Vedno sem bil zagovornik EU, ampak že nekaj let kar obupujem nad to združbo in če bi bil danes referendum bi bil oreng v precepu al EU da al EU ne.
To je ratalo interesno območje raznih takšnih in drugačnih skupin, kjer se ne gleda več kaj je skupno dobro ampak le še parcialni interesi, ki so odličen poligon za lobiranja v večini na škodo nas, ki bi le radi imeli normalno nerepresivno družbo. Tole pa ratuje počasi neka milejša oblika fašizacije.
Rusi imajo en pregovor: ne glede na to, kaj nevesta govori, na poročno noč bo fu**la.
Torej, ne glede na to, kaj govorite, po letu 2035 ne bo več novih ICE motorjev. In boste slej ko prej vozili na štrom - razen, če vas prej "Matilda" pobere...
Še veliko vode bo do takrat preteklo. Sploh pa bodo najprej morali bit pogoji, ker danes jih niti v sanjah ni za množično elektromobilnost. Če bodo pogoji ustrezni, sam nimam zadržkov, danes jih pa pač imam, ker pogoji niso OK.
Ampak ne mores reci, da izbire nimas. Imel si jo in izbral... Kaj si izbral, je pa drug problem... Ko sem jaz naredil izpit, je bila izbira zelo majhna... Sploh zato, ker si nismo mogli privosciti kaj drugega, kot fickota, jugota, stoenke, kaksne katrce, tiste, ki so imeli malo vec denarja pa recimo Golfa ali kaj podobnega ... ... O kaksnih stirikolesnih pogonih, sedemsedeznikih in podobno smo lahko samo sanjali ...
Res pa je tudi, da imas ti posebne potrebe, ki niso ravno zelo pogosti... Ni veliko takih, ki bi potrebovali majhen avto s prostorom za osem ljudi, stirikolesni pogon,... In tudi za te potrebe danes lahko najdes kaj ustreznega... Problem, ki se pojavi, so financna sredstva... tako kot je bilo ze tudi pred 40 leti ...
Uff, ne tolk v ekstrem, zakaj se ne dotakneš začetka tega tisočletja? To je recimo 20 let nazaj, ko je bilo izbire kot si hotel. Praktično so proizvajalci pokrili skoraj vse in tam smo imeli drug problem kaj izbrat, ker je bilo tolk ponudbe. Bilo je toliko zadev, da se spomnim leta 2003, ko sem potem izbral Mazdo, sem si naredil Excel tabelco in notri se je znašlo 14 kandidatov, ki sem jih potem nekako z muko zreduciral na 5. Izbire tolk, da je bilo že kar smešno in res sem se počutil odlično.
Prvi šok je bil pri meni pa 2019, ko dejansko sem komaj zbral 5 kandidatov na konc pa izbiral praktično med dvema, ker so bili ostali trije na precej višjem cenovnem razredu.
Kaj pa danes - če zavijem v salon se bi počutil kot Slavko pri tem, da na Mazdo lahko pa sploh kr pozabim.
Sej se ve čemu je namenjena ta anketa, zato pa so vprašanja tudi tako postavljena, da se bodo pol po prsih trkal, da so imel prav in da se tudi ljudje strinjajo, da je treba vsilit elektrifikacijo.
Ne moreš tole primerjat, ker i3 ima spredaj dimenziajo 155/70R19 in zadaj 175/55R20.
To so tabularji, ki jih nenormalno radira sploh, ker moč in navor motorja ter masa avtomobila ne bi nikoli smela imeti takšne dimenzije gum. Zato jih pobira tako hitro kot sneg spomladi. Verjetno dejansko vsaj 3x hitreje kot normalne dimenzije, ker če samo mal pritisneš na gas bo vrtelo v prazno. V mokrem pa brez ESP-ja, DSC-ja je nesreća neizogibna. Ne govorim na pamet, ker sem kar dosti prevozil z i3 v različnih vremenskih razmerah.
So pa dali take pnevmatike gor samo zato, da lovijo domet, ki baje po njihovih izračunih omogoči od 30-50km več, kot če bi bile pnevmaitike ustreznih in varnih dimenzij. Se pravi, ko jebe varnost, važn, da se zmanjšuje najhujši minus EV-jev.
V glavnem teh 150€/gumo lahko brez slabe vesti pomnožiš z 2, ker jih boš moral menjat tako hitro in ja to je drago k hudiš pa še nevarno zraven.
Hvala bogu, da so ostali proizvajalci tole norost iz BMW-ja opustili in da se bolj nagibajo le k aerodinamike platišč kot pa ožanju širine gum.
Predlagam, da tole pristrankso anketo vsi izpolnemo, da bo EU zadovoljna kolk nam gre dobr pri elektrifikaciji. Prav namensko spuščajo vprašanja, ki so najbolj pereča pri (ne)odločitvi za EV.
Ne bi rekel. Teksas je vedno. Včasih južni, drugič severni.
Mogoče ja tam pri vas na primorskem. Teli vaši s tablicami od Komunistične Partije so res nekaj posebnega in tudi una Mladinka na videu je bila članica te organizacije.
Ampak dejstvo je tudi, da tisti, ki so proti elektrifikaciji, bodo nasli tisoc in eno stvar, ki je slaba... tisti, ki pa ze vozijo EV, pa ze vedo, zakaj ... ... Meni osebno je voznja na elektriko veliko bolj elegantna, mirna... vseeno pa lahko tudi dinamicna ... Pospesevanje je zvezno in navor je na voljo prakticno iz nule ...
Saj si opazil, da proti sami vožnji, tako od dinamike, do enostavnosti premikanja ni niti eden tukaj rekel kaj slabega. Dejansko to ni problem oziroma zna biti tudi kr velik plus napram ICE. Problemi so čist nekje drugje in to taki, ki so nastali na novo in jih prej nismo poznali. Ljudje pač želimo imet avto, ki nas bo vozil lepo udobno in varno brez, da bi rabil zraven cele potovalne načrte delat in pa bit v strahu ali bo tam, kjer je planiran postanek vse tako, da bom nato lahko nadaljeval vožnjo.
Že tako smo v stresu s 1000 preveč raznoraznimi obveznosti in planiranjem časa in v tem tempu ne rabimo še dodatno distrakcijo. Še 1x bom ponovil. Men je EV čist v redu avto, ko je služben ali pa carsharing, kjer drugi poskrbijo, da je nafilan in pripravljen na vožnjo. Se vsedem, peljem in pripeljem nazaj pa zaklenem in to je to. Tud polnit mi ne bi bil problem, če bi to trajalo nekaj minut in bilo pol za vsaj 400km vožnje.
Še niti dobro nismo zagrizli v elektrifikacijo pa je že veselica in ne samo da moraš poti načrtovat, še polnjenje ne bo samoumevno ampak cel plan. Se pravi boš precej bolj suženj avta kot si bilz ICE, kjer te ni zanimal ne domet ne ura kdaj boš šel tankat.
Pa pravim stalno, da so naše ceste in avtoceste čisti teksas.
Tole ni skos, tole je veseli december, kjer pride na ceste vse živo, ker gredo po nakupih, žurke, fešte, alko srečanja, nervoza pri kupovanju daril. Ni da ni v decembru, zato pač to omenjam. Ostali meseci razen poletnih, ko si dajejo tujci duška s svojimi forami, je relativno dokaj normalno stanje.
Povej več... folk je v začetku decembra ratal čist podivjan, ker ta mesec kar precej folku kvarno vpliva, tako da ne rabijo sploh met Audi/BMW, da ga serjejo po cestah.
Recimo na tole sem mislil. Kolaž posnetkov zgolj v obdobju 24 ur v samo 50 prevoženih kilometrih.
- vključevanje na glavno cesto s hitrostjo defektnega polža.
- vključevanje na AC s 50km/h. To je skoraj misija nemogoče - kamion ki je pripeljal zadaj po voznem je kar lepo blendal, ko je zaviral.
- bremzanje in izključevanje direkt iz prehitevalnega v zadnjem trenutku.
- mladinka za volanom prevozila rdečo, ki je gorela že vsaj 2 sekundi
- pa še eno ekstremno vključevanje s 50km/h na AC. Tole moraš bit al moten al pa nabit k mina.
- seveda ni videa brez črnega Audija/BMW-ja. Tole je bilo brez zapleta zgolj in samo zato, ker pri zavijanju v levo še vedno kot en redkih gledam v vzvratno ogledalo. Ja zaviti bi moral pred rdečo stolpnico, ko zagledam munjenca, ki v coni 30km/h prehiteva, kljub temu, da imam žmigavec na levo. V izogib nevarnosti sem raje peljal naprej in potem obrnil.
Tole je kamionarju za vzet izpit. Da ne čutiš, da spredaj rineš nekaj, ki zavira, ropota, gume "kričijo". Tole je folk na drogah, ker tolk brez občutka pa trezen in čist ne moreš bit.
Poskusijo ja nižat, ampak če si že s tako nizko ceno jim poveš, da je zato taka, da se bo našel kupec in če ne bo on bo pa en drug. To je cena v katero je že všteto dilanje. Jaz sem dajal take nizke cene in niti 1x se mi ni bilo treba naprej dilat - je vsak razumel zakaj tako nizka cena.
Pa ravno to je problem, ki sem ga že omenil... zakaj delat avte za splošno populacijo, ki imajo več kot 200KM in poln navor od 0 obratov naprej? To je norost, ker slej kot prej pride do neumnosi, saj jo avto prav naravnost kliče. Nevarnost hitrih pospeškov vozil, ki so povrhu še tako tiha je za vse sodelujoče v prometu kar precejšnja.
Zato se recimo dogajajo nesreče motoristov, ker so bili izsiljeni zaradi prehitrih pospeškov, katerih ljudje, ki so izsilili prednost, ne dojamejo. Zdaj pa to delajo še EV-ji. Še teli mali za carsharing so tako hitri z mesta, da če nimaš vseh šraufov v glavi poštimanih si sred križišča in nabašeš nekoga, ki je lovil rumeno.
Sej je fajn, ko gledaš in probaš te pospeške, ampak a to res potrebujemo? Še do nedavnega se je točno vedelo, kaj so športni, superšportni in hiperšportni avti in vsak je vedel, da za te kategorije je treba imet fejst pod palcem in da to pač ni za vsakega. Tisti, ki je to kupil je tudi vedel zakaj je to kupil. Danes imaš pa imaš v EV SUV-u konjev za vsaj superšportnika, če ne že za skoraj hiperšportnika in to si kupi mamica za otroke vozit v šolo in popoldne na nogomet ter balet. Zakaj? Zato, ker lahko in ker je cenovno dostopno.
Isto se je pred časom zgodilo s cestaki, kjer za manj denarja kot je vreden nek osnovni avto dobiš zverino, ki gre z lahkoto 300km/h ampak to je še nekako šlo, ker je takih motoristov silno malo, kljub nizki ceni. A zdaj smo prestopili tole zgodbo in jo dali med običajna vozila, kjer je voznikov res veliko in to popolnoma različnih od normalnih do bumbarjev in neprilagojenih.
Zakaj iz varnega prometa narediti carmageddon? Čigav interes in čemu je to sploh smiselno? Ja vemo, da se da, ampak to je kontra produktivno predvsem pa nepotrebno.
Po besedah uspešnega trgovca z vozili, ki sem ga srečal včeraj, sem vprašal kako gre prodaja, mi samo reče; "zdajle je mrtva sezona, sezona za lučke gledat in smrekco krasit, prodaja nula."
To so si trgovci v svoji lakomnosti popolnoma sami krivi. Ljudji so najprej spravili v dilemo ali naj izberejo EV ali ICE, kjer pri EV vemo katere so slabosti pri ICE pa slabosti dela oblast in nihče točno ne ve kaj nam pripravljajo.
So pa trgovci enostavno poskrbeli, da ljudje niso bili v dilemi kaj naj izberejo in so lepo z dvigom cen vseh enostavno ljudi odvrnili od menjave avtomobila oziroma nakupa novega. Marsikdo je enostavno rekel ja nič pa vozim starega še naprej saj je čisto v redu in v naslednjih 5-10 let se bo pa ja izkristaliziralo kam bo šel bik pa njegov štrik.
Trgovce bo rešilo le in samo precejšnje nižanje cen oziroma marž na mogoče par jurjev in to je maks. Pa še pritisk na proizvajalce, da se še oni odpovejo kakega jurja in pol eno leto nagovarjat kupce da se vrnejo v salone. Pa seveda zahtevat tudi od oblasti, da se zjasni kako naprej in kaj točno potrebujemo za obsežen prehod na EV-je. To da nam samo ukažejo je pač ukrep nesposobnih. Ljudje morajo sami zagrabit in bodo, ko bo zadeva dejansko dovolj zrela.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A dej no, a res? Haha ampak to je res "clown world" 🤡🤡🤡
Povezava za deljenje
Deli na druge strani