Skoči na vsebino
Nakup Mazde 6
Napisano

13k sem delal servise.

Ko sem jaz mojo rihtal, je bil  multiAir nov, tako da smo menjavali filter v glavi in ne čistli. In še to sem jim moral kazal v prodajnem programu, da se ga da posebej kupit in še na to serviserju kje se nehaja.

Napaka je bila na 4. cilindru. Servisu se seveda ni sanjalo, pa sem s kolegom ugotovil, da je 1. pri zobatem jermenu in da če je filter zabasan, se seveda četrti aktuator ne proži.

1 leto je bil mir in se je napaka ponovila. Takrat je bil filter čist.

 

Je pa res, da sem mel ful mestne vožnje in je črna Selenia ven tekla. Motul je majn črn bil.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup Mazde 6
Napisano (urejeno)

Pri mestni vožnji, je znala trpet MA enota.

Generalno je motor bil super.

Živce mi je spila amaturka. Po 7-ih letih se je začelo nekaj not vozit. Ven so dobli pritrdilni element in kos plastike. Pa je na luknjah, za pozorno uho, amaturka poškripala. Če je ne bi prodal. Bi zadevo sam odprl in podlagal.

 

Tak kot ima Mazda ogledala, je imela Giulietta kable od kuferauma in je zadnji brisalec delal drisko.

 

Sumarno dosti bolj zanesljiv avto kor VW 1.2 TSI, ki je bil v bližnji familiji.

 

Videl sem oglas za Belgijsko 1.4 MA bencinca s 370.000km. Kar ni malo.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup Mazde 6
Napisano

Alfe so super vozniško naravnani avti. In kot bivši lastnik lahko povem, da se ne kvarijo tolko, kot favšija govori.

 

Tudi naša Mazda se bo jeseni/pozimi poslovila.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 10 urami je SeekK napisal:

Aha ja tu priznam malo kalkulacije, vzel sem brez navedene oznake XL, je imela samo FP naveden. Mi je bilo čudno, da bi ravno oni imeli verzijo gume brez XL, k jo na nobeni drugi strani ne morš kupt v tej dimenziji...in guma dejansko je XL...

 

To bi pa imel kot grajo, da je malo zmede na spletni strani...

 

 

Si preveril na uradni strani Goodyear-a, če obstaja sploh brez XL?

XL gume imajo večjo nosilnost. Tako da če faktor nosilnosti štima ni blo kaj za skrbet.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi
Napisano

i20N so praktično nedobavljive po celi Europi. Ne folgajo delat.

 

3 črne N Performance in 1 črna N so dobavljive za september do februar. In to je to.

Pravkar je Boss napisal:

Proceed GT 💪

Ima kolega. Oranžnega.

 

Ni švoh stroj. Jaz sem vozil testno Ceed GT. Super avtič.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi
Napisano
dne 23. 4. 2023 ob 14:55 je Alex napisal:

Če bo hotel manjšo porabo in manj problemov z motorjem, potem passat. 

Če hoče avto, ki lepše izgleda in ga nima vsak popoldanski polagalec ploščic , potem mazda. 

Hja. Vse drži, razen nepokvarljivosti.

 

Poznam 3 lastnike Passatov, letnik 2017, kupljeni novi.

2x 190KM delovni stroj, 4x4, 6DSG

1x 240KM delovni stroj, 4x4, DSG

 

190KM sta brez težav. 240KM pa bil v eno na servisu pevi 2 leti. Potem pa se je umirilo.

 

Od vseh avtov, kaj jih je ožja familija vozla, je Hyundai daleč najbolj zanesljiv.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je DonFelipe napisal:

Dvomim da bo prišlo do tega. 

Večina balkancev še vedno prisega na VW/Audi.

Mimogrede, to ni nobena naložba. 

Znanec in sovaščan je v teh dneh nabavil naložbo katera je hkrati tudi povrh boljša še od vseh coinov in to je legendarni slon pod kodo W140.

Elektrikaši žal nikoli niso in ne bodo nikakršna naložba, ampak stran vržen denar. 

 

Kaj za vraga je slon W140?

Afriški ali indijski?

 

Tak mimo grede, tudi jaz sem imel Alfo tip 940. Zdaj pa googlajte 😆

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-60
Napisano
pred 31 minutami je Alex napisal:

V bistvu je škoda RS kot delovni stroj, če misliš v tem smislu. 😊

 

Ne to.

 

Obstaja dva:

- pravi bencinski, ki ga ima malo ljudi 245KM, 370NM

- delovni stroj, ki ga ima večina 200KM, 400NM

 

Tu je edino VW fer. GTI ne more bit dizl, jasno povejo, da je tisto GTD.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-60
Napisano
dne 26. 4. 2023 ob 19:38 je Alex napisal:

Danes sem se stečal z nečakom,ker mi je obljubljal že dolgo, da mi bo posodil svojo škodo RS karavan, da skočim en giro z njo. "Zašraufa" l sem jo do kozine in nazaj. Ja, ima tudi avtomatski menjalnik. 😊

Ni slaba, moram priznati. A, ko je začel naštevati, kaj je šlo že vse narobe in kolikokrat je bil gost servisa z njo, te mine vse. Nisem pa mogel verjeti, kako je zapaljen za novo cx 60. Bil je na vožnji z njo in je ne more prehvaliti. 😊

Samo vožnjo je primerjal z vožnjo z njegovem bivšim bmw x5. Tako  natančen volan, kot počutje v avtu  na sploh. 

Pravi, da ni rečeno, da ne bo njegov naslednji avto prav mazda cx60. In to v... rdeči barvi. 😊 Eno mazdo, cx3 imajo itak že pri hiši. Problema nobenega. To ga fascinira, kako neproblematične so mazde. Vsi njegovi kolegi bentijo nad bmw-ji, audiji, mercedesi... Skratka pravi, da so "Nemci" postali polom. 

Upam, da je bil pravi vRS in ne delovni stroj 😉

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
dne 21. 4. 2023 ob 20:39 je godlike napisal:

Končno dočakal termin menjave sklopke.

 

Ne samo, da je takrat bila diagnoza peresa imajo zrak, tudi druklager je bil kar glasen, ko ga je zavrtel v roki.

Aja, še ena zanimivost.

 

Na škatli je pisalo Mazda Xedos in sem raziskoval. Ta model sklopke je šel v Xedos, 323, in na koncu še v 1.5 M2 (DE). Druge M2 (DE), so imele tako ali tako Ford mašine.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
Pred eno uro je Liuch napisal:

@godlike po tvoje je Goodyear napačno, dal odtis na pnevmatiko...namesto 6 dal 5? 🤔😄

Je tudi mene zbegal sam profil ja...sem potem našel za isto dimenzijo fotko. Žal je 5.

Ne ne. Meni ni izgledalo ne eno in ne drugo. Za to sem te prosil za sliko celega profila.

 

pred 54 minutami je Alex napisal:

Ne, 5-ka ni. Imam assimetric 5 na avtu in nima tega narezanega vzorca v utoru. Po moje je res 6-ka, le vtisnjena je 5(ka.

 

 

Na moji slikah, ga ima 5-ka in ne 6.

To je odvisno od dimenzije.

 

V napačni oddtis skoraj ne verjamem.

Kontaktiraj firmo. Če si plačal s MC/Viso imaš zavarovano. Če ne prideš z njimi skozi, pač vložiš charge back.

Sam sem že to delal 1x v življenju.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Daš več profila. Meni ne izgleda kot AS5:

image.jpg

Pa tudi ne najbolj AS6, čeprav je bolj podobna:

image(1).jpg

Vse slike so iz uradne strani.

pred 10 minutami je Liuch napisal:

Liderpnevmatik iz nemškega skladišča.

In ravno njih se vedno izogibam. Sploh ko sem našel, da je sedež v Andori.

Ampak žlahti so na srečo prave felne z gumami prišle.

 

Si že kontaktiral?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Kdo pa ti je to prodal?

 

Meni dostikrat robo upokojenci prevzamejo, pa ne morem pročakovati, da to preverijo...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup mazde v tujini
Napisano (urejeno)
pred 3 urami je Avenger napisal:

Čaki, a se lahko mal vrnemo na 4x4... Večja obraba gum? Kje ste to pobral? Kvečjemu manjša oz bolj enakomerna - ampak, kolikor sem naštudiral o Mazdah, ker me zanima CX-5, imajo AWD sistem, pri katerem gre 100% moči na sprednja kolesa, ko pa je zaznan zdrs, se moč prenese tudi na zadnja. Če se torej z normalno vožnjo pelješ po suhi cesti, bodo gnana samo sprednja kolesa, kot bi imel običajen FWD.

 

Do 50% moči (če se ne motim) gre na zadnja kolesa samo, ko sprednja kolesa zdrsavajo, torej nekje na snegu, v blatu, na spolzki podlagi in tu ne gre pričakovati enakega offroad rezultata kot pri Land cruiserju, ni zapore diferenciala.  Quattrov sistem je drugačen, na dobri, suhi podlagi gre 60% na zadnja kolesa, 40% na sprednja, procenti se spremenijo, če razmere zahtevajo. Kar dejansko pomeni bolj enakomerno obrabo gum.

Ko logično poštudiram, ja je enakomerna obraba gum, ke so 4 isto gnane, ker bolj trpijo.

 

To je pač bla vedno gostilniška mantra. Pač če se ita še zadnji pogon, se tudi tam obrablja. Noben 0a ne pomisli, da se sprednje za to bolj.

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano (urejeno)
pred 3 urami je FuManchu napisal:

Mal gledam yokohama, hankook in toyo.

Hankook so baje dobre.

 

Yokohamo v701 imam na M2, super guma. Malenkost slabša od GY AS3, ki sem jo imel na Alfi.

Cena je bla kr premium, ampak takrat se v M2 dimenziji ni dobilo nič pametnega.

 

Tu po foromu se tudi Nexen kr hvali.

 

Edit:

Yokohama so iz Filipinov. Zdaj po 5-ih letih se jim pozna zob časa. Ne držijo več tak, kot so včasih.

Hankook pa določene dimenzije svojih modelov dela na Madžarskem, druge pa v P.R.C.

Ventus prime 3 sem videl obojna porekla...

Popravljeno od godlike
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup mazde v tujini
Napisano
pred 21 minutami je ignacij napisal:

Zanimivi testi. Ok pa da vprasam takole. Če dobiš za praktično enak denar AWD ali FWD kaj vzeti. Gledam par vozil pa je rzalika v ceni ninimalna oz. je sploh ni.

Evo še negativna stran 4x4:

- večja obraba gum

- večja poraba goriva

- strošek vzdrževanja

- večja teža avta

- še enea zadeva ki se lahko pokvari

Pozitivna stran:

- boljši oprijem v snegu in spolzkem

- boljši prenos moči na cesto

- pri agresivni vožnji gre boljše skozi ovinke

Pred eno uro je Shrek napisal:

Iz izkušenj ti povem, da MORA biti DOBRA guma tudi na 4x4, če se hočeš peljat. Kolega imel pasata 4x4 z nekimi čungalunga gumami, jaz pa z mazdo 323f, pa Dunlop gumami, pa ne moreš verjet, da je pasat počakal v snegu, jaz sem se pa peljal. Šla en za drugim. Jaz pred njem mu še kolesnice delal. Ko je kupil pol dobre gume, se je peljal. Ni vse v 4x4. 

Za moje pojme je 4x4 nateg za vsakdanjo uporabo. 

Še enkrat, za NORMALNO vožnjo ne rabiš 4x4. Kje se rabiš peljat s 4x4? Govorim za normalne vsakdanje vožnje. 

Sem že ti zgoraj komentiral, da ga za normalno uporabo ne rabiš.

Tudi zapisal sem, da gume tudi visoko vrednotim. Ta 4x4 Passat ima vedno Continentalke gor, zima in leto.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.