Ko se vozim v službo in nazaj (Grosuplje-Ljubljana center-Grosuplje), blizu 20 km v eno smer, pri običajno kar gostem prometu (na avtocesti 10 - 100 km/h), vendar ne v ekstremno gostem in ne pri zelo prazni cesti, je povprečna poraba pri Mazdi 3 G120 med 5,5 in 6 litri, pri Mazdi 6 G165 ene 3 dcl več, pri G194 AT je še nekaj dcl več.
Če pa je prazna cesta in zmerna noga, pa je treba dodat dober liter, ki ga povzroča predvsem višja (130 km/h) hitrost na avtocesti (torej od 7-7,5 litra). Pri bolj dinamični in hitri vožnji bi bila poraba 7,7-8,5 litra.
Nekaj let nazaj sem šel na testno vožnjo VW Polota z 1.0 motorjem in 115 KM in hitro ugotovil, da tak mlinček ni zame oziroma daleč od užitka, ki ga nudijo Mazdini 2.0 ali 2.5 bencinski atmosferci.
Poleg visoke AC hitrosti veliko vlogo pri porabi igra tudi pospeševanje pri prehitevanju.
Recimo da voziš na desnem pasu, se pravočasno umakneš levo, da boš prehitel, pa ti skoči še kak avto pred tabo - zmanjšaš iz recimo 150 na 100, pospešiš nazaj ko se ti umakne desno:
a) stisneš kickdown
b) stisneš do podna
c) stisneš po občutku
d) pustiš radarskemu tempomatu da naredi svoje
med situacijo (a) in (c) pri meni na relaciji nm-lj-nm rezultira tudi v 1,5 litra višjo porabo - realno za par (dobesedno par) minut časovne razlike
Odvisno od okusa. Morda 16" ne gredo na rdečo barvo, ki že v osnovi ne gre na voznika (govorim za CX-30, jest ne govorim za CX-60 😃).
Zimske poljske Dunlop gume na 16" platiščih
Sicer pa, naš novi lastnik je tudi imel možnost izbire vseh znamk in modelov, a se je na koncu odločil za CX-30 G140 AT. In zaenkrat je zadovoljen, ker ga po občutkih zelo spominja na priljubljeno Mazdo 3. Nad motorjem in menjalnikom je navdušen (pravi da bo povprečna poraba, po obdobju nežnega utekanja, okoli 7 l/100 km), navdušen je nad kompaktnostjo, minimalistično armaturo, hitrim info sistemom, ... kontroverzno barvo ... 2 leti nazaj se mi je zdela ta barva obupna, sedaj je IN.
A je AT?
Edit: aha vidim da je AT, jutranja disleksija pri branju je usekala ven
A je kdo imel pri 2.0 motorju kako težavo s puščanjem hladilne recimo? Sem zadnijč gledal pri sestrini cx30 , nivo hladilne pod minimumom, vse nekaj mastno spodaj pod hladilnikom, tako da bo treba na servis.
Dokler se motor ne ulaufa zna mal spit pa da se stvari usedejo. Jaz ne bi delal panike.
Je pa tako, da moraš hladilno gledat pri ohlajenem avtu….. ker pri vročem je je manj v posodi
Če vam gre "na žiuce" pooblaščen servis, zakaj ne peljete avta k privatniku?
Vsak servis, ki se drži navodil proizvajalca in servisira z istimi nadomestnimi deli, ne prekine cikla garancije. Vseeno bo veljalo če sosed zamenja, samo račun mora imet in ustrezne dele. Lahko greste tudi na VW servis
Meni se zdi cena kar primerna, paket opreme je med nižjimi (mazda že v osnovi precej ponuja sicer) in motor je najšvohnejši. Nevem zdej cenikov za 2021 nazaj, ampak je bila že v osnovi med cenejšimi na ceniku.
Vprašanje kaj pomeni tovarniško v tem primeru? Če to pomeni, da pride s tovarno brez kljuke, potem jo pa uradni serviser zmontira, je lahko še slabše kot če peljem h Kogovšku recimo.
Premium avto, zato tudi premium svečke. Niso pa to navadne svečke, kot jih ima Dino, ampak posebne, ki delajo pod posebnim režimom. Zato tudi takšna cena. Tukaj razumem, da so drage, zakaj je pa menjava olja tako draga, to vedo samo na uradnem servisu. Ko bo garancija mimo, bo vse skopaj pol ceneje ali še manj.... Verjetno tudi svečke.
Danes sem jo odpeljal na redni servis, kjer so le za menjavo 4.6 l olja in filter olja (filtra klime niso zamenjali, tekočine jim nisem jaz dovolil naliti, oprali ga niso) , legalno okradli za 330€ (s popustom 😬). In model mi po telefonu reče, da bo potrebno zamenjati tudi akumulator, ker javlja napako. 😄😄
Vprašam ga, če so imeli odprta vrata. Rekel je da ja. Pa valjda javlja, da je potrebno zagnati motor. To se pojavi vsakokrat, ko imaš odprta vrata ali havbi nekaj minut.
Zakaj bi menjal filter klime?
Dokler ti kompresor dela bp, ni potrebe.
Kabinski filter si verjetno mislil, to pa le menjaj.
Ti pa tako povem - jaz sem danes naredil servis na dinozavru, 5w30 A5 shell 37 eur, filtri 15 eur
Raje vzemi X motor in nižjo opremo, ki nima Bose ozvočenja, ima ravno tako ogrevanje volana itd..... Pri nakupu Mazda financiranje ne dobiš tistega popusta 3k€,ki velja na gotovinsko plačilo ali kredit.
Ne vem zakaj ne greš v salon in vse izveš iz prve roke 🤔
Zakaj? Povej mu po pravici da bo imel višje stroške vzdrževanja:
- 0w20 olje je dražje (in slabše) kot 5w30 olje
- na 60kkm bo moral vsakič menjat svečke
- bog ne daj da bi začel vlivat kak slab bencin, ker se bo potem tudi to poznalo
@GregorV na tem forumu pač vsak svoje zagovarja - X je ok, če si pristaš nizke porabe, za vse drugo vzami 2.5 in se boš vozil kot gospod
Kmalu bom kupoval nov avto in imam kar nekaj vprašanj glede CX-30. Sicer bom šel na ogled, testno vožnjo različnih modelov (znamk), ampak Mazda CX-30 mi je kar všečna.
Zanima me verzija G140 z ročnim menjalnikom. Ali ima kdo avto s tem motorjem? Kakšna je realna poraba? Predvsem me zanima poraba pri mestni vožnji.
Zakaj govorite o »dino«, »dinozaver«? Zato ker ima netipično zasnovo za današnje čase, 2,5L in samo 140 KM? Če že ima kdo ta motor, kako ste zadovoljni z navorom in ostalimi karakteristikami motorja…?
Ali se da enostavno izklopiti vse asistenčne sisteme (ena tipka)? Vsekakor ne bom kupil avta, kjer bi moral pred vsako vožnjo 10 min izklapljati vse te zadeve.
Sedaj ima Mazda popust 3K EUR. Odlično opremljena verzija »Exclusive line« v rdeči barvi pride 30.310 EUR (BOSE, elek. prtljažnik, napredni žarometi, 360 kamera…).
Ali pa npr. Center line + DASO = 28.990 EUR. Rad bi imel boljši zvočni sistem, ter obvezno ogrevanje volana.
Ali morda veste, če saloni ponujajo še kakšne dodatne popuste oz. ugodnosti (npr. dodatna platišča in gume, vinjeto itd…), oz so cene pri Mazdi zacementirane?
Morda veste kakšni so pogoji Mazda financiranja, na spletni strani ne najdem podrobnosti.
In še zadnje vprašanje 😁, kakšna je čakalna doba, če avto ni na voljo v kombinaciji, ki si jo želim?
Se opravičujem za veliko vprašanj. Morda še kakšno sledi…
Odtis ploščice je bil ja.. danes je manj, ko sem šel do LJ
Je pa to zadnji disk, tako da ja, glede na obrabo bo dober do konca življenje dobe avtomobila
Sem pa bil danes v Eurotonu in kupil literček in dolil malo olja, ker mi ga je pri 15k spustilo na minimum - in seveda bo potrebno tekom prihodnjih dni naredit spet redni servis
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Poleg visoke AC hitrosti veliko vlogo pri porabi igra tudi pospeševanje pri prehitevanju.
Recimo da voziš na desnem pasu, se pravočasno umakneš levo, da boš prehitel, pa ti skoči še kak avto pred tabo - zmanjšaš iz recimo 150 na 100, pospešiš nazaj ko se ti umakne desno:
a) stisneš kickdown
b) stisneš do podna
c) stisneš po občutku
d) pustiš radarskemu tempomatu da naredi svoje
med situacijo (a) in (c) pri meni na relaciji nm-lj-nm rezultira tudi v 1,5 litra višjo porabo - realno za par (dobesedno par) minut časovne razlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani