Ene 14 dni nazaj, ko je bilo ?e peklensko vro?e sem imel manj?i popadek in sem se malo zdivjal po prazni cesti iz Logatca proti Podkraju Zanimivo je bilo, da mi je bilo, zaradi neprestanega pospe?evanja iz ovinkov v hrib, ?edalje bolj vro?e.
Najprej sem mislil, da je to zaradi adrenalina potem pa le porajtam, da klima ne hladi tako kot bi bilo treba in sicer, ko mo?no pospe?im sploh ne hladi. ?e sem vozil zmerno pa ni bilo problema s hlajenjem.
Predvidevam, da pri mo?nem pospe?evanju avtomatika ugasne klimo, da bi ?la vsa razpolo?ljiva mo? na kolesa in se ne bi zgubljala s poganjanjem klime. Potem sem posku?al tole preveriti pa na internetu ne najdem nobene informacije.
Zdaj ne vem ali je to lastnost samo avtomatskih klim, ker na Clarusu sem imel ro?no in ?e sem hotel po?teno prehitevat sem klimo za tistih nekaj sekund raje ugasnil, ker razlika v pospe?evanju je bila kar o?itna.
zaenkrat ?e ne rabim, bom pa pogledal, ?e se da dobit kje na internetu v angle??ini, ker moja nem??ina je nekje v stilu: "Sprechen sie Deutsch?" , "...ja aber sehr small"
?e pa ne najdem, te bom pa res prosil, da mi posodi?, da si sfotokopiram in prinesem nazaj.
Sicer pa je celoten ra?unalnik pri mazdi 6 ziher najslab?i element avta! Pri porabi goriva mi je napisal ?e 180 km
motor pa je ?e cukal...Zato je pravilo : ko zasveti rezerva takoj na benzinsko...
Hja sem ?e imel pomo? MESa, ko mi je avto crknil na AC navkljub temu, da je ra?unalnik kazal ?e 110km vo?nje.
V rezervoar je pa ?lo tudi samo 58,5 litrov goriva - le kje je obljubljenih 64 litrov, ki naj bi jih imel rezervoar v ?estki - po moje izgubljene litre zavzema prostor?ek za ?vercanje mamil :ne vem:
?e najnovej?e ugotovitve okoli merilca temperature. V petek je avto spet cel dan stal na soncu (temperaturo so objavili v LJ, da je bila 37 stopinj) se pravi, da je bil avto resni?no pregret (son?na o?ala so bila v predal?ku pod volanom in so bila tako vro?a, da jih nisem mogel natakniti na glavo) a temperatura na prikazovalniku je kazala sme?nih 24 stopinj celzija.
Ok, sem si rekel bo pa? na vrsti servis. Ampak takoj ko sem prestavil avto v senco in se je "ohladil" je kar naenkrat za?el prikazovalnik prikazovati pravilno temperaturo 36-37 stopinj celzija.
Predvidevam, da pride do te zmede zaradi pregretosti celega avtomobila in ker merilec deluje glede na spremembo upornosti, ki je posledica spremembe temperature je verjetno mo?no, da vpliva pregretost (v avtu je bilo vsaj 50 stopinj) celega sistema (od tipala, povezovalnih kabl?kov, do samega vezja) za napa?no prikazovanje temperature.
Kaj bodo pa naredili s kaznijo za vo?njo v rumeno, ki je sprejeta v istem ZVCP-ju kot ukinitev utripajo?e zelene? Upam, da "strokovnjaki" ne bodo zahtevali od voznikov prerokovalske sposobnosti predvidevanja rumene.
Inkasanti se bodo ravnali, tako kot vedno, zgolj po zakonu in bodo ?e naprej veselo pobirali po 30 jur?kov saj bo to postalo bolj donosno kot merjenje hitrosti.
@Marko MX3 : v bistvu je nekako tako, da bi te med vo?njo moral zanimati zgolj semafor za vozila ne pa vsi ostali mo?ni signali in znaki, ki niso tebi namenjeni. po Evropi ?e ugotavljajo, da je na cestah pribli?no 50% znakov in opozoril preve? saj samo dodatno nepotrebno obremenjujejo voznika in s tem varnost njegove vo?nje. Predvsem je problem zaradi preve? opozoril pozornost usmerjena na vse drugo kot na samo vo?njo in ostalo dogajanje v prometu.
?e danes je v avto?olah tako, da in?truktor neprestano opozorja glej levo ogledalo, glej desno ogledalo, glej semafor, po novem bo ?e verjetno glej semafor za pe?ce, glej ta znak, glej druzga in na koncu je bodo?i voznik bolj zmatran od ene vo?nje skozi mesto kot od 45min fitnesa.
Sicer ne vem kaj pravijo na to zavarovalnice samo ob spremembi delovanja semaforjev se bo na teh podro?jih skoraj sigurno pove?alo ?tevilo naletov in trkov, ker eni bodo ustavljali ?e ob zeleni, drugi bodo pa itak vozili tako, kot vozijo danes (tud v rde?o, ?e je treba).
Pozdravljen med nami... pa ?imprej kak?no Mazdo nabavi
Moj razlog za nakup Mazde sicer ni bil tako enostaven ampak mi danes ni ?al. Pred tremi leti ko je pri?la ?estica v prodajne salone sem bil navdu?en ampak ?al ni bilo takrat denarja pa tudi moj prej?nji voz je bil star komaj tri leta. No lani sem pa pa? menjaval in sem se med drugim spomnil tudi na Mazdo 6.
V glavnem je ?estka pri meni "zmagala" v kategoriji med Peugeotom 407 in ?kodo Octavio ter pred dvema cenej?ima korejcema Kia Cerato in Hyundai Elantra. Predvsem je bila ena glavnih prednosti zanesljivost in statisti?no zadovoljstvo kupcev vozil Mazda, ?eprav sta recimo 407 in Octavia ponujala kar nekaj opreme ve? kot Mazda 6.
Pri Mazdi 6 mi je v?eraj kazalo najve?jo temperaturo 30 stopinj, kljub temu, da je bil avto cel dan parkiran na asfaltnem parkiri??u na soncu. Zunanja temp. je bila v Ljubljani takrat vsaj 35 stopin in tudi slu?beni mercedes mi je cel dan kazal temperaturo med 34 in 38 stopinjami.
Druga?e mi temperaturo ka?e precej to?no samo ?tevilke ?ez 30 stopinj pa ?e nisem videl. Ne vem a je zadeva kej pokvarjena al so se pri Mazdi odlo?ili, da prikazuje maksimalno temperaturo 30 stopinj ne glede a je zunaj 30, 38 al pa 45 stopinj?
Kot vsi vemo se nam obetajo po vsej Sloveniji semaforji na katerih ne bo ve? utripajo?e zelene. Maribor?ani to ?e od nekdaj poznajo za vse ostale v SLO pa bo to novost. V?eraj pa sem se peljal v koloni po cesti med Dom?alami in Kamnikom in na drugem semaforju proti Radomljam se zelena brez utripanja v trenutku spremeni v rumeno.
Voznik v prvem vozilu je sunkovito zavrl, ker se je ustra?il rumene. Drugi je malce zamudil tako, da sta rahlo tr?ila (ni? huj?ega) jaz pa sem imel dovolj veliko varnostno razdaljo pa sem moral vseeno po?teno pohodit zavoro. Potem ko sta se udele?enca dogovarjala sta oba prosila, da ?e lahko po?akam kot pri?a, do prihoda policajev. OK, ?akamo na policaje in opazujem ta semafor. Zelena ne utripne in se res takoj spremeni v rumeno a pri?akoval bi glede na to, da ni utripajo?e zelene, da bo rumena temu primerno gorela dlje pa gori natanko toliko ?asa kot pri semaforjih z utripajo?o zeleno.
In kaj zdaj, kdo je kriv a tisti, ki ni pri?akoval, da so v okolici LJ brez opozoril ?e postavljeni taki semaforji in se je recimo ustra?il peljati skozi rumeno (kazen je 30 jurjev) ali tisti, ki ni pri?akoval, da bo vozilo pred njim sunkovito nenadno zavrlo?
V bistvu pa sem tole napisal zato, da sli?im mnenja tudi ostalih, kaj si mislijo o semaforjih brez utripajo?e zelene. Meni se zdi tak na?in delovanja precej nevaren saj zahteva ve?jo pozornost (pri utripajo?i ima? trisekundni ?as, ko te z utripanjem opozorja na prihajajo?o spremembo) sam semafor (sploh v son?nem dnevu), ki s tem od?ira pozornost na ostale dogodke v prometu in sigurno ne pove?uje varnost v prometu, navkljub temu, da naj bi se po besedah "strokovnjakov" s tem izognilo "lovljenju rumene", ko voznik zagleda utripajo?o zeleno. Vozniki, ki so to delali do sedaj bodo pa? to po?eli tudi brez utripajo?e zelene.
Kot ka?e se ?e nih?e ni s tem ukvarjal tako, da bom verjetno jaz poskusni zaj?ek. Bom pa prej ?e mal po servisih zate?il, ?e imajo kak?no bolj elegantno re?itev od rezanja.
V bistvu pa kompliciram tudi zaradi tega, ker poleti bo notri zimska rezervna guma, pozimi pa letna in ker sta gumi za centimeter razli?ni (195 in 205) bom verjetno moral rezati glede na ?ir?o rezervo (205) pa potem z ne?em podlo?it, ko bo notri o?ja zimska rezerva.
Aja, pa ?e to: a je ?e kdo slu?ajno moral vozit s tem zasilnim rezervnim kolesom. Kak?ni so ob?utki, ker po moje je ta kolo primeren zgolj zato, da v primeru gumidefekta ima? nekaj na kar lahko nasloni? avto, ko sname? po?eno gumo, potem pa pokli?e? MES, da te pridejo iskat :ne vem:
Na kratko - ker je grdo kot smrten greh, podobno predimenzioniranemu kolesu od karjole in verjetno nevareno pri vo?nji bi rad zadevo zamenjal s pravim rezervnim kolesom (od zimskega kompleta gum).
Tu pa nastane en manj?i problem in sicer plasti?na za??ita nad rezervnim kolesom ima ?tiri 10cm dolge "nogice", ki so prilagojene dimenziji tega 115mm ?irokega ?uda od zasilne rezerve. Te nogice bi bilo verjetno potrebno porezat pa se mi niti pribli?no ne sanja za koliko. Ne bi rad preve? rezal, da ne bo plastika "plavala" oz. poskakovala saj je druga?e ravno tam naslonjena na rezervo. Premalo pa spet ne da ne bi tiste nogice preve? pritiskale na bok rezervne gume in jo recimo po?kodovale, ?e bi imel te?jo robo v prtlja?niku.
Da ne bi izumljal tople vode me zanima a je kdo sploh to ?e po?el in na kak?en na?in je zadevo re?il oziroma je dobrodo?el kakr?enkoli predlog.
Slu?ajno sem imel mo?nost 1.4 vozit in sem bil precej razo?aran saj je bil resni?no podhranjen - 75KM pa? ne more delat ?ude?ev. Tako, da po moje vsaj 1.5 ?eprav tudi to ni avion ampak vseeno.
Ja baje vsak po enega, da boste prijave do septembra zbiral, ko bodo avtomobili dejansko na zalogi za odpelat...
Wildcat, ?e se motim me prosim popravi sam jaz sem dobil take informacije, ker imam vpla?ano ?e eno ?estko in bom moral ?akati do Septembra, da bo za odpelat
Znotraj razen sredinske konzole in temnej?e barve zanjo ni bistvenih vidnih sprememb. Mogo?e edino tekstilni material na vratih zgledajo malce bolj resno kot pri starej?em modelu :ne vem:
Evo pa sem jo videl v ?ivo... mogo?e malce razo?aranje, ker ni tolk sprememb, da bi bile zelo vidne je pa po drugi strani to dobro, da se ne bo ?e na prvi korak videlo da imam "star" model ?estke hehe
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?e bi bil v Mazdi bi te verjetno spoznal na BMW-je pa ne padam preve?
, ?eprav so
avtomobili 
Povezava za deljenje
Deli na druge strani