Kaj pa ?e bi ata plunil ?e ene 600 jurjev (kak?na kreda al pa kaj podobnega) pa lahko dobi novega cliota (prej?nji modrel iz Revoza) s tamalim motorjem 60KM in klimo pa ma nov avto letnik 2006 pa garancijo.
Ne bit u?aljena ampak po moje si malce previsoko, ?e ga ho?e? prodati za nastavljeno ceno brez popu??anja.
Trenutno glede na ogromno ponudbo meganov je realna vrednost tam nekje 100jurjev ni?je. ?e pa ima? ?as pa po?akaj do poletja oz. do vro?ih dni, ko bo klima veliko ve?ji argument kot je trenutno. Pa ?e takrat lahko ra?una? na ceno tam nekje 700jurjih.
Pozor! Avtomobila nisem videl, niti ohranjenosti s slik se ne da dolo?iti, ampak glede na neko pri?akovano obrabljenost je to to. V kolikor pa je avto nadpovpre?no ohranjen potem tudi nastavljena cena ni utopija :D
Jaz sem bil od nekdaj navajen, da sem ve? ali manj z lahkoto parkiral in ko sem pri?el v novo slu?bo je bil to najve?ji problem saj parkirplaca ni bilo oziroma bi lahko parkiral 10min pe? stran na parkiri??u BTC-ja. Tam se pa dogaja vse mogo?e in pobutana vrata so ?e najmanj?i problem.
Tako sem uporabil svoje pogajalske sposobnosti in sem se pri sosednji firmi zdilal za 20? na mesec, da so mi odstopili eno prostor na njihovem privatnem polpraznem parkiri??u za dvema rampama . Cena je minimalna za tisto kar dobim - avto stoji v svojem boksu,levo in desno od njega sta prazna/neoddana boksa tako, da ni nobenih mo?nosti pobutanih vrat, parkiri??e je ograjeno in pod videonadzorom tak, da skoraj ni mo?nosti kk?nih vlomov in tik pred nosom (50m) moje slu?be.
Kar se pa ti?e parkiranja drugod pa v ve?ini uporabljam gara?ne hi?e, ki so sicer najdra?je a po drugi strani lahko precej cenej?e,?e veste kaj mislim.
Pa ?e beseda, dve o belih in modrih conah. ?e sem pravilno seznanjen pomeni modra cona omejeno brezpla?no parkiranje 30minut razen, ?e ni na znaku pred parkiri??i druga?e napisano. Bele cone so pla?ljive s tistimi 100sit/uro listki in so ponavadi tudi ozna?ene z znakom, ki nalaga pla?evanje v dolo?enem delu dneva (ponavadi od 7-18 ure).
Jaz se vozim ?ez trojane s tempomatom nastavljenim malce ?ez 110 km/h... na tistih svetle?ih tablah mi pri tej nastavitvi poka?e hitrost 101 do 102km/h. ?e dobim kazen za 102 km/h jo bom objavil na vseh avto forumih in si jo okviril v opomin brezmejni stupidnosti.
aja, ?e to ... kolk hitro si dobil slikco od "domnevno" narejenega prekr?ka?
ja Tedi, res je najbolje da ima? zimske extra na kovinskih...
ne samo da se izpla?a, tud izogne? se ?akanju pri vulkanizerju..
edino kar si pa? more? sama roke mazat (cca 15 min dela )
uuu, 15 minut za vse ?tiri gume... a te lahko povabim k sebi, k bom gume menjal pa mi bo? nakazal kako se to v 15 minutah naredi brez da bi avto z dvigalom dvignil.
Ne vem pri men to traja vsaj eno uro z vso pripravo in pospravljanjem - mogo?e tudi zato, ker vse gume detaljno o?istim preden jih odnesem na podstreho in shranim.
Tedi, a nisi rekla, da ima? pri hi?i ?e en avto. ?e je sneg, led in drugo sranje (v tej zimi je bilo recim 10 takih dni) po cestah pa? uporablja? drugi avto. Mx-ko pa takrat, ko so razmere normalne kajti tudi pri temperaturah pod ni?lo so letne gume bolj?e od zimskih.
?e pa vseeno razmi?lja? o menjavi zimske za letne in obratne ti pa toplo priporo?am ?e en komplet feltn (lahko so tudi kovinske - jih ni tolk ?koda pozimi) saj bo sicer investicija na za?etku velika bo? pa prihranila pri menjavah, centriranjih in konec koncev ti bodo tudi gume hvale?ne - jemanje gor in dol jim zelo ?koduje (?e predvsem takrat, ko gume niso ve? nove) in vulkanizerji to dobro vedo samo v dobrobit svojega zaslu?ka tega normalno ne razgla?ajo naokoli. V kolikor dela? malo kilometrov in ti recimo ene letne gume zdr?ijo ve? kot dve leti pa mislim, da so dvojne feltne skoraj obvezne.
Ker so me tako pogosto slikal sem nekaj ?asa treniral raznorazne frise v trenutku, ko me slikajo. ?e kdo to gleda po moje crkava od smeha, ?e pa je bolj zadrte sorte potem pa lahko pri?akujem v kratkem tudi obisk mo? v belem (MIW - men in white).
jaz grem skoraj vsak dan tam mimo in slika me tudi ?e se peljem 100 po ?tevcu ... po moje sem bil slikan vsaj ene 50x kljub temu, da je bila hitrost manj?a od omejitve tako, da mo?no dvomim o pravilni umerjenosti radarja
?e bo? Golfa, nikar 1.4, ker poznam samo dva lastnika, ki ga imata in oba sta se zaklela, da zaradi tega nikol ve? VW-ja. Eden je bil moj biv?i sodelavec in je avto brez pretiravanja v enem letu imel 13x na servisu - bilo pa je od cukanja, crkovanja, nihanje obratov v ?tandgasu, prepihana dihtunga, po?en oljni obro?ek na batu, prevelika vsebnost plinov na tehni?nem, prebijanje kablov, zajebaval je raćunalnik...
zanimivo... sam vseeno se mal bolj prometu posveti, da ne bo? kako Mazdico nasadu, ker pol bosta takoj dve manj in se bo japonsko jin/jang ravnovesje podrlo.
Ker smo glih pri ?tetju avtov sem tud jest enkrat tamalmu naro?u, da je ?tel golfe (vseh generacij) na 65 km poti od Mirne Pe?i do Ljubljane. Na?tel jih je 61 pa je bil ?ist normale sobotni dan.
Kako je ?ele v Bosni k je po uradni statistiki vsak tretji avto Golf oz. vsak peti je Golf II
jaz bom najverjetneje kupil bridgestone potenza re050a (tiste ki so na testu za mercedes so posebej narejene za mercedes - se pravi jih naredijo da zdrzijo cim vec km, kar pomeni polom na mokrem)
vsi jih hvalijo...bom se sam sprobal..upam da ne bom razocaran
Bo? povedal kako se kaj obnesejo, ker jaz tud ciljam na re050. Alternativa... hmmm... GY F1? al pa Pirelli Zero Nero?
Kar se ti?e pa EuroNCAP testov se ti delajo na avtomobilih, ki imajo ve?jo vgrajeno varnost (ve? airbagov) kot v tistih, ki jih na koncu kupujemo (vsaj v SLO) kot "good bargin" modele. Prodajalci v dobrobit nizke cene "pozabijo" predvsem na zra?ne zavese in tudi marsikateri airbag zgine iz popisa serijske opreme. ?e bi ta test izvedli na Aveotu, ki bo pri nas najbolj prodajan model ne bi dobil niti tiste pre?rtane zvezdice ampak bi padel na nivo avtomobilov, ki so bili predstavljeni desetletje lai desetletje in pol nazaj. Tako, da sorry, ampak Aveo, ne hvala.
Zakaj pa je razlika med Evro in American NCAP je pa v sistemu testiranja in proizvajalec, ki mu je bolj v interesu ameri?ko tr?i??e bo "prilagodil" varnost tem testom in seveda tisti, ki jim je evropsko tr?i??e primarno bodo pa? varnost prilagodili temu tr?i??u.
Re smo mal za?li... ampak postavlja? ?edalje bolj visoke zahteve... 1,5 milje z zavarovanjem pa ?e avto naj bo novej?i letnik in s klimo... hmmm... Fabia 1.4 16v letnik 2001
?e ho?e? vzdr?ljiv avto razmi?ljaj ?e v smeri Hyundai Elantre. Za ta denar lahko dobi? letnik 2002 in 2003 pa ?e pri motorju se lahko zmi?ljuje? (bencinar/diesel).
?e bi jaz izbiral v tem rangu kot si si zastavil bi ?el na Elantro.
Od avtov, ki si jih sam na?tel sem precej ?asa vozil samo Golfa IV. Mene ta avto ni navdu?eval ?eprav je ve? ali manj korektno narejen samo je nem?ko dolgo?asen in prekleto predrag. Za 1,5M je edina izbira bencinar 1.6 pa ?e to bo letnik 1998 ali 1999 ?e ho?e? s klimo. 1.4 motorja nikar ne i??i, ker je ?isto anemi?en pa ?e zelo pokvarljiv je. Kolega ga ima skoz in skoz na servisih in ga zdaj posku?a prodat, pa nikakor ne gre ker je ?rn pa ?e brez klime .
...sej sploh ne vem kaj bi napisu, pa tud ne vem ?e bi ?e ne vem kolk povi?al znesek.
Re? jim, da naj po?akajo dan, dva, da gre? kilometre nazaj prevrtet pa se boste ?e enkrat zmenili za cenitev. Ja ne vem ?e so oni sarkasti?ni pa ocenjujejo avto po prevo?enih kilometrih ne pa po ohranjenosti potem si lahko da? tud ti du?ka pa jih mal podjebava?.
No pa se je na to Dragutinovo pobudo javil ?e moj veliki prijatelj g. ?lender (saj vsi veste kako ga imam rad?) in je spet butal neumnosti v stilu kako mi?ikajo?a zelena lu? zgleda povzro?i pri ljudeh tak efekt kot pri biku, ki zagleda rde?o zastavo.
?e malo karikiram, se pravi, da se nam zbudi primitivni nagon in ko zagledamo utripajo?o zeleno in podzavestno vsi po gasu, da ?im hitreje pademo v kri?i??e. Po ?lendrovih besedah je povpre?na hitrost v kri?i??ih z me?ikajo?o zeleno v trenutkih spreminjanja iz zelene do rde?e ve?ja za 20-30% kot v tistih kri?i??ih kjer ni utripajo?e zelene (od kje mu ti podatki???).
Na vpra?anje novinarja kaj pravi statistika glede nesre? pred in po ukinjanjem utripajo?e zelene je ?lender izjavil, da teh podatkov nima (ja fak sej res, le kako naj bi jih imel ?e je predstavnik sveta za preventivo in vzgojo v cestnem prometu, ki naj bi se ukvarjali tudi s tem a dolo?eni ukrepi zale?ejo ali ne). Takoj v naslednjem stavku pa je izjavil, da so se nesre?e v prvih dneh ukinitve zmanj?ale. A te podatke pa ima? Al pa malo nabija kr tje v tri p***e krasne, ker je take stvari te?ko preveriti, ?e nima? direktnega dostopa do podatkov.
?e dobro, da kdo ne izjavi, da me?ikajo?a zelena lahko spro?i epilepti?en napad.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kaj pa ?e bi ata plunil ?e ene 600 jurjev (kak?na kreda al pa kaj podobnega) pa lahko dobi novega cliota (prej?nji modrel iz Revoza) s tamalim motorjem 60KM in klimo pa ma nov avto letnik 2006 pa garancijo.
recimo Clio ?tor i ja
Povezava za deljenje
Deli na druge strani