Moj prvi avto je imel "zaug", za senčno stran Trojan čok.
Torej moral si pošteno znat vozit hladen avto. Če ne, je trokiral, tresel, ga zalivalo in še marsikaj. Pa zakaj imate potem to elektronsko porihtano, če pa samo pravi dedi smo znali take avte vozit.
Zamenjava M2 pa pride z letnimi, kot vsak novi avto, ne glede na to ali je zima ali poletje. Tam pa bo cela štala z zimskimi. To naj v 215/40R18, bo fešta.
Sem že gledal, pri nas ne dobiš X belega avtomatika s pošteno opremo.... lahk sam Nemčijo gledam. No ima pa še eno idejo DS 3 crossbacka 130KM. Samo gledam pri nas je DS sedaj ločen od Citroena in imajo v Ljubljani salon. Neki me glih ne vleče, čeprav avto na uč ni slab. Gledam ta Citroen forum, čist neaktivni, nobene pametne informacije ne najdeš.
Zanimivo, pa kaj to se opazi samo v hladnem zagonu da je prosti tek neenakomeren, ali potem ko je motor topel tudi?
Ogromno alfistov gre s selenije na motul in so zelo zadovoljni.
Koliko pa je bil strosek menjave MA-ja?
Enote nisem menjal, ker je po filtru bil 1 leto mir.
Potem pa novi avto na poti. Enota je ca. 700-1000€ + delo. Tak imam v spominu.
Avto je med vožnjo pocukal. Napaka za mašino. Vožen bil normalno naprej. Pognano čiščenje s testerjem. Napaka se ponovila. Vgasnila se je po 24h ali pa po 100km in izklop avta.
Rekel bi, da je samo po nekim režimom in določenim tlakom olja ni uspel odpreti četrtega aktuatorja. Drugače je tudi ob težavah šel super.
Servis nažigal, da je ravno Motul kriv, da je Selenia sveta, itd...
Po treh letih je začela malo olje pit. Tak 1/3 palčke. To je motul ustavil.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ok. Še nekak razumem.
👍
Povezava za deljenje
Deli na druge strani