A je sigurno, da so na?e slab?e od nem?kih. Kakor jaz vem, so to identi?na kopija na vseh tr?i??ih vklju?no z zmesjo. :ne vem:
Ne verjamem, da bi si GY delal sramoto in pod svojo znamko prodajla slab?e gume. Pa tud Sava je z zimskimi gumami po kvaliteti v vrhu nizkocenovnih izdelkov.
To ni fer, js mam 90 letnika ku ?e nima katalizatorja mi bo itak ve? plinov pokazal, ker morm dodajat ?e svinc
Lej, za tvojega tudi ni nikjer uradnih homologacijskih podatkov tako, da te ne morejo cepat po izpustih saj niso nikjer dolo?eni. Vse avtomobili, ki tega podatka nimajo bodo pa? verjetno colali po trenutnem sistemu.
Ni fora v tem a imamo davke radi ali ne, ker pa? morajo biti. MadMax iz davkov tudi ti dobiva? svojo pla?o
Point je bolj v tem kateri sistem je bolj ustrezen, ker nekako mi ne gre skupaj, da lastnik oskubljenega Pola 1.9SDI pla?a ve?, kot recimo lastnik novega Passata 1.4TSI s 170KM.
?eprav tudi sistem z izpusti ima v predlogu premal razredov saj bi v najvi?jega padla recimo tako Mazda 6 2.0, kot recimo Hummer al pa Veyron.
Po koluarjih se potihem govori, da se bo kmalu menjalo t.i. nadomestilo za uporabo cest in nadomestilo z obdav?itvijo po koli?ini izpustov.
Kakor veste so razredi za vi?ino nadomestila vezali na prostornino motorja, kar je res milo re?eno zastarelo in popolnoma nepravi?no saj sta isto pla?ala Golf SDI 1.9 s 64KM in recimo Mazda MPS 2.3. s 265KM.
Po novem naj bi obstajali trije!!! razredi in sicer
1. do 110g CO2/km
2. od 110-160g CO2/km
3. nad 160g/CO2/km
V praksi naj povem, da je 160g CO2/km pribli?no enako kombinirani porabi pri bencinarju cca 6,7l/100km pri dieslu pa cca 6,1l/100km.
110g CO2/km je pa pri dieslu cca 4,2l/100km pri bencinarju pa skoraj nedosegljivih (tudi za Priusa) 4,6l/100km.
Se pravi, da kod ka?e bo ve?ina normalno velikih motorjev torej padla v najvi?ji/najdra?ji razred, kar na?eloma sicer ni slabo saj bodo ve? pla?evali tisti, ki se vozijo z bolj po?re?nimi stroji. Je pa catch, da bodo notri padli tudi tisti manj premo?ni, ki nimajo denarja za nov "eko" avto in se vozijo v starih malih kripah s porabo nad 8 litri pri ma?incah 1.4 ali celo manj.
Pri?el je novi City Navigator NT Europe 2009. ?al ga ?e nisem uspel dobro preizkusiti ampak na prvi pogled ka?e, da ni neki velik napredek od verzije 2008
Edino kar se vidi je to, da je "zrastel" ?e za dodatnih 200MB in zdaj meri zajetnih 1,6 GB.
Ne vem od kod tebi podatki ampak po uradnih specifikacijah ima Mazda 3 1.4 1190kg ali ve? (odvisno od opreme), Toyota z 1.4 motorjem za?ne svojo te?o pri 1220kg in naprej.
Citroen Xsara z 1.4 motorjem pa ima "le" 1020kg. To je skoraj 200kg manj oz. za la?jo predstavo je to toliko razlike kot ?e si Xaro vozil sam ali pa ste se v avtu vozili ?tirje.
Pa ?e to:
razmerje Mazda 14,7kg/KM
razmerje Toyota 12,5kg/KM
razmerje Xsara 13,6kg/KM
Sicer je pa res, da ?e si zadovoljen s tem in se nikoli ne spravlja? prehitevat po?asne?ev se bo? lepo peljal tudi s tem motorjem - tukaj te samo ho?emo opozoriti zdaj predno si se sploh odlo?il za nakup.
?e bi se jaz odlo?al zase in bi izbiral v tem segmentu vozil ne bi izbral ne enega ne drugega ampak bi za 13.300? dobil 1.4 motor s 109KM (11,5sekund do 100km/h) in 7 let garancije. Ampak to je samo moje mnenje in bohnedej, da ga upo?teva?
aha se to, peljal sem tudi 4vratnega aurisa (corolla) 1.4dizel in je motor svetlobna leta pred 1.4 bencinarjem...(boljs vlece, bolj miren, vlece on nizkih vrtljajev konstantno in poraba je tudi nizja)
ce kaj pomaga info
To je dober podatek, da ne bo potem razo?aranje, ko bo bencinar pri hi?i - pa? ve? kot 13 sekund do 100km/h je bolj nepremi?nina, kot pa normalno dinami?en avtomobil.
Vse je odvisno od po?kodbe in sicer, ?e je mo?no, da jo bi recimo povzro?il nekdo drug potem se da. ?e pa je udrtina od kakega kovinskega stebri?ka al pa telegrafarce oziroma od betonskega stebra pa pa? ne, ker vse te omenjene zadeve se ne premikajo same naokoli in ne treskajo v avte
To je res, kar pravi Symon, da je trojka ?e "utrujena" in ?e ima? mo?nost po?akat ?e kak?ne pol leta bo zunaj ?e nova trojka, ki bo vsaj po slikah sode? prava oblikovna bomba.
Glede nove Mazda 2 pa mislim, da se ne dela ve? v Evropi zaradi slabe kakovosti prej?nje dvojke :ne vem:
Oba motorja 1.4 sta na ?alost preve? podhranjena in ne sodita v moderne avtomobile. Vzemi raje motor 1.6 pri katerem ima? tako pri Toyoti kot pri Mazdi ?e ve? mo?nosti glede opreme. Cena se ne pove?a bistveno (cca 2.000?) in ?e se lahko toliko stegne? se dej, ker po moje se spla?a.
Je pa tako, da je Mazda 3 za cca 20cm ve? avtomobila kot je Toyote. Motor je zmogljivej?i v Toyoti jo pa matra to, da jo delajo v veliki britaniji in kot sem sli?al je kvaliteta bolj v stilu Roverja kot pa Toyote in pregovorna kvaliteta je tukaj resno na preizku?nji.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kaj pa ?eli? narest, da bi rabil dostop do sistema?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani