Če imaš cx 30, 186,letnik od 2021 pa gor, ga imaš najbrž tudi ti. Pregledajo nekaj okoli hladilnega sistema in nadgradijo softwer motorja. Po tej nadgradnji gre cx 30 še bolj noro. 😉
G-vectoring ni asistenčna zadeva ampak deluje tako, da izboljša vožnjo skozi ovinke na način, da z rahlim zaviranjem spredaj desno (če je ovinek v levo) prenese težo na sprednji kolesni par in prepreči prenos teže na zadnjega. S tem je avto veliko bolj uravnotežen ampak včasih je filing malce skregan s tistim kar pričakuješ, da se bo v ovinku zgodilo.
Ampak spet govorimo bolj o finesah in ne toliko, da bi to bilo neki čist drugega. Je pa vožnja bolj prijetna in lažja skozi ovinke s tem sistemov. Ni pa dirkaška je le bolj dinamična in manj utruja voznika v "borbi" z volanom.
Ampak hej, napisal je, da ima rad trd volan in nenehno borbo z njim.
Wow... Fer, ampak nisem ziher, da je to pozitivno, da so tako velike razlike. Glede vodljivosti kot praviš, seveda, priznam, različen setup in par krogov po asfaltu nemore biti dovolj, da se navadiš... A v tem primeru sem bolj udrihal čez sam volan, ki je čisto premehek in nekako izoliran od samega podvozja. Pred nekaj leti sem vozil par čisto novih showroom mazd (CX5 itd.) in sem opazil enak problem. Sem pač upal, da šestice te težave nimajo (driver focused design pa to). Kot berem in se pogovarjam je pa na žalost očitno to težava večine novih avtov.
Ah glede oblike ni kaj komentirat. Zakaj bi pa prava bila avtomatik? A ni selling point mazd ravno short shifter in odziven volan (prvo ja, drugo debatable :D) - relativno športna vožnja za dobro ceno.
Takole, da te potešim malo. Oziroma tvoje "dirkaške" zahteve. Do pred letom dni sem imel hkrati obe, staro mazdo 6, letnik 2004,136 konjsko dizel in "novo, 150 konjsko dizel, letnik 2017,ročni menjalnik. Temu,kat ti praviš" direktni, neposredni "volan in super občutek s cestišča, jaz pravim pretrd volan in razrahljano vzmetenje vsled starosti in prevoženih kilometrov.
S ta novo se ne more sploh primerjati, ker je ta nova veliko bolj športna, udobna za dolge poti in bolje zatesnjena in s tem je veliko manj hrupa s cestišča. Seveda moraš imeti gor 19" gume. Če ti niso original gume dovolj široke za športno vožnjo, si omisli 245/40 r19 kot jih imam sam namontirane. Garantiram ti vožnjo kot po tračnicah z veliko odzivnosti in podatkov izpod koles. 😉
Evo to je eno od vprašanj vbistvu... Sem šel v soboto na ogled dveh, da preden potegnem trigger za uvoz bencinarja vsaj sprobam dizla v živo. Moram reči, da sem bil kar malo presenečen:
po havbi 2018 je kar precej rjastih pack od odluščene barve; je to sedaj standard? po količini hecno blizu moji 2005 starini; 2018 focus zraven jih ni imel skoraj nič!
notranjost 2017 je bila povsod lepljiva! prestavna ročica je bila prav ogabna in volan ne dosti boljše.
volan je bil popolnoma elektronski, totalno premehek in brez kakršnegakoli feedbacka; sem se vsedel še v 2017 bmw 3, je malo boljše, ampak še vedno drek v primerjavi z mojo 2005 raketo - trd, odziven, čutiš feedback ceste, ne sili agresivno nazaj proti sredini... vem, da sem rekel, da me bolijo roke na dolgi vožnji, ampak to je pa sedaj druga skrajnost.
v mojem je prejšnji lastnik vgradil custom pedala, ki so izreeeeeedno simple za heel'n'toe-at; pri ta novih je globina gasa čisto mimo... bo spet treba poštimat z različno debelimi custom pedali.
Kak komentar vsaj na 1 in 2? Grem ta teden še kakega zapeljat, ampak res nevem... So vsi novejši avti taka jajca za vozit? Če niti BMW (ne-M 3, M in športni dvosedi itd. ne dvomim, da so super) nima za 5dag senfa proti 20 let starim avtom, so nekje zavozili sceno. 0o
Torej ti ostane edino porsche 911. Baje, da imajo odziven volan. 😉
To je naloga start stop, zraven tega pa pri mild hybridu pomaga pri speljevanju prejo alternatorja, torej alternator pomaga pognat glavno gred preko mikro jermena. Mikro hybrid je pa samo start stop sistem.
Drži. To se pozna po tem, da spelješ z mesta s ful malo gasa (takrat je poraba le kak liter ali dva) avto kar močno pospešuje. Imaš občutek, kot da ima blagi turbo. In ne pozabimo, da ima cx30 tudi kompresor. Po posegu (nadgradnja softverja) se bolj pozna to moč na začetku in pri hitrostih do 50-60 na uro. In pa poraba je še malo padla.
V četrtek sem imel cx30 na servisu zaradi vpoklica.
Pregledali so hladilni sistem, motor nadgradili z novim softverjem. Moram priznati, da sedaj motor bolje vleče na nižjih obratih. Kot, da ima nekaj več navora.
Ja to se meni tudi dogaja...pa recimo je znak konec omejitve 60 pred odcepom/križiščem ampak mi ne pokaže, da je omejitev 90 dokler nisem mimo odcepa, čez 50 m... 😁
Ljudje, mi smo vozili štirideset let brez vseh teh silnih pomagal (tudi brez garmina), pa smo prišli varno povsod po Evropi.
Ta pomagala so v redu, a se ni za zanesti 100% na njih. Kaj boste rekli policaju, če boste vozili prehitro?
V cetrtek sem s CX-30 naredil pot do Mb in nazaj, vceraj pa 750km na jug. Skoraj pol poti mi na avtocesti kaze nizjo hitrost kot je dovoljena (130). Sumim, da kamera pobere kake hitrostne nalepke s kamionov (60, 80...) ali pa ugotavljam da vcasih ne prepozna konec nizje omejitve in potem se kar nekaj casa kaze npr 100km/h ceprav je ze zdavnaj ni vec...
Zakaj nd greš na servis, če sumiš, da ne dela prav. Mislim, da nima nihče drugi takega občutka oziroma t. i. težav.
Moj prvi avto je bila 1992 Opel Vectra 1.6i, kupil jo od sovojaka zadnji dan vojske, bilo davnega leta 1998, a spominjam se, kot bi bilo prejšnji mesec.
Za 75KM je avto res dosegel lepo hitrost kot je že Zmaj napisal. Je pa kolega istočasno imel Calibro 115KM, kaj je šele tisto letelo. Ganes pa Mazda 6 s 165 KM ne gre nikamor, kot razberem s foruma.
Letelo je, ker je bilo ta tiste čase to kar veliko konj. Seveda bi izgledalo to vse skupaj drugače, če bi se vozili v sodobnem prometu v priperjavi s sodobnimi avtomobili.
Res je... to je zame glavni faktor, da nimam nikoli BMW-ja niti v širšem izboru pa so mi avti večinoma všečni, ampak se jih drži neslaven sloves prav zaradi takih maloumnežev.
Seveda ni avto kriv, ampak ko je 1x znamka "ugrabljena" s strani takega tipa populacije pač pade pika vse BMW-je. Škoda, ampak tud znamka si ni kaj dosti prizadevala, da bi se ubranila takega slovesa. Imam občutek, da jim celo paše, da imajo tako klientelo.
Jaz sem ga imel samo enkrat. Takrat so (smo) bmw - je še vozili frajerji. Brez lancev in trenerk. 😊
V bistvu nimajo vse enako kartografijo oz infotainment, samo izgled je podoben… V moji sestici 2013 je bil se TomTom…. Potem v moji CX-5 so bile karte od NNG (iGo)… Sedaj pri CX-60 pa je ponudnik kartografije Here …
Katero verzijo softwara/firmwara imate na CX-30? Zanima me, ker branje znakov dela RES slabo...prej na trojki je zaznavanje delovalo super, skoraj brez pripomb, tukaj pa je sploh brezveze, da jih prepoznava...🙄
Ne vem sicer katero verzijo imam trenutno, a moja cx30 prebere znake takoj. Ravno danes sem na izolski obvoznici gledal, ali spremeni iz 110 na 90 v smeri proti Izoli. In res, v hipu, ko je bil znak 90 je "preklopil" na 90. Res se ne morem pritoževati glede tega.
Oglejte si prispevek, ki je bil danes na rtslo 2 o realnem dosegu teh električnih kosilnic. Govora je o bmw. Koliko je bil doseg na novem in po prvi posodobitvi. 😊 Najbrž bo veliko električarjev šlo v tožbe, izgleda.
Danes je ena Tesla vozila na hitri obalni cesti v zavetrju avtobusa. Kak voznik avtobusa tu s foruma mogoče?
Kako mora šele ameriška CX-30 s 2.5 turbo strojem leteti ... Sploh, ko se uteče. 😃
Jap. Pa doseg 400 km z enim tankom. (ima Mpg 22= 10.69l/100)😉
Še slabše kot električarji. 😉
Sem tudi na forumu cx30. Američani, ki imajo te turbake stalno jamrajo, da kako malo kilometrov naredijo z enim tankom. Pa da jih sploh ne terajo, ko bi se spodobilo. Takrat gre šele poraba v višave...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Če imaš cx 30, 186,letnik od 2021 pa gor, ga imaš najbrž tudi ti. Pregledajo nekaj okoli hladilnega sistema in nadgradijo softwer motorja. Po tej nadgradnji gre cx 30 še bolj noro. 😉
Povezava za deljenje
Deli na druge strani