Bom kar tukaj vpra?al. Imamo koga ki dela na uradnem servisu ali pozna koga, ki dela tam? Bi imel za poiskati eno katalo?ko ?tevilko in seveda ?e pomembneje ceno
Preprosto zavrti telefon pa vprasi, samo prej ti predlagam da se usedes
Mislim, ok. Bi mogu videt. Za lu?i ne re?em k svetijo, ampak za smernik ke pa utripne ne vem 5x, pa res ne vem...Pa da bi zarad tega ?e armaturo podiral zaradi releja: ) Kapo dol, da se vam da
Meni osebno ful bolano zgleda sej vidis na kaksnih avtih k imajo to ze serijsko
Kako bo? pa stransko lu?ko zamenjal z LED - mislim, da je kompletno zalita v ohi?je in ne more? samo ?arnice menjat z LED?
?e bi nadziral utripanje ra?unalnik bi bil utrip vedno enak ne glede koliko upornosti bi bilo vezano na ?arnicah - oziroma po doma?e, ?e bi ena crknila bi ?e vedno utripalo z isto hitrostjo.
Tako, da je skoraj sigurno, da ima? klasi?en rele, ki je nastavljen na skupno upornost vseh porabnikov (beri vseh ?arnic). Lahko si pomaga?, da poleg LEDice vtakne? ?e ustrezno velik upor, da bo enako klasi?ni ?arnici pa bi moralo delovati Ok.
Aha potem samo rele zamenjam pa bo kul . Glede upora je pa fora da se zelo zelo segrevajo in ga je potrebno montirati na neko karoserijo. Za zadnje luci se gre pri sprednjih pa brez predelave zarometa tega upora nemores zmontirati kar pa se zal ne grem . Bom lepo samo rele zamenjal pa bo. Samo se locirati ga morem.
Zanima me, ?e kdo ve kje se nahaja rele smernikov pri mazda 6 prva generacija in ali on nadzira hitrost utripanja smernikov ali to izvaja ra?unalnik. Po neuradnih informacijah naj bi se rele nahajal za ?tevcem, hitrost utripanja naj bi pa ?al nadzaroval ra?unalnik. Zadeva je slede?a, da imam doma vse ?arnice v led izvedbi in ?e jih zamenjam s halogenskimi za?nejo histeri?no utripat, kot takrat ko ena pregori. Razlog tega je vrjetno ta da ledica deluje pod manj?o napetostjo kot halogenka in ra?unalnik sploh ne zazna, da sem zamenjal ?arnico. Pri ostalih znamkah avtomobila ta problem lahko re?i? tako, da klasi?en rele zamenja? z relejem kateri je prilagojen led ?arnicam in je ?asovni interval utripanja smernikov po?asnej?i in je volk sit in koza cela. Spra?ujem zato, ker nebi rad krneki razdiral in nakoncu pri?el do ugotovitve da pri japoncih to nadzira ra?unalnik
Aha,sepravi ti je anze kompletno zrihtal seata, barcheto ti pa lak tom rihta. Jest sem pa razumel, da ti je seata anze porihtu strihal ga bo pa laktom . To imas vrjetno full kasko na seata?
Seveda obstajajo tudi izjeme, ?e pa potegnemo ?rto jih pa 90% rjavi. Se pa valda pozna ce avto nikoli ni videl nizkih temperatur, snega in soli. Logi?no. Faceliftan model je ze malo bolj zasciten, vendar vseeno. Podn od podna tale pleh pri japoncih...
Naredi reklamacijo. Posljes nazaj v nemcijo na sedez firme in napises razlog reklamacije poleg tega pa prilozis dokazilo o strokovni vgradnji. Ce je res kaj narobe z materialom je reklamacija uspesna in ti vrnejo denar + denar in delo za nove diske katere si moral menjati, ker si jim ATE poslal. Razlog za tresenje naj bi bil kao ta da je napaka v materialu samem, nestrokovna vgradnja ali stekanje celjusti itd. Vsaj tako so meni rekli vsi prodajalci avto delov . Jest bom v kratkem menjal komplet diske in ploscice spredi im zadi ravno z ATE, ker pelko pravi da so kao top of the top in me je prov mal strah da mi nebo kej treslo. Do sedaj mi se ni, nikoli pa imam 275k km prevozenih
Aja imas se 16? Jest te cole nimam serijsko homologirane. Mah ne to nima neke veze, da je kao bolj varno. Pac drzi se samo pravil hitrostnih razredov pa je to to
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sej samo poklices nerabs nic osebno dol hodt
. Samo vin stevilko si zapisi 
Povezava za deljenje
Deli na druge strani