Ma, moram reči, da zdaj spet slišijo za popuste. Očitno prodaja ne gre tako, kot je šla nekoč. Avto z dizlom, ročnim menjalnikom, sedmimi sedeži, štirikolesnim pogonom, kovinsko barvo in tovarniško vgrajeno vlečno kljuko je 37.600€.
Za primerjavo: Mazda CX-5, dizel, ročni menjalnik, sprednji pogon, oprema Challenge, kovinska barva, vlečna kljuka in tekstilni tepihi, pa je po uradnem ceniku brez popustov 37.150€...
Pri nas smo premlevali to verzijo. Prijatelj se ukvarja z restavriranjem starodobnikov. In je bila ocena od 7.000 do 10.000 za restavriranje naše Mazde 5, traja pa kakšne pol leta. Nato sva se z ženo pogovorila in se kljub vsemu odločila za novi avto. Pa nama je že žal, čeprav novi avto sploh še ni prišel k hiši...
Sem bil prepričan, da je mps samo bencinar, no Gorenjci imajo svoje razumevanje...dobro da ni dal cene enih 10k....
Sm kmet an s hribu doma, pa se na geografijo ne zastopm prou preuč, ma tm piše, de je kraj ogleda Radlje ob Dravi. Ma kej po novem Drava teče skozi Gorenjsko?
RTV prispevek moraš plačat, če imaš doma vsaj en tv ali vsaj en radio... verjamem, da imaš nekje v garaži en radio, tako da je popolnoma legitimno da plačuješ za prispevek (PO ZAKONU)
Negativno. Ni ne radia ne televizije nikjer: ne v hiši, ne v kleti, ne v garaži, ne v drvarnici, ne v čebelnjaku. Nikjer.
In pogoj za plačilo ni lastništvo naprave ampak priklop na elektriko. Če imaš števec za elektriko, plačuješ RTV prispevek. Ja, in če nisi ravno socialno ogrožen, plačaš tudi električno energijo... Ampak mislim, da smo malo zašli s teme...
To moraš po zakonu plačati in ne, ne gledam te tv. Mogoče je ravno obratno in ti spremljaš te "kanale". Ob nedeljah dopoldan je prav luštna oddaja za krepitev duha. 😉
Pri nas smo še hujši: plačujemo, a sploh televizije nimamo...
Zanimivo, koliko je takih, recimo temu selektivnih ljudi. Nekje plačuješ storitev, ki je sploh ne koristiš, drugje boš sitnaril za 20 minut... Če se serviser zna malo hitreje obrnit, je to njemu v dobro. Konec koncev, tudi zobozdravniku ruvanje zoba plačaš eno uro, pa dvomim, da bi želel, da ti ga res eno uro cuka ven...
Ni to to. Če nekaj plačam, moram to tudi dobit. Kako bi izgledalo, da bi plačal band za recimo igranje na poroki. Rekli bi ti, da stanejo 1000€/uro. Igrali bi ti pol ure, račun bi dobil za uro in pol igranja. In ti bi lepo požrl to, oni bi šli po pol ure lepo domov, naslednjo uro bi pa ti zabaval goste. Če seveda imaš posluh. 😄
Kako pa potem rešuješ RTV naročnino? Plačat moraš. Če potem res sediš pred plazmo in gledaš RTV SLO1, RTV SLO2 ali pa celo RTV SLO3, potem zna biti, da ni krivo sonce...
Čeprav, če dobro premislim, kaj ti pa nuca zapis v Digitalni servisni knjižici? Jaz imam tam že 8 zapisov ("nulti" servis in nato na vsakih 20.000). In? Je avto zaradi tega kaj več vreden?
Kakorkoli, v teh avtih odrasla oseba ne more sedeti v tretji vrsti. Tudi v MAZDI 5 ne...
Aha, ja, seveda. In svet v resnici vodijo plazilci iz oddaljene galaksije. Če ne verjamete, vprašajte gospoda z imenom David Icke, pa Vam bo razložil. Pa tudi Christine Fitzgerald bo to potrdila.
Mislim, kdo lahko kje sedi in kdo kje ne more sedeti pišejo ljudje, ki Mazde 5 od znotraj niti videli niso, kaj šele, da bi v njej sedeli. Jaz ti pa iz prve roke napišem, da se v Mazdi 5 prav lepo pelje 6 odraslih oseb. In bi se nas tudi sedem, če bi bilo treba.
Ampak pustimo zdaj to ob strani, mi smo šli še malo po salonih. Pri Oplu imajo samo žalost:
- Če ima sedem sedežev, je zgolj in samo elektromotor in baterija. In dometa toliko, kolikor jaz pljunem z vrha hriba... Elektromotor ima 100kW, štirikolesnega pogona ni, vlečne kljuke ni, cena 50.000€, doseg pa 215 km...
- če je dizel, ni s štirikolesnim pogonom in ni s sedmimi sedeži. Motor sicer zmore 96kW, a ima zgolj 1,5 litra delovne prostornine. Moč ima, kadar žvižga... Ročni menjalnik ima Combo, cena 30.000€. Grandland ima samo avtomatski menjalnik in ceno 41.000€. Se pravi, pri Opelu je drago in neuporabno.
Pri Toyoti bi imeli dizla s sedmimi sedeži in štirikolesnim motorjem, ampak gre za 2,2 toni težko vozilo širine 2,1 metra in dolžine 4,8 metra - pa SUV, da se ja že na daleč vidi, da smo kmetje in s hribov doma... Cena pa 66.000€.
Subaru ima pravzaprav dva motorja (ki nista dizel) za vse svoje modele. Noben model pa ni s sedmimi sedeži...
Nissan ima neki Townstar. 5 sedežev, brez štirikolesnega pogona, 1,3 litrski motor, ni dizel, ima pa 96kW. Imajo pa tudi X-Trail, štirikolesni pogon, sedem sedežev, kmečki voz (se pravi SUV), 1,5 litra, 116kW, trije valji, 45.000€...
Nazadnje sem šel sam, pravzaprav že iz obupa, še do Dacie. Sedemsedežnik, sicer ni štirikolesnega pogona, bogato opremljen, cena sprejemljiva (23.000€). Moti edino motor. Ni dizel, ampak kombiniran: plin + bee ee nn cii nn (uf, me trese, če samo pomislim na to...), en liter delovne prostornine, trije valji. Če že ni to, kar bi rad, je vsaj cena sprejemljivejša. Mislim, saj tudi drugi niso to, kar bi mi radi, ampak je cena vsaj x2 ali celo x3... Je pa žalostno, da ne kupujemo vozila, ki ima to, kar bi mi radi ampak kupujemo vozilo, ki ima najmanj stvari, ki jih ne maramo oz. nas motijo. A vedno v reklamah pa govorijo o brezkompromisnih avtih...
Doblo nima sedmih sedežev. Od ostalih je največji Tipo karavan, dizla ni, sedmih sedežev ni,...
Honda nima dizla, nima sedmih sedežev in ker ima e-CVT ne zmore vleči prikolice, zato tovarniško sploh ne moreš naročiti vlečne kljuke.
Mitsubishi? A sploh začnem?
Dva na izbiro (en majhen mestni avto in en SUV), kmalu bo na izbiro še tretji (SUV), dizla sploh ni, sedem sedežev tudi ne,...
Mi je pa nekaj zanimivo. Razen pri Fiatu so drugod povsod najprej ponudili SUVa - kot da sem nek kmet in s hribov doma. Jaz bi pa rad čisto običajnega meščanskega enoprostorca...
A pri vseh SUVih je pa štirikolesni pogon eksotična oprema, marsikateri ga sploh nima...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Bo za počakat dobavni rok: do štiri mesece so rekli...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani