Eno vprašanje. A kdo ve sigurno koliko je kapaciteta tanka za Mazdo 6, letnik 2019, G194 motor, karavan? ChatGPT in Gemini pravita 62 litrov. Pregledal sem zgodovino do zdaj in sem natankal največ 54 litrov. Da vem kje se nahajam, če je nuja. Ponavadi tankam prej, se pa včasih kaj zgodi, da se zamakne.
Jaz sem imel danes 23 km do rezerve - tankal sem 50,xx l
Mogoče prilagodi remaining glede na porabo... tudi ko sem imel že 0 km remaining in je ikonca za bencin utripala, sem natankal ponavadi okoli 54l
Jaz mislim, da je 62l res možno, ker pri 0 remaining greš lahko še vsaj 50km
Filam doma, nevem kolko je iz 20%-80%, premal izkušenj s tem. Nekih 6 ur je iz 20-100% blo v zadnje ko sem filal do polnega.
Nebi naredil 150km, če bi fural po avtocesti. Nimam vinjete na avtu, tko da ti tega podatka ne morem dat. Sigurno je kdo to testiral kej..
Mi je pa zelo prirasel k srcu moram rečt. Ravno to, da ima manjšo baterijo je pomoje kar dost bistveno za tako prijetno vožnjo..
V soboto sem skakal po opravkih v BTCju, Litija-Ljubljana je cca 35km po regionalni cesti, 90km sem še imel ko sem prišel nazaj, pa ni čisto poln štartal. S tem da ko sem dvakrat šel iz avta po 5 minut, sem puščal prižganega...klima dela dalje, potniki se ne skuhajo, ostale populacije pa tudi ne zapliniš. Nisem pomislil prej na to, ko sem prvič se ustavil sem ga ugasnil, šele potem mi je kapnilo..
A imaš mogoče priložnost probat, če gre zadi otroški sedež še za nazaj sedečega otroka?
Tud pri nas smo v mx-30 klubu. 2023 letnik, 30k prevoženega, pripeljana iz Francije, kar se vidi po tablici.
Izdelava in vožnja se mi zdi zaenkrat super, pozitivno presenečen.
A filaš doma? Koliko časa rabiš da nafilaš iz 20-80%? A bi naredil 150 km v enem dnevu, če bi se vozil 130-150kmh po AC? Koliko je kaj poraba pri takih hitrostih?
Pa nek SUV fan narod. Od začetka sem skos mislu, da gre s temi SUVi za nek umetno ustvarjen trend, ampak, ko narod dovolj časa futraš z nečim, to začne požirat. 🤔
Ampak je umetno ustvarjen
Ker če greš v salone, je 75% ponudbe samo SUV
in tako kot pravi @Slivka - izbire ni, in vzameš kar vzameš
Saj se vsi spomnimo tiste obsesije z enoprostorci 20 let nazaj, potem je pa zamrlo to v par letih, zdaj se isto dogaja s SUV-i...pač ljudem moraš skos neki novega servirat
Moja 6ka 194 konjska 2018 letnik je danes šla dalje.
Kontaktiral me je po dveh dneh od objave oglasa en s Hrvaške, nisem najprej ga čist resno jemal, ampak je hotel vedno več informacij in se tud naročil pri avtohiši za pregled. Vmes sva sicer oba imela dopuste, pa je potem se zavleklo vse to za kake 3 tedne. Ceno sem nastavil na 19700, na koncu je šla za 19500.
Vmes sem imel še dva druga, ki sta se zanimala, samo sem povedal da imam že s tem zmenjeno za ogled in ni šlo dalje..
Bolj mešani občutki sicer, ga bom kar pogrešal.
Kupec mi je rekel, da jih ni lahko dobit, da jih je malo. Bi rekel da tudi kupcev ni tako veliko, potem se pa nekako poveže..
imam CX-60 PHEV iz dec 2022, uvožen iz Nemčije. Menjal sem zadnje amortizerje, Mazda Slovenija zamenjala v garanciji "po pritožbi", izvedeno pri Avtotehni. Je zdaj boljše.
Ampak to je SUV. Že ko sem iz M6 prešaltal na CX30 je bilo udobje v vožnji/lega na cesti opazno slabše. S CX60 o polaganju ovinkov ne boš niti razmišljal, ko se boš vsedel vanj. Je pa "SUV udobje" na višjem nivoju kot CX30.
Pa garancije na CX-60 naj bi bilo 6 let, vsaj v Nemčiji. V Avtotehni, kjer servisiram in so mi naredili že nekaj upgradov/updatov se nekako niso natančno izjasnil glede tega, jaz pa nisem preveč spraševal, saj imam še nekaj let garancije tudi če jih je 5.
Na forumu sem že dolgo, zadnjih 10 let pa ne, ker sem takrat zadnjo Mazdo prodal. Ogrevam se za nakup Mazde cx60, letnik 2023 iz uvoza, do 50k km, opremo Homura.
Letno naredim dobrih 30kkm, v službo pa dnevno cca 100km (50+50). Doma imam možnost polnilnice.
1. Ne morem se odločit, nakupna cena z uvozom je podobna (nekje med 37 in 39k eur), ali naj gledam dizel ali PHEv? Kratkoročno morda dizel, čez 5 let pa bodo lahko še bistveno višje dajatve za dizle. Ali je res realno, da bi imel ob umirjeni vožnji z dizlom porabo pod 6 l? Vem, da me čaka 500 eur pri registraciji namesto 200
2. Ali je kak haklc glede uvoza in garancije? Zakaj menim, da je točno ta kombinacija zame zmagovalna? Ker bom natanko čez 3 leta odpeljal svojih 150kkm z avtom oziroma bo avto star 5 let, ko garancija poteče.
3. Kako je s takim avtom in uveljavljanjem update-a podvozja? Berem, da so bile težave z nastavitvami tako pri eni kot drugi različici... Ali je možno, da bi avto iz tujine v garanciji popravili?
4. Je še kak haklc, ki sem ga pozabil? V igri so še Kia Sorento PHEV, potem pa se počasi konča. Za pod 40k tudi novo ne dobiš prav nič!
Hvala za mnenja,
A.
Pokliči na pooblaščenca in se zmeni za testno vožnjo. Dizli so super, porabo lahko zbiješ komot pod 5 litrov, AMPAK naj bi že imeli prve težave s pokanjem glav. PHEV je trotl ziher 2.5 motor, ki je v mazdah že od 2013, je pač dodan zdravn štrom. Pod črto je odvisno od tebe, kako rad stiskaš gas do podna
Ko uvažaš avto ga kupi izključno pri pooblaščencu, pa naj ti dajo zadnji izpis iz servisne knjige, kjer gor piše o garanciji - pa tudi serijsko lahko vneseš v app in preveriš. Če so konec 2023, bo imela tako ali tako že 6 let garancije.
Vsak avto ti bodo popravili tudi pri nas, dokler ima veljavno garancijo!
Ko bi vsaj rekel Hankook, ki res dihajo premium segmentu za vrat.
Nexen je po karakteristikah lower midrange, tipa Fulda. Predlagam kak test na YT 😉 TyreReview je izredno dober. Trdi, da ne ve kaj testira, da dobi samo številke, ki jih potem upari s firmami.
Nexen so lahko Korea ali China. Odvisno od modela (€).
Hankook so Korea, Hungary ali China 😉
Tudi boljša zavorna je s športnimi.
Po navadi imajo žal športne tudi večjo obrabo, čeprav vsak, ki je do zdaj imel Nexen, mi je rekel, da jih 2x pogleda in je že manj profila.
Seveda pa vse kar je črno, pripelje od točke A do B. Tudi spokane, 10 let stare se kupujejo.
Ja, Nexen je požrlo po praktično 35 tisoč - robove pomoje že po 20 tisoč
Če so to tvoje ugotovitve, bi bilo bolje, da bi kupil kake kitajske. Z njimi bi tudi šel v Vrhniški klanec v četrti. Sedaj končno vemo, da moraš šaltat v četrto na svojem dinotu, da prideš do vrha. 😄
Ampak vseeno, pri vožnji po mestu 50/ uro je poraba okoli 4 l/100. Govorim za ročni menjalnik. Na semaforjih imaš itak start stop. Tako, da tudi če upoštevamo vse zastoje in čakanja, več kot 6,5/7 na 100 ne sme bit. 😉
Kot sem že napisal, štirje odrasli +poln prtljažnik kufrov in opreme, prevoženih okoli 1650 km, pri nas avtocesta od 140+----/uro, Avstrija po omejitvah (tam vsi vozimo po omejitvah 😄), Nemčija od 140-205 km /uro. Italija nekje 140km/ uro. Ostalo nekaj nad omejitvami. Skupna poraba 6,1/100. V Avstriji in Italiji sem tankal Esso benzin. Ali je boljši kot Shell, ne vem. V glavnem, poraba nekje enaka kot na dizelci. Mogoče kake tri dcl višja.
AC NM - LJ center - Postojna - stara cesta do Ilirske in potem dol na Rijeko, tko da dobrih 280 km že za sabo vsega možnega (ac, mestna, regionalka,..)
Glasne so isto kot Nexen na AC, v zavojih delajo mogoče malo manj (WUUUUU), vozijo se isto kot Nexen, tople so isto kot Nexen, v vrhniški klanc je šlo isto 160 v četrti kokr z Nexen... EDINO NA NJIH PIŠE DA SO MADE IN GERMANY, kar za Nexen ni veljalo... nevem no, jaz mislim da ko bo folku dokur**** plačeval ta ekstra keš za neke premium firme bodo ugotovili da nas Korejci šišajo po celi črti
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Prevozil 175kkm
Vsak dan gre boljše
V roku 14 dni bo treba pa še servis
null
Povezava za deljenje
Deli na druge strani