RazširiJa, ampak kolikor MG4 izgubi čez kratke ovinke, takoj nadoknadi pri pospeševanju iz njih.
Kak? 7.9s do 100km/h.
i20n je klasificirana 6.2s z launch control, 6.7s brez.
In top speed 160km/h 😆
https://ev-database.org/car/1708/MG-MG4-Electric-64-kWh
Pa moral sem nov post dat, včasih urejanje bluzi.... 🙂
Popravljeno od godlikeRazširiJa, ampak kolikor MG4 izgubi čez kratke ovinke, takoj nadoknadi pri pospeševanju iz njih.
Ko se baterija zagreje pa jok. Vsaj tak je pri Tesli.
RazširiEvo ga: MG4.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19041793&display=MG MG4
Zadnji pogon, ista moč, v praksi te razen v končni hitrosti poje v vsakdanjem prometu. Tudi pretirano težak ni (za EV). Sem ga imel na testu, razjezil (in osramotil) marsikaterega BMW in Audi fahrerja. In seveda dobil kazen za prehitro vožnjo. 😃
34.900€ - 6500€ (subvencija)
Pa še več placa ima kot i20n.
Ne rabim več placa. Imam za to Focusa.
Pozabil sem dodat, kar skozi plizam po foromu, da se kitajskih firm izogibam. Pri vsemu: hrani, elektroniki, vozilih, gumah,....
Samo nisi vsemu zadovoljil. SUV je. 😉
Popravljeno od godlike
RazširiO ne. Tudi precej bmw- evih pa subarujevih suvov imajo. Pa tudi kar nekaj cx30 , 4x4 sem videl. 😉
Nisem pa še do sedaj videl ene mazde 6 tam.
Meni je to ful zanimivo, kak je prav od države do države odvisno kere modele in firme se vozi.
Recimo Alfa Romeo Giulietta.
Ko sem si jo lastil, jih je bilo v Sloveniji nekaj, na Madžarskem 0, pa sem se 4 dni vozil po državi.
Italija jih je imela, samo bi pričakoval več. So pa jih imeli avstrijci ful.
Isto recimo Focus MK IV. Pei nas jih je par. V Avstriji dosti več, nemčija okoli Passaua pa jih je imela skoraj tolko kot Golfov.
Tudi grki so imeli svoj preferenčni spekter....
RazširiHe, He. Tukaj v Dolomitih je beseda "električni actomobil" še vedno prepovedana z zakonom. 😊
Večinoma se vozijo okoli z fiat pandicami 4x4, starimi golfi GTI in razno razni dizli.
Pa SUVi tudi ne.
Pač nimajo dnarja, da bi kupovali sodobne bedarije.
RazširiAmpak dejstvo je tudi, da tisti, ki so proti elektrifikaciji, bodo nasli tisoc in eno stvar, ki je slaba... tisti, ki pa ze vozijo EV, pa ze vedo, zakaj ...
... Meni osebno je voznja na elektriko veliko bolj elegantna, mirna... vseeno pa lahko tudi dinamicna ... Pospesevanje je zvezno in navor je na voljo prakticno iz nule ...
Tako je. Našli bomo vsak razlog, da bomo lahko vozli bencince na ročni menjalnik in normalne višine (ne suv).😎
Zdaj pa prosim najdi mi alternativo moji i20n na štrom, ki ne bo dražja.
Torej končna 230 km/h, 150 kw za majn kot 30k€.
Pozabimo na polnjenje in ostale gluposti. Že na ceni se zalomi 😉
Popravljeno od godlikeRazširiKar se strojevodij tiče...jih je samo mogoče 20% z dušo in telesom v kabini...
Ops...da ne smetim teme.
Ja.
Obstajajo biseri, kot v vsakem poklicu.
Najboljši primer:
80km/h omejitev, peljal 190km/h
Foto in video: Zaradi prevelike hitrosti vlaka v Španiji umrlo 80 ljudi
RazširiBil si kar blizu.
Svecke je ena 66 eur se prav skupaj 265 (to je par tem nazaj, da imajo te X masine neke special svecke)
Filter olja je 20
Filter zraka 40
Olje 4,6 litra ga gre in je skupaj 132
Pa se delo slabih 200 eur in si na 600eur.
Na nemskem forumu sem ravno vcer videl je en za isti servis dal 700 eur, tako da zlo isto.
Meni pa je to noro dost.
Kak 200€ za delo. Pa svečke in obični servis je max. 2 uri, pa če vse točke pregleda res opravi. 100€ ura. Lepo.
Popravljeno od godlike183 sem se vsedel v odprto v salonu. In je taku taku. Če bi bil 195 bi lahko preko šipe gledal, ko bi vozil.
Popravljeno od godlikeRazširiGlih včeraj videl par EVjev po avtocesti,..so kar špopali 140plus pa tud k prehitevajo potegne k strela,..pa še lepo zgledajo z osvetljenim zadnijm delom
ID3 ima 130kw, na 160km/h pa zid 😉
Ga je imel sodelavec.
To še z M2 bi nesel po avtocesti, je le šla 189km/h 🤣
RazširiIsto na vlakih z klimami...od treh delata le dve...teraj dalje....itd,itd...
Tako je. V eni kabini klima ni delala. Imela sva srečo, da je nasankal strojevodja do Hodoša.
Popravljeno od godlikeHja, jaz tudi avtomatik štejem v ta tvoj nabor cheat pomagal.
Igrce sem vedno vozil na manual 😉
Res je. Poznam dva, ki sta CE zamenjal za KP.
Uradna verzija, ker baje KP noben ne sovraži in je avto bolj varen.
Kar pa se Italije tiče, sem hodil tja na morje. Je pač dosegljiva z avtom. Drugače pa Grčija, Španija, Malta ampak dopust z avtom je drugačen, kot z letalom. Za to je Italija zadnja leta na spisku tako ali drugače.
Ko pa ni za morje so pa na vrsti kakšna evropska mesta.
Če bi držalo, da so dobri vozniki, kot Alex trdi, potem ne vem kako da v Rimu ne vidiš avta brez prask in da so me na Sardiniji na avtocesti ustavljali z uperjeno brzostrelko.
Še vedno pa trdim, da se tam bolj varno počutim, kot na naših cestah.
Testiral sem v Šentilju čez mejo.
Opozori na točki in X metrov prej.
Opozori tudi v kontra smeri, ko je radar/kamera stran obrnjena.
Vem pa da ročne pištole noben detektor ne more pravi čas opozorit, ker drugače merijo.
To mi je samo všeč, če kake stacionarne spregledam....
Popravljeno od godlikeSe vidi, da nisi dosti v Italiji. 😉
Pa še kak divje vozijo.
Sardinija je bla urejen nered oziroma kaos.
Brez enga radarja. Omejitev 30, vsi 90 skozi leteli. Če si htel ven prit si tak dolgo lezel, da te je en moral spustit, oni so delali isto. Razlika proti nam pa je, da ni noben za to hupal.
Benetke - Ravena obalna cesta. Nikol še nisem videl tolko radarjev na eni cesti. Samo prav vejo kje so in in hitro prehitevajo ob vsaki luknji.
Žal pa se v Italiji v vsem tem kaosu počim bolj varno kot pri nas.
Zdaj pa off topic. i20n ima speed cam detector. Z radarjem zazna radarje pred sebej in opozori 😉
Popravljeno od godlikeSosed je imel Porsche traktorja. Samo par leto so jih delali. Krepki oldtajmel, delal z njim ko svinja s kurbusom, cel mastil..... pol pa je dedeka en nategnil, odkup za drobiž .....
Popravljeno od godlikeRazširiRoko na srce, vsi bi se obračali za teboj, če bi imel SUV oldtimerja...
Da bi pa slučajno imel Škodo Trekka... Ni treba, da je obnovljena 'u nulo', dovolj je le, da je zgledno ohranjena, pa jo lahko prodaš za 60.000€...
Nekateri SUV-i so že in še bodo legende in ostajali kot oldtimerji ter iskana roba nostalgikov in ljubiteljev klasičnih lepotcev...
G in Landy ziher nista SUV-a 😉
Popravljeno od godlikeRazširiSeptembra? So si pa vzeli čas
![]()
Niso.
4-5 mescev po dopustu so starši dobli iz Firenc, ker so se peljali po bus špuri.
Mene italjani še niso, so pa me avstrijci 2 al 3x že hapsnili.
RazširiBil Septembra v Italiji in sem začel dobivato pozdrave. Kar preko gmaila pošiljajo kazni.
prekoračitev za 2,2 km/h in kazen 66€
7.2 km/h je prekoračiteh. Če praviš 2.2 km/h so ti tak neko toleranco odbili.
RazširiJaz bi tudi nabavil EV … samo se mi ne ljubi zafrkavat po tako kratkem casu s prodajo… Vzel pa bi verjetno Teslo Y …
Baje Tesle ravno niso vozniško naravnane. Verjetno je kateri drug štromar po voznih lastnostih bližje Mazdi.
Razširihttps://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18981646&display=Kia EV6
Luštna Kijica,..kaj takega bo treba počasi
Danes sem jo videl na šleparju na avtocesti. Sem prav pogledal kaj je to. Ne izgleda švoh.
Osnova.
Vedno s toplo mašino, ker se lepše scedi.
RazširiNajlažje ti je zabiti izvijač notri in odtegneš. Če nimaš primernega orodja seveda.
Strah me je bilo, da bi na tak način poškogoval navoj. Ker srednji je kar globok.
Na koncu sem nekaj okol zavil, pa uporabil univerzalnega na gedoro, takega, ki ima 3 zobnike, samo je Mazda filter malo preozki za njega in drugače drsi.
i20n ima, isto kot Giulietta, samo vložek. Forda pa še nisem probal. Če ne bom lahko Mazda ključ komu podaril. Ker prav sede na celi filter.
Popravljeno od godlikeJaz pa sem rojeval s filtrom, ki ga je dal gor uradni Mazda servis v MB.
Al ni namazal dihtunge al pa je zategnil ko budala.
Takrat še nisem imel tipskega ključa, prav za širino Mazda filtra, sem tega na kovinski trak vtrgal.
Popravljeno od godlikeRazširiPusti vulkanizerje,oni pumpajo vse na 2,5 ne glede katero znamko avta voziš🥴 Pri nas so vsi 3je,ki jih premoremo enaki. Lahko stavo vržemo na koliko se uradno polnijo gume,ali toliko kot piše pri vratih na avtu ali tako kot se ti pač zdi....Mislim,da še na letnem servisu pri Mazdi ti preverijo napolnjenost gum in ti jih dopolnijo,če je potrebno. Verjetno pa tebe pokličejo in vprašajo na koliko jih polniš in ne koliko je predpisano za tvoj avto.....😉 Po prevoženih treh miljonov kilometrov nisem niti ene gume predčasno uničil zaradi pumpanja......
Potem pa pelji k drugemu vulkanizerju.
Moj pogleda večini na to na tablico, kolko naj pumpa. Mene pa vpraša, ker me že topko pozna.
Servis na Mazdi preveri tako pritisk, kot profil.
Najboljše je, ko ti guma do naslednjega leta dobi globji profil. Vauuu, sam od sebe raste 😆
RazširiČe nisem kaj zamešal, je pred dobrim enim letom nov, že originalno pobarvan Mazda pokrovček prišel na Mazda servisu 80€, nakup pa je pokrila zavarovalnica (posebni kasko za stekla, ogledala, žaromete). Te zadeve namesto zavarovalnice lahko uredijo tudi na Mazda servisih (so pooblaščeni za določene zavarovalnice) ...
Samo tu nima cene plastike. Samo delo je razpisano po postavkah za kleparja in ličarja.
Za to se nobenmu niti obrnit ne splača.
Me zanima kaj bo reko servis.
Napisano (urejeno)
Baje je en izmed redkih, ki zdrži celi dan zlorabljanja na drkališču brez posledic. Večini se fade na bremzah začne poznat itd...
Me zanima kak bojo na tvojem MG-ju bremze zdržale.
Bo moj menjalnik prej šel al tvoje bremze? 🤨
Pa avto, ki ima 160km/h top speed kot Clio 1.2 55konjev, pa ne kupim. Ni variante.
Popravljeno od godlikePovezava za deljenje
Deli na druge strani