Saj to si lahko prebereš na vseh mazda forumih. Če bi to delovalo, bi si vsi (skupaj z mano vred) omislili te kopije iz e baya. A kaj, ko ne (niso) delujejo, če si že aktiviral kako kartico prej v avtu.
Saj bo se kdo probal… Najprej naj @Hixxy proba, ce se da nadgrajevati… Tam tudi pise, do kdaj je mozno nadgrajevati… Potem pac reskiras tistih 25€ in jo narocis… in probas, ce bo delovala v sestici… CX-30 in novejse pa imajo ze drug infotainment… Tam pa nevem, kako gre… Pri teh novejsih je tako ze privzeto 5 let doba posodabljanja… Prej je bilo 3 leta…
Saj sam motorcek verjetno nobenemu ni crknil ... Samo mehanizem je nehal delovati pravilno... Se ne zlozijo cisto ven ali se ne odprejo cisto... in je treba z roko pomagati ...
Jaz imam to vedno vkljuceno... in tudi "jokcal" nisem... samo napisal sem, da so menjali pod garancijo ...
Sam nisem imel v petih letih prav nobenega, omembe vrednega problema... Edino, kar bi lahko omenil, so mehanizmi preklopljivih ogledal ... Ampak ta problem se pojavlja tudi pri drugih modelih... Sam sem ga imel na prejsnji sestici in sedanji CX-5 ... Ostalo pa je samo redni servisi, tankanje in potrosni material ...
V petih letih (9.3.2018 -> danes) in prevozenih cca. 85.000 km sem imel naslednje stroske:
Medtem ko je delež dizelskih motorjev v Evropi upadel na 15 odstotkov, je Mazda izdelala nov 3,3-litrski šestvaljni dizelski motor. "Noro" kljubovanje ali premišljena poteza? Prvi vtisi...
Sem tole premaknil, ker ne vem, zakaj je bila v "Jamralniku"
Elektronska pomagala niso vsemogocna... zato se na njih zanasat ni ravno najbolj pametno... sploh ce so zanic gume... To je bolj kot ne izhod v sili...
Ampak je veliko lazje korigirati in resevati, ce ti odnese prednji del, kot pa ce ti odnese zadnji del ... Je pa res obcutek pri voznji slabsi, ce imas spredaj slabse gume ... ampak to ti daje se en argument, da vozis bolj previdno... sploh ce ves, da gume niso ravno najboljse ... Vsekakor je najbolje, ce imas na vseh stirih kolesih v redu gume ...
cena je kr nora, za ta dnar bi šou raj nov avto gledat
Taka CX-3 je v zadnjem ceniku, ko je se bila v prodaji (maj 2022) bila samo slabih 200€ vec … OK… nekaj je se barva, pa priprava vozila… ampak se da to ponavadi kompenzirat s popustom…
Edit… vidim, da gre za avtomatski menjalnik… tista je pa bila malo vec…
Jaz sem pa za ponedeljek zmenjen… Itak moram tam se prevzet gume, ki so pri njih, ker bom dal tele zimske zraven… za kaksno sezono bodo se… Meni so se odlicno obnesle tudi v mokrem in takrat, ko smo imeli tistih nekaj dni snega… Ceprav bodo jeseni leto stare 5 let… profila imajo pa se vec kot dovolj…
OK OK... Ampak to vse velja, dokler je vozilo v garanciji ... Moja CX-5 NI VEC v garanciji ... Zal se problemi niso pojavili pol leta prej ... In na sreco strosek ni astronomski ... 🤣
Razmišljam podobno kot Jest. Tudi sam sem recimo zamenjal dotrajane gume na mazdi 6 mk1 z nexen gumami, vozil tako tri mesece in jo prodal. Čeprav sem že takrat vedel, da jo jim prodal.
Za teh ušivih 160€ bo novi kupcec dobil tip top avto.
Sem podobno naredil pri sestici... Gume so bile za silo se OK (globina profila)... samo jim nisem vec zaupal... zato sem nekaj mesecev pred prodajo (ko sem ze vedel, da jo bom prodal) nabavil nove gume. Res pa je, da sem vzel Nexen... ce avta ne bi imel namena zamenjati, bi verjetno kupil kaj drazjega ...
pred 6 minutami je Janez007 napisal:
Čisto razumem. Hočem pa izpostaviti problematiko Mazdinih pooblaščenih servisov. Če voziš avto na redne servise in ti računajo pregled vseh bistvenih delov avta, potem pričakujem, da bodo napake ugotovili pravočasno in jih sami od sebe odpravili.
Do pred kaksnim mesecem je bilo vse OK ... nisem opazil, da bi bilo kaj narobe ... Zadnji servis sem imel lani konec junija... Sicer pa pred cca. dobrimi dvemi tedni, ko sem bil na servisu zaradi tega, so avto dali na dvigalo, vzeli dol kolesa in pregledali... in rezultat je bil, da priporocajo menjavo diskov ... Jih je takrat sicer spucal in je bilo nekaj dni OK, potem pa je spet zacelo "ružit" pri počasni vožnji... Za ta pregled ni bilo treba plačat nič, čeprav je serviser imel ene pol urce dela ...
Garancije ni vec (5 let je bilo v zacetku decembra lani)... zato se nisem nit trudil, da bi jim tezil zaradi tega... Ce bi slo za kaksen vecji strosek blizu stirimestne cifre ali celo vec, bi verjetno probal kaj tezit...
pred 3 minutami je MazdaBoy napisal:
Kako pa to? 😮 Če gre pa avto od hiše 🙂
Nisem nek nategun in ce vem, da je nekaj narobe, bom to zrihtal, ce je seveda ekonomsko upraviceno... Nikakor pa ne mislim nekaj skrivati ali prikrivati... Tudi jaz nevem, kaj bi si mislil o prodajalcu, ce bi kupil avto in bi ze takoj po prvih kilometrih na cesti opazil, da nekaj ni OK ...
Meni so to menjali pri podobnih km pod garancijo ... ampak pri 6-ki, in to sami od sebe.
Pri sestki so meni tudi menjali enkrat pod garancijo, ker so tresli ... CX-5 pa ni vec v garanciji... Sem bil samo pred kratkim na Interclass-u in je Majes rekel, da je problem rja... in da bi pri njih to kostalo cca. 400€ ... Pa sem potem raje Pelka vprasal in se potem zmenil, da jih zamenja ... Predvsem zato, ker ce dam avto naprej, se mi zdi fer, da je z njim vse v redu ...
Rja je delala probleme in je prav nagravzno ružilo občasno... Pa se mi ne zdi fer, da dam tak avto naprej ... 160€, kolikor me je kostalo, ni nek strosek, zaradi katerega bi bil lacen ... Funkcionalno je bilo sicer se OK ... in nisem cutil, da zavore ne bi delovale, tako kot morajo ...
V podatkih je takšna cifra .... je pa posodobljen motor in sicer je že mehki hibrid in ima zaradi tega manjšo porabo in pa večji navor kot prejšnja verzija.
Drugače pa hvala
Hmm... v zadnjem ceniku so sicer omenjene tudi nove oznake opreme... povsod pa je omenjen samo G194 motor ...
V predstavitvi in konfiguratorju na spletni strani pa izgleda se ni posodobljeno, ker ni ne duha ne sluha o paketu opreme Exclusive Line ... Prav tako v katalogu tega ni ...
Kaj pa danes pomeni mehki hibrid? A to je ta varianta, ki jo ima že nekaj let tudi šestica notri - nek kvazi kondenzator, ki naj bi hranil in potem dajal nekaj energije nazaj?
V bistvu je to bolj nadgradnja i-Eloop ... samo da pomaga tudi pri speljevanju in pospesevanju ...
Mazda M Hybrid
The mild-hybrid system consists of an integrated starter generator and a 24V lithium-ion battery. The system reduces fuel consumption, by using the starter generator to store energy released during braking in the compact 24V battery. The integrated starter generator can not only recover energy, but can also support the gasoline engine during acceleration. This also reduces consumption. In addition, all versions of the e-Skyactiv G 2.0 liter and e-Skyactiv G 2.5 liter are equipped with cylinder deactivation.
Izgleda telefon uporabljas bolj “desus varianta” (kot bi rekel Borut)… in resno mislis, da so cenejsi telefoni enakovredni drazjim… Ce pa telefon uporabljas za se kaj vec, pa vidis, da s cenejsim to ne mores ali pa je storasto… Sam imam recimo drazji telefon in z njim se najmanj telefoniram… Zato mi je cisto vseeno, koliko minut imam v paketu… Bolj pomemben mi je prenos podatkov… In s telefonom odpiram recimo garazna vrata, placujem vec ali manj vse v stacuni (OK… to pocnem s telefonom res redkeje, odkar mi to omogoca ura)… uporabljam ga tudi za spletne nakupe, pa za nadzor hise, fotografijanje, snemanje, upravljanje z dronom,… in se cel kup zadev bi lahko nastel… Res je, da dam zanj jurja ali celo nekaj cez… ampak sem vcasih delal tako, da sem ga po enem letu prodal za ene 60 ali 70% cene in si kupil novega. In pomenem letu je bila ohranjenost prakticno kot bi bil nov… Zadnjega imam recimo ze skoraj dve leti, ker enostavno nov model ni ponudil nic takega, kar bi me premamilo… Ce pa bi kupil cenejsi telefon za recimo 400 ali 500€, ga ze naslednji dan tezko prodam za 80% cene… po enem letu pa ni vreden nic vec… oz. se ga sploh ne splaca prodajat. Kot ponavadi pa je tako moje mnenje in ga ne vsiljujem nikomur… Vsak naj naredi tako, kot misli, da je prav…
Ravno prav ekonomicno to ni… Miata je avto, ki je namenjen predvem uzivanju (so izjeme, ki tak avto uporabljajo tudi kot daliy driver, ampak teh ni veliko)… in ta bo verjetno se vec stal na dvoriscu kot karavanska sestica … Sicer je to tvoja odlocitev… jaz sem samo napisal svoje mnenje… 😎
Pri nas je samo en avto pri hisi in ta zadosti vecini potreb…
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Saj bo se kdo probal… Najprej naj @Hixxy proba, ce se da nadgrajevati… Tam tudi pise, do kdaj je mozno nadgrajevati… Potem pac reskiras tistih 25€ in jo narocis… in probas, ce bo delovala v sestici… CX-30 in novejse pa imajo ze drug infotainment… Tam pa nevem, kako gre… Pri teh novejsih je tako ze privzeto 5 let doba posodabljanja… Prej je bilo 3 leta…
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani