Za tega drugega bi prosil še en review od tegale nemca z youtuba, da lahko ocenimo če ima res dovolj placa na zadnjih zicih, glede na to kako ogromen je...
Ko sem izbiral za mamo sem se orientiral predvsem na rezultate v mokrem...ubistvu me je tale test kar prepričal ko sem naletel...v spominu imam da je bila tud cenovno nekoliko nižje kot ostale. Je pa bilo tako, da smo mogli letne gume zamenjat, ker so ratale tako trde, ne zaradi obrabe...in je potem padla odločitev o celoletni.
All season tyres are trying to be one tyre for every situation, but as we know no tyre can excel in every category, meaning tyre manufacturers often take away from one area to be better in ...
Mi smo lani mami na njen avto namontiral celoletne. Enako je naredil tast. Oba sta zadovoljna, oba delata manjše število kilometrov po lokalnih cestah. Mama nima niti vinjete..
Občasno vozim mamin avto in poleti ni občutka da ti pobira gumo, kot ti to dela na zimskih. Pozimi kar sem vozil pa tudi nisem imel občutka da bi drsela, tudi ob mokri cesti in speljevanju v klanec ne. Nisem je pa nikol vozil po zasneženi cesti, tudi ona ne. Sem bil pred tem precej skeptičen do teh gum, ampak se mi zdijo dobra opcija za takšne variante. Tud testi kažejo da so neka solidna kombinacija, v nobenih pogojih pa ekstremno ne blestijo.
No model je 190 visok, zic je nastavil zase kot da vozi in se potem zadaj parkiral...mislim da ne sedi tako slabo ko to upoštevaš...bi reku da bi v najinih 6kah sedel slabše..
Trije kolegi z večjimi družinami, dva sta na transporterjih, eden mal starejšem, en mal novejšem, tretji je na fordu..
edit: mogoče zanimiva informacija, starejši transporter zelo zadovoljen, mašina je klasična dizelska in laufa bp. novejši transporter ima pa biturbo dizelsko mašino in je vrgu notr v popravila že med 3 in 4k. Kupljen iz druge roke, zelo se jim dopade uporabnost avtomobila, samo z mašino imajo pa stalno sranje. Začelo s je s popravilom za 1k, pa so še mal dodali, pa menjali mehanika itd...tud po tem celem vložku ni prepričan, a bo delal avto naprej al ne..
Mislim da bo tistle link vedno bolj uporaben...že zdej imam npr. vinjeto do 26.3. in sigurno ne bom kupil nove do dne, ko bom šel na avtocesto. Dnevni transfer v službo delam z vlakom, za lokalno vožnjo vinjete ne rabim. Ja lahko si daš opomnik za par dni prej, samo vseeno je kdaj bolj kamot prevert s številko tablice na webu, kjerkoli že si, brez da iščeš račun.
Mal dvomim da je kdo s foruma, prvi lastnik in nima slovenske zastavice. Običajno se kar pohvalijo s tem. Uvažajo rabljene tudi same avtohiše v zadnjem času.
Ampak vseeno, razlika v ceni je milo rečeno ogromna - neke top gume so v 17 col dimenziji za moj avto od 150-170€ v 19 col pa 270-300 ali več. To je 400-500€ več na komplet pa pri tem, da je načeloma štos samo v izgledu. Pozimi, ko je že tako več ali manj skos oblačno, več kot pol dneva noč, svinjarija na cestah, na avtih mi je prav malo mar kako zgleda na avtu. Umazane 17 colske zgledajo enako grdo kot umazane 19 colske.
V mojem primeru sem dobil komplet feltne+gume+tmps ventile 17 za ceno 19 samo gum. Mi je tud bolj praktično da menjam samo feltne. Ekstra 400-500€ pa ni malo denarja, so še druge stvari poleg avta
Spoznajte oznake na pnevmatikah. Katere so tiste, ki jih morate upoštevati pri izbiri za vaš avtomobil in katere tiste, ki izkazujejo vozne lastnosti.
edit: Jaz sem na svoji vozil vseskozi 16 colske. Sem imel attraction opremo in so prišle zraven, pa si nikoli nisem omislil R18 felten in gum, ker so šle investicije drugam. Izgleda pa avto lepše z 18
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Za tega drugega bi prosil še en review od tegale nemca z youtuba, da lahko ocenimo če ima res dovolj placa na zadnjih zicih, glede na to kako ogromen je...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani