Kme?ka pamet pravi, da ?ir?a kot je pnevmatika, bolje se avto dr?i ceste. Delno je to res, vendar samo v suhem (ve?ja nale?na povr?ina => ve? trenja). Po snegu in v mokrem pa ta teorija ne dr?i.
Ta kme?ka logika ne dr?i povsem. ?e so materjali isti in enaka konstrukcija, enak tlak in enaka te?a avta, se o?ja pnevmatika malo bolj deformira v dol?ino, ?ir?a pa v ?irino. Tako naj bi bila nale?na povr?ina pri o?ji ali ?ir?i pnevmatiki enaka. Vsaj tako so nas u?ili v centru nevarne vo?nje na Vranskem.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
K vulkanizerju se je v prtlja?niku moje mazde danes (podrti zici) peljalo 16 gum - pol jih je bilo na feltnah. Me zanima, a se da taka koli?ina gum spravit v tanovo ?estico.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Sicer dr?i predvsem to, da si nekdo ne kupi BMW-ja zato, da bi se po?asi (var?no) vozil. Da imajo sedanji novi avti ?edalje ve?ji razkorak med deklarirano in dejansko porabo imam tudi jaz tak ob?utek:
Pred 11leti je bil original mazdin prtlja?nik (izdelan pri Thuleju) za karvana cenej?i kot povsem identi?en Thulejev prtlja?nik, ampak od takrat je preteklo ?e mnogo ?asa.
Bolj fri?na moja izku?nja izpred dveh mesecev je, da je bilo pri FUX-u kot uradnem uvozniku Thule stvar dra?ja kot na mimokrste. Thulejev nosilec za kolo sem par let nazaj kupil v kolesarski ?tacuni Ekstremevital http://www.extremevital.com/ - tam so bili takrat najcenej?i. V?asih se zgodi, da se kak Spar spravi prodajat thulejeve nosilce za kolesa po ceni, ki ji druge ?tacune niso kos.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
?e sklepa? na osnovi fotografij v tem oglasu ... tale ki je to fotkal je malenkost pretiraval z ?irokokotnim in se je res potrudil, da zgledajo fotke grde. Pa ?e grda barva.
Za Clija veliko ljudi trdi, da je eden oblikovno najbolj v?e?nih avtov v svojem segmentu. Seveda je lahko nekomu grd, tako naprimer, kot je nekomu grda mazda pa lepa ?koda.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Meni se zdi, da ta super kondenzator je malo sumljiv Jaz sploh ne vidim prave fore oz. pomena.
?e ve?krat sem do?ivel, kako "ve?je" kondenzatorje v energetiki odpre (booom). Tukaj pa si ne predstavljam, kaj se zgodi, ?e ga "odpre"? Top je bomba v avtu
lp
Ektrolitski kondenzatorji imajo bodisi oslabljene cone (manj?i) bodisi ventile (ve?ji), tako da gredo plini ven ne da bi razgonilo ohi?je, seveda obstaja mo?nost, da to ne deluje oz. nastane v prekratkem ?asu preve? plina da bi ventil sfolgal. Mazda ima poseben kondenzator in sicer take sorte, kakr?en se v nekaterih napravah uporablja namesto litijevih baterij za vzdr?evanje memorije pod napetostjo. A ga lahko enako razgoni kot obstaja mo?nost pri elektrolitskih, ne vem.
Pri mazdah naj nebi bil problem v kondenzatorju za shranjevanje energije, pa? pa naj bi bil v DC/DC konverterju, to?neje, v njegovem filtru - tu pa so kondenzatorji za filtriranje motenj. In ?e je nekdo not dal kondlce napa?ne sorte, le ti lahko zagorijo, ampak ne ko je avto parkiran pa? pa ko zadeva deluje.
Meni bi bilo najbolj logi?no, da se DC/DC konvertor nahaja v bli?ini alternatorja/kondenzatorja/akumulatorja - zaradi visokih tokov pri nizki napetosti bi bila zguba to vodit v kabino in spet nazaj v motorni del. Moj dvom, da je tista re? pod sede?em je seveda ?isto ugibanje. :ne vem:
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Sploh pa, ?e vozi? relacije (?emur je ?estica pravzaprav namenjena) potem je tisti i-Elop brezveze. Bi bilo bolje za ist denar na streho ruknt son?ne celice.
To da Kitajci prodajo tolk ene zani? robe smo krivi kupci ker jo zahtevamo. Ni pomembno ?e takoj roma v smeti, pomembno je, da je poceni. In kurjenje naravnih resursov za proizvajanje sranja od izdelkov je greh za katerega se bodo na?i zanamci mo?no pokorili. Mi pa u?ivajmo do takrat.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Mene so sicer obvetili...za preventivno korozijsko za??ito-seveda brezpla?no...in to eno leto po garanciji....res pa da je bil avto vedno in redno servisiran na poobla??enem servisu.
Redno na poobla??enem servisu v BTC-ju pa nikoli nobenega obvestila domov. Za rjo so me obvestilu ob obisku servisa, o ostalih vpoklicih pa ni?. Tako naprimer sem dal interkuler zavarit, ker nisem vedel za vpoklic.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
me zanima kako je oz. kak?ne so va?e izku?nje o seznanitvami o vpoklicu oz. garancijskimi zamenjavami delov.
Ni? ne te obve??ajo, ?eprav jim po drugi strani ni problem na tvoj naslov ve?krat letno poslat reklame. ?e pride? na redni servis o vpoklicih tudi mol?ijo ko riti.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Danes ni?, sem pa v?eraj izgubil edini klju? od mazde, ki ga premorem. No potem je stekla iskalna akcija in na?el sem ga, kje drugje, v o?tariji. Ampak za ro?e kupit sem bil pa potem prepozen, ker je bilo ?e vse zaprto. Pa nisem bil doma preve? kregan, ker je moja ?e navajena vsega hudega.
Sem ji pa zato danes kupil
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Vulkanizer Zajc na Viru pri Dom?alah obvlada te zadeve, pa ?e precej cenej?i zna bit. Je pa uspe?nost ravnanja pdvisna od po?kodbe, predvsem pa od materjala iz katerega je feltna. Moje OZ feltne se dajo lepo ravnat, po besedah mojstra pa obstajajo tudi feltne, ki zarad premalo elasti?nega materjala lahko takoj po?ijo.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Teorija o topli gara?i ki pospe?uje rjavenje dr?i v primeru, ko kot poper suh avto (kolikokrat na zimo je to?) pri nizki temperaturi pripelje? domov in ga vtakne? v gara?o ki ima recimo 9°C. Dokler se avto ne ogreje na temperaturo gara?e je na njem vlaga. Po moje je druga situacija v vremenu kakr?en je danes (Zunaj 3°C in preko 90% vlage), ko domov pripelje? avto ki mu te?e od podvozja. V tak?nem primeru se avto v gara?i kve?jemu osu?i (odvisno od ?asa v gara?i). Res pa da vi?ja temperatura pomeni hitrej?i kemi?ni proces.
Avti poleg slab?e protikorozijske za??ite rjavijo predvsem zarad zani? pleha. Zani? pleh se uporablja zaradi zni?anja stro?kov materjala. Kolikor vem pa ima prav tako zani? pleh nekaj veze s cenej?o izdelavo orodij in izdelavo odpre?kov. Sicer pa, kupi? danes por?a, pa si kupil kitajski pleh.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
mal mora? vedet da je to japonsko je pleh slab?i stem pa da motrji bolj zdrlivi
?e od?tejem mo?nost da ostane? na cestoi je meni isti k... al sem nevozen ker je avto pri mehankarju ali pa ?e sem nevozen, ker je pri li?arju. Je pa tako da tud kar se ti?e mazdinih ma?in, zarad enih nikakvih podlo?k pa res nebi smele ribat.
Mazda si nebi smela privo??it tak?nih kiksov z rjavenjem, razen ?e je njihova pobo?na ?elja ta, da bodo ljudje zarad tega 12let na poobla??enih servisih.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Tole mi zgleda dokaj ok. Sicer je hi?a 116 m2, ampak za dnevno sobo bo popolnoma ok. Me pa ?e zanima kaj je to za eno ?udo oz. kaj naj bi to sploh po?el:
To ?e kaj razumem je samo zunanja antena. Sepravi bi rabil ?e aktivni del (oja?evalec) in notranjo anteno. Je pa najbolje da vpra?a? prodajalca, kaj sploh prodajajo.
?e lahko telefonira? iz 2. nad, potem mora biti povsem zadosti signala za repetitor, kaj kupit pa mogo?e ?e mal pobrskaj po kak?nih forumih.
Ni ?ist v zvezi z GSM. Za komunikacijo med meritvami v slu?bi uporabljamo PMR postajce. Objekt je brez oken, komunikacija navzven s PMR pa je bila do predkratkim mo?na samo pri odprtih vratih. Na streho sem dal eno Yagi anteno, priklju?il koaks, na drugem koncu kabla razpletel oplet in iz njega ter "vro?ega dela" kabla naredil preprosto GP anteno in jo namestil v prostor. Zadeva deluje kot pasivni (brez oja?evalca) repetitor, sicer je signal ?e vedno v ?umu ampak da se ga uporabljat.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani