Tudi moj brat je expert. ?el je k carglassu popravit eno pikico na steklu. Zadevo mu popravijo in ko je odpeljal, zaradi spu??enih ?ip ni opazil, da so mu pustili odprta sovoznikova vrata. Prpele do kri?i??a in ko za?ne ustavljat se mu vrata za?nejo odpirat in v trenutku se posku?a stegnit, da bi jih ujel. Vrata so bila ?e predale?, da bi jih ujel a pri tem ko se je stegoval je ?e potegnil volan v desno.
Tako je butnil v plo?nik, do konca odprta vrata pa so udarila v drog uli?ne svetilke. ?koda: razbita alu feltna, vrata, ogledalo (>100.000 sit ?kode).
Dejte se mal razpisat kako vam je ratal ?kodo na avto narest na najbolj neumen na?in.
Najprej moja primera
1. na robu ceste sem zapeljal na 30cm kos veje, ki je bil skrit pod listjem. Ko je guma zapeljala na konec te veje se je ta dvignila in zataknila za zavesco. Kolo je nato zagrabilo palico in jo dodatno potisnilo v zavesico, kjer je tako dobro zataknjena zvila zadnji del blatnika pred za?etkom praga.
2.) Peljem se po kopni cesti, ki ima na robu naplu?en zmrznjen sneg. Par metrov pred mano se cca pol metrska kepa zmrznjenega snega odtrga in zvali direktno pred avto. Nisem se mogel umakniti saj je nasproti peljl drug avto za zaviranje pa ni bilo ?asa ne prostora. ?koda: po?en spodnji del odbija?a
ampak mi ?e vseeno ni jasno zakaj morajo mladi pla?evati +20% ??
po radiu sem poslu?al da najve? nesre? povzro?ijo vozniki med 30 in 40 letom (upam da se ne motim)
pomoje je to samo en na?in kako si ?e dodatno napolnit ?epe (zavarovalnica seveda)!
a shit no.. ko sem bil v dvajsetih so vsi govorili, da dvajsetletniki naredijo najve? nesre? - - - zdaj sem v tridesetih pa vidim da je zdaj to od 30-40... a ?ez pet, deset let bodo najbolj problemati?ni tisti med 40 in 50 let?
torej kaj lahko iz tega povzamemo? Problem zgleda ni v starosti ampak v generacijih in zgleda da je moja generacija ?isto v pi*di al kaj?
ej... a po tvoje naj familijo na ?iht peljem, da se ne bom sam vozil, ?e grem pa z mojega kraja edini tja delat, pa ?e delo mamo tako, da nikdar ne ve? kdaj bo? ?el domov, eni smo pa? prisiljeni bit sami z avtom
tako, familijo na ?iht, da ne bo? imel slabega ob?utka, da se sam v avtu pelje?
Kot je meni znano ni razlike v tem ali povzro?i? ti nesre?o al pa kdo drugi.... vedno prevzame? 20% odgovornosti....
tole pa skoraj ne bi verjel, ker ?e nisi kriv za nesre?o ne more? prevzemati krivde - niti teh 20% ... ?e je slu?ajno to res zadeva itak pade na prvem sodi??u..
to?no tako ko pravi Symon, samo 500 jurjev ?kode je na novem BMW-ju samo, ?e se nasloni? nanj pa kak?na plastika in ?aromet po?ita.
Mislim, da je smotrno dopla?at tisti dodatek pri registraciji pa ma? mir ?e posebej pri situacijah, kjer si zaradi spleta okoli??in lahko celo kriv za kak?no veri?no tr?enje pa lahko zaradi tega pla?a? ve? milijonv iz svojega ?epa.
Lih prele (okol 21.30) sem videl kapse mal naprej od trzinske ind. cone (nasledni ?ist lokalni semafor?ek) proti ljublani ?e se peljemo od ?omdal, pa je polcaj enmu mahal, un pa samo po gasu, ampak je biv Meca A serija, tko da so se najbr? hit sre?al, ker ?kodilakov karavanov ni za podcenjevat!
pa misli?, da se jim da lovit take, ker v tem ?asu, k se ukvarjajo z lovljenjem lahko deset drugih pokasirajo ... za unga bodo pa itak samo tablco preveril pa opravili kak?en vljudnostni obisk ob 3:30 zjutraj
To bo? pa pol povedu. Mi, ki imamo 15 let in ve? stare BGjke pa par 100kKm (moja > 300k) vemo, da ?e vedno laufajo brez te?av. ?e pa ?e kaj nagaja je popravilo (izredno) finan?no-ekonomsko sprejemljivo. Servisiranje 6ke diesel po 300kKm pa nikakor ne bo moglo biti finan?no sprejemljivo (zame bi bilo ?e do takrat too much). ?e po 6-7 letih nikoli ne ve?, kdaj bo kaj od elektronike crknilo. To pomeni, da si ?e na morje ne bi upal. Zame, ki sem itak ?id kar se ti?e vzdr?evanja in servisiranja, je vse kar je nad 10-15kSIT drago. Pri moji Fki ve?ino servisov (beri redkih) opravim kar sam. Menjava olja, obeh filtrov in sve?k me pride 8kSIT, s tem, da sve?ke in zra?ni filter menjam vsako drugo leto (takrat le 5.500 SIT). Zato jaz svoje Fke ne dam nubenmu. Pol me pa spra?ujejo zakaj ?e vozim tista stara jajca. Zato ker se spla?a, pa ker me veseli, pa ker sem se nanjo navezu, pa ker je ?e moj hobi obenem (pa ?e nima? 300kSIT pla?e, al pa kompleksov kaj si mislijo sosedi)
S tem se ne strinjam, kolikor vem trzaska tam preide iz dvopasovnice v enopasovnico, poleg tega si niso kar izmislili da naj bo tam omejitev 50km/h temvec vsako krizisce razveljavi prometne znake (zato ima trzaska tam kjer je dvopasovnica za vsakim kriziscem tudi vedno znova postavljeno omejitev na 60km/h). Tako da to ni nobena past, pac drzi se omejitev in te ne bodo dobili.
Glej, za kri?i??em, ki je povezava na obvoznico (pri Grudi) je popolnoma lepa dvopasovnica in traja do naslednjega kri?i??a za katerim se pa dva pasova na mostu po?asi zdru?ita v enega in tam je omejitev 50km/h popolnoma opravi?ljiva.
Problem je ta del Tr?a?ke od kri?i??a pri Grudi do naslednjega kri?i??a (s cesto dveh "smetarjev"), ki zaradi neznanega vzroka nima ve? dovoljene hitrosti 60km/h. In to na odseku, kjer ni ne na eni, ne na drugi strani nobenih hi?, ?ol ni?esar - preglednost je odli?na saj gre cesta naravnost, kolesarska je umaknjena na plo?niku, ki je sam ?ir?i od ve?ine va?kih cest. In ti se vozi? celo Tr?a?ko z dovoljenimi 60km/h skozi strnjeno naselje in ko pride? na "?istino" pa na enkrat te omejitve 60km/h ni ve?, ker jo je razveljavilo kri?i??e. Tabel za 60 pa po kri?i??u ni ve?.
?e enkrat, cesta je tam ?e vedno dvopasovna, ravna in se po?asi dviguje v klanec in je 100% idealna za lovljenje "prekr?karjev" saj se policaj postavi lepo v sen?ko, ki jo me?e nadvoz in ker je na hrib?ku ima pregled celih 400m do kri?i??a in seveda veselo strelja "prehitre" voznike. Dragi _m2_ zdaj mi pa ti povej da tisti policaji tam skrbijo za varnost in ne zato, da na najla?ji na?in pokasirajo normo pa se vdam in ne re?em nobene ve?.
Res je da ni fajn....in da je nevarnost dosti manj?a... je pa useeno ?teto pod naselje in na? zakon to obravnava kot naselje..... ?al!!
LP david
no in tukaj je ?e en dokaz, da inkasantske ?efe ba? boli kurac za varnost ampak je pomembno samo kolk kazni bodo njihovi podrejeni napisali oziroma kako se to naredi s ?im manj truda - Zalo?ka je namre? kot ustvarjena za tak?no inkasantsko dejavnost.
Kot podkrepitev naj povem, da se 15 let skoraj dnevno vozim po cesti na Brdo (trasa avtobusa 14 proti Vrhovcem) in v vsem tem ?asu tam nisem videl nikogar, da bi kontroliral hitrost in s tem resni?no skrbel za varnost v strnjenem naselju.
Hja raje se postavijo na Tr?a?ko pod nadvoz avtoceste pri dolgem mostu in zajebavajo voznike, ki pripeljejo 65km/h. Omejitev je tam namre? prav zaradi la?jega pobiranja denarja od kazni postavljena na 50km/h ne glede na to, da je cela Tr?a?ka omejena na 60km/h. In ravno na tem koncu kjer ni nobenih hi?, ?ol, vrtcev, nezavarovanih prehodov, ?ivali (skratka ni?esar) so pa? nastavili past in omejitev zmanj?ali iz 60km/h na 50km/h. Bravo fantje vsaka ?ast tistemu, ki si je tako dobro izmilslil tako foro.
Na ?alost je tako... prehitre vo?nje v naseljih ne tolerirajo ve?....
Kljub temu, da se strinjam s policijsko netoleranco glede hitrostnih prekr?karjev v naselju so pa vseeno razlike kje je ta prekr?ek narejen. Vo?nja recimo po Zalo?ki (ki je dvopasovna s fizi?no lo?enimi smernimi vozi??i in brez nesemaforiziranih prehodih za pe??ce) s hitrostjo recimo 90km/h je 100x manj nevarna, kot pa vo?nja z 80km/h uro po ozkih ulicah recimo mimo ?ole, vrtca, nezavarovanih prehodov, parkiranih avtomobilov itd.
men je pa tale test popolnoma realen in odra?a resni?no stanje ...
In ker si omenil Hyundai naj ti povem, da ima moj brat Lantro in pri 120.000km in 10 letih je edina stvar, ki ni delovala tako kot treba, so bili kabli (prebijanje) pa ?e tiste smo popravili s silikonom tako, da je stro?ek skoraj enak 0. Ravno tako smo imeli v moji prej?nji slu?bi za potrebe servisov tudi dve Lantri, ki sta brez te?av zdr?ali ena 250.000km, druga pa 280.000km (ve? ne vem ker sem menjal slu?bo ) med tem ko je bila Laguna pri 140.000 ve? na servisu kot na vo?nji, da o Omegi sploh ne govorim saj ji je pri 180.000 km odtrgalo ojnico in pognalo bat skozi glavo motorja. Druga?e imam pa ?e dva kolega s Hyundaji in obema se kar smeji koliko malo imata izrednih stro?kov z avti pa sta oba ?ez 200k km.
KIA bi bila verjetno ?e veliko vi?je samo jo dol ti??ijo manj?i modeli (Pride, Rio), ki res niso vzor kvalitete.
?koda je zelo kvalitetno narejen avto in je za moje pojme prenizko v nasprotju z veliko Britanijo kjer je v samem vrhu zanesljivosti.
Te?ave Mercedesov, Audijev in Volvov je predvsem, da so to dra?ji oz. zelo dragi avtomobili, ki imajo precej tak?ne in druga?ne dodatne opreme, kar vse pove?uje mo?nost okvare pa glede tega ni? ne pomaga tudi ?e ta avto stane 2x ali 3x ve? kot primerljiv od neke manj luksuzne znamke.
Mo?no je marsikaj - predvsem so zanimive zgodbe o tem da se kupi "za male pare" totalka karamboliran, prevrnjen novej?i avto in zraven poceni enega starej?ega zjahanega z 200.000 - 250.000 km.
Nato vzame? starega, zamenja? vse notranje obrabljene dele (stopalke, volan, sede?e, prestavno ro?ico in obloge) iz razbitega. Pobarva? kriti?ne dele (odbija?e, pragove, havbo) in vse skupaj prodaja? kot dobro ohranjeno z recimo 80.000km. Pri tem je edina stvar, ki te lahko razkrinka zgolj servisna knji?ica in te se je pa? treba znebiti z raznoraznimi izgovori.
S prodajo ?e delov, ki so ti ostali pri taki mahinaciji si lahko na profitu od 3.000 - 5.000? pri avtomobilih tega cenovnega razreda. Ni slabo za 10-14 dni dela.
Najnovej?e informacije - avto brez potrjene servisne knjige nima ve? garancije in niti ne ve? MES-a.
To pa zato, ker so "izgubljene ali manjkajo?e" servisne knjige prvi indic na to, da kilometri niso realni in nih?e ne prevzema rizika da ta avto nima ?e preko 100.000 in ker se sploh ne ve ali jih ima 110.000, 120.000 al pa 150.000 in koliko serviso je bilo ali ni bilo narejenih na ustrezne intervale.
Druga?e pa za avte s "poreklom" oz. kupljene v SLO ni problema ugotoviti realnost navedenih podatkov na osnovi ?tevilke ?asije.
Na Gami in Cosmosu so rekli, da brez potrjene servisne knji?ice ne bo ni? (ne garancije ne MESa) in da raznorazni servisni izpisi ne veljajo ni?. Tudi na osnovi ?tevilke karoserije ne smejo ni?esar preverjat a so opravljeni servisi in ali so res realni kilometri.
Mislim tole je totalno v kur*u - kot kupec si popolnoma nezavarovan saj tudi preveriti ne more? a je to res kar navajajo prodajalci. Za??ita podatkov my ass - koga ??itijo s tem? Samo prevarante in goljufe, saj ?e so podatki pravi se bodo vsi po?tenjaki itak strinjali, da se zadeve preverijo.
v glavnem, da ne bom preve? nalo?u... avto prodaja ena slovenska firma in je super duper OK ... odli?no ohranjen s precej realnimi kilometri in normalno ceno...
In kje je problem... avto ?e nima 100.000 km in je star dve leti tako, da je dejansko ?e v garanciji ... in zdaj pride besedica ampak... nima servisne knjigice. Prodajalec zagotavlja, da v Italiji sploh ne izpolnjujejo ve? teh knji?ic ampak naj bi se to vodilo elektronsko (o ne?em podobnem smo ?e nekaj govorili http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=851). Pokazal mi je tudi izpis rednih servisov in ostalih.
?e kdo ve kako je zdaj to z garancijo pri nas, predvsem pa kaj je z MES-om?
osamljene kraje so zgolj zaradi rezervnih delov, ?e pa se bodo lotili organizirane kraje zaradi preprodaje avtov v toplej?e kraje potem bo pa sranje... sre?a, da na jugu veliko bolj ?islajo nemce tako, da mo?no dvomim, da bodo Mazde kdaj tako "popularne"...
hy.. spet jaz.. ahm kaj ?e ve? odgovor glede ?portnega filtra?
Lp
way off topic
glih z zanimanjem sledim interesantni debati, ki jo za?enjata Yavarye in Poky pa pride Brainy pa prjav ?portni filter - v tem kontekstu se to skoraj tako sli?i kot, da bi bejbo na prvem sre?anju pobaral katero vrsto tamponov uporablja.
Ja, pri ?estki to dela dimmer in sicer, ko pri?ge? lu?i se avtomatsko zatemnijo vsi displayi s pritiskom na dimmer pa se sredinski display (ura, ra?unalnik, radio, temperatura) nastavi na svetlost, ki je enaka, kot pri ugasnjenih lu?eh. To pa ne velja za display pri ?tevcih (prevo?eni skupni in dnevni kilometri), ki ostaja zatemnjen ampak ta je res precej nepomemben, tako da ni panike.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz imam eno fla?ko x-raina ?e iz leta 1998 ... a mislite, da je ?e u?iten?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani