Tako kot je napisal @Slivka. Močno dvomim, da boš tukaj na koncu v zaželjenem profitu. Verjetno bi nekaj prišparal ko bi potegnil črto čez 5-10 let, samo dvomim, da bo to takšen znesek, da se je smiselno s tem sploh ukvarjat, predvsem pa sedaj ko tale EV prihodnost ni jasna.
Sem pogledal en kup testov tega g140. Če ga voziš po regionalki potem bo poraba 5,5l, na AC po omejitvah okoli 7-7,5l v mestu okoli 9l. Tvoje povprečje 6,6l je čist realno.
Zanima me kakšne izkušnje imate s porabo goriva ko je avto v prostem teku, torej na semaforju, v guzvi. Zakaj sprašujem? Npr. ko se vozim imam porabo 7l, pridem do zastoja in se vlečmo 10 min, poraba se mi zviša na 8l, sej potem sčasoma zopet pade, ampak nenavadno se mi zdi, da mi poraba na mestu toliko nabije v povprečje vožnje.
Pa sej to ti dela normalno ko je povezan z bluetoothom, če pa bi rad predvajal posnetke pa rabiš tisti vmesnik, ki sem ga objavil malo višje. Poglej videoposnetek.
Vglavnem predstavi tole napravo in zadeva izgleda dobra. Zanima me kaksno je vase mnenje, a je ta zadeva boljsa od tistih kitajskih za 20 eur? Dogaja se mi namrec, da mi dve razlicni kitajski škatlici prekinjajo brezicno povezavo in mi vn vrže android.
Evo, jaz sem nazaj s potepanja ... Nekaj statistike.
prevožena razdalja: 2130 km
znesek za elektriko: 107,87€
No, nekej poceni glih ni. Moj dino M6 bi s povprečno 7,5l porabil 220€, s tem, da je to družinski avto in se ne bi skrival za kamioni in se tresel kje je najbližji vtikač.
Torej če bi imel družinskega električarja in se bi z njim vozil kot povprečen voznik, torej na AC 120-150 km/h, bi kaj hitro prišli tudi cenovno na izredno majhno razliko, verjetno par eur. Ne vem no, trenutno ni to neka zlata kokoš.
Če jaz prav zastopim vozilo shranjuje energijo pri zaviranju in prostem upočesnejevanju v majhno baterijo, nato pa to energijo poravi za električne porabnike, pomaga pri pospeševanju, i stop sistemu ipd. Vglavnem prrihranek je minimalen, ni pa skrbi d abi ta beterija crknila, ker nisem še zaznal, da se je komu to zgodilo.
Pa kaj je nekomu treba tega stresa, da gres na pot in moras non stop gledati porabo, ne smes vec kot 100 km/h, imeti stalno pripravljen zemljevid s polnilnicami, na koncu pa prišparaš za sendvič in pingo sok.
Aja, pa še mali Zoe na AC je cel stres ko te kamioni nažigajo iz obeh strani.
Ni to glih sproščujoča vožnja.
Evo za primerjavo, včeraj sem nabutal svojo M6 do zadnjega kotička, med drugim sem dal v prtljažnik tudi baterije za malo sončno elektrarno, ki jo imam v Fažani, pol sem pa notr vrgu še psa, mulca pa ženo. Avto je bil fajn poseden, pomoje sem vozil 350-400 kg. S svojim dinotom sem se privlekel v Fažano s porabo 7,1l s tem da sem po AC vecino casa vozil 120-150 km/h, odvisno od tega koliko mi je dopuščal navigator, beri žena.
Edini stres, ki sem ga torej imel na poti je bil, da ga nisem mogu bolj pritisnt.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Aja, pa še nekaj ključnega je, ne gre za SUV. CX5 se verjetneje bistveno lažje proda.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani