Evo - po branju foruma opravljen 1.servis pri Interclassu.
Dogovor z g.Majesom je potekal po emailu. Vse smo uskladili v 24 urah (termin sem si izbral sam) kar zelo grajam pri nekaterih drugih servisih, kjer sploh nisem dobil odgovora.
Sicer se je čas servisa malo podaljšal (+1h), ampak sem bil zadovoljen z razlago, obravnavo in odgovori na moja vprašanja - skratka nimam pripomb.
V salonu se mi je zdelo da ima samo g.Majes stranke, ker pred mano je bila ena in za mano je tudi čakala ena, vsi ostali pa nič… btw:a je to isti Majes, ki je večkrat omenjen v zvezi z BTC, ali je samo naključje?
Sicer je vmes že enih 10 novih strani, ampak očitno ima Mazda kar drago olje na uradnih servisih (kar sem gledal račun od Alex-a 21,90€), meni so danes na uradnem H servisu olje prodali po 12,50€/liter (shell 5w.30)....
kater 5w30? pro AF sem januarja kupil za 37 eur na amazonu, 5 litrov, sedaj vidm da je še evro cenejši
Plastika (predvsem) nova ima očitno nek zanimiv vonj za pse, tako da je dobro, da ti jih ni pogrizel/obgrizel :)....sem imel doma precej bizarno izkušnjo
Jaz sem pa samo zamenjal zimske gojzerje za letne superge. Na dveh Mazdah in še obe oreng spucal, presesal. Pa je šel dan naokrog. Čedalje bolj počasen sem 🤥
@50keda poročaj kako se obnesejo, da vidim a še pred poletjem sam zamenjam orig. Bridgestonke. Pismo, morebiti pa tale Mostnikamen ima nek globlji pomen - recimo trde gume kot kamen, zdržijo pa zato kot kamnit most.
Mam še jst 2 spravljeni če rabiš ti pripeljem, 2017 letnik mmmm
Prvih 3K km do 2500 obratov, potem pa pohodite stopalko do konca, ali kako drugače?
Oz. se ne ozirate na to in "full gas" od začetka. 😀
čim prej full gass, da če kej raznese, naj raznese takoj da menjaš v garanciji...za ta motor dvomim, da bo kej narobe no, ne glede na to, kako ga boš upeljeval
pred 1 uro je godlike napisal:
Vedno se držim napotkov iz knjigice.
i20n je zahteval 1.500 km med 2000-4000 obrati. Če je avtocestna vožnja menjavaj med 5 in 6, da ni konstantno na istih obratih.
Alfa je želela 2000 km zmerne vožnje.
Focus 2000km ne preko 4000 obratov.
Če je testni, za 1h, pa bombe hladnega, kaj pa ga ne dajo za vikend.... 🤭
pred 39 minutami je Boss napisal:
Ja prvih 1500 bolj polahko ampak skos menjavanje obratov. Nikoli na ac pa v šesto in tempomat na 130km/h. Obrati se morajo menjat čim več. Ma sej na začetku to sploh ni težko, ker bi se kar vozil in vozil.
To velja samo za turbo motorje, atmosfercu je čist vseeno
Meni dobro zgleda, ne bit favš, če naredijo lep avto, ki nima slovesa kot Mazda. Za večino voznikov bo uporaben. Sploh, ko bo omejitev na AC 110....
Favš za koga? Plastična gajbica za katero neveš kaj bo čez 15 let
pred 3 urami je GregorV napisal:
Sem bil 3x v salonu in čisto vsakič so potencialni kupci avte vozili na testne vožnje. Ne vem točno katere modele. Med drugim prodajajo tudi malega DongFeng Box.
Ne vem ali je res, ampak prodajalec je rekel, da se dobro prodajajo.
Verjamem da se dobro prodajo, važno da zgleda čim večja gajba in čim cenej….v realnosti pa notri manj placa kot v 15 let starem reno karavanu, ko so še delali uporabne avte
A bo treba en Mazda piknik na Vrhniki, al mi lahko nekdo pove kolk obratov ima kater motor pri 100km/h v šesti in kolk pri 60km/h, v četrti? Mene najbolj zanima tista razlika med 2700-3200 obratov, kjer na teh krivuljah prednjači x186. V kateri situaciji na cesti se ponavadi znajdeš v tistem rangu obratov? Vključevanje na AC? Pri speljevanju in normalni vožnji bi tam itak šaltal že v višjo brzino. Kolk obratov je, ko pičiš po tem famoznem vrhniškem klancu navzgor? A jih ima x186 takrat preko 3000 in je zato kokr bolj prožna kot G140? Pa ne mislim zdaj pri 160+ km/h, ker nekateri ga očitno mal manj kot preletijo, govorim brzine 100-130km/h.
Hja, si hotu rečt da v eni temi debata o tem, kako ima G140 premalo konjev, potem v drugi temi debata o tem, kako se gume slabo držijo ceste in gremo vsi pošrek po mokrem, v tretji temi pa debata o 5,5 litra porabe na 100,.....
Super, hvala. Specifično gledam te all-season Continentalke, v opisu nisem našel nič na kar bi moral biti posebej pozoren, tako da je verjetno vse legit, novo.
G140. Evo po narejenih 1000+ km, avto je top. Start, gumb za izklop zvočnih obozoril in gas. Ful se lepo pelje, na avtocesti in v "vrhniški klanec" brez problema 160 km/h.
Kar se tu piše da avto ne gre so bedarije.
Še nikoli pa ni bilo na parkirišču toliko prošenj od znancev, ali lahko pogledam avto... kaj pa notri... 😃
Super, da si sam prišel do tega spoznanja. Na tem forumu najdeš svašta
Sicer smo se o tem pogovarjali že pred časom, ampak je verjetno razlika tudi kateri letnik so in dimenzija same gume. Jaz mam letnik 2019 prva vgradnja na dimenziji 225/45 R19. Preko 50.000 prevoženih, pa še niti blizu ni profil proti koncu (zame je konc tam nekje proi okoli 3,5mm). Se pravi nobene ekscesne obrabe in to na navorniku. V suhem super, v mokem povprečna pa se mi še ni zgodilo, da bi ABS zapel. Drugače pa zdrsne tam, kjer zdrsnejo tudi vse ostale gume, ki sem jih imel.
Tako, da po moje je res odvisno bolj od serije oziroma kolk so šparal.
Na moji 2017 so bile leta 2021 samo za v kanto, isto se dovolj profila ampak drsalnica
Kake nedavne izkušnje z liderpnevmatik.si? Gume cenejše za 20€ na kos, a če je kako sranje oz. napaka in jih vračaš - je baje poštnina 30€ na gumo.
Komot naročiš, ker so borza imajo najcenej ponudnika za neke gume
je pa treba pazit, ker ene so demo model ali imajo star dot ali pa kaj drugega, pise poleg v opisu Lahko naredis zaslonsko sliko ce nisi ziher kar gledas
jaz sem recimo dobil en par kjer je bil teden na gumi drugacen kot na drugi, ma se nisem sekiral zaradi tega
Včeraj so mi na tistem servisu s čudnim WC-jem zamenjali komplet zavorne diske in ploščice, kar je prišlo iz Autodoc. Pa komplet zavorno.
Do doma in že nazaj v LJ sem se pripeljal bp, tako da so nekaj naredili prav. Z izjemo rahlo poškropljenega zavornega olja po nekaterih okoliških delih v motornem prostoru sem brez pripomb.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
o wow, pa še lažji avto je..
ja nič, G140 ultimativni motor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani