Ja pa ne po prežgani elektroniki no. Smrdijo kemikalije in adesivi, ki se uporabljajo tekom proizvodnje. Smrdijo stvari, ki so nanešene na elemente in ne elektronika, ki naj bi se po tvoje prežgala. Tud stare stvari smrdijo, ko gre recimo gor prah al pa se lima cigaretni katran gor, če se v prostoru kadi. Elektronika sama ne sme imeti vonja, ker če ga ima je šlo nekaj hudo narobe.
Kaj pa je po tvojem elektronika?
Sicer pa Copilot glede vonjev a novem avtomobilu pravi:
Vonj po plastiki v kabini novega avtomobila je posledica hlapljivih organskih spojin (HOS), ki se sproščajo iz novih materialov, kot so plastika, lepila, preproge in oblazinjenje.
Ta vonj je za mnoge ljudi značilen in prijeten, vendar lahko vsebuje škodljive kemikalije, kot so formaldehid, benzen, toluen in ksilen.
Čeprav so koncentracije teh kemikalij običajno nizke, lahko dolgotrajna izpostavljenost povzroči zdravstvene težave, kot so glavoboli, draženje oči in grla, slabost in alergijske reakcije.
Zato je priporočljivo, da nov avto pogosto prezračujete, še posebej v prvih mesecih uporabe, ko je sproščanje teh spojin najintenzivnejše.
Po prežgani elektroniki? Resno, prvič slišim kej takega. Pri novih, če kaj zasmrdi so ostanki materjala za konzervacijo. Ko jih prežge zasmrdijo in s časom odsmrdijo svoje.
Resno? Tudi druge elektronske naprave najprej smrdijo dokler se ne razsmradijo (kuhinski roboti, mikserji, elektronske žarnice, ....)
Ne strašite preveč, se več ne bom upal vsesti v avto. 😂
Bom pogledal blatnike, če je res tako kot na zgornji sliki. Imam pa kar slabo dioptrijo (očala...), tako da verjetno ne bom nič videl.
LP
Mazdo se gleda na 5 m oddaljenosti, tako kot na novo polakiran parket. 😁
Ja, naša je kar smrdela po novem, tudi prežgani elektroniki, kar je normalno - tako tudi piše v navodilih. Zadnjič smo kupili novo kuhinjsko ploščo, ... podoben smrad več tednov ... mogoče je kriva profesionalna deformiranost štromarja.
To ni nič. Pri nas na obali je pozimi toliko slane. 😉
Ha, zjutraj je res malo bolj hladno, ko grem domov iz službe je pa v avtu ki je na soncu 30°C. Sicer pa imam še eno raketo, ki sliši na ime diesel-power. Na njej ne bom še zamenjal zimskih, jih bom skuril do konca. Tako, da je to situacija win-win.
Sem si raketo malo drugače predstavljal .... raketa s starimi zimskimi gumami na primorskem razbeljenem asfaltu ... ruska ruleta, ne raketa 😃
Po temeljitejšem pregledu sadovnjakov so strokovnjaki Kmetijsko-gozdarskega zavoda Nova Gorica ugotovili, da je Primorsko prizadela huda pozeba. Ocenjujejo, da bo med deset in sto odstotki manj sadja...
Oba Mazdina bencinska motorja naj bi bila zelo zanesljiva. O G140, ki je v osnovi "zablokiran" Mazdin 2.5 G194 atmosferc, je bilo napisanega veliko dobrega. Tudi tehnološko novejši in bolj kompleksen X motor je sedaj v uporabi brez posebnih težav že dobrih 5 let.
Odločitev je zato popolnoma subjektivna, kot pri izbiri žensk (enim so všeč plavolaske, drugim rjavolaske 😃).
Če bi danes kupoval jaz, bi zelo verjetno kupil G140 AT, ... še pred letom sigurno MT, zakaj?
- Mazdin 2.5 motor je preizkušen, vrti se s cca 500 nižjimi obrati kot 2.0 motor - je posledično tišji
- 2.5 motor ima v nizkih obratih (ki jih rabiš najpogosteje pri pospeševanju) precej višji navor od X186
- 2.5 motor je bolj enostaven kot X186 motor, večja poraba se kompenzira z višjimi stroški in ceno avtomobila pri X motorju ... pri 200.000 km si finančno približno na enakem
- radarski tempomat v kombinaciji z MT ni zelo uporaben (če je v opremi)
- če je veliko vožnje v kolonah, po mestu, itd ... AT voznika zelo razbremeni
- Mazdin AT je zelo zanesljiv, neproblematičen (tudi MT je odličen)
Kljub povedanemu, bi z lahkoto izbral tudi Mazdo 3 X186 MT ali X186 AT ali G140 MT. Vse bencinske Mazde 3 so po mojem mnenju super izbor.
Drugače pa je za Mazdo dosti boljše in ceneje da je izkoristila ta trpežen Dino motor in zmanjšala konje ter porabo in zadovoljila EU- EKO standarde kot pa razvijala nov motor, ker nov motor tako že ima X186....
Mazda že ve zakaj je tako kot je....
Kdaj gre zelo drag inovativen razvoj tudi v napačno smer. In nekdo mora to plačat (na primer @Alex). 😁
Samo ni mi jasno, zakaj se Mazda ni nič naučila od Mitsubishija - njegovega neuspelega poskusa z 1.8 GDI. Imel sem ga nekaj let, super motor, a pri 150.000 km ni več prišel čez tehničnega - na srečo ima Mazdin X GPF, ki bo lovil in sežgal prekomerne saje.
Ne smemo pozabit, da je baby dino druga izbira, cenejša varianta za cx30, motor, ki je nadomestil osnovne 2.0 motorje.
Nadgradnja in boljša izbira še vedno ostaja x186. Ljudje, ki gledajo za cenejšo varianto bodo izbrali pač baby Dinota.
Sem vesel, da je boljši G140 celo 2.000€ cenejši od manj zmogljivega (slabši navor pri 2.000 obratih, kaj šele pri 1.500 in manj ... območje, ki je najbolj uporabno), navitega X186. 😁
Ampak pri današnjih debelinah barve in laka razmišljanje o zavesicah sploh ni napačno.
Sploh ker se življenjska doba niža (slabi materiali in funkcionalno zastaranje - elektronika ...) pride po razmišljanju človek do zaključka, da se za tistih največ 15-20 let ne izplača ... 😆
By far the worst tire I had in the wet, borderline dangerous. Driving comfort average at best. On dry it grips really well, but man, in the wet, oh my. Had them on new CX 30, changed them immediately for all season Continental AllSeasonContact 2. Huge difference in wet grip, and in comfort. I can recommend these Bridgestones only for someone living and driving in an area where you don't get much rain.
Še eden:.
I have to say I've never had so bad tires in my 25 years of driving on any of our cars than these Bridgestone Turanza T005 tires. Bought them 3 years ago, they only lasted 25000 miles. No grip at all, stopping power is basically zero (abs kicks in most of the times) at the smallest rain the tires are skidding in roundabouts, tires spinning out in wet conditions, these shouldn't be road legal! The 8mm thread went down to almost below legal now after 25000 miles. Had Michelin Primacy 3 before and they lasted for almost twice as long. Tyre on passenger side tends to spin out on our Audi A3 Sportback, these tires were made in Hungary and Turkey so don't buy any of these!. Never again.
Pa tale:
After 21000miles and 5years the tires have excessive wear The wet grip is non-existent from the 1st day. The dry grip is average while there spin a lot when accelerating sharply. Definitely I'll not buy again.
These tires don’t last. Had to replace at around 10,000 miles. Inner tread wear was extreme.
Ampak, ali govoriš o 005, ali o 005A?
In tale tvoj link pravi, da so narejene v Evropi. Naše so Made in Japan??? Ima to kaj veze, kje so narejene tvoje?
"Moj izbor bi bila pa definitvno M6 z G194 motorjem – meni najboljša Mazda kadarkoli… Mi je kar žal, da jo ni več v ponudbi (krivi ste pa vi, kupci, ker želite samo SUVje)."
"Pooblaščeni serviserji priporočajo strankam menjavo med 100.000 in 120.000 kilometrov, je pa to le priporočilo (garancija ni odvisna od te manjave). Približno polovica se odloči za menjavo olja, jaz pa vam lahko povem, da z avtomatskim menjalnikom ni absolutno nobenih težav in je izredno zanesljiv. Osebno bi naredil menjavo olja v kolikor bi nameraval vozilo obdržati zelo dolgo časa in veliko prevoženih kilometrov (tudi zaradi mirne vesti)"
Mogoče so pa pri MT atmosfercih samo nekateri šoferji slabi, nesposobni prestavljat optimalno, da da bi izvlekli iz motorja razpoložljivo moč.
Recimo Alexova turbo dizel 6-ka CD150 je 10% švohnejša od moje bencinske atmosferske G165 ... 😃
Zadnjič sem vozil novo Hondo CRV ... hibrid, lahko samo rečem, da je naredila dober vtis, za cca 44.000 € bi pri meni imela prednost pred novo Mazdo CX-5.
V določenih primerih povzročitelj ni kriv. In na njegovo srečo so pravila, ki so jasna, niso pa v prid vozniku, ki bi glede na realno situacijo težko rekli, da je kriv.
Recimo, pri nas je bila nesreča, ko se je rdeč avto vključeval na prednostno, po prednostni pa pelje moder avto z utripalko, da bo zavil desno. Utripalka mu je očitno ostala od krožišča, ker ni zavil desno, ampak peljal z desno utripalko naravnost. Rdeč avto je speljal in sta trčila. Kriv je bil rdeč avto, pri tem morebitna utripalka modrega ni imela vloge (vsaj tako je razložil policaj).
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Kaj pa je po tvojem elektronika?
Sicer pa Copilot glede vonjev a novem avtomobilu pravi:
Vonj po plastiki v kabini novega avtomobila je posledica hlapljivih organskih spojin (HOS), ki se sproščajo iz novih materialov, kot so plastika, lepila, preproge in oblazinjenje.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani