še dokaj mladi in redki ima na grbi 10 let - ne vem si težko predstavljam, da pridem z recimo 10 let starim avtom na servis pa mi rečejo naj ga v graben zapeljem, ker bo ceneje.
Če prav razumem praviš, da je vse to laž in da si je vse izmislil?
Men je pa kr logično da so servisi enormno dragi, če večina dejansko EV-je prodaja z zgubo. Nekje morajo notri prinest ta minus. V USA že ustavljajo proizvodnjo EV-jev in zdaj milostno upajo, da se jih kupci usmilijo in pokupijo tolk ICE-jev, da zlezejo iz rdečih številk.
No ja, sej mogoče je pa tudi to laž in je vse cool and dandy.
Vedno tole zagovarjam. Najdražja je pnevmatika, ki jo pobere prehitro. Kaj je torej boljše - pnevmatika, ki zdrži 40kkm in stane 100€ ali tista, ki naredi 70kkm in stane 150€?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
..i pazi da Mazda ne postane tvoj gazda.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani