No o temu govorim kako imajo se vedno iste hibe kot prva generacija. Nimas kej, k se bo znucal do konca zamenjas z novim ali pa pri kaksni razbiti vzames. Zamenjas ga pa itq sam v 10 min. Ti pa predlagam da ne uporablas rokavic zlasti ne iz umetnega usnja, ker bo obraba seenkrat hitrejsa
Drgac pa roko na srce koliko casa pa imas mrzu volan... tistih 5 min dokler se avto ne segreje (ce je dizl mal dlje)
Jest vem da serijsko nima vec kot 260km samo na raznih straneh pise da se jo da naviti. Zej nevem ali to drzi ali ne samo zna biti da ima nekaj rezerve. Konec koncev lahko ti vsakega bencinarja cipiras vendar bos dobil 3-5 konjev in se to itq nesplaca. Mozno pa da se te sportne verzije da malo vec
Sej cist mozno, da ce bi kej bolj optimiziral da se nebi vec pojavljala. Naslednji teden jo peljem na LPG servis pa ga bom se za to vprasal, ceprav kao vsak servis posodobi software . Kako si pa ti zadovoljen z 2.5 motorjem in plinom nasplosno ? Koliko sploh spije tale masinca benza ? Kaksne 10.5l/100km sigurno ?
Na plin imam sedaj ze kaksne 4 leta in check engine light se mi ze od samega zacetka sem in tja priziga in potem tudi sama od sebe ugasne. Smo dali na tester in so tako na uradnemu kot pri pelkotu prisli do ugotovitve, da to povzroca lpg (zakasnjeni vzig). Ista zgodba pri ocetovi mazdi 6 druga generacija . Nic narobe
$3.90. Sem imel pa ravno moznost pobrisati napako, katera se mi sem pa ke pojavi in se mi prizke check engine light zaradi LPG-ja in sem jo lahko normalno pobrisal . Poleg tega tudi normalno izpisuje kodo napake in pa opis . Glede na to da imas tudi sam LPG sklepam, da se tudi tebi kdaj prizge check engine light
To je druzinski avto halo ? Me zanima ce bi bil taksnega mnenja, ko bi sel na morje in bi bil avto se poleg oseb dodatno natovorjen s prtljago. Sam imam 6ko z 1.8 motorjem pa se vec ali manj sam furam in to negre nikamr oz. ga je treba skos v obrate vrtet. Da o porabi sploh ne govorim.. ko da furam boeing. Vrjetno je tudi zaradi tega ta 5ka predelana na plin. Kaj sele da bi imel druzino in da bi sli na morje. Poraz. Minimalno more bit 2.0, ker ima nazalost tak navor kot crknen konj. Hoces ali noces si na cesti velikokrat postavljen pred situacijo, ko je treba dinamicno odreagirat in pospesiti in ce nisi natreniran, da vedno prestavis v nizjo je lahko ornk pizdarija. Primerjava z avti 30 let nazaj je totalna bedarija in je nerealna primerjava.
To je ze nekaj casa in kar je se vredno povedati je to, da se popust zacne obracunavati na kolicino, katera je bila iztocena nad 30l in ne prej. Sepravi ce bos tankal 31l bos prejel 4 cente popusta
Zal trenutno nimam slike ker sem na dopustu takrat ko sem kupoval m6 je bila moznost izbire notranjosti v crni, beli in olivno zeleni barvi. Tudi jaz sem sel bolj na slepo pri nakupu take notranjosti ampak moram priznati da ce bi bila se enkrat moznost izbire take barve notranjosti bi to izbral se enkrat.
Mene pa res zanima kaksna je tale tvoja mazdica tako znotraj kot zunaj . Ce imas cas prilepi kaksno sliko
Jo zapeljal na uradni servis v btcju kjer so mi namazali volanski drog tako da nic vec pokanja v volanu . Mimogrede sem se narocil komplet matice za platisca.
Jest sem isto imel nexenke tako zimske kot letne in lahko recem samo kapo dol. Za letosnjo zimo bom isto mogu kupt zimske gume in bo nexen definitivno v ozjem izboru
Bo drugo leto (proti koncu leta 2018) na voljo moja M6 2.5 GT (170 KM, letnik 11/2008), bencin, trenutno 67.900 prevo?enih km, na kar pa neverjamem da bo? ?akal.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
No o temu govorim kako imajo se vedno iste hibe kot prva generacija. Nimas kej, k se bo znucal do konca zamenjas z novim ali pa pri kaksni razbiti vzames. Zamenjas ga pa itq sam v 10 min. Ti pa predlagam da ne uporablas rokavic zlasti ne iz umetnega usnja, ker bo obraba seenkrat hitrejsa
Drgac pa roko na srce koliko casa pa imas mrzu volan... tistih 5 min dokler se avto ne segreje (ce je dizl mal dlje)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani