Labi, pa ma? ti ziher Mazdo? ker ko nekaj primerjamo med ?estkami ima? ti druga?e (recimo: stikalo za blokiranje el. stekel, tretji klju?, bazen?ek v prtlja?niku, ) - po moje ima? ti Mondeota preoble?enga v Mazdo
OK... joke
Kar se ti?e rezervnega klju?a, ga imam spravljenega na varnem mestu - kaprica pa? - in ne bi rad, da ga moja po svetu naokrog v torbici nosi.
Zakaj? Recimo en butast razlog: z mojo drago se ni? hudega slute? sprehajava ob polno?i po ljubljanskem Tivoliju. No? je prav lepa in romanti?na, zvezdice, lunca - v glavnem ki?asto za popizdit. Nato naju obstopi deset "na?ih" in ?elijo najine denarnice, torbico, klju?e, mobitele vendar se midva ne strinjava. No in ker smo demokrati?na dr?ava in so oni v ve?ini midva pa v manj?ini nama ne preostane ni? drugega kot, da se strinjava z zahtevami ve?ine in se posloviva od najinega imetja vklju?no z Mazdo, ki jo odpeljejo z najinimi klju?i .
In v ?em je vic te zgodbe: ko prijavim krajo na zavarovalnici mi zavarovalnica enostavno re?e, da sem jaz avto prodal, ker nimam niti dokumentov niti klju?ev niti pametnega dokaza, da so naju res oropali. Vse resni?no tako ka?e, kot da ho?em oguljufati zavarovalnico.
Aja, da ne bo kdo mislil, da je to hipoteti?na zgodba in nekaj podobnega se je pred leti zgodilo kolegu. Skoraj eno leto se je to?aril, dokazoval, prepri?eval, hodil od enega do drugega, dokler se ga niso "usmilili" in mu izpla?ali od?kodnino. Na zavarovalnici so mu ?e prej rekli, da ko bi imel vsaj en originalni klju?, ne bi bilo tak?nih te?av.
Zaradi vsega zgoraj napisanega bi torej rabil tretji klju?, ki bi bil namenjen zgolj odpiranju vrat in ne v?iganju avtomobila. Saj vem, da me imate ?e vsi polhen organ, ko vsaki? omenim KIO - tam sem namre? imel ?e v originalu tretji klju? in je bil namenjen zgolj odpiranju vrat.
Kar se ti?e pa pogajanja okoli cene pa vidim, da niste glih vstrajni in da vas odpravijo s 50 - 100 jurji...
Jaz sem enostavno ?el k prodajalcu in sem mu rekel, da dobim pri enem drugem 5% popust in ?e mi da on 6% ga uzamem pri njemu. Potem sem po?akal, da se je ska?lal kako je hudo v avto industriji in da imajo stra?no nizke provizije (yeah right) in da ne more dat 6%, ker ?e da, bodo ?ena in otroci doma la?ni.
Potem sva nadaljevala barantanje tako, da sem rekel OK, ?e mi da 6% lahko del popusta zamenja za zimske gume s feltnami. No in kle sva pri?la skupaj tako, da sem dobil cca 200.000 sit popusta in ?e komplet gum s feltnami vrednimi 140.000 sit. Se pravi skupaj 340.000, kar ni slabo glede na to, da Mazda nima stra?nih popustnih akcij in da raje nudijo ugodnostiv stilu razli?nih na?inov financiranja.
saj mogo?e je vpra?anje neumno oz. razlog zanj ?e bolj ampak vseeno
rabil bi namre? tretji klju? samo za odklepat in zaklepat avto, da bi moja de?va lahko kak?ne stvari notri odlo?ila ko avto stoji na parkiri??u pred mojo slu?bo.
?e preden grem te?it na servis me zanima a je to ?e kdo dal narest oz. a se to da pri kakem klju?avni?arju naro?it, ker se bojim, da bo po uradni poti predrago.
Aja... namest klju?a je lahko tud tretji daljinec...
Ker ima? ?e 1000km je vsak za?etni nasvet pri upeljavanju avtomobila in motorja odve?. Vseeno pa bom napisal, ker lahko bo to prebral ?e kak?en sre?ni lastnik novega avtomobila. Prvih 1000km je priporo?ljivo konstantno menjati re?im vo?nje in obrate motorja ter se izogibati enakomerne vo?nje pri istih obratih - se pravi, da razni tempomati odpadejo.
Druga? je pa diesel ?ist iz druzga ?tosa kot bencinarji in se po?uti najbolj v obmo?ju najve?jega navora se pravi okoli 2000 - 3000 obratov. ?e i pri vo?nji obrati padejo nekje po 1.700 obratov ga nikar ne pritiskaj, ker ni nobenega pametnega efekta - raja prestavo navzdol pa katapult efekt
Tako kot je motor pro?en pri teh obratih pa nad 4.000 obratov ni ve? tako ?ivahen tako, da raje prej prestavit.
Kot so fantje ?e omenili je zaradi turbine (velja tako za turbodiesle in turbobencinarje, da ne bo pomote) potrebno ohlajevanje preden ugasne? motor. Seveda pa to velja predvsem takrat, ko ga vozi? v visokih obratih recimo po AC in zavije? na pumpo ali pa sok. Takrat obvezno pusto motor te?i ?e vsaj kak?ne pol minute, da se turbina "ohladi" na normalno temperaturo in da se mazalno olje ne zape?e na le?aj. Podobna zgodba velja tudi v primeru, ?e avto priganja? v klanec potem se pa na vrhu ustavi?. ?e na to pazi? bi morala turbina brez te?av do?iveti visoko starost (tudi precej ve? kot 200.000km) pa ne glede ali je v Mazdi ali pa v Laguni (baje statisti?no najve? okvar turbin).
ni problema... da? si delat magnetne nalepke v stilu "jaz sem ?tajerka, prosim ne mi uni?it avta" in jih prlima? na vseh vidnih delih. Ko se pa odpelje? v Ljubljano pa samo nalepke dol
to zgori je sicer bolj za hec kot zares iz lastnih izku?enj pa lahko re?em samo to da jaz v Mariboru nisem imel te?av pa sem recimo nekje 5x -10x na leto tam. Pri budalah pa nikoli ne ve? kako nanj vpliva tisti LJ na tablici - pri nekaterih tako kot rde?a barva pri biku.
sicer je pa danes itak najte?je bit budala - konkurenca je namre? prehuda...
Na tem forumu si je ne lasti nih?e, tako da ti zato te?ko karkoli pametnega svetujemo.
Zgolj v vednost pa tole, da je Mazda 2 edina mazda, kolikor jaz vem, ki ni narejena na Japonskem ampak v Evropi. ?e se to karkoli pozna pri kvaliteti pa :ne vem:
Tako kot pravi Labi raje vzemi za colo manj?e plati??a in o?je gume saj je dolgoro?no precej ceneje (cena gum, 2x letno premonta?a gum in centriranje).
Jaz imam na svojem tudi 195/65 15 in sicer Dunlop Wintersport M3 pa moram re?i, da so dobre gume ?e posebej za zasne?ene klance.
Druga?e pa osebno menim, da ne more nobena M+S guma dobiti ocene odli?no, ker je pa? ?e najbolj?a med njimi slab?a od slabih letnih na suhem oz. mokrem ampak ko je enkrat sneg na cesti pa so M+S toliko bolj?e od letnih, da opravi?ijo dejstvo zakaj jih je pametno imeti name??ene 4 mesece na leto.
Ko smo ravno pri porabi. M6 je moj prvi diesel pa me zanima, pri kak?nih obratih naj bi vozil za najmanj?o porabo. V va?ih postih omenjate, da ne vozite pod 2000 in podobno.
Jaz sem samo to ugotovil, da po?asno pospe?evanje (vo?nja v stilu penzionerjev) pove?uje porabo. ?im hitreje, ampak vseeno brez pretiravanja, pospe?it do ?elene hitrosti potem pa vo?nja v najvi?ji prestavi ampak spet ne, da obrati padejo pod cca 1.800. ?e pa ?e in je potrebno pospe?iti pa raje prestavo navzdol pa izkoristit navor ki, ga je najve? tam nekje okol 2k obratov. Tudi teranje v obrate (preko 4.000) nima smisla, ker je izkoristek preslab.
Je pa ta ?estka tudi moj prvi diesel sam kot ka?e sem ga kar dobro pogruntal, v kar pri?a tudi skupna poraba v podpisu
Evo, da sli?im ?e va?e izku?nje in sicer napi?te po tri najve?je pluse in tri najve?je minuse pri va?i mazdi pa za primerjavo ?e na kak?nem va?em avtomobilu, ki ste ga redno vozili
Mazda 6 CD 120
+ odli?na poraba
+ pri 2000 obratih potegne kot avion (tud v klanec polno nalo?en)
+ ?arometi, ki so name??eni na skrajnih koncih avtomobila in dajejo precej ve?jo silhueto avtomobila kot je v resnici (pomaga na AC)
- slaba preglednost nazaj pri vo?nji v rikverc
- slaba kvaliteta laka
- slab ob?utek na prestavni ro?ici (ja slab?e kot na KIJI )
KIA Clarus
+ cool ameri?ki look
+ odli?na vrednost glede na ceno (nov avto za 1,8 milj )
+ presenetljiva vodljivost za tako velik avto
- folk ne lo?i med Clarusom in Pridom in te prepri?ujejo, da so vse KIE isti drek
- pri pri?gani klimi je pobralo preve? mo?i
- posedanje avtomobila, ?e je bil preve? nalo?en in potem zajaha? le?e?ga policaja
Mercedes A140 Long
+ Mercedes
+ naslonjalo za levo roko - super na dalj?i poti
+ na zunaj majhen za v mesto - znotraj resni?no velik
- v njem izgledam butasto
- samo ena obvolanska ro?ica pa rabi? pol ure, da med vo?njo stuhta? kaj bi rad naredil ... pol pa blenda? ko bi rad ?ipo zmo?il in obratno ... saj zveni sme?no sam med vo?njo pa? ni
- pre?voh mlin?ek, ki pa kljub temu zaradi premajhnih gum kar naprej vrti v prazno
VW Golf 1.6
+ podvozje
+ dobra klima
+ soliden motor
- naslonjalo od sede?a se je med vo?njo po?asi podiralo nazaj ...
- slaba izdelava (el. stekla, daljinsko centralno, odvita vrata, sneta cevka v motorju pri novem)
Ok zdej bom ?e jest en super test naredu pa poro?am kolk je blo.....
No in ker David ?e ni naredil supertesta sem se jaz malce pozabaval s supertestno porabo na ?rpalkah od OMV in Petrola, ker pa? ve?ino na teh dveh tankam.
Od takrat ko so na poraba.com dodali mo?nost vpisovanja ?rpalke sem bil na Petrolu 7x in izmeril povpre?no porabo 6,50 l/100km. Na OMV-ju sem bil 11x in poraba je 6,52. Na MOL-u (ta kratica ne pomeni Mestna Ob?ina Ljubljana ) samo 2x (6,33l l/100km) in zato tega podatka ne bom navajal kot reprezentativnega saj je premalo merjenj.
Predvsem me je to zanimalo, ker se na raznih avto forumih kar naprej prerekajo katero gorivo je bolj?e in ugotovitev je popolnoma nepresenetljive saj je razlika med 5rolom in OMV samo 0,2 deci/100km kar, je zanemarljivo. Tudi pri MOL (ki ga vsi zelo hvalijo) je razlike manj kot 2 deci, kar spet ne pomeni, da je tam gorivo precej bolj?e kot zagovarjajo nekateri.
Zanimivo, jaz mam pa CE opremo in ce blokiram sovoznikovo sipo, jaz vseen se vedno jo lahko odprem/zaprem, medtem ko pa sopotnik ne more...(tko kot je tudi logicno, cudno mas ti to boss )
hja kot ka?e je to bolj loterija kot ne, kak?en sistem el. ?ip ti dodelijo
Aja, ?e to ... pri novi ?estki je isti ?tos samo tam s to razliko ?e lu?ke na neaktivnih stikalih ugasnejo tako, da ti dajo takoj vedeti, da ne bo ni? s spu??anjem in dviganjem stekel.
ampak vseeno super tema, da nekomu na servisu najeda? - v Ljubljani me imajo ?e itak vsi servisi poln k****c, tako da AS Velenje "prepare yourself, here I come" *evil smile*
upam, da kdo ne bo tega preve? resno jemal saj v resnici nisem tak te?ak
Ne vem kam so dizajnerji pri Mazdi 6 gledal (mogo?e lepe japonske ?olarke) takrat, ko so si zamislili gumb, ki blokira posamezna stikala na sopotni?kih vratih za dviganje in spu??anje stekel.
Ta gumb namesto da bi blokiral zgolj stikala na ostalih vratih blokira tudi tri stikala na voznikovih vratih in ti ostane aktivno zgolj stikalo z dvig stekel na voznikovi strani. Res ne vem od kod jim ta ideja, ker na ostalih avtomobilih (Hyundai Lantra, KIA Clarus, Mercedes A, VW Golf, ...) to ni tako in je ta gumb namenjen temu, da ima zgolj voznik kontrolo nad spu??anjem in dviganjem stekel.
S terencom je pa? tako, ?e se ?elno zakanta? v mirujo?o oviro (trdna stavba, drevo, skala) jo bo? ?e zaradi te?e/gibalne koli?ine samega avto te?ko cel odnesel - prej v kak?nem Twingotu ali pa v Getzu. ?e pa naleti? na la?jega udele?enca ali pa na drugo me?kljivo oviro pa si s terencem veliko bolj varen - tudi s takim z napisom Made in China..
Teh coupejev je verjetno res samo ene par, je pa tale kar lepo zjahan pa ?e kadilo se je v njem (popolnoma rumen volan) tako, da :ne vem:
Ne pozabit tudi na registracijo, ki je zaradi 13KM preve? vi?ja za kar 40 jurjev - se pravi tam nekje 207.000 sit, ?e nima? nobenih bonusov in to za 15 let star avto
?e racionalno gledam, ga jaz ne bi vzel tud, ?e mi ga da zastonj. V kolikor pa si ljubitelj takih avtov ali pa bi rad naredil kak?en hud styling ja pa tole kar cool..
Super da ti je uspelo daj preveri ?e je to ta ra?un ?t. 020100254915578 naslov Delticom AG Bruhlstr. 11 30169 Hannover HRB 58026; takega so mi poslali po mailu pa ga nisem mogu pla?at na nobeni na?i banki! ?koda so res poceni gume Aja daj poglej leto oz. datum izdelave gume me firbec matra...
LP RoKo
Podatke o transakcijskih podjetjih v SLo lahko preveri? tukaj
Ta avto je pravi gara?, kar se ti?e uporabnosti in vzdr?ljivosti. Tud kvart se ne bi smel pretirano, ker je v osnovi narejen za obmo?ja, kjer servisi niso na vsakem koraku...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Labi, pa ma? ti ziher Mazdo?
ker ko nekaj primerjamo med ?estkami ima? ti druga?e (recimo: stikalo za blokiranje el. stekel, tretji klju?, bazen?ek v prtlja?niku,
) - po moje ima? ti Mondeota preoble?enga v Mazdo 
OK... joke
Kar se ti?e rezervnega klju?a, ga imam spravljenega na varnem mestu - kaprica pa? - in ne bi rad, da ga moja po svetu naokrog v torbici nosi.
Zakaj? Recimo en butast razlog: z mojo drago se ni? hudega slute? sprehajava ob polno?i po ljubljanskem Tivoliju. No? je prav lepa in romanti?na, zvezdice, lunca - v glavnem ki?asto za popizdit. Nato naju obstopi deset "na?ih" in ?elijo najine denarnice, torbico, klju?e, mobitele vendar se midva ne strinjava. No in ker smo demokrati?na dr?ava in so oni v ve?ini midva pa v manj?ini nama ne preostane ni? drugega kot, da se strinjava z zahtevami ve?ine in se posloviva od najinega imetja vklju?no z Mazdo, ki jo odpeljejo z najinimi klju?i
.
In v ?em je vic te zgodbe: ko prijavim krajo na zavarovalnici mi zavarovalnica enostavno re?e, da sem jaz avto prodal, ker nimam niti dokumentov niti klju?ev niti pametnega dokaza, da so naju res oropali. Vse resni?no tako ka?e, kot da ho?em oguljufati zavarovalnico.
Aja, da ne bo kdo mislil, da je to hipoteti?na zgodba in nekaj podobnega se je pred leti zgodilo kolegu. Skoraj eno leto se je to?aril, dokazoval, prepri?eval, hodil od enega do drugega, dokler se ga niso "usmilili" in mu izpla?ali od?kodnino. Na zavarovalnici so mu ?e prej rekli, da ko bi imel vsaj en originalni klju?, ne bi bilo tak?nih te?av.
Zaradi vsega zgoraj napisanega bi torej rabil tretji klju?, ki bi bil namenjen zgolj odpiranju vrat in ne v?iganju avtomobila. Saj vem, da me imate ?e vsi polhen organ, ko vsaki? omenim KIO - tam sem namre? imel ?e v originalu tretji klju? in je bil namenjen zgolj odpiranju vrat.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani