Skoči na vsebino
Elektromobilnost
Napisano
pred 13 minutami je dvorjan napisal:

Pod črto pa sporočilo drži - večini ljudi tudi ICE vozila trošijo cca. 20 % več goriva kot WLTP, pa se zaradi tega nihče ne razburja, če pa EV porabi več od WLTP, je pa hudič. Si že slišal za koga, da je prišel težit v avto hišo, da njegov avto pa ne pije 5l/100km kot sicer piše v katalogu?

 

Gledam WLTP in primerjam z mojimi vožnjami in se ujemajo nekje na 5% natančno. Mestna 5,6 in hitrost do 130km/h po AC-jih 6,2, relacije pa 4,6.

 

35% mestne

60% AC

5% regionalke

 

Če to seštejem in ustrezno po procentih je 5,91l/100km. Pa ker ni vse izmerjeno v nulo, dopuščam 5% razlike, več pa skoraj ne. Kaj hočem povedat. Pri ICE je manj faktorjev, ki bistveno vplivajo na končno porabo. Zato, ker je le 25-30% vsega porabljenega goriva spremenjenega v premikanje. Pri EV pa je to 90% energije, ki gre v premikanje. In zato vsak faktor, ki povečuje porabo toliko bolj drastično znižuje domet oziroma povečuje porabo "elektrike".

 

Če boš še tolk gonil kot konj po ovinkih boš pri ICE težko povečal porabo za 100% oz 1:2 proti normalni vožnji, medtem, ko pri EV ne bo noben problem avto z dometom 400km spraviti na borih 100km, kar je razlika 1:4, če ga boš šel mal sprobat po ovinkih. Štos je namreč v tem, da jaz pri ICE pri taki vožnji še vedno spravim 400km dometa.

 

Maš pa na netu video modela, ki je zelo velik zagovornik EV-jev in je sprobal vozit 200km/h po autobahnu. Zarad prometa mu ni najbolje uspelo, ampak, da Tesla S, ki je že tako fantastično aerodinamičen avto z 92kWh baterijo napolnjeno na 100% iz sebe spravi jedva nekaj nad 200km dometa pove največ koliko je pomembno, da se vozi k po jajcih.

 

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 4 minutami je dvorjan napisal:

Pa to gledaš porabo po računalniku, ali tudi kaj na roke izračunaš? Potovalni računalnik pač laže - in ne v tvojo korist ...

 

Ma zdaj ga pa že serješ. Pa kaj misliš, da sem resno neumen al kaj? :nevem: Pa da ti pamet stane. Dej vsaj toliko se potrudi pa spodaj podpis poglej in klikni nanj pa dobiš podatke na poraba.com. Tam ni nobenih BC vpisov ampak čist zgolj dejstva in podatki z bencinske pumpe.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 3 urami je dvorjan napisal:

Recimo Mazda 6 2.2 dizel ima WLTP povprečno porabo pri 5,3-5,9l/100 km (odvisno od modela in menjalnika), pa jaz zelo dobro vem, da je karkoli pod 7l/100km z mešano in ne počasno vožnjo (torej mesto in AC) praktično nedosegljivo.

 

Pa to si zdaj mene direktno proglasil za lažnivca, ker imam porabo 5,8 od začetka, ko je bil avto še nov do danes in to točno 60% AC in 35% mestne ter skoraj nimam regionalk, ki so najbolj varčne. To ni lepo, res ne. 😞

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 4 urami je godlike napisal:

Žal smo v obdobju baroka in tukaj ni prostora za realizem. 🫣

 

O je je, samo se mu danes reče nadrealizem ali surrealizem.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 3 urami je dvorjan napisal:

Ti @Boss kar kalkuliraj te "doom's day" črne scenarije glede dosega, mi se bomo pa ta čas veselo in poceni vozili naokoli. Tudi po 300+ km v kosu, če bo treba. 😃

 

Jaz vsaj znam preračunat in žal ne živim v idealnem svetu. Ampak verjetno je problem, ker sem hejter pa čeprav sem samo realist. 🤪

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

To pa ja... po lokalnih cestah tam nekje do 70km/h, ko je upor zraka še nekje sprejemljiv... ja to bi šlo.

 

Drugaš pa na strani, ki si jo prilepil, kjer so navajal domet je treba upoštevat, da so merili za AC hitrost 110km/h in ne 130km/h. Pri EV je drastična razlika med tema dvema hitrostima. Zračni upor je glavni krivec za krajšanje dometa. In če vemo, da se povečuje s kvadratom hitrosti to pomeni cca 40% več zračnega upora je pri 130km/h kot pri 110km/h.

 

In ker se pri EV-jih skoraj 90% energije iz baterij porablja za premagovanje zračnega upora, teh dodatnih 40% pri 90% pomeni 36% višjo porabo. Torej, če avto pri najboljših pogojih vremena brez klime po njihovih podatkih spravi skupaj 280km pri hitrosti 110km/h, jih torej preračunano pri hitrosti 130km/h naredi le še 205km, kot sem že napisal.

 

Če pa ne bi rad do konca filal baterije in da si rad z živci na varni strani in nočeš it pod 10% napolnjenosti je pa verjetno že 160km kr uspeh, pri nizkih temperaturah pa ene 130km.:zvizga:

 

Razlika od najslabših do najboljših dosežkov je dobesedno enormna in moraš prav pazit, da se ne zaplaniraš. Sem šel skontrolirat mojo porabo v vseh 62.000km in najslabši rezultat je bil 6,36l/100km na posamezen tank goriva, najboljši pa 5,47l/100km. se pravi s 50l torej prevozim od 786km do 914km.

 

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Pri AC vožnji boš lahko zadovoljen če jih bo 200. No vsaj tolk se da pri preračunu narest z Zoe s tavečjo baterijo iz Avant2GO. Ampak, kaj pa jaz vem, jaz sem samo hater. 😜 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano
pred 17 urami je Jest napisal:

A ni vec Kucan taglavni krivec? 😅

Hudič bo ko Kučan umre. Tko, da je skrajni čas, da JJ najde novega krivca na levi - mislim, to je dobrohotni nasvet zanj, da ga ne bi slučajno presenetil Kučanov odhod v večna lovišča.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Hja, pri nas bi zahtevali, da odstopi župan, šef železnic, 30 kontrolorjev in direktor urada za varnost v prometu skupaj s prometnim ministrom. In to samo zato, ker ni bilo na progi zapornic, za volanom pa pač d...l.

 

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6
Napisano
pred 15 minutami je Mraušk Mčk napisal:

 

Ej Boss, kdaj si se pa ti v janševo stranko vpisal. Širiš neresnice. (beri: laži)

A pol praviš, da je že crknila lučka v stikalu. Even worse.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6
Napisano

Ne vem kolk ti je poraba pomembna, ampak ta kombinacija tamočnega dizla, avtomatike in AWD je precej požrešna. Pod 7l/100km bo kar izziv, prej bo šlo na 7,5.

 

Menjalnik ni problematičen, motor pri tem letniku je manj problematičen kot recimo tak pred letnikom 2015. Ampak vseeno, en dober pregled pri mehankarju sigurno ne bo odveč. Osebno bi malce stisnil prodajalca, da si vsaj jurja in pol rezerviraš za servis in kakšen poseg če bo potreben. Avti se slabo prodajajo danes tako, da imaš pogajalske adute več ali manj v svoji roki.

 

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sprememba cene goriv
Napisano
pred 5 minutami je Alex napisal:

Ah, ta podražitev goriva je še najmanj, kar naredi golobjad neumnega. 😊

 

Čist res, lahko se odloči, da prepove Mazde CX-30 Skyactiv X, z ročnim menjalnikom in dušno rdeče barve s skoraj ravno plastiko na kolotekih. To bi bilo še bolj neumno.:nevem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 57 minutami je Jest napisal:

 

 

Ampak ne bi bil tak uzitek pri voznji :) ... sploh takrat, ko laufa na strom... Ko pa hoces pohodit, pa 500 NM navora tudi nekaj da od sebe :) ... 

 

Sicer sem pa iz statistike potegnil se za dizelsko sestico... Je bilo v tistem obdobju vec km ... 

 

 

 

Mazda - 6 - Sport Combi CD175 AT Revolution

Obdobje: od 30.03.2017 do 26.02.2018

Prevozenih km: 16.958 km

Porabljeno gorivo: 1.269,00 litrov bencina 

Strosek goriva: 1.517,00 €

 

7,5l/100km?, ampak če maš 200KM CX-60, ki je mild hybrid bo poraba pod 6 litrov. un močnejši z AWD pa cca 6,5. Ta 6-cilindrski dizel je fenomenalen in presenetljivo varčen.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 4 urami je mazdaman napisal:

Meni sedaj pozimi, ko avto stoji zunaj pije tudi 8,5.

 

Ne vem, če to vpliva. Jaz mam avto zunaj pod milim nebom, tudi brez nadstreška. Večino vožen je okoli 20km v kosu le za vikend imam nekoliko daljše okoli 60km v kosu. Je pa tako, da najbolj ugodne vožnje po regionalkah skoraj nimam (okoli 5%), AC 60% in mestna po Ljubljani v konicah 35%. Poraba je od začetka lastništva do danes 5,8l/100km (BC kaže 5,7).

 

Je pa res da je 150KM dizel, da menjalnik je ročni, ni AWD in seveda ni oblike premikajočega cegla. Če bi bla limuzina namest karavana bi blo še vsaj dva deci manj.

 

Ampak, kakorkoli že, mene je tole tvoje oreng presenetilo, ker da je razlike skoraj 3 litre je pa faking čist preveč. :nevem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

@skritikrt bolj se ne bi mogel strinjat. O tem smo že debatirali ne dolgo nazaj. Kdor redno menjava spredaj zadaj (to mislim recimo na cca 10-15kkm) je razlika v profilu minimalna in nikakor ne vpliva na to kje se določene pnevmatike nahajajo. 

 

Pri nas je tako ker imamo zakon o zimski opremi je to sploh minimalen vpliv, ker se pnevmatike 2x letno menjajo med zimskimi in letnimi. Če pa pnevmatik ne menjaš, kot to počnejo amerikanci in jih praktično ne rotiraš ter seveda izrabiš do konca pa res pride do velike razlike v profilu med paroma pnevmatik. In ja zato tam tudi menjajo samo po dve, ker dve se res izrabita, drugi dve pa bore malo.

 

In le v teh primerih je dejansko pri nakupu, dve novi dat zadaj in tisti dve, ki sta bili zadaj prestaviti naprej. Ampak pač tako počnejo le bebci in ameri, da menjajo samo dve. Vsi ostali teh problemov nimamo, ker menjamo vse štiri, zato pač so taki videi za nas popolnoma neuporabni oziroma celo škodljivi.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.