Skoči na vsebino
Sprememba cene goriv
Napisano
pred 1 uro je dvorjan napisal:

Spet bo šlo gor.

SIOL.NET

Ob predpostavki, da vlada ne bo spremenila trošarin, se bosta po izračunih časnika Finance tako dizel kot bencin s prihodnjim torkom...

 

Zgolj v razmislek - za ceno 1 litra dizla se z elektriko prepelješ lahko tudi 100 kilometrov.

Če imaš še svojo sončnico, ki je bila zastonj? Povprečna cena za gospodinjstva je 19 centov na kWh. Za 100km jih v povprečju rabiš tam nekje 20kWh. Se pravi 2 litra goriva. Na fastchargerjih bo pa 100km na elektriko 2x dražje kot na dizel.

 

Vožnja nikoli ni bila poceni in če si je ne moreš privoščit boš pač gonil poganjalca al pa izgubljal čas na javnem prevozu. Jebat ga tko to je. 

 

Brez subvencij na električarje, ki so v povprečju 10k€ dražji od ICE se cena izenači šele tam nekje pri 150.000km.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 2 urama je dvorjan napisal:

Včasih dobim občutek, da tu sploh nismo avtomobilski forum. Posebej v tej temi.

 

Če bi vi kdaj dejansko merili čas, ki ga porabite od prihoda do zapustitve bencinske črpalke, bi videli, da redko postorite vse v 5 minutah, kot se radi oglašate.

Sploh pa poleti (ko je večja gneča) in ob poti na dopust, ko npr. otrok ravno nekaj spije, pa mora potem lulat, pa se boljša polovica spomni še to pa ono. Je tudi klasični postanek na bencinski takoj 20 minut, če pa še en sendvič pojeste in roke umijete, pa ravno 30 ... Ampak to je nekaterim težko priznati, kdo bi vedel, zakaj.

 

Nimate 30 minut, pravite? Kaj hudiča potem na forumu visite, pojdite kaj delat, se ukvarjat z družino/partnerjem, whatever ...

 

Zakaj govoriš o idealnem scenariju, ki bo za EV-je čedalje redkejši, več kot jih bo. Vedno daješ predpostavko, da je prazna polnilnica. ki čaka samo nate in da se le pripelješ, vtakneš kabel, potrdiš app in je to to. Pol je pol ure, če ma dober fastcharging in greš lahko za 200km naprej, kjer ponoviš vajo. Kaj pa ko polnilnica ni prazna in že čakajo dva ali trije na vrsto pred tabo? To lahko pomeni tudi uro in pol čakanja in potem še pol ure, da ti nafilaš.

 

Pri ICE, tudi če je gneča navadno ni več kot 5 max 10minut nekdo na šteli. Če trije čakajo pred tabo verjetno več kot kakih 25 min ne bo za čakat pa tvojih 5 za tankat in si nazaj na cesti. Pa še to navadno če si pameten ne greš natankat, ko se voziš na hlape ampak zaviješ dol ko maš še za 100km ali več vožnje, da eventuelno izpustiš pumpo in greš do naslednje, če je na tej prevelika gneča. Tega "luksuza" z EV enostavno nimaš in ni druge kot da čakaš.

 

Da bi polnilnice sprocesirale tako količino avtov kot pumpe bi bilo verjetno potrebno imet polnilnih mest vsaj 5x toliko kot je črpalnih mest, da bo zadi elektro mreža to sfolgala pa verjetno je treba skoraj malo elektrarno direkt priklopit na polnilnice. 30 polnilnih mest za fastcharging 100kW je treba imet 3 megawate moči.

 

 

Aja in kaj je po tvoje avtomobilski forum? Mamo srečo da imamo tako znamko, kjer okvar ni veliko pa da forum ne zamre se zato pogovarjamo o vsem mogočem.

 

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda6 CD150 AT Attraction
Napisano

Dizla načeloma ne kupiš novega, da bi ga čez 5 let prodajal. To kupiš da voziš 10 let in več. Vrednost po 10 letih pa itak vemo kakšna je - pustmo anomalije trga, ampak v glavnem neke hude vrednosti noben ne obdrži, da bi zdaj s tem delal računico kaj in kako in za koliko se bo po 10 letih prodal.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda6 CD150 AT Attraction
Napisano

Sej ne bi rad pisal, da ne bo izpadlo pokroviteljsko, ampak glede na to da delaš 40.000km na leto boš v dveh letih in pol na 300.000km in verjetno ni glih dobra izbira avto s tolk kilometri. Med 200kkm in 300kkm pa se bodo pojavljale zadeve, ki jih bo treba poservisirat, ker tko pač je pri teh kilometrih.

 

Ampak sej to bi ti napisal verjetno za vsak avto pri teh kilometrih. Pri Mazdi so bile tele prve generacije problematične z vzdržljivostjo dizelskih motorjev, keten, ojničnih ležajev pa še kaj bi se našlo. Ne vem, če bi napisal, da boš delal 15-20kkm letno ne bi bil toliko zadržan pri odgovoru in bi rekel, da vzemi rdečo tko pa :nevem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 2 urama je dvorjan napisal:

Jaz sem jih 833 s Smartom, sredi januarja, torej pozimi.

 

Tako da vaše teorije, da se to ne da, padejo.

 

Sicer pa ne vem, zakaj ste v tej temi najbolj glasni tisti, ki električnega avta še peljali niste, kaj šele, da bi ga peljali nekaj sto kilometrov.

 

Probajte, pa se bomo potem pogovarjali. Mogoče potem sploh ne boste več Mazde vozili?! Ali česa vas je strah?

 

S Smartom ne nardiš 100km z enim polnjenjem pri njegovi max hitrosti 130km/h. Kapaciteta baterije je uporabna cca okoli 16kWh, kar pri tej hitrosti bo bolj tam nekje 85-90km. To je tankanje na vsake 45 minut od skoraj 0% do 100%. Če greš pa do 80% si pa vsake pol ure na polnilnici. Če se ne motim je max polnilna moč pri njem 22kW tko, da pod pol ure ne prideš.

 

Za 800km torej cca 5 ur samo na chargerjih. S klasiko si v 6,5 ure na cilju z enim vmesnim pol urnim postankom, kar je dovolj za tako pot.

 

Aja pa da se ne boš hudoval kako se oglašamo tisti, ki ne vozimo elektrike. Men je bila dost izkušnja s Smartom od Lj do Trebnja in mi ni ratalo nazaj pridet z enim polnjenjem ter sem mrzlično iskal polnilnice, pa nameščal app za polnjenje. Čist preveč afnarije za cca 100km vožnje.

 

Za po mestu in če se drugi ukvarjajo s filanjem teh zadev (Avant2Go recimo) je pa to zelo prijatno vozilce in za mestno vožnjo takoj podpišem in si ga omislim.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 16 minutami je NevLado napisal:

2 točka je mal tko tko, loh se zgodi neka pizdarija kjer te npr motorist izsili in morš ti ukrepat kar je najbolš pa na konc rataš povzročitelj..in ti prenašaš neko drugo krivdo, ne vem..

 

3. točko si verjetno mislil? Ja je drastična priznam in je prišla iz lastnih izkušenj, ker mi je en primorc sredi ljubljane totalkal mojo prvo Mazdo 6, ko je priletel skozi rdečo. Kasneje sem izvedel, da je to bila njegova 4. totalka v zadnjih 5 letih in vsakič je bil povzročitelj. To ni naključje in take je treba spravit s cest in to na silo, če ne gre zlepa.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

1. povratnike kaznovat dodatno. Se pravi 1x kršitev kazen, drugič dvojna kazen in tako naprej do odvzema vozniške in pa zaporne kazni.

2. vožnja brez izpita čuza minimalno en mesec takoj brez pardona in prigovorov ter odvetnikov. Pa ne govorim o tistih, ki so pozabili podaljšat, ampak o tistih, ki jim je bil izpit odvzet ali pa ga sploh niso naredili. Pol pa ko voli nek izvoli.

3. povzročitelji težjih nesreč takoj po drugi v dveh letih odvzem vozniške za eno leto. Potem pa vse od začetka.

4. vsi, ki bi morali delat izpit ponovno, 5 let rehabilitacije in vožnja vozil z največjo močjo v sorazmerju 10kg na 1KM. Se pravi 1500kg mase vozila maks 150KM.

5. višina kazni se naj prilagaja vremenskim razmeram in lokaciji prekrška. Primer: kazen 120€, če je bila mokra cesta pomnoženo s faktor 2, noč pomnoženo z 1,5, bližina šole in vrtcev faktor 5. Se pravi recimo taka kazen zaradi razmer lahko hitro rata 10 kratnik. Tako bi tudi policijo spravili stran od kontrole nenevarnih odsekov na kontrolo najbolj nevarnih punktov.

6. zmanjšat število nepotrebnih znakov na res nujne. 30% znakov je namreč odveč.

7. Poleg tega odstranit vse moteče elemente s cest, kot so reklamni panoji, neprometne oznake, ki zakrivajo semaforje in prometne znake. Narest revizijo postavljenih znakov in sicer tako, da so vidni in da jih vozniki zaznajo takoj brez truda. Primer: oznaka cona 30 se naj nahaja vsakj 10m od križišča in ne tako kot danes, ko jo postavijo nekaj metrov v ovinku in jo tekom zavijanja ne opaziš, saj je potrebno bolj merkat na druge stvari, kot je rob ceste, vozila v ulici, pešce, ki bi želeli prečit cesto. Take oznake recimo 80% voznikov sploh ne opazi.

8. lastniki zemljišč ob cesti morajo imeti ograjo, ki nikakor ne sega v pločnik oziroma še najbolj je to pomembno pri živih mejah, ki spreminjajo obliko z rastjo. Če ograja ni urejena kazen za lastnika in po drugi krđitvi odredba za odstranitev in montažo navadne ograje.

9. logično preverit kje so potrebni STOP znaki in kje znaki neprednostne ceste. Četrtina oznak je nepravilnih in tam, kjer bi moral biti stop znak je znak za neprednostno cesto in obratno. Na črnih točkah, kjer v križiščih prihaja do nesreč zaradi neupoštevanja prednosti je potrebno oznake na neprednostn cesti dodatno opremiti s svetlečimi označbami. Mežikajoče rumene oziroma svetleši znaki.

10. uporabnikom prevoznih sredstev, ki ne rabijo izpita in če nimajo nobenega od vozniških dovolenj obvezno hitri tečaj prometnih predpisov za te vrste vozil, da bodo sploh vedeli kaj oznake v prometu pomenijo. Za otroke se to da naredit v šoli in sicer tako, da bi imeli v vsakem razredu vsaj eno uro na teden prometne vzgoje.

11. za ostale imetnike dovoljenj na vsakih 10 let teoretično preverjanje znanja bolj v smislu tega, da se seznanijo z novostmi, spremenjenimi pravili, drugačno infrastrukturio itd. Tak test bi moral biti brezplačen.

12. obvezna uporaba letnih gum od začetka junija do konca septembra tako kot je obvezna uporaba zimskih med novembrom in marcem.

13. prepoved prodaje gum, ki ne ustrezajo standardom varnosti. Raznorazne čipšit čungalunga gume naj bodo prepovedane, uporaba teh pa kazniva. Vozilo s takimi pnevmatikami se odpelje in lastnik mora prinesti nove ustrezne gume, ki se jih namesti pred vrnitvijo vozila, neustrezne gume pa odda na uničenje, da ne bi prihajalo do manipulacij in bi gume spet pristale nazaj na kakem avtu.

14. bistveno skrajšat roke za obnove in rekunstrukcije cest. Glede na trenutna spoznanja bi pri nas zapore cest lahko skrajšali na tretjino. Naj se postavijo standardi koliko časa sme biti zapora za določena dela, ki se lahko glede na vremenske razmere tudi nekoliko podaljša. Ne pa da gledamo zapore cest, kjer lahko tudi nekaj mesecev ne vidimo nobenega izvajalca na njih.

15. kratkotrajna dela kot košnja trave, menjava poškodovane ograje itd, naj se izvaja, ko je cesta najmanj obremenjena in stem najmanj nevarna za morebitne nalete na stoječa vozila.

 

ma tole lahko nadaljujem še neki časa, pa dvomim da kdo sploh še bere.

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
Pred eno uro je Matick napisal:

 

Valjda se tudi najde kdo ki kdaj pa kdaj kakšnega SUVa testira :D

 

Ne mene gledat haha... se uspešno branim teh napadov. Edinega SUV-a sem vozil Juresovega (še predno ga je prodal Bojču) CX-7 2,5 turbo, ker je šlo za stavo, da se ga da z dinamično vožnjo v okviru omejitev spravit pod 10 litrov na 100km. V glavnem, stavo sem dobil.

 

Ampak to so bili še tisti časi, ko so proizvajalci imeli široko ponudbo vozil in enega do maksimalno dva SUV-a na roosterju. Takrat nisem imel takega odpora do njih, dokler me niso začeli posiljevati samo s SUV-i na vsakem koraku, da mi je ratala ta oblika najbolj brezvezna od vseh. Ok ja bel Sprinter al pa Trafic še malenkostno slabše zgledata, da ne bom preveč kritičen. 😜

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Ok tole je res en s krompirjem snemal in je slika kot iz 90-ih. Ampak jaz žmigovca ne vidim, lahko si samo domišljam, da nekaj mižika, kar je lahko tud zarad kurčeve kvalitete in nizke resolucije.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano
pred 4 urami je Bini napisal:

Enostavno nočete nekateri razumet tistega primera, vididelo se je kaj bo naredil in mu pač pomagaš, da nebi prišlo do nesreče.... :nevem:

Lahko se pa delaš norca in se mu smejiš..... 😔

 

Vsa čast, da imaš tako dobro intuicijo. Jaz do konca posnetka nisem točno vedel kaj namerava - marsikdo se takole postavi v križišče pod pravim kotom, da je lažje kontrolirat situacijo in ne tako pod kotom, da se vidi precej slabše kaj prihaja iz leve. Jaz se recimo tudi postavim tako, da imam čimboljši pregled in da nisem odvisen od ogledal ali pa stegovanja vratu kot žirafa. Potem pa ker tud žmigavca ni dal sem skos pričakoval, da bo verjetno speljal v najbolj neprimernem trenutku in da bo nekoga izsilil. :nevem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano
Pred eno uro je Slivka napisal:

 

Kdo jim bo pobral vozniške? Ti? Voznik tovornjaka? Mislim, ker policajev tam ni bilo...

 

Zna biti, da so policaji kje v kakem grmu na ne preveč nevarni lokaciji s pretirano omejitvijo lovili prehitre voznike...

 

Hmmm, verjetno se delaš, da ne razumeš? :nevem: Ja seveda ne jaz, ampak policija in verjetno tole ni edina neumnost, ki jo tale počne. Tazga je pač treba spravit iz prometa ne pa da jim še pomagamo, ker takim pomoči ni edino, da se jim pobere vozniška.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Bini, klele ga pa mal sekaš. Se pravi je tvoja dolžnost, da če ga nekdo serje na cesti, da ga ustaviš in mu poveš svoje. Ker nisi policaj mu tega niti ne smeš dopovedovat. Takim je treba brez pardona pobrat vozniške, ni druge, ker tole so tempirane bombe - danes v krožišču v nasprotno smer, jutri po AC v nasprotno, naslednjič čez otroka na prehodu za pešce, ker ni več kos prometni situaciji.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 2 urama je Slivka napisal:

Misliš, da so premajhni? Omenja se moč 300W. Če ga parkiraš pred službo in stoji na soncu 8 ur, se nabere za skoraj 100 km poti... Dobro, če ni idealno postavljen, pa vsaj za 70 km. To bi pri meni bilo celo dovolj, da se iz službe pripeljem domov...

 

Ti si pa tole fejst premal izračunal. 8 ur je teoretično 2,4kWh. To je jedva za 15km vožnje če ful šparaš.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Samota za občino, da ne more tisto kurčevo luknjo zasut v več kot mesecu dni. Me zanima kolk časa bodo na mostu čez Soro ograjo popravljal, ki jo je voda odnesla? Župan Medvod se obnaša tako kot, če bi bil župan Črne, Prevalj, Mežice - mogoče taktika, da bi izsilil več denarja od države za obnovo. Sem bil teden dni nazaj tam s kolesom in mi ni blo nič jasno kakšna nekompetentnost je to.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Opis je zabaven

 

Citat

Vozilo prodajam iz večih razlogov. Premalo je voženo (cca 100 km na mesec) in zato nagajajo spremljajoči agregati motorja. Prodajam ga tudi zato, ker ga je v Celju težko imeti - vsi mehaniki na celjskem so postali montažni mehaniki. Ko se Rx pripelje pred delavnico najprej rohnijo kot ranjena zver, nato imajo recital o tem, kako hitri vozniki da so (kot, da to koga zanima), potlej pa hočejo menjavati cele sklope in neizogibno olje in izstavljati zverinske račune - najbolje si je pomagati sam (če si človek more). Enako je s kozmetičnimi avtokleparji. Pa kjer stanujem ne moremo imeti lepih stvari - paradigma je praktičnost in vse kar je lepo smrdi po nepraktičnosti in to moti. Naveličal sem se stalnih pripomb in brundanja. Če bom nabavil Vel Satisa ali Multiplo, pa bo menda večni mir.

Spodoben servis je Avtohiša Kržišnik v Zagorju, kamor sem Rx-ico vozil.

Testni vozniki ne kličite, pojdite kam drugam.

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Reality check za mazdo 6 III bencinarja
Napisano

Ne vem kaj voziš @Shrek ampak, če pa je kaj še posebej za pohvalit na Mazdi je pa tole samodejno uravnavanje žarometov. Dejasnko deluje tako kot treba in na zaslepi nikogar. Verjemi, da ročno nisi tako hiter kot tole zna priklopit. Ravno tako vožnjo za nekom, kjer zazna rdeče zadnje luči par 100m daleč in prilagodi snop. Včasih se mi zdi, da celo pretirava. Tudi meni ni še nihče blendal pa imam avto že 4 leta.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Reality check za mazdo 6 III bencinarja
Napisano

Vedi samo to, ko je potrebno izplačevat škodo so zavarovalnice neusmiljenje in bodo iskale malenkosti, da ne bo potrebno česa poravnati. Vedi, da imajo oni več izkušenj in prakse iz takih primerov, da ne boš zmagovalec.

 

 

Na hitro moj primer izpred let, ko še nisem bil na Mazdah in sem si lastil KIA Clarus. Avto je bil vsa leta zavarovan kasko in odkljukana je bila vsa oprema, ki je bila dejansko na avtu. Vsakič, ko sem podaljšal sem samo rekel, da naj naredijo enako kot prejšnjič. No pa sem imel manjši karambol, kjer je nastradal tudi hladilnik klime. Grem na cenitev, kjer pa ugotovijo, da klime nimam zavarovane.

 

Meni ni bilo nič jasno in sem prosil naj preverijo lansko polico in glej ga zlomka klima je na tisti bila odkljukana. Pol se je pa začelo, češ da je sicer možno, da se je zgodila napaka, ampak, da bi sam moral preverit ali je vse gor. Bolj k sem razlagal, da tolk neumen nisem, da bi snel iz seznama klimo za tistih nekaj takrat tolarjev prihranka. V glavnem od poncija do pilata so me šetali, da sem na koncu jim že moral zagroziti z odvetnikom, da so se vdali in sem moral it na poslovalnico, kjer sem sklenil zavarovanje, da so naredili novo polico in da sem doplačal še zavarovanje za klimo.

 

Upam, da se vidi kaj hočem povedat in da je res potrebno biti previden kako in kaj je zavarovano, ker jaz sem uspel se izgovarjat na njihovo napako, ti se pa v primeru škode ne boš mogel, če bo napačno/pomanjkljivo zavarovano

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.