V eni nem?ki avtoreviji so imeli supertest to?no tega modela ?estke in so bili po 100.000 km zelo zadovoljni. Edina ve?ja zamera pri tem motorju je, da je baje precej glasen. Predvsem naj bi bilo to sli?no na avtocesti pri cca 140-150 km/h.
Ali je to res mote?e ali pretiravajo bi bilo pa najbolje v ?ivo preverit pred nakupom.
nisem glih prista? ti??anja do konca ampak sem vseeno probal pa ne vem ?e bi napisal, ker je te?ko verjet glede na tovarni?ke podatke.
Je pa bolj zanimivo da sem poskusil pospe?evanje v vrhni?ki klanec na AC-ju in sicer tako, da sem se do klanca (tam kjer gre AC ?ez cesto, ki pelje iz Vrhnike proti Borovnici) pripeljal s hitrostjo 130km/h nato pa v kon?ni prestavi pospe?evanje v klanec navzgor do mesta kjer gre ?ez AC most s polkro?nimi loki. Na tem mestu je bil ?tevec na 192km/h!!!
Isto sem poskusil tudi z Golfom V 1.9 TDI (105KM), ki je kljub temu da je 200kg la?ji imel tam hitrost "zgolj" 165km/h. Tako, da Mazda powah.
naslednja stopnja za profesorjem je pa.... umsko moten? Tko da David ne pretiravat
Jaz sem prec za... lahko bi pa naredili ?e dodano karakterizacijo za sta? - recimo kdor je ?e dve leti na forumu aktiven dobi dodatne bonus to?ke in ta bonus se z vsakim letom stalnosti pove?uje.
Ker zillijon postov je precej enostavno narest sam da si pa konstruktivno aktiven ve? let na forumu je pa ?e velik uspeh.
Jaz sem z Interclassom zadovoljen saj so mi pred Mazdo rihtali ?e KIO v njihovi servisni delavnici. Tako sem tudi svojo ?estko pri njih naro?il. Tukaj moram okregati Gamo saj se z njihovim prodajalcem ni dalo a ma ba? ni?ta dogovoriti saj o popustih ni hotel sploh sli?ati. Pri Interclassu pa ni bilo tak?nih te?av saj se je dalo marsikaj odgovoriti.
Trenutni vrstni red in ocena strokovne ?irije, ki jo sestavljajo trije ?lani Me, Myself and I
1. Hrdzo - prefinjenost nanosa umazanije se ?e posebej lepo odra?a na pokrovu motorja, ki z vzdol?nimi ?rtami ?e dodatno prispeva k elegantnosti avtomobila. Barvno skladnost potenciarajo nanosi sivine, ki so v lepem kontrastu s preostanki rde?e barve, ki minimalno ?e sevajo na povr?ino. Predvsem pa se ta kontrast resni?no estetsko odra?a na prednjih in zadnjih lu?eh, kjer jih je umetnikova roka poznavalsko prekrila z neprosojnim nanosom NaCl.
2. Mazda323f - Modra barva, ki se ?ivahno izmenjuje s sivo in pri tem ?e ne deluje ki?asto, daje temu izdelku veli?ino umetnine, ki se je nebi sramoval niti veliki Michelangelo. Razdelitev sivih tekstur po liniji zlatega reza dodaja nek specifi?en poznavalski prijem, ki pa na nekaterih mestih preve? povdarja svojo nesimetri?nost. Premajhen asortima ustvarjalskih trikov in tehnik pa je vzrok, da to umetni?ko delo ni prevzelo primata med prispelimi izdelki. Avtor pa bi se v prihodnje lahko tudi znebil poceni prevar s kolesi brez pokrovov in ve? truda in volje vlo?il v druge na?ine svinjanja.
2. LabiGT - lepa predstavitev, ki pa ?al premalo igra na karto drznosti saj se umetnik preve? zana?a na ?rno bravo kot podlago za svojo kreacijo. Predvsm na bokih je stilsko zelo li?no izpeljana ustvarjal?eva specifi?na tehnika a na ?alost na porovu motorja in strehi tega ni videti, tako da lahko predvidevamo, da je avtorju zmanjkalo ?asa oz. materiala, da bi svoj izdelek ?e dodatno umetni?ko nadgradil. Glede na kroge v katerih se mojster giblje pa lahko z lahkoto trdimo, da bomo z njegove strani v prihodnje dele?ni ?e ve?jih in bolje dodelanih instalacij.
Tvoj prvi mail sem 3x prebral, da bi ugotovil katerega spola si , ker Sa?a je lahko tako mo?ko kot ?ensko. Stavim jurja, da so te tudi na kak?nem drugem forumu nehote zamenjali spol, ?e nisi ?e na za?etku povedala kdo si.
Druga?e pa je najbolje, da napi?e? katere dela potrebuje? in seveda za kateri model Xedosa. Tu na forumu je kar nekaj ljudi, ki imajo ali znajo zvrtat marsikaj. Druga?e pa so bili svoje ?ase Avstrijci tudi zelo pridni pri nakupih raznoraznih Xedosov tako, da bi bilo zanimivo tudi tam povpra?at.
Se pa popolnoma strinajm s tabo, da je "eksoti?en" avto sicer blazno zelo lepo imet ampak, ?e pride do te?av si pa hitro mrzel. Tko pa? je, so plusi in so minusi.
Predvsem je va?no, da je vzmet na ventilih dovolj mo?na da pravo?asno zapre ventil in, da ventil zaradi ostre odmi?ne gredi ne "ska?e" ampak je ves ?as v kontaktu z odmi?no gredjo. Ker ?e ne, se zgodi ravno to kar pi?e Symon. Pa ?e pozitiven efekt uporabe ostrej?e odmi?ne gredi se zaradi tega izni?i.
"Tesnej?e sodelovanje obeh dru?b - A-Cosmosa in Gama Centra - je posledica sprememb na avtomobilskem trgu, huj?e konkurence in upo?tevanja finan?nih zahtev v tej panogi," je napovedano pripojitev podjetja Gama Center k dru?bi A-Cosmos pojasnil predstavnik za stike z javnostmi v A-Cosmosu Jo?e ?olar. Zdru?itev obeh dru?b bo, po njegovih besedah, prinesla veliko pozitivnih sinergijskih u?inkov, skupna dru?ba pa ima na obeh lokacijah dovolj razli?nih resursov za uspe?en razvoj. Zdru?itev, ki jo bodo obravnavali na skup??ini A-Cosmosa ta petek, naj bi se kon?ala do konca leta. Predvidoma naj bi skupaj za?eli poslovati v za?etku prihodnjega leta. S pripojitvijo bo skupna dru?ba A-Cosmos obvladovala 40 odstotkov trga za avtomobilsko znamko Mazda. Po ?olarjevih besedah ob zdru?itvi ne bo ogro?eno nobeno obstoje?e delovno mesto.
Mah saj ni problema tut Opel je dober, ?eprav starim je potrebno namenit velikoo pozornosti.
Priam ampak o teli Colibri (ups Calibri) nam bo? pa v nedeljo povedal. A je vsaj 4x4 pa turbo? Pa jo renovira?, pre?triha? pa s Fazerjevo pomo?no urihta? pa ima? ful lep avto.
Z eno besedo: MOJSTROVINA Zame je eden najlepih avtomobilov v Sloveniji. Pa ?e bratranec je delal generalko na motorju, Priam ?e rabi? kak?ne veze: dela pri Oplu pa se malo spozna.
A ni bil pri Colibriju (hehe - dobro ime) najve?ji problem prav s turbo ma?incami oz. s samim turbom, ki se je pregreval?
Nemogo?e! Jaz tankam 100ko (zdaj je samo 2 tolarja razlike ) pa je poraba pribli?no ista. Avto pa skor sigurno lep?e laufa. Vmes sem enkrat tankalpoln tank 95ke in se mi je neki glasen zdel avto (pa ?e na 100ki ni tih).
Bratranc ima Balenota 1.6 16v 8100konjev) karavan in je dejal, da z polnim tankom na Dom?alskem petrolu naredi do 100km ve? kot, ?e tanka v Morav?ah (eni so dobili not vodo)...
8100konjev hehe - fastest and strongest Baleno worldwide
pol gre? pa nazaj na pumpo pa jih vpra?a? kolk oktanska je voda pa ?e kaj pomaga pri performancah avtomobila
Pa ?e malo resnosti, kar se pa ti?e 100 oktanca se prednost le tega pojavi pri bolj zmogljivih motorjih - kak?nih 200 konjev in ?ez. Pri ?ibkej?ih motorjih je pa bolj bla?ev ?egen.
jebemu boga pa ka je ravno tebe nasel pa to je ze 2 tak razbita mazda ki sem jo jaz videl eno v zivo.Kje pa mas sklenjeno zavarovanje _Ce ga imas sklenjenega pri zavarovalnici MB in imas j kombinacijo bos dobil maksimalno 350 jurjrev to vem iz podobnega primera ko je svak razbil isto mazdo samo na kontra strani
Va?en je kje ima povzro?itelj zavarovan avto - so pa na mariborski zavarovalnici take barabe, da jih ni pod soncem (mogo?e ?e pri Tiliji ali pa pri Slovenici). Se ne bi ?udil, da bodo najeli "izvedenca", ki bo dokazoval neprilagojeno hitrost vseh udele?encev v nesre?i in s tem deljeno krivdo.
OK, tole je bilo bolj sarkasti?no kot ne.
Druga?e pa ne se jim pustit odpraviti s kak?no sme?no od?kodnino (samo dvoje vrata so 200 jurjev). Je pa res, da ve? kot 60% vrednosti avta (po Evrotaxu) ne bo? dobil.
@madmax
he he,glede na to da delam v takem poklicu,ti lahko povem,da ?e malo jamra? za bole?inami v vratu in dobi? "ovratnico",?e ne pomeni,da bo? kaj dobo od zavarovalnice....so malo spremenili tote zadeve....
Res je in to zaradi tak?nih primerov, kot ena ?enska, ki jo poznam (pa je raj nebi) sto?ila 3/4 miljona, ker se je nekdo od zadi vanjo zaletel/dotaknil - na avtomobilih pa ni bilo ni? ?kode (?e lak ni po?il) razen, da je ena tablica dol padla. Pol je pa babnca ?e okrog to razlagala in se hvalila - sem imel takrat ?eljo, da bi jo po ?tengah dol zabrisal, da bi vsaj imela vzrok ovratnico nosit.
ne vem... ker Labi tolk reklamira Agip sem tudi dva tanka na AGIPov nafti skuru in poraba je bila popolnoma enaka kot na Petrolu ali OMVju... Tek motorja ni bil ni? druga?en. Po ob?utku (ampak res samo po ob?utku) pa bi rekel, da je AGIP manj brutalen (bolj ne?en) pri pospe?evanju kot Petrol ali pa OMV.
Kot sem ?e enkrat rekel, jaz do danes (po 45.000km) nisem na?el razlik med gorivi na posameznih ?rpalkah.
Klime niso poganjale je bilo pa verjetno narejeno prezra?evanje s pomo?jo ventilatorjev tako, da se nisi vsedel v razbeljen avto ampak le v rahlo ogretega
Men tud lopata pri prej?njem avtu ne bi pomagala.. Je bila cesta sne?ena in je kar precej visela tako, da mi je avto klub vo?nji 5km/h in traktorskih (beri: zimskih) gumah na kolesih dobesedno povleklo v meter globok jarek. Sre?a je bila v bli?ini kmetija pa me je kmet z lahkoto s traktorjem ven zvleku.
Iz te dogodiv??ine sem se nau?il, da pozimi poleg traktorskih gum rabi? ?e traktorski motor in od v?eraj sta zopet oba pogoja izpolnjena, tako da v snegu ne bo ve? presene?enj
tolk velika razlika v registraciji pa spet ni da bi bila nesprejemljiva ???- ?e nima? bonitet je cca 26 jurjev, ?e ima? pa polne bonitete pa je cca 13 jurjev..
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
V eni nem?ki avtoreviji so imeli supertest to?no tega modela ?estke in so bili po 100.000 km zelo zadovoljni. Edina ve?ja zamera pri tem motorju je, da je baje precej glasen. Predvsem naj bi bilo to sli?no na avtocesti pri cca 140-150 km/h.
Ali je to res mote?e ali pretiravajo bi bilo pa najbolje v ?ivo preverit pred nakupom.
aja, druga?e pa lepo pozdravljen na forumu
Povezava za deljenje
Deli na druge strani