Mazdina avtomatika za klimo res rada izbere notranje kroženje zraka. Daleč najbolj od vseh, ki sem jih doslej vozil. Se sicer čez precej časa tudi odloči, da bo vrnila na zajem zraka od zunaj, ampak zunaj ne sme biti preveč vroče, sicer zlepa ne gre nazaj. In verjamem, da greš lahko tudi na morje, pa si še vedno ne bo premislila.
Po mojih izkušnjah ni ravno biser, je pa nekako v zlati sredini pri delovanju.
Hja, oni je verjetno imel nastavljene fiksne intervale na 20kkm, pa še te je vlekel krepko čez.
Glede podložk pa nvm, kaj so uredili, ker je težava z skurjenimi podložkami bila že na večih novejših mazdah.
Te kur... podložke stanejo 3€/kom, pa če še za delo plačaš 100€ (kar je itak preveč), si na 112€ stroška na vsake 80-100kkm, nvm no komu je to preveč🥴🙄
Glede tega če ti kaj crknilo, je pa tak vedno lahko kaj crkne, pač nič ni večno. Je pa razlika če ti zaradi slabega vzdrževanja zariba motor.
Glede tvoje vožnje pa kakor ti paše, ni pa tudi nič narobe če ga kdaj poženeš v malo višje obrate, pod pogojem da je motor ogret na delovno temperaturo.
Ja, se strinjam. Saj pravim, jaz sem podložke zamenjal. In se spomnim, da je bilo pri enem injektorju kar precej gareža. Torej je bila podložka slaba.
Na servisu so nekaj omenjali, da je pri 2016 že uporabljen drugačen material, pa mislim, da so nekaj drugače zategovali. Nekaj na to temo. Koliko to pomaga, pa ne vem.
Ja, tudi glede vožnje. Načeloma res vozim z zelo nizkimi obrati. Včasih sem delal blizu 50 kkm, sedaj kakšnih 25 kkm. In drži tudi, da ga sem in tja tudi malo bolj poženem, čeprav je to res redko.
Bomo videli. Trkam po leseni mizi, da ne bo težav.
Če je nastavljeno na tisti način dinamičnega spremljanja, je po mojem težko narediti preko 13 kkm, da ne bi avto začel sitnariti. Vsaj po mojih treh menjavah je tako videti. To je res premajhen vzorec, ampak tak občutek sem dobil sedaj.
Glede podložk so meni (za CX-5 175 KM 2.2 dizel letnik 2016) rekli na pooblaščencu (in to kar trije različni), da ni potrebe po menjavanju, ker so to (pri mojem letniku že uredili). Da je bila težava prej. No, jaz sem to sicer vseeno zamenjal hkrati s preventivno menjavo verige in sita.
Me pa zanima, če bo meni kaj crknilo. Avto res korektno servisiram, po drugi strani pa vozim zelo nežno. Pravzaprav nisem imel še z nobenim težav, pa delam ravno nasprotno od tistih idej, da je treba zadevo spihat. 😉🤣 Vozim počasi, obratomer gre redko nad 2 jurčka ... pa so mi že včasih napovedovali težave, pa nikdar nisem imel. Še celo nasprotno, ko so vsi imeli težave s DPFji in ostalimi pizdarijami, se je pri meni komaj kaj poznalo. Bomo videli. Sploh ne trdim, da je tako bolje. Pač tako vozim in nikdar nisem imel težav. Pa bomo videli, mogoče ne bo težav, mogoče pa bodo.
Hojla - hitro vprašanje. Sodelavec bo v naslednjih dneh dobil CX-30. Pa sva gledala po slikah notranjosti in nisva čisto ugotovila, kako se upravlja s tistimi režami za pihanje zraka?
Se jih lahko zapre? Je vse skupaj prilagodljivo, da ne piha sopotniku v peso?
Pri CX-5 lahko zaprem posamezne reže.
Mazdaši - gledam različne strani in videe, pa sem sedaj bolj zmeden kot prej. Od prejšnjega avta imam prečne palice (po mojem tole). Prejšnji avtomobili so imeli strešne nosilce, Mazda CX-5 (letnik 2016) pa ima na strehi neko plastično letvico, ki jo (kot vidim) lahko na štirih delih nekako dvigneš (še nisem poskušal). Tam notri je potem verjetno luknja za vijak? Katera zadeva mi torej manjka, da gre na eni strani v streho Mazde, na drugi pa drži tiste prečne palice?
Je to Thule 753?
Drugo vprašanje pa povezano z vlečno kljuko. Na strehi bi pač vozil navadna kolesa. Sedaj pa imam tudi e-MTB kolo. Zaradi tega seveda razmišljam tudi o vlečni kljuki (in nosilcu za kolesa na kljuki). Katero kljuko predlagate? Prikolice nimam, posebnih zahtev tudi ne.
Ko so meni menjali olje v avtomatskem menjalniku, so omenili, da rajši vidijo, da se avto pusti tam. Če se prav spomnim, so razlagali o tesnilni masi, da je precej bolje malo pustiti. Mislim, da ni nakladal, ker bi lahko naredili tudi takoj, je pa predlagal, da se počaka. Koliko ur dela je bilo, se pa ne spomnim. Cena je bila 236 evrov (olje, filter, masa, delo - aha 70 minut je bilo).
Glede zunanjih ogledal - na moji CX-5 (letnik 2016) sem že imel težave z desnim ogledalom. Avto je običajno pod streho, tudi pri pranju sem bil pazljiv (no, sam ga imam šele nekaj mesecev).
Dvakrat je pomagalo, da sem pošprical s silikonom. Želel sem izključiti zlaganje, pa ne gre. Ne deluje tisti trik, ko držiš pritisnjene tipke za spuščanje stekel. Vprašal sem na servisu in menda ne morejo tega izključiti niti s kakšnim svojim pristopom (Mazdin program, dodaten trik ...). Tako sedaj preklinjam to zlaganje in upam, da se čim manjkrat soočim s situacijo po(ž)ledenelega ogledala.
Torej - v nekaterih primerih pomaga sprej, verjetno pa prej ali slej zadeva dokončno odpove. Škoda, da jim tega še ni uspelo izboljšati ali vsaj omogočiti uporabniku, da izključi zlaganje.
Imaš prav, bi bilo kar prav. Po mojem proizvajalec to dobro ve. Se pa zavedajo, da mnogi večji kupci preverjajo predvidene stroške vzdrževanja v nekem časovnem obdobju. In če takšne reči dodajo v načrtovan program, so pač dražji od konkurence. Ni hudič, da ni podobno pri menjavi olja v avtomatskem menjalniku pri Mazdi.
Za "pravo" delovanje bomo še malo počakali. Slovenska sinteza (ki jih verjetno najbolj žuli) sicer obstaja pri Amebisu - eBralec. Ampak Google bo seveda pripravil svojo.
Preko vikenda sem malo poskusil. Na telefonu se torej sedaj lahko nastavi Google Maps, da razume slovensko, čeprav telefon uporablja angleščino kot sistemski jezik. So far, so good.
Ampak (vsaj pri meni) Google Maps v Android Auto pa vseeno želi slišati v angleščini in slovenščine ne razume. Ne vem, mogoče je to posledica kakšnih mojih nastavitev (kar nekaj časa sem bil na beta kanalih za GM in AA, telefon uporablja zastareli Android 10 ...). Po vsej verjetnosti pa zadeva ne deluje iz razlogov, ki sem jih omenil zgoraj (da Google še nima slovenske sinteze in kakšnih pogodb s slovenskimi podjetji za novice/informacije ...).
Ja to tudi mene moti, čeprav v mapsih lahko nastaviš jezik , kot da ne upošteva tega za govorne komande.
Veš, da sem zdele pogledal in se je očitno ravno ta del res posodobil. Prav drugačni fonti so. Skoraj ne morem verjet, da je bilo to ravno sedaj.
Bom malo poskušal. Dobro si tole namignil.
UPDATE: ampak prav res se je ravno včeraj posodobilo. Vidim, da so tudi druge Googlove aplikacije posodobljene.
Avto je iz uvoza, ampak so bili verjetno takšni tudi pri nas. Sport Line oprema je bila po mojem najmočnejša v Nemčiji.
Videti je takole (slika je sicer iz poglavja o oknih, se pa vidi še tisti krogec zgoraj, kjer je pač levo/desno in spodaj ročno zapiranje):
UPDATE: dodajam še eno sliko, kjer je točno tak sistem:
Google Maps - res so sedaj tudi razpoznavo lastnih imen popravili. Se strinjam. Ni pa še čisto zaživelo.
Še nekaj me tam moti - Google Maps uporablja sistemski jezik za razpoznavo. Tudi Googlov Waze (ki je meni osebno slabša navigacija) ima to bolje rešeno, saj lahko določiš poljuben jezik.
Misliš tole stikalo, ki ga je omenjal Jest?
Tega nimam.
Pred eno uro je SpEkTr napisal:
Lepo napisan povzetek, omenil bi samo, da v google mapsih deluje glasovna izbira v slovenščini, je pa mislim ta da tako, da mora biti jezik telefona nastavljen v slovenskem jeziku. Vsaj pred časom ej bilo tako.
Hvala.
Slovensko glasovno ukazovanje deluje (kot si napisal, če imaš nastavljeno slovenščino za sistemski jezik). Čeprav je Googlovo slovensko razpoznavanje dokaj dobro, pa (skoraj) ne razume lastnih imen, kar je pa ravno pri navigaciji pomembno. Kraji, ulice, imena podjetij ...
Prav tako Google še nima slovenske sinteze govora in mislim, da je to eden glavnih razlogov, da Google Assistent še ne deluje v slovenščini. Tisto kar govori slovensko je zgolj lepljenje vnaprej posnetih zvočnih posnetkov, zato ima tudi pri sintezi težave pri branju lastnih imen.
Te zadeve spremljam službeno 😀
Tudi pri 6-ki je tako, kot je napisal Jest. Čudno, da pri tvoji ni. 🤔
Dobrih pet tednov si lastim CX-5 in ... mislim, da bom kmalu naredil 4 kkm.
Zapiske za "review" že imam in bom kmalu pripravil. Ne bo "review" kot je za tista nova vozila, bolj primerjava s prejšnjim (Passatom).
Še vedno pa mi ni uspelo izključiti zlaganja ogledal. Še posebej sem bil alergičen, ker se je pri sovoznikovem pogosto začelo zatikati (sploh, ko je bil na soncu, se za vraga ni hotel "odpreti"). Po navodilih na YT (mislim, da je celo en forumaš?) sem uporabil sprej za podmazovanje in ... od takrat še ni bilo težave. Ni vrag, da se ne bo še kdaj pojavila in to je tudi razlog, da bi s tem raje upravljal ročno. Tako se prav po nepotrebnem gonijo motorčki, ki očitno že tako niso zanesljivi (ali vodila ali karkoli že).
Meni tisti trik, ko držiš tri tipke za spuščanje oken, nikakor ne izključi tega. Je to možno izključiti preko Forscana? Ali še kakšna druga ideja?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mazdina avtomatika za klimo res rada izbere notranje kroženje zraka. Daleč najbolj od vseh, ki sem jih doslej vozil. Se sicer čez precej časa tudi odloči, da bo vrnila na zajem zraka od zunaj, ampak zunaj ne sme biti preveč vroče, sicer zlepa ne gre nazaj. In verjamem, da greš lahko tudi na morje, pa si še vedno ne bo premislila.
Po mojih izkušnjah ni ravno biser, je pa nekako v zlati sredini pri delovanju.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani