je pa res da tvoj lifestyle vle?e za sabo en velik drawback in sicer tako kot si sam omenil - zdravje.. dokler ti slu?i in lahko dela? je vse cool kaj pa ?e zboli? (boh ne dej). Prihodkov takrat ni... samo odhodki kar zna biti velika jeba, ?e tako stanje predolgo traja - a ima? kak?en rezervni plan, ?e se ti zgodi kaj nepredvidenega (resni?no upam da ne)?
O?itno so avti res kt vino, starej?i kot je bolj?i je!
mislim, da je kar precej resnice na tem... novi avtomobili imajo namre? toliko dodatne elektronike in goodijev, da je ?e statisti?no veliko bolj verjetno da pride do okvare, da o uporabi cenej?ih materialov sploh ne govorimo
Tedi ti je vse lepo povedala in ker gre za minimalno (glede na ostale) kazen je najbolj?, da se malo kle zdu?a? na forumu, ostali bomo simpatizirali s tabo, ker je kazen res neumna. Na koncu pa le pla?aj, da ne bo ?e ve?jih stro?kov, dodatnega ?ivciranja in zgubljanja ?asa s pisanjem prito?b pri katerih je 50:50 ?anse, da bo uspe?na.
odvisno kok ima? debele otroke (in jim ljubkovalno re?e? odojki )
o joj, kruta
sicer je pa tako, da vsak po svoj meri kolk velik je prtlja?nik - eni recimo po tem koliko torb za golf gre notr, drugi koliko ?tek pira, tretji(e) z otro?kimi vozi?ki, s trupli, odojki ... po moje se uradna mera liter sploh ne uporablja v splo?nem pogovoru, ko je treba opisat dejansko velikost prtlja?nika :ne vem:
Saj lahko, da sem butnu v prazno, ampak a ni po novem, da policija ne po?ilja ve? zapisnikov na zavarovalnico in da jih mora zavarovalnica sama nafehtat. ?e se ti mudi pa ga lahko sam dvigne? na policiji in pridobi? dragoceni ?as...
@Casper: zelo dobro si opisal in si kar predstavljam kako zgleda brez da bi avto videl od znotraj
Kar se pa ti?e posko?nosti napram Vectri se bo? pa moral sprijazniti s tem, da je Mazda vsaj 150kg te?ja in pri teh konjih (116) se ta "dodatna" te?a krepko pozna. Zaradi ve?jega pre?nega preseka in posledi?no slab?e aerodinamike je Mazda tudi po?asnej?a - so pa druge prednosti
1.) Yugo - crknil brez pravega razloga... zaverglam in v?ge takoj ko spustim klju? spet crkne... potem mi kapne, da je neki s kontakti v klju?avnici in sem se 50km do doma peljal tako, da sem klju? ves ta ?as ti??al v klju?avnico.
2.) Peugeot 305 - prletel sem s hitrostjo 70-80km/h v 30cm vode, ko je en potok prestopil in se zlil na cesto - s kolegom prireneva avto do bli?nje kmetije, kjer smo ga dve uri s fenom in brisa?ami su?ili, da je na koncu le v?gal... medtem, ko sem bil ?e tako mo?no besen in znerviran mi je ?e kmet pamet solil, da avti niso narejeni za plavat
3.) Wartburg - odlomila se je plasti?na cev od hladilnika in je v trenutku zmetal vso hladilno teko?ino ven... V bli?nji tehni?ni ?tacuni kupim najmo?nej?i samolepilni trak zlimam "po ameri?ko" hladilnik, odstranim termostatski ventil (da je bil prostipretok in kro?enje vode) in odprem ekspanzijsko posodo, da ni bilo v sistemu nobenega pritiska, nato?im vodo in se odpeljem domov (iz Bleda v Lj) brez problemov.
4.) KIA - nikoli se ni ustavila edino sem imel podoben problem kot Yavaryeva mama, ko mi je crknila v?igalna tuljava vendar sem se vseeno privlekel domov po treh cilindrih.
5.) in kon?no Mazda... 14 dni star avto in mi crkne na AC proti Uncu... potovalni ra?unalnik pravi, da je ?e za 111km dometa... kli?em MES, kjer jih komaj prepri?am, da naj avto-vlekar vseeno prinese s sabo ?e 10L nafte... avto v?ge jaz pa ?e do danes nisem dobil razlage s strani Mazda-people zakaj ra?unalnik la?e pri dometu oz. ?e bolj pomembno zakaj mi je takrat uspelo nato?iti samo za 58Litrov (v?teto tud 10L iz kantice) - kje so manjkajo?i litri do tehni?nega podatka o prostornini tanka, ki je 64 litrov? Pa da niti ne govorim, da bi moralo biti ?e liter, dva rezerve??
Pa ?e drugo kar je va?no: imam tut "le?nike" zadevo nalit v motor, ne pa kakor Boss, ki kupi pol pa cinca - marinca! Heeeec
sam da se nebom pol jaz smejal - ne saj ne, nikoli se ne smejim tuji nesre?i... u shit... kaj blebetam saj ga bom ?e odvrnil od namere, da tole not zlije
Sre?a da si cel, ker na slikah ne zgleda lepo - udarec je bil precej silovit glede na to da si stal ali pa celo po?asi vozil naprej.
Druga? pa tole ni za popravljat, ker mora? cel zadnji konec dobit z vso steklarijo, plastiko, instalacijo.... kje je tu ?e barvanje. Raje se dobro izpogajaj na zavarovalnici in ne na prvo ponudbo pristat.
Ostanek avta prodaj oz. kontaktiraj uporabnika Dando1, ki se ukvarja z rabljenimi deli za Mazde pa se zmenta za kak?en biznis.
Potem pa drugo Mazdico kupi pa pozabi na tole in ta dogodek.
Danes na ?martinki (tam kjer ni dvopasovnica) je en bebec (BMK ?e ga kdo pozna al pa je tu prijavljen na forumu) s sivo Mazdo 3 sport enostavno prehiteval kolono ?akajo?ih (OZ. PO?ASI PREMIKAJO?IH) vozil ?ez polno ?rto in se pri umikanju nasproti voze?emu umaknil direktno pred mene tako, da sva skoraj tr?ila. In to ga sploh ni zmedlo saj je ob prvi priliki spet sko?il na nasprotni pas, naravnost prevozil rde?o lu? in to na pasu namenjenemu zavijanju na levo.
Pa ?e tablica, da ne bo dilem ker kreten je to LJ X0-70M... resni?no lahko ga je sram al je pa tako butast, da verjame, da ostali ?akamo v koloni zato ker nam pa?e in da je on edini, ki se mu tako mudi, da mu je dovoljeno izzivati sre?o in spravljati ljudi v nevarnost.
Povrh tega pa ?e ostalim Mazda-ownerjem natika slabo ime.
joj fantje ne se no kregat pa ti?e merit - ?e 2x sem posku?al malce pogasiti strasti pa se najde spet nekdo, ki prilije olja na skor ugasnjen ogenj...
Mazda forum je forum na nivoju (vsaj mislim, da je) zato bi prosil, da poste s prepucavanjem moderatorji prestavite.... recimo... na mobisux.com al pa avtomobilizem.com... Tam je dost pacientov, ki komi ?akajo, da pride do kregarije
Mislim, da bi bil ReDevil (upam, da te ne tunkam v drek) ?e vedno primeren (verodostojen) kandidat za zadevo sprobat in ?e mu Sirius zrihta? Bonda za sprobat ga tudi bo. Potem bomo pa videli koliko resnice je na tem.
?e si Sirius imel prav ti bo kar nekaj ljudi dol?no opravi?ilo, ?e pa ne potem pa aufbix pa ?reva na plot
Jaz pa sem imel z omenjeno 120ko (se mi zdi) 2 dni nazaj posla ob vklju?evanju na avtocesto (?entvid pa proti Kranju oz. izhod Vodice), pa sem videl da je ata v M6 pohodil po?teno in me je zanimalo, kako bo zgledalo, ?e probam ?e jaz do blokade oz. "bolj na poskok", pa je bilo nekje do 160 kar napeto, resda je imel malo naskoka pri ?tartu, pri 180 sem ga prehitel, pri 200 je ?e kar malo zaostajal, pol pa je bilo treba iti ?e po?as z avtoceste dol!
se je ata mislil: "o pi***da, ta je pa ve?ji norc kot jaz" in je raje odnehal
vse vredu in prav, lepa lega, dobro pocutje, ergonomija odlicna, mogoce malce glasen motor, sicer avto odlicen. Me pa moti, ker ni ravno poskocen. Volkswagnov koncern je npr. (Skoda Octavia 1.9 TDI 115KM) je dosti bolj poskocen, medtem ko je poraba priblizno ista. Bo treba le 143 KM razlicico kupit...
saj lahko, da se motim samo kakor je meni znano Octavia ni nikoli imela 115KM diesla ampak 110KM...
Ocenjevanje posko?nosti je zelo relativna zadeva in motorja od Mazda in VAG-a sta po naravi precej razli?na (edina skupna lastnost je da sta diesla) . Poglej primerjalni test med ?estko in golfom, ki sem ga napisal. V glavnem da ponovim - Mazdin diesel ima ob?utno turbo luknjo povzro?eno zaradi velike vstrajnosti turbine, ki pa zato omogo?i motorju 310Nm. Po drugi strani pa pri VAG-u stavijo na bolj?o odzivnost motorja v ?kodo navora, ki ga je za cca 25%manj pri zgolj 9% manj?i mo?i.
Tak motor na prvi ob?utek zgleda bolj posko?en saj lepo vle?e v nizkih obratih (okoli 1500/min) se lepo prelije preko obmo?ja najve?jega navora (2000/min) in zaklju?i na obmo?ju najve?je mo?i (4000/min). V glavnem skos ima? ob?utek da lepo zvezno pospe?uje.
Pri Mazdi je motor precej druga?en in sicer mrtev pri 1500 obratih potem pride navor in avto je resni?no posko?en a ko za?nejo prevladovati konji pa jih je premalo v sorazmerju z delom kjer je navor "glavni". Zato izgleda kot, da ni posko?nosti saj je pospe?ek v obmo?ju najve?jega navora ve?ji kot v obmo?ju kjer za?nejo delovati konji.
Ker sem imel preve? ?asa sem se malo igral s pospe?evanjem do 100km/h pa sem na golfu dosegal podobne ?ase okoli 11 do 12 sekund ne glede kako sem prestavljal.
Isto sem posku?al z Mazdo in ?e sem jo pu??al do visokih obratov v vsaki prestavi je bil rezultat precej klavrn saj je bil celo slab?i od 12 sekund. ?e pa sem prestavljal nekje med 3000-3500 obratov pa mi je ratalo tudi okoli 10 sekund. Je pa res, da nekaterim tole ni v?e? ampak se da pomagat (chiptjuning.press)
Jaz sem u?ival v tele debati kljub temu, da se na vse skupi en kurc spoznam ampak se mi vseeno zdi, da zadeva ima neko glavo in rep... ?al je pa tako, da ?ivimo v svetu, kjer je prevara celo nagrajena (malce sodne primere spremljite pa kako kriminalci ko so enkrat opro??eni ?e od?kodnine dobivajo) in zato je tukaj toliko nejevernih Janezov, Markotov, Bo?tjanov, Simonov itd.
Jaz bi sicer sprobal zadevo pa zgleda, da nimam dost jajc da bi to zlil noter, zato tista fla?ka QuMIja ?e vedno sameva gor na polici pa je bila kupljena za moj prej?nji avto in sem ga imel ?e v Wartburgu. Samo neki je zadevo zlit v avto, ki je vreden <100.000 sit in tud ?e gre takoj k hudi?u si ne bo? pulil las kot pa da to preiskusa? na vozu kateremu vrednost gre v milijone. Saj vem, da 99,99% je verjetno vse OK ampak kaj pa ?e gre vseeno kaj narobe - potem si pa sam s stro?ki.
Da ne govorim na pamet ?e primer: neko? davno sem kolegu predlagal Trdilec, ki naj bi mu zama?il luknjico v hladilniku. Predlagal sem mu ga na osnovi lastnih izku?enj saj je ta adetiv odli?no "popravil" moj hladilnik.
In kaj se je zgodilo, ne samo da je zama?il tisto luknjico, zama?en je bil cel hladilnik in avto je skoraj zakuhal. V ?em je bila razlika? Moj hladilnik je tako hitro izgubljal hladilno teko?ino in sem mu ?e nekaj ?asa dolival samo vodo in ravno v vodi Trdilec deluje pravilno. Kolega je pa imel notri pravo hladilno teko?ino in Trdilec je reagiral tako, da je ratal beton. Seveda sem klical proizvajalca in ta mi je lepo dopovedal, da se nisem dr?al navodil na katerih je res pisalo da ga da? v vodo a nikjer ni pisalo, da ga ne sme? dati v hladilno teko?ino ?eprav v ?argonu vedno govorimo, da mi vodo iz hladilnika zmetalo al pa da mi voda ven pu??a. Proizvajalec je bil pravno krit jaz pa s stro?ki in to ?e ne za moj avto.
Zato Sirius ne preve? hudo te debate vzet obenem pa se zahvaljujem, ker se sploh ?e ukvarja? (Dragan z unimi gorivo?paralnimi magnetki je ?e davno prej obupal) z nami. Lahko bi rekel BMK in te po prvem postu ne bi bilo ve?. Itak pa smo klelel v ve?ini dovolj pametni, da se bomo al pa ne bomo odlo?ili za ta adetiv. Zato so vsake argumentirane informacije dobrodo?le pa tudi ?e se nekomu zdijo topshoparske.
Aja, pa pozabili smo omeniti, da je originalno Golfovo ozvo?ene kak?nih 200.000 svetlobnih let pred Mazdinim.
Ne vem kako je v ostalih modelih samo v ?estki z EVO II opremo je BOSE ozvo?enje z 8 zvo?niki + subwoofer in v primerjavi s tem, tisto originalno v Golfu Mazdi tud do gle?njev ne se?e.
Da ne razlagam kak?no je originalno v Golfu IV (edition oprema), ker je po moje najve?ji ??i? (2 zvo?nika in tranzistorski zvok) pod soncem.
ne vem, meni je vse skupaj zelo zanimivo - tudi razlaga ima neki smisel... ampak brez neodvisnih testov, kjer bi nekdo vse proizvajalce primerjal je te?ko neko tehtno oceno podat...
Druga? pa Sirius, kateri je za nas najbolj uporaben (MB Gold?) pa ne preve? zamert, ?e smo taki nepobolj?ljivi skeptiki, ker nekako nam ne gre v glavo, da vsi obljubljajo izjemne u?inke a noben proizvajalec avtomobilov oz. servis ti nobenih adetivov ne priporo?a.
Kar je v bistvu zelo ?udno saj bi s tem na?eloma izbolj?al vse od manj?e obrabe, mirnej?ega teka motorja, ve?je mo?i in od 4-10% manj?e porabe. Zraven dam pa ?e Super FuelMax (debata na http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=1416&st=0 ), ki mi tud pr?para 10% goriva pa ?e kaj druzga pa se bom lahko kmalu vozil zastonj s porabo 0 litrov na 100km
Ok tole je mal heca ampak res no zakaj noben hudi? izven krogov proizvajalca/prodajalca teh zadev (QMI, Metabond, Power Up,...) ne reklamira?
?e pi kdo rad naredil kak?en preizkus lahko doniram kak?en deci QMI-ja, ki je ?e vedno na polici doma in ?aka na mojo odlo?itev a ga bom zlil v motor ali ne
3. Dons sem bil zaparkiran v slu?bi. Valda Tosamovci retardirani (pomoje sem sam tut mal, da ?e vedno tam delam ker si me ne zaslu?ijo ) ne dajo nobene cifre pa se jebi. No ena mamca je pri?la do Kadetta zraven mene in jamrala kako bo pri?la ven, jaz pa ?e manj, ker imam dalj?i avto. No potem ji kar lepo re?em naj ne skrbi za mene ker ?e ne bo ?lo druga?e ga bomo pa prestavli (pa ne naprej, ker je imel ro?no zategnjeno - na ravnini ampak kar bo?no magar ). No tetka je vsa prestra?ena 5 minut motala ven vmes ji je avto 3x crknil pa ?eprav je bil avto prakti?no v?tric z njo torej je oviral mene.... Potem ko je KON?NO pri?la ven sem sam v 30 sekundah namotal ven pa ?eprav sem moral ven ?ez sosednji boks.... Njena sovoznica je pa s prstom name kazala ter se ?udila... Babe. ?e celo prej sem bil na glavni ker sem ?el naprej ona se je pa na rikverc matrala priti na cesto.... Da ne omenjam ene ?tudentke, ki se je 4 minute spravljala ven na rikverc pa vse je bilo frej.
hehe LOL
ampak pazi sceno danes - baje je danes na c. dveh smetarjev po?ila cev od plinovoda. In to direkt pred stavbo kjer ima Webasto svoje poslovne prostore. Prletijo delavci z bagri in kamioni ter nardijo jarek tako, da noben ni mogel ve? iz parkiri??a zapelat. In to ob pol tretji uri v petek, k se vsem domov mudi . Vodja delavcev je potola?u ?akajo?e z besedami: "ni? panike, saj smo hitri, ?ez eno uro bomo kon?ali"
Mazde niso zanimive za tatove ker na jugu ne poznajo toliko znamke so vsi bolj navdu?eni nad nem?kimi avtomobili. Se pa vsake toliko ?asa kak?en spomne in kak?no spelje.
Pa samo tudi zaradi vrednosti se je ne spla?a krasti, ne vem kdo bi se ?el z mojim matrat ki je vreden 500.000sit in tudi ni? zanimivega ni notri da bi kaj vzel, avtoradijo je en osnoven toliko da ?pila
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
tako kot Symon prav bi lahko v prito?bo napisal, da itak ne rabi? bit privezan, ker si vedno prbit... :ne vem: mogo?e bo zaleglo
Povezava za deljenje
Deli na druge strani