Skoči na vsebino
Gume
Napisano

Nisem. Zakaj vem? Ker je malo pred gostilno zapiskal tisti alarmček, da nekaj ni v redu z gumami. Ko sem izstopil iz avta, sem pogledal vse štiri gume (sicer je bilo že temno, ampak vseeno še malo vidim pri svojih številnih letih) in je bilo na oko vse ok. Da je zgodba bolj zanimiva, sem ob prihodu iz gostilne takoj sedel v avto, res nisem preveril. Zapiskalo je spet, ampak v tistem trenutku sem zagledal policaja s svetilko, ki je posvetil proti meni, pa še dva (kriminalista?), ki sta gledala okrog hiše zraven. Pa sem potem kar speljal. No, in kmalu ugotovil, da sem na praznem. Kaj pa robustna Mazda ve, tak stroj mirno pelje naprej 😁

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 3 urami je Jest napisal:

Koliko so pa stare gume? Ce ze, je fajn menjat obe gumi na eni osi... 

Pravijo mojstri (tako vulkanizer kot tisti z avtovleko), da niso toliko obrabljene. Sicer so preživele lansko zimo in pol letošnje. Se pa sedaj manj vozim. Včasih bi bile že za odpis. 🤣
Bom videl, kaj bodo zrihtali.

pred 1 uro je Bini napisal:

Menjaj cx-5ko za novo cx- 60tko in ne rabiš za gume skrbet.....:bravo:

Saj bi ga človek imel, ne provocirat. 😁

pred 3 urami je NevLado napisal:

Če so dal inekcijo potem ziher nisi treščil v robnik. Prej kak šrauf, opilk,..

Ja, luknja je itak od kakšne pizdarije, ki sem jo povozil. Čudi pa jih, da je potem na boku nastala bula in vulkanizer je rekel, da to običajno pomeni, da je nekaj udarilo tja in oslabilo tisti del. Ali je bilo to prej ali sedaj, pa "pitaj boga".
Saj, sedaj je, kar je.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Hvala. Bom počakal ponedeljek, da moje veze pri svojih vezah (ki segajo v vrh Continentala :-)) poskusijo to dobiti.
Pojma pa nimam, koliko bo sedaj guma še zdržala. Če citiram tistga pri menjavi: "Za tle ukol bo dobra, na avtocestah pa ne preveč vozit.".

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Včeraj pridem iz gostilne, speljem in ... prazna guma. Še malo se premaknem in pokličem asistenco. Se hitro odzovejo, se zmenimo, da avto odpeljejo na servis. Danes mi iz servisa sporočijo, da so uporabili injekcijo, je pa na gumi sedaj bula (in to relativno blizu kotalnega dela). Bi jo verjetno zamenjali, ampak gume ne dobijo. Continental 225/55 R19 99V FR TS850P. Niti ene, niti dveh. Novi model (praktično enak) bi sicer lahko naročili, ampak piše "rok dobave ni znan".
Z nekaj poznanstev bodo v ponedeljek uporabili še višje povezave v Continentalovi verigi, če se bo kaj našlo.
Sicer se v ponedeljek zapodim v iskanje primerne gume (ali pač dveh). Slučajno kdo ve za takšno gumo? Vem, da je možnosti malo, pa vseeno.
Ne vem, kaj sem nagazil. V noben robnik nisem treščil, nekaj luknjastega makadama je bilo, ampak res počasna vožnja. Cene teh gum so pa takšne kot bi kupoval okno za vesoljsko ladjo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vinjeta
Napisano (urejeno)
pred 48 minutami je 50keda napisal:

Zame je datumsko od-do zmeraj vključno z navedeno številko. Sicer pa gledaš na tole malo narobe, če praviš da DO jasno določa, potem tudi OD jasno določa, kar pomeni da bi moralo veljati naslednji dan od navedenega, po tej logiki. Pa vsi vemo, da nikoli ni tako in OD velja že od navedenega datuma. Zato tudi DO zmeraj velja z navedenim datumom.

Se strinjam. In je tudi Janez007 lepo napisal. Hotel sem povedati, da bi tisti DO zlahka bil brez dileme, če bi dodali besedo VKLJUČNO.
 

Popravljeno od kacnje
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vinjeta
Napisano

Tole je dokaj jasno napisano. Smo se ravno zadnjič v službi "zabavali" s temi datumi in nedoslednostjo. Nekje je recimo pisalo, da je treba opraviti plačilo do 15. decembra. Matematično gledano to pomeni, da moraš najkasneje plačati 14. decembra. Pač velja besedica DO in pri matematiki je to povsem jasno. Nekateri pravijo, da veljajo plačila tudi 15. decembra.
Take stvari mora pisec navodil/besedila rešiti tako, da so nedvoumna. Recimo napiše, da se plača najkasneje »do VKLJUČNO 15. decembra« in je stvar rešena.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vinjeta
Napisano
pred 7 minutami je Matick napisal:

Jest sem na njihovi strani oznacu da me obvestijo o poteku vinjete, pa do zdj se nisem dobil obvestila (potece cez 2 tedna). Mislim da je bila opcija 30dni prej

6, 3 in 0 dni pred iztekom.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

Ja, saj to je res odvisno od prejšnjega lastnika. Sam sem dobil tiste servisne liste, računov pač ne. Če je avto na (večje) podjetje, se s prilaganjem računov nobenemu ne ljubi ukvarjati, ko ga podajajo (itak je na lizing). V avtu so servisni papirji, račune dobi računovodstvo ... saj veš, kako je potem, ko se avto vrne lizing hiši.
Zato bi bilo lepo, če bi vse zabeležene podatke videl tudi novi lastnik. Gre tudi za take stvari, ki si jih omenjal (vpoklici, garancijska popravila ...), prav tako pa ne bi bilo nič narobe, če bi videl tudi, kaj je bilo kleparskega/ličarskega (če je bilo opravljeno v Mazdinem servisu). Še manj bi bilo možnosti za goljufanje.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

Sam se bom vtaknil samo v tisto, da se mi zdi (vsaj nepošteno), da lastnik nima vseh podatkov o posegih v njegovo vozilo.
Pri mojem avtu so bili na pooblaščenem servisu redno opravljani vsi servisi v Nemčiji. Dobim tiste osnovne podatke v aplikaciji (ali na listu), ampak tisto je bolj en "bull shit". Samo nekaj kljukic, kaj vse so pogledali in kaj je predpisala Mazda. Se spomnim, da sem zastrigel z ušesi, ko je na servisu začel brati servisno zgodovino za moj avto in je omenjal stvari, za katere nisem nič vedel ali slišal. Jebenti, meni se to ne zdi pošteno od Mazde. Res bi bilo (vsaj lepo), da bi vedel, kaj se je z mojim avtom dogajalo, če se je že mastno plačevalo Mazdine servise.
Torej jaz vidim samo tisto leporečenje, ne pa ostalih stvari. Ni lepo. Res pa je, da nisem vprašal, če mi lahko tisto natisne.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

Ta ogledala pri Mazdi so res ena pizdarija. Jaz sem imel včeraj avto na servisu, "prijazno" so ga oprali, seveda pa je sedaj precej neprimeren čas za to.
Seveda se danes obe ogledali odpirata, kakor se jima zljubi. Sem že imel težave nekajkrat in doslej je pomagalo špricanje spreja podmazivača. Danes pa nimam dobrega občutka.
In hudič hudičevi - pri moji Mazdi se tega zlaganja ogledal ne da izključiti. Smo že lani odkrivali toplo vodo tukaj na forumu, takrat sem vprašal tudi na servisu, pa menda pri nekaterih enostavno ne gre. In tako cel dan - ven, noter, ven noter ... pa to mora crkniti, če ni res dobro narejeno. In ni.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup nove mazde cx5 2023
Napisano (urejeno)

Se strinjam, da obstaja možnost, da sta bila lahko malo zadržana. Vseeno pa nisem imel takšnega občutka - pa kar dobro opazujem ljudi. Mislim, da bi mirno povedala, sploh eden od njiju. Če ne drugače, pa v stilu, "tole in tole bi bilo dobro še preventivno urediti" 🤣, "lahko se zmenimo in naslednji teden pripeljete" ...
Drži pa, da sta potrdila, da je bencinar bolj zanesljiv.
Ko smo ravno pri težavah Mazdic - dve stvari me pa res čudita, da jih ne uredijo: zlaganje ogledal in zavore. Toliko ljudi kot ima s tem težave (velja tako za bencin kot dizel, pa kmalu tudi razne (pol)e-variante), pa tudi ni normalno, da z leti ne uredijo.

Po drugi strani pa - ker imam SE na strehi in sem sicer navdušen nad e-vozili in tudi (Toyotinimi) hibridi. Lani sem kupil CX-5 dizel (AWD, 175 konjičkov, avtomatik, bogata oprema). Mislim, da sem plačal cca. 16.500 ali 17.000 (smo nekaj balinali s starim avtom, pa sem pozabil točno številko). In ko sedaj občasno pogledam, če bi kupil kaj iz e-sveta (ali hibridnega - zgolj Toyotinega) - sploh ne najdem zadeve, ki bi bila blizu tako zanimivemu nakupu. Tako udobna vožnja, kakovostni materiali, prostor, sedenje, močan motor, AWD pogon ... hkrati te za vsako prasko ne skrbi več. Priznam, glede na napisano, bi mi bil zanimiv novejši RAV4 hibrid plugin ali pa CX-60 plugin. Samo za kakšno ceno!!! Sicer pa bi lahko kupil rabljenega e-UPa za dobrih 20 kEUR. Ali kaj podobnega, ampak to sploh ni primerljivo s CX-5. Pa kam gre ta svet?

Popravljeno od kacnje
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup nove mazde cx5 2023
Napisano (urejeno)

Na pooblaščenem Mazdinem servisu sem (ločeno) govoril z dvema mojstroma, ki sta mi delovala, da imata dovolj znanja in izkušenj. Oba sta povedala, da z dizli nimajo nekih posebnosti, čeprav je dejstvo, da je več težav, kar pa načeloma velja za vse moderne dizle. Sam sem recimo tudi naletel na to, da sem moral na čiščenje sesalnih ventilov - zelo kmalu po nakupu (rabljenega).
Kasneje sem preventivno zamenjal še podložke injektorjev, sito olja, verigo oljne črpalke. Sicer pa mi avto deluje zanesljivo.
Glede menjave olja - predvidena je na 20 kkm. Se strinjam z mnenji večine, da menjava olja vseeno ni prevelik strošek in se ga verjetno splača menjati prej. Je pa tudi res, da meni itak avto teži, da moram na servis po cca. 10 kkm. Se mi zdi, da vsakih 1000 km tisti odstotki padejo za 10 %. Ravno v teh dneh pričakujem pisk 🙂
Sem pa človek, ki vozi umirjeno in avto zelo zelo redko poženem v višje vrtljaje. Torej ravno nasprotno od mnenja večine po forumih 🙂 Pa posebnih (s tem povezanih) težav nisem imel še z nobenim avtomobilom (pred korono sem naredil cca. 50 kkm na leto in je torej podatek za nekaj desetletij kar relevanten). Mazdin avtomatik sicer avto drži v nekoliko višjih obratih in vsaj pusti, da gre prek 2000 obratov/min. Se spomnim Passata, ki je prestavljal v višjo prestavo veliko nižje in tudi vozil z zelo nizkimi obrati. Pač drugačen tip motorja in menjalnika. Ima pa Mazda zaradi tega tudi precej pogostejše regeneracije. Tam med 220 in 300 km jih dela moja. Ne vem, koliko to pomeni. Passat je recimo tam na 600-800 km, kar načeloma tudi pomeni, da je manj možnosti za prekinitve regeneracij. Ker imam veliko relativno kratkih voženj (tja do 30 km), je verjetnost prekinitve regeneracije velika, sem pa eden tistih bumbarjev, ki to celo gleda in se potrudim, da je ne prekinjam, če ni nujno. Ampak težav res nisem imel nikoli - s tem povezanim niti najmanjših. Bomo videli, kako se bo obnašala Mazdica. Jim bom sedajle na servisu rekel, da malo bolj vržejo oko na zadeve.
Kolikor berem, so pri novejših Mazdinih dizlih stvari še izboljšali (že moj ima nekaj sprememb), zato nakup novega Mazdinega dizla res ne bi smel biti neka posebna skrb. Ob rednem servisiranju seveda. Če dodamo, da Mazda upošteva kulanco (pri meni so zamenjali dve dragi zadevi zamenjali brez stroškov, čeprav je bil avto že nekaj let izven garancije), potem res ni panike za kar nekaj let.
Tukaj se res zbiramo ljudje, ki opazujemo vse drobnarije pri svojih konjičkih. Velika večina ljudi pa zgolj vozi in sploh ne ve za težave. Kot je rekel serviser, težave imajo res redki.

Popravljeno od kacnje
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Android Auto Wireless
Napisano

Če bo koga zanimalo, imam nekaj izkušenj z zgoraj omenjenim vmesnikom Carsifi.

Na kratko: Zadeva deluje dobro. Priporočam. Pri Mazdi (verjetno pa še pri katerem drugem avtu) priporočam izključitev možnosti "Intercept AA protocol" še preden se začnete povezovati. Bo šlo hitreje.
Malo bolj na dolgo: Zapis na blogu (v angleščini).

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

Za začetek lepo napolni po predpisih (po možnosti bolj hladne). Nato sedi v avto, daj kontakr in drži tisto tipko SET za tlak v pnevmatikah. Toliko, da zapiska, če se ne motim.
Potem pa boš videl - če se ti še kaj pojavi, bo treba bolj resen pristop.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Android Auto Wireless
Napisano

Zvečer sem naročil Carsifi. Če bi bile dobave normalne, bi verjetno vzel Motorolo MA1 ali pa AA Wireless. Kolega (s Toyoto) je prejšnji teden dobil Carsifi in pravi, da je zadovoljen. Bomo videli.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Android Auto Wireless
Napisano
pred 8 urami je SpEkTr napisal:

Nasprotno, veliko hitreje natipkas na telefonu, kot s tistim vrtljivim gumbom.

Ja, to sigurno. Mislil sem, da bi bil hitrejši s tipkanjem po zaslonu avtoradia (če bi to omogočal) kot s tistim vrtečim gumbom. Telefon je pa seveda hitrejši.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Android Auto Wireless
Napisano
pred 1 uro je Bini napisal:

Kaj ne uporabljate Mazdine navigacije? 🤔

Ne. Čeprav ni tako slaba.

pred 45 minutami je Jest napisal:

 

Na iOS se da telefon normalno uporabljati, tudi ko je prikljucen preko Carplay ... 

 

 

 

Vecinoma uporabljam Mazdino... samo ce me zanima, koliksna je pretocnost poti do destinacije, uporabim Google Maps ... 

Saj Androida tudi lahko uporabljaš, ko deluje Android Auto - razen Google Maps. Obstaja sicer finta.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Android Auto Wireless
Napisano (urejeno)

Ja, točno to jaz počnem. Oziroma, če grem od doma ali iz pisarne, pot pripravim že na računalniku.
UPDATE: moraš vedeti, da takrat, ko je priključen Android Auto, ne moreš v Google Maps na telefonu. Obstaja sicer en trikec ... 😉

Popravljeno od kacnje
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Android Auto Wireless
Napisano

Drži. AIO Tweaks je za starejše verzije. Nekaj je bilo sicer kasneje še možno, ampak ni bilo več tako enostavno.
In res - Android Auto ne omogoča toucha niti v mirovanju. Kar je sicer sitno, ker je natipkati naslov veliko hitreje preko zaslona kot pa preko gumba. Ampak kot sem zgoraj napisal ... tako je.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Android Auto Wireless
Napisano (urejeno)

Pri mojem touch ne dela niti takrat, ko avto miruje. In mislim, da je to normalno pri Mazdi. Govorim seveda za Android Auto, ne za Mazda Connect (ali karkoli je že). Pri Mazda Connectu pa touch deluje, če avto miruje.
Imaš pa verjetno prav in ima tip mogoče tisti shackan FW (Mazda AIO Tweaks).

UPDATE: Za potrditev mojega prvega stavka dodajam še tole: Android Auto does not support hybrid touchscreen. It can't accept touchscreen inputs at some times and accept rotary control dials at other times. So because of that and what I explained above, for models that do have touchscreen support, Mazda chose to not allow touchscreen at all, the alternative would have been to allow only touchscreen input, all the time.

Popravljeno od kacnje
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.