Kar se dizlekov ti?e, bom le povzel besede na?ega ma?ka Simona aka dr. Pelka (ki vsakodnevno obdeluje Mazdilake v ve?jem ?tevilu) in potem se umikam iz diskusije;
"?e bi servisiral zgolj bencinske Mazde, bi delali prakti?no le redne servise in tu pa tam kak?no sklopko, z dizli pa je veliko dela in posledi?no tudi zaslu?ka. Povpre?na Mazda dizel za?ne povzro?ati ve?je stro?ke med 250 in 300.000km, takrat se zvrstijo; vztrajnik s sklopko, turbina, injektorji in lahko ?e kaj dodatnega (recimo DPF, v kolikor ga zadeva premore). Seveda + ali minus nekaj 10.000km, glede na re?im vo?nje, npr. ?e ima nekdo same idealne relacije, mu vse skupaj zdr?i bistveno dlje, kot nekdo, ki se trajba po mestu."
Tako, sedaj pa je naloga ljubiteljev (neuni?ljivih) dizlov, da poro?ate o svojih izdatkih. Jaz itak vozim nek muzejski (skoraj polnoletni) Bmw, ki ni merodajna zadeva in stalno krepava (vozim kolo v prtlja?niku za vsak slu?aj).
P.S. od Oktobra 2008 vozim na LPG (8.avto v tem ?asu na plin) in nisem imel nobenih te?av kar se plina ti?e, tako da glede stro?kov vsega skupaj pa? ni primerjave.
P.S.2; Nisem eden tistih Slovencev, ki sosedu/sodelavcu/?lahtniku privo??ijo smolo, v kakr?nikoli ?e obliki.
Sicer pa se mi zdi, da je bila Mazda6 dokaj redka s tremi izvedbami (kombi oz.karavan, sedan in 5-vratna kombilimuzina). Kak Mondeo ali Insignija bi se ?e na?la recimo v tem rangu, ostalo pa ?e vpra?anje. Trenutno spremljam trg A6 in E-klasse in tam je le klasik limuzina ali karavan in ?e najdem kaj ugodnega, se mogo?e kaj zgodi, ampak to bo spet 8 ali 9 let stara nem?ka ki?ta, ni? posebnega. No pa vsaj ne bo na kredit ali preko ? zmo?nosti.
Ne razumem pa Mazda strategov, da ne dajo 3-ke kot kombi verzije ven, ali pa preprosto ni interesa med kupci, druga?e si ne morem razlagati. :ne vem:
5k je pomoje OK cena, ?e je avto tak, kot pi?e da je. Kilometrov ima ?e precej, a je verjetnost da bo ?lo kaj narobe bistveno manj?a kot pri dizlih. Manj kvarljivih komponent pa?...
To?no to sem ?elel tudi sam napisat: da za 5, bi ga bilo za vzet.
?e vam le ne bo pre?ibak motor, ker prese?ka mo?i od njega nikakor ne gre pri?akovati.
To bo ze precej bolj poskocno, ker ta 161 hoce bit kot malo sportna, pa zmogljivosti potem rahlo razocarajo (pogosto jo vozim v rentakarju ta miniWagen)
Pelka, mojstra Simona moram pohvalit, ker mi je zelo ugodno postimal tesnilo glave motorje in tudi poiskal mojstra za odlomljen vijak. Totalni podvig ta vijak
V nadaljevanju sem opravil tudi plinski servis in sicer pri Aljazu; Avtocona, Cajhen, Dol pri Ljubljana. Fajn poba in sicer dober prijatelj pokojnega Denisa za LPG.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kar se dizlekov ti?e, bom le povzel besede na?ega ma?ka Simona aka dr. Pelka (ki vsakodnevno obdeluje Mazdilake v ve?jem ?tevilu) in potem se umikam iz diskusije;
"?e bi servisiral zgolj bencinske Mazde, bi delali prakti?no le redne servise in tu pa tam kak?no sklopko, z dizli pa je veliko dela in posledi?no tudi zaslu?ka. Povpre?na Mazda dizel za?ne povzro?ati ve?je stro?ke med 250 in 300.000km, takrat se zvrstijo; vztrajnik s sklopko, turbina, injektorji in lahko ?e kaj dodatnega (recimo DPF, v kolikor ga zadeva premore). Seveda + ali minus nekaj 10.000km, glede na re?im vo?nje, npr. ?e ima nekdo same idealne relacije, mu vse skupaj zdr?i bistveno dlje, kot nekdo, ki se trajba po mestu."
Tako, sedaj pa je naloga ljubiteljev (neuni?ljivih) dizlov, da poro?ate o svojih izdatkih. Jaz itak vozim nek muzejski (skoraj polnoletni) Bmw, ki ni merodajna zadeva in stalno krepava (vozim kolo v prtlja?niku za vsak slu?aj).
P.S. od Oktobra 2008 vozim na LPG (8.avto v tem ?asu na plin) in nisem imel nobenih te?av kar se plina ti?e, tako da glede stro?kov vsega skupaj pa? ni primerjave.
P.S.2; Nisem eden tistih Slovencev, ki sosedu/sodelavcu/?lahtniku privo??ijo smolo, v kakr?nikoli ?e obliki.
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani