Tudi na G194 vsaj jaz še nisem občutil izklopa cilindrov. Nisem pa se koncentriral na ta pojav. In kako bi 2,5 G140 iztisnili več navora pri nižjih obratih kot 2,5 G194? Verjetno misliš na razliko, ki jo pobere AT (cca 20%) v primerjavi z MT?
Zakaj bolj uglajen? Jaz sem primerjal (presedel iz enega v drugega in obratno) G194 AT na Mazdi 6 in G140 AT na CX-30 in se je zdel občutek, kar se tiče motorja, identičen.
Trotl ziher motor, ima pa ta verzija izklop cilindrov (G122), kar zna bit v kombinaciji z avtomatikom kar moteče pri 70-90kmh ko dela preklope
Priporočam testno vožnjo
Sam sem pred meseci preklopil iz Mazde 3 G120 na Mazdo 3 G122, obe sicer z ročnim menjalnikom.
Pri mojem režimu vožnje kakšne opazno večje moči ali nižje porabe nisem zaznal (pri obeh cca 6.0 l/100 km). Sem pa kar nekaj tednov rabil, da sem se privadil novega motorja - ne vleče tako naravno (uporablja baterijo in izklop cilindrov). Pri cca 1500-1600 obratov včasih malenkost trese - takrat pritisnem malo več gasa, da preklopi na vse cilindre in blage vibracije izginejo (verjetno pri teh obratih v motorju ob samo 2 delujočih cilindrih pride do resonance).
Glede G122 AT sem od več ljudi slišal, da je nekoliko šibak motor.
Ali slučajno kdo pozna tale avto v oglasu - Mazda CX-30?
Za prodajalca vem, da precej Mazd proda, ker smo pred nekaj leti že iskali Mazde pri njem. In ja, okolica Celja in te zadeve ... ampak mogoče je tudi kakšna solidna zadeva tam.
Zoran-Zoki ... je v redu - eden boljših manjših prodajalcev. Poznava se že ene 33 let ... Dobro pozna avte - kupuje samo dobre.
Jaz sem imel zdaj na zadnje PS4 in sem mogoce malo razočaran, zelo mehke, komaj 3 sezone in so za preč...sicer dobra guma, mehka prvi dve sezoni super , zdaj tretja v dežju tko tko....zato me zanimajo mnenja za druge (v primerjavi z zimsko alpin 6 bistveno slabsa glede na denar, zimske miselinke so pa super in bodo naslednje zimske iste)
Popravljam (izgleda, da so PS5)
Mi gremo z letnimi M PS5 na M6 sedaj v četrto sezono in so še čisto OK - še za 1x toliko (cca 30.000 km). Je pa res 90% avtoceste.
mene zanima zakaj se tista rdeča bencinarka na proda
Tista?
Pri prvi mi je sumljivo, ker nič ne piše o lastništvu in o nekaramboliranosti, pa cena bi morala biti v primeru nekaramboliranosti cca. 10% nižja, sicer pa še vsaj 5% dodatno nižja.
Pri drugi je s ceno podobno. Poleg tega 2 tako močni a različni rdeči barvi (karoserija, sedeži) po mojem ne pašeta skupaj.
Ni sarkazem, tako pač počneš, če ti je kaj do avta in verjemi, da se iz tega marsikdaj kaj lažje ugotovi in prepreči večje težave na motorju ali kje drugje na vozilu....
Peš zračunat porabo pa ja ne vzame toliko časa.... 😉
Govoriš o konceptu industrije 4.0, ... "Poleg tega nam Industrija 4.0 omogoči tudi večjo kontrolo nad delovanjem naprav"
Ne rabiš 6000 obratov. Z 6000 obrati bi šel 200/uro 😉 . Mi tu govorimo o normalnih hitrostih tja do 160/uro. Briga me za te grafe. To sem ugotovil sam na terenu in sigurno drži. Če bi imel tudi ti ta motor in ne baby dinota bi lahko sam preizkusil. 😊
Ptemakbe se tudi yugo. Tukaj govorimo io normalni vožnji 150/160 na uro. Vsi atmosferci bolehajo za istim problemom, da so v niskih obratih mrtvi. Zato pa sem napisal, da, se pri 3000 obratih zbudi. In ne rabiš potem dosti nabijat v obrate, ker tukaj začne atmosferci vleči, kot se spodobi.
To je očitno tako, kot pri audiofilih. Verjamejo in slišijo nekaj, kar je tehnično praktično nemogoče.
Če velja ta graf tudi za CX-30 X186, potem se avtu moč povečuje praktično sorazmerno z obrati. Pika. Moč pa se rabi za pospeševanje, premagovanje upora (upor raste s kvadratom hitrosti), klance. Če potrebuješ na ravni cesti za enakomerno hitrost 100 km/h moč X, potem rabiš za enakomerno hitrost 150 km/h moč 2,25*X (1,5 *1,5).
Včeraj, ko sem šel v Ljubljano, sem malo testiral, pri katerih obratih v bistvu ta motor sploh vleče. Do 3000 obratov je bolj tako-tako, ko pa enkrat presežeš 3000 obratov (v šesti brzini govorimo) začne vleči, kot se spodobi. Tudi, ko gas v klancu spustiš in zopet dodaš, še vedno vleče. Ko pa padejo obrati pod 3000 moraš obvezno božati v peto. Seveda je takrat, ko voziš nad 3000 obratov tudi poraba temu primerna.
Ampak avto takrat gre kot mora.
Alex, vozit moraš pri 6.000 obratih! Navzdol pa je praktično linearno z obrati, tako da 3.000 obratov ni neka meja ...
To je samo na začetku... Tudi sam sem imel tak občutek do enih 10Kkm. Potem pozneje pride občutek podoben kot pri 6-ki. Kot sem že napisal, ko bo čas in bom dal gor Textar komplet bo še bolje.
Ne vem, če bo to držalo. Vozim M3 te generacije in je bremzanje podobno "švoh", pa ima 40.000 km. Je pa res, da ima že tudi nekoliko zarjavele zadnje diske. Z novo M3 so zboljšali menjalnik- prestavljanje, poslabšali motor in bremze.
Če bi na izziv poslal ženo, bi bilo + 0,5 l/100 km. Ne samo avto, tudi noga prispeva svoje. Na primer jaz ne dirkam do rdeče luči in potem na polno zaviram, ampak že 100 m prej ali še več stopim iz gasa ... in če imam srečo direkt v zeleno. 😃
Ne dogaja samo tebi, ker matematika je univerzalna. 😀
Imam kar pogosto prižgan prikaz porabe. Če je dolgoročna na Mazdi 3 G122 okoli 6.0, pa je kdaj na krajše razdalje tudi 12 ali celo več. Čisto enostavno po tej enačbi in seveda v odvisnosti od temperature motorja, njegove obremenitve, itd.
"Je že Boss napisal, da je brez veze pisati, koliko ti pije. Lahko ga voziš po regionalki ali pa 120/uro po avtocesti.
Tega mi ostali ne vemo. Meni tudi pije po regionalki pri 90/uro 4-4,5 litrov/100. Edini pravi rezultat je bil izziv- poraba, kjer smo vozili vsi po enaki poti, istočasno. Tako smo imeli enake pogoje, enak promet na cesti in iste ovire (traktor). Vse ostalo je brez veze pisati. "
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Premalo časa ... malo priložnosti po cestah, kje vozim ...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani