Kajti vsak bi pričakoval "pacienta", ki bo iz pospeševalnega pasu takoj zavil na vozni pas, pa čeprav s 40 km/h, namesto da bi po pospeševalnem pospešil in nato zavil na vozni pas. In se je možakar enostavno prestavil na prehitevalni pas. Ko je ugotovil, da ženska polkrožno obrača, ni bilo več ne časa ne prostora za "umik"...
Točno tako. Če ti veš da bo zavila čez, greš morda drugače, celotna situacija izgleda kot da se hoče slabo vključit dokler ni naenkrat počez..
Sem jo vzel lani ko sem pregledal vse možne teste. Guma je super, njena težava je samo večja obraba v primerjavi s tema dvema k si ju naštel zgoraj.
Kot sem že pisal v tem topicu, to zame težava ni, ker delam 15k na leto, se pravi 7,5 z zimsko. Do 40k menda gre, potem bo pa itak čas za menjavo ker bo stara..
edit: pardon prehitro prebral
ti govoriš o hankook winter i*cept evo3 w330, jst imam hankook winter i*cept rs3 w462
zgodba je sicer zelo podobna, gre za kvalitetno gumo, ki je cenovno konkurenčna. v moji dimenziji mislim da evo3 niti ni...
The 2023/24 Tyre Reviews winter tyre test has tested eleven of the most popular winter tyres on the market in the dry, wet and snow, and also analysed the rolling resistance, noise and comfort levels ...
Sedaj, ko so njihovi otroci na študiju v Ljubljani rabi dober in manjši avto. Ki bo pil znatno manj. 😊
Znanec je bil zmenjen da gre na poizkusno vožnjo s cx 30. Pa sva to rešila kar midva na hitro. Posodil sem mu svojo za krog do Kozine in nazaj... Narejeno. Včeraj jo je šel vplačati. 👍
Lahko bi se zmenil na Mazdi za provizijo od vsake prodane cx-30...
Drugače pa isto, ker se mi niso obnesle, ne maram Conti letne, Dunlop zimske in Toyo letne. Popolnoma razumem. Ko se 1x opečeš, ne bi reskiral več, ker gume niso poceni.
Sej tudi letne so dobre. Samo ne tist čuden model z dodatnim A pri oznaki, ki ga daje Mazda na nove avtomobile...
Jaz imam vredestein, meni zadosti vsem pogojem verjetno je ceneje kot hankook
Mislim da niso, če niso še kak evro dražje...meni je vulkanizer lani dal za Hankook RS3 115 ceno, za tole Vredestein Wintrac PRO pa 120. Je pa minimalno razlike in verjetno se tudi kaj menjajo cene..
Jaz sem točno to gumo vzel lani jeseni, na podlagi testov iz tujine, ker jih AMZS ni imel takrat.
Nimam pripomb čez gumo, sem jo vozil tudi v snegu na smučiščih, na mokrem itak skos, nisem nikol imel občutka da bi spustila.
Kot največjo slabost same gume so sicer vseskozi omenjali obrabo, po vseh drugih parametrih je zraven. Pri men to ni težava, ker delam cca 15k letno, se pravi pride na zimsko 7,5k na sezono. Tako da malo večja obraba pri meni ni taka težava, ker se mi guma prej postara na avtu kot obrabi..
In to je? Jutri bi namreč rad šel registrirat in se bo za nek trim treba odločit. Nočem pa težav kasneje, če je treba kaj uveljavljati.
edit: končno našel razliko glede na exclusive line: "The safety equipment makes the decisive difference between the three equipment lines Prime-Line, Exclusive-Line and Sports-Line. But with the higher price, many other things change as well. With the Sports Line, the Mazda6 has almost complete equipment, which includes an SD navigation system, the heated steering wheel, the Bose sound system with eleven speakers, the keyless entry system LogIn, the alarm system and the reversing camera. In addition, the top version comes standard with 19-inch instead of 17-inch wheels.".
To je bilo pri nas evolution, attraction in revolution...
Potem je še oznaka Top, kar pomeni strešno okno. Mazda pri opremah kaj dosti ne komplicira kar se varnostnih in sistemskih elementov tiče. Te razne homure itd., ki prihajajo naknadno, običajno pomenijo kakšne barvne dodatke v notranjosti/zunanjosti, usnjene sedeže..
Meni je tud fina za vozt morm rečt. Tesla 3, drugih nisem. Na one pedal se navadiš v parih minutah in men osebno zelo odgovarja.
Je pa res, da je ta kolega k jo je kupu, vzel na aliexpressu en kup enih gumic in podobnega, da si je poštimal par teh "udobnostnih" pomankljivosti al kako bi reku. Okoli vrat, spodaj zaščita pri vratih, zadaj pri prtljažniku itd., pol še par stvari v kabini, tisto že bolj za gušt...je kar močen asortima enih izdelkov, ki jih lahko dobiš. Jo ima že več kot dve leti in je še vedno zelo zadovoljen. Izpostavi pa zimo ja, takrat je pa dosega 200 ko je minus...
Drugače je ovir na cesti kar precej, vse sorte mašine...sam v električnega se vsak zapiči
Tudi pri moji 3ki 2016, k sem jo dal lani iz rok po 6ih letih je bil volan brez prask/vidne obrabe. Sam je treba priznat, da je bilo tisto usnje na otip precej trše...fotrova 6k isto 2016 je imela vseskozi mehkejše/bolj prijetno usnje, sam tudi bolj občutljivo..bi reku da vožnja s kakimi prstani že rizično početje. Je pa še danes s par praskami čist vredu stanje volana, ni zguljen..zdej pri tanovi 6ki je spet druge vrste material na volanu, prijeten za držat, mehek, sam sigurno ne bo brez prask po 6ih letih, kot je bil pri 3ki. Očitno tu, pri iskanju nekih premium občutkov/mehkobe, gre na račun trpežnosti. Potem je pa odvisno kaj komu odtehta..
Si preveril na uradni strani Goodyear-a, če obstaja sploh brez XL?
XL gume imajo večjo nosilnost. Tako da če faktor nosilnosti štima ni blo kaj za skrbet.
pred 43 minutami je Tilen5 napisal:
skor ni šanse da bi taka guma bila brez XL
Ja na to sem računal...sem preveril tudi na spletni strani od Goodyeara in nisem našel brez...tudi dost nov model gume, ubistvu se mi je zdel rizik brez dejanskega rizika. Tud ker so iz SLO bi lažje blo urejat, če kaj nebi štimalo..
Aha ja tu priznam malo kalkulacije, vzel sem brez navedene oznake XL, je imela samo FP naveden. Mi je bilo čudno, da bi ravno oni imeli verzijo gume brez XL, k jo na nobeni drugi strani ne morš kupt v tej dimenziji...in guma dejansko je XL...
To bi pa imel kot grajo, da je malo zmede na spletni strani...
Nisem sicer prej videl, da bi se kaj dosti oglasevali. Za dostavo so od placila rabili 3 dni, cena je bila dejansko par eurov nizja od lider, gume imajo pa dot 1823, se pravi so bile narejene prejsnji teden v nemciji.
Prevec sveze ubistvu za na avto, se dobro da je dez, sem jih pustil zunaj..
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ma nevem, kjerkoli pride debata, povsod so kontra elektriki zaradi tega ali drugega razloga, v Sloveniji se jih od novih vozil proda manj kot 10%.
Tko da nasprotniki niso neka manjšina v elitnem klubu, ampak kar večina..
Povezava za deljenje
Deli na druge strani