Gospodarstvu se povrnejo. Tako da res ne vem, zakaj se dizl subvencionira skozi vso zgodovino.
čak ti bom robček posodil, ker to je res grozno. 😜
Pa ne moreš temu rečt subvencioniranje, če plačuješ dajatve. Subvencioniranje je le ko dobiš denarno podporo, recimo pri EV-jih, sončnicah itd. Tukaj je le razlika v trošarinskih/davčnih obremenitvah in pri enmu si za neverjetne 3 cente bolj trošarinako obdavčen kot pri drugem. Cel Euro in pol na tank.
Samo to bom rekel, da smo lahkole veseli, da vlada še vedno vztraja pri regulaciji cen, ker ko bo spustila boš plačeval med 20-30 centov več na liter pa al maš bencinarja al pa dizel. Tko, da ne vem komu bomo takrat vsi skupaj lahko šli jokat, ko bo tank goriva dražji za 20€ kot je danes.
Pa še za antiGolobovce - Golob je lopov in baraba. Evo, vsi srečni? 😄
Saj veš kako deluje kasko? Ekonomska totalka? Nerentabilnost popravila?
Prvo kot prvo se kasko obračunava na ceno avtomobila in tukaj nimaš nobenih odpustkov glede subvencij. Če je Mazda ICE 30k€, EV pa 45k€ boš kasko plačal za 50% več. Če še nekako rezumem vse to in plačam dražji kasko. Potem pa pride do nesreče, ko je avto star recimo 5 let. Mazda je recimo vredna po Evrotaxu cca 15k€ in nekje zavarovalnice odobrijo popravilo do 60% trenutne cene, kar je 9k€. Če je popravilo dražje je ekonomska totalka. Pri EV-ju to tam nekje pri 13k€, da ti odobrijo.
Kateri avto od teh dveh misliš, da se bo dalo popravit za take cifre. Verjemi, da ICE za 9k€ veliko veliko prej kot EV za 13k€. Da je zraven malo zadeto dno, kjer je baterija pa res lahko samo v graben zapelješ in posmrkaš, ker ga ni junaka, da bi ta avto spravil spet na cesto brez dodatnih vložkov (pa ne higijenskih).
Aja, pa ne pogovarjamo se o vožnji, ampak o vseh stvareh okoli lastništva avtomobila.
@Slivka bi imel kaj za pripomnit na to izjavo, ampak načeloma je verjetno res nekaj na tem.
Že nekaj časa razlagamo, kako pri EV-jih lovijo nizko ceno in verjetno je manjšanje delov ena od teh strategij. Dosežejo nizko ceno novega a posledica je potem vidna pri popravilih oziroma menjavah.
Sej proizvajalci pralnih strojev recimo počnejo enako. vse se zalije v en kos in tko pri pocenskih modelih pač ne moreš menjat ležaja ampak cel boben recimo. Ki pa je seveda predrag in zato greš v menjavo celega stroja za novega. Da so EV-ji konkurenčni po ceni se to zdaj počenja tud pri avtomobilih pa če so fanboysi še tako navijaški za ekologijo bi to moral biti prvi znak, da gre za ekološki nateg. Namesto, da bi se zagotovilo enostavnost popravila pridemo do situacije, da so EV-ji trenutno bolj podobni poceni pralnim strojem, kot pa visokotehnološkim izdelkom za trajnostno rabo.
Verjetno Rent-a-carji ravno tako niso neumni in prodajajo svojo EV floto pa marsikje se službene EV avte spet menja in vrača na ICE. Še 1x, dokler se nič ne zgodi je EV sprejemljiv, ko pa nekoč pride do pizdarije je pa pol trenutek "neprijetne resnice".
No kolk? To tudi mene zanima. Samo baterija ima nekaj 1000 elementov. In če je res tako kot praviš, zakaj so EV-ji toliko dražji? Ker bo težko to popravljat se bojo menjali celi kosi in to bo drago zato pa so EV-ji že za manjše trke lahko hitro totalke. Pa niti, kot totalke jih ne boš mogel prodati, da bi vsaj nekaj ven dobil.
Xiaomi 7SU se je pa baje tudi fenomenalno izkazal ob manjših trkih. Zakaj to pišem, ker ICE si lahko popravil iz delov iz odpada, tukaj bo pa po moje preveč zahtevno in predrago. Sej pravim, dokler je avto nov ajde rečmo, ko pa bo srednje starosti pa bodo popravila praktično nerentabilna in tko k danes ne moreš z ekonomsko računico popravit 5 let star telefon al pa prenosnik, TV, tako bo verjetno s temi gizmoti n štirih kolesih - NERENTABILNO. Pa tuki ne govorimo o jurčku € ampak o 40-59 jurčkih, kjer ti ne bo vseeno a se da zrihtat ali ne.
Folk se zgraža, ko je treba dat 3-4 jurje za kakšno večje popravilo na ICE, a kaj ko bo na EV popravilo recimo 15 jurjev?
Sam, a EV-ji majo zdej posebne servisne delavnice? A ni tko, da greš z Zoe na Renault servis, ko je kaj narobe? In verjetno lahko upravičeno pričakuješ, da imajo orodje in da znajo popravit. Ker če to ni tako pol je pa tole šele loterija.
Mislim, ker če je tak kaos s servisi že zdajle, ko so EV-ji v veliki večini še dokaj mladi in redki ima na grbi 10 let - ne vem si težko predstavljam, da pridem z recimo 10 let starim avtom na servis pa mi rečejo naj ga v graben zapeljem, ker bo ceneje.
Če prav razumem praviš, da je vse to laž in da si je vse izmislil?
Men je pa kr logično da so servisi enormno dragi, če večina dejansko EV-je prodaja z zgubo. Nekje morajo notri prinest ta minus. V USA že ustavljajo proizvodnjo EV-jev in zdaj milostno upajo, da se jih kupci usmilijo in pokupijo tolk ICE-jev, da zlezejo iz rdečih številk.
No ja, sej mogoče je pa tudi to laž in je vse cool and dandy.
Vedno tole zagovarjam. Najdražja je pnevmatika, ki jo pobere prehitro. Kaj je torej boljše - pnevmatika, ki zdrži 40kkm in stane 100€ ali tista, ki naredi 70kkm in stane 150€?
Jest se ne morem prepričat da bi VW vozu. Rajš bi do leto staro 6ico iz nemčije kupu.
Res, kje pa boš dobil leto staro?
Recimo, da bi kupoval ekvivalent M6, kaj mi sploh preostane. Recimo BMW, Audi in Mečka ampak vsi teli imajo pri meni en subjektiven slab sloves, tako da bi s težko odločil za enaga od teh. Pol maš Passata in Arteona ter Superba, Toyota Camrya, Peugeot 508, AR Giulia pol se pa već ali manj neha vse skupi.
Tko, da kakorkoli pogledam - dejansko mi ostanejo Trije VAG-ovci pa Camry in Pugi.
Tud gume so lahko enake, črne, istih dimanzij in proizvajalca. Ja tko kot okvirček tablic pa če se potrudiš lahko celo zelo podobno tablico izbereš. Tko da ja... vzamem nazaj.... komentator Volana ima celo prav.
Pa kako si lahk kupo karavana, da te te sanke tako motijo... 🫤🥴😉
Sej, sam se tud sprašujem.
Mazda je itak postopoma zjebala vse kupce. Pri šestki najprej to, da so ukinili 5 vratno pol je šlo pa vse nizbrdo, zdaj bi pa sam še SUV-e delal. Zadnji info - trojka bo šla tud v zgodovino in je v naslednji generaciji ne bo več
@Jest a tvoja je tud tečna? Mislim Mazda. A ti si se še izmuznil teli EU navlaki idiotskosti, da piska za vsak drek. Mislim, če pa je to za varnost, da je voznik ves čas nerviran... ne vem prav trudjo se, da bi nam zagravžali osebni prevoz.
Sem pa dol padal, ko je rekel "nizkim pokrovom in slokimi linijami, kot kakšen Mustang". Prav slišala se je ironija, kjer je ni treba bit.
Jaz pa mam. Od vseh azijcev je Kitajska pač najslabša izbira. Zdej, če je res samo denar v igri pol še razumem mogoče. Če pa se iščenekaj več je pa boljš naredit obvoz.
Fajn avto samo jaz nebi imel jajc dat tak denar za kitajca, sploh ice.
Za EV pa še manj. To je kinder surprise - čokolada, igračka pa presenečenje, oziroma kot bi rekel Forest Gump. Chinese car is like a box of chocolate - you never know what you're gonna get.
Moram te razočarati, ampak cx30 se vozi popolnoma enako kot navaden avto. Brez nagibanj v ovinkih. Ni to cx5. Enako hitro grem v ovinke z njo kot z 6-ko. 😉
Še vedno mi nisi odgovoril, kakšna je razlika v vožnji z zimskimi gumami (med 17 in 19") če so oboje široke 225, kot je to pri 6-ki.
Sicer ne vem kaj bi rad od mene, da neki nabijam v prazno, ker ne morem primerjat 17 in 19 saj 19 ne vozim zimskih in ves čas razlagam, da itak pozimi vozim nekoliko bolj zadržano in ne bom opazil nobene razlike. Poleti je pač druga zgodba in tam ne vozim 17 colskih. Si dam pa občasno mal več duška in ja verjetno bi opazil razliko.
Se pravi zato poleti 19, pozimi pa 17.
Ni pa nikoli toliko razlike, da bi bile ene slabe druge pa odlične. Je bistveno več razlike kater tip oziroma znamko gum izbereš.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
čak ti bom robček posodil, ker to je res grozno. 😜
Pa ne moreš temu rečt subvencioniranje, če plačuješ dajatve. Subvencioniranje je le ko dobiš denarno podporo, recimo pri EV-jih, sončnicah itd. Tukaj je le razlika v trošarinskih/davčnih obremenitvah in pri enmu si za neverjetne 3 cente bolj trošarinako obdavčen kot pri drugem. Cel Euro in pol na tank.
Samo to bom rekel, da smo lahkole veseli, da vlada še vedno vztraja pri regulaciji cen, ker ko bo spustila boš plačeval med 20-30 centov več na liter pa al maš bencinarja al pa dizel. Tko, da ne vem komu bomo takrat vsi skupaj lahko šli jokat, ko bo tank goriva dražji za 20€ kot je danes.
Pa še za antiGolobovce - Golob je lopov in baraba. Evo, vsi srečni? 😄
Povezava za deljenje
Deli na druge strani