Enako. Sem pa opazil tudi to, da odkar tankam na molu in ni več omv, je poraba padla za 0,2-0,3 dcl. Tako, da sem imel ta vikend porabo do Milana in okolica (1100 km) in nazaj v povprečju 5,9 l/100.Večinoma avtocesta, tempomat od 135-140.Szper, premium poraba. 👍
Si prepričan, da lahko trdiš, da je za "desetinke decilitra", kot navajaš, kriva razlika v kakovosti goriva? Ker to so pa takšni detajli, razen, če si se zatipkal in mislil 0,2 do 0,3 litra in ne decilitra?
Danes prvič v življenju videl Mitsubishi Clio wagen. Sem debelo pogledal, pa vidim da res obstaja in sem prebral, da obstaja celo šibkejši motor, ki ga Clio nima, ter zato tudi ugodnejša cena Colt-a.
4 gume eno na drugo. Ne vem če se to sme. Jaz bi v tem primeru enkrat na mesec menjal zaporedje: tako da tista ki je spodaj pride na vrh, ostale se zašiftajo za eno navzdol.
Tole se bere kot da zorimo nek ekstra kvaliteten sir, oblika je podobna, kot hlebci sira in še če je treba gume obračat.
Z mamo se sama vozita, zadnje čase več ali manj bolj do štacune, pokopališča, do prjatlov v bližini. AC bi videla več ali manj maksimalno 15x letno - parkarat recimo od Lj do Lesc al pa Lj. obvoznica. Velikost ne rabita oziroma je bolje, da je avto krajši in bolj okreten.
Sodeč po prebranem na tem forumu, verjetno najboljši motor, ki je trenutno na razpolago v novih Mazdah in nima poznanih težav oz. nihče še ni pisal o težavah s tem motorjem.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19695365&display=Mazda Mazda3
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani