Meni osebno so taka mikro popravila še bolj všeč, saj 99% platišča ostane originalnega.
Podobna dilema je glede "hladnega" popravila vdrtin pločevine. Tudi če stane enako, kot klepanje in barvanje, bi raje izbral ravnanje s palčkami in seski, pri manjših poškodbah pa pride ceneje, cca 200€/h ... @Alex, da te ne bo kap 😄
Razširi
To je pač en folk, ki misli, da je najpametnejši na tem svetu in da bo že našel budalo, ki bo tole kupla po tej ceni.
Sem že povedal pa bom še 1x. Pri Moćniku v kranju sem ponudil za skoraj novo 6-ko dva jurja manj kot jo je prodajal in da mu dam takoj denar in odpeljem. Ps o cincali in so cincali pa so na koncu rekli ne. Men pač ni blo hudega, sem vzel novo za ta denar sicer z nekaj manj opreme a ne bistvene. Močnik je pa še 2 leti kasneje fural isti oglas po ceni, ki je bila 500€ višja kot moja ponujena.
Izredno slab trgovec in ekonomsko borno podkovan, ker če maš kupca za rabljen avto pri 30k€, ga pač ne izpustiš iz rok, brez pogajanja. Ja tud pogajat se niso hoteli, češ glej ga butla mene, kaj pa si dovolim predlagat tako ceno.
Amadej?
Odlična storitev za ceno slabe - ne gre. Razen pri @Alex, ki bi verjetno profesionalno spoliral naše 4 avte skupaj za 40€ ... sklepam po njegovih komentarjih zlatarsko dragih storitev Mazdinih servisov. 😁
Mene pa zanima @skritikrt, ali se popravljena ujame z ostalimi tremi platišči? Verjetno se od blizu opazi razlika, ko so narazen pa ne?
Saj tole si pa verjetno tudi opazil?
https://www.mazda-si.net/topic/3380-spontana-naključna-srečanja/page/307/#findComment-571842
Popravljeno od Janez007
Tankajte v torek ... se bosta zelo verjetno bencin in dizel pocenila.
Saj se počutim, kot da bi bil JJ na oblasti. 🤣
Popravljeno od Janez007RazširiNova pečica za peko, nov fen, nov toaster, nov električni grelec - radiator imajo ob zagonu res vonj po zažganem. To piše tudi v navodilih.
V novem avtu pa je vonj po toplih, lepilih, umetnem usnju, če je vgrajeno,
reciklirani plastiki, gumi. To vse skupaj tvori ta specifični vonj "po novem".
Tudi glasbeni instrumenti, novi, imajo podoben vonj. Ni strupeno.
Z vsem se strinjam, samo zadnjemu stavku ne verjamem.
Res da je uporaba določenih snovi danes prepovedana, vendar nisem prepričan, da do vsi hlapi, ki se sproščajo, nedolžni, niso škodljivi, niso strupeni.
Recimo v novem kinu, nekaj tednov od odprtja, v Supernovi sem sam komaj izdržal 2 uri, tako me je dražilo-žgalo v sinusih. Drug primer, nekoč se je sodelavka skoraj zadušila, ko so ji v pisarno položili nov tapison. Lahko da obloge, ki so "dišale" po novem, res niso oddajale strupenih snovi, so pa bile vsaj alergeni, kot je recimo cvetni prah, 100% BIO.
Da zaklučim, če je komu všeč vonj nove avtomobilske kabine, OK, meni ni.
Drugače pa imam generator ozona, ki v starejših avtih nevtralizira vonj po starem. Gre za drug problem, ki je posledica razpadanja premijskih materialov (za razliko od stabilizacije novih materialov).
Popravljeno od Janez007
Če nekaj smrdi po prežgani elektroniki, ni nujno da je vzrok prežgana elektronika ... očitno se tukaj nismo razumeli.
Nove naprave, ki se segrevajo na visoke temperature, v začetku oddajajo vonj po xxx. Raje xxx kot da me spet grabite za besedo. Recimo nova pečica je pri prvem segrevanju kar fino smrdela in jo je treba po navodilih najprej nekaj časa pregreti, prazno. Nova steklokeramična plošča (spodaj... v predalu je smrdelo nekaj tednov), da ne govorim o novi kaminski peči, ...
Podobno je v motorju kar nekaj snovi, ki se šele ob prvem resnem segrevanju zapečejo in ob tem smrdijo. Kabina je pa itak v glavnem reciklirana, s topili, barvami, lepili itd prepojena guma, plastika in še kaj. Premijski materiali.
Popravljeno od Janez007
Razširi
Ja pa ne po prežgani elektroniki no. Smrdijo kemikalije in adesivi, ki se uporabljajo tekom proizvodnje. Smrdijo stvari, ki so nanešene na elemente in ne elektronika, ki naj bi se po tvoje prežgala. Tud stare stvari smrdijo, ko gre recimo gor prah al pa se lima cigaretni katran gor, če se v prostoru kadi. Elektronika sama ne sme imeti vonja, ker če ga ima je šlo nekaj hudo narobe.
Kaj pa je po tvojem elektronika?
Sicer pa Copilot glede vonjev a novem avtomobilu pravi:
Vonj po plastiki v kabini novega avtomobila je posledica hlapljivih organskih spojin (HOS), ki se sproščajo iz novih materialov, kot so plastika, lepila, preproge in oblazinjenje.
RazširiPo prežgani elektroniki? Resno, prvič slišim kej takega. Pri novih, če kaj zasmrdi so ostanki materjala za konzervacijo. Ko jih prežge zasmrdijo in s časom odsmrdijo svoje.
Resno? Tudi druge elektronske naprave najprej smrdijo dokler se ne razsmradijo (kuhinski roboti, mikserji, elektronske žarnice, ....)
How can you get rid of a new electronics smell?
Da ne govorim o "vrhunskih" gumi-plastičnih materialih notranjosti. Že nove pnevmatike kar "dišijo". 😃
RazširiMoj je prav lepo dišal po NOVEM (ne smrdel po zažganem), ko je bil še nov. 🤗😉
Pač PREMIUM X186....
![]()
https://www.prvalekarna.com/za-kaj-se-uporablja/zamasen-nos?sort=stock_desc
😁
Popravljeno od Janez007RazširiNe strašite preveč, se več ne bom upal vsesti v avto. 😂
Bom pogledal blatnike, če je res tako kot na zgornji sliki. Imam pa kar slabo dioptrijo (očala...), tako da verjetno ne bom nič videl.
LP
Mazdo se gleda na 5 m oddaljenosti, tako kot na novo polakiran parket. 😁
Ja, naša je kar smrdela po novem, tudi prežgani elektroniki, kar je normalno - tako tudi piše v navodilih. Zadnjič smo kupili novo kuhinjsko ploščo, ... podoben smrad več tednov ... mogoče je kriva profesionalna deformiranost štromarja.
Popravljeno od Janez007RazširiOb priliki še malo plastike na blatnikih preglej😁
Vse so nad čepi nekoliko izbočene, odvisno je bolj od dioptrije lastnika in pada svetlobe.
RazširiMoj ne smrdi po zažgani elektroniki.
Morda zato, ker še ni zelo vroče... 😉
Mogoče:
- so ga že pri Ferku predihali
- posledice Covida (izguba vonja)
- se je pri našem res kaj žgalo ...
😁
RazširiHvala vsem za dobre želje. 💛
Ja, vonj novega avta v notranjosti je res prijeten.
Čez vikend jo malo zapeljem okoli. 🚗
---------------
V prihodnosti, ko bo čas, bom naredil svojo temo v "Predstavitev članov".
Imam DSLR. Včasih sem se kar veliko ukvarjal z fotografijo. Sedaj ne več toliko...
Kar pa ne pomnei, da ne bom naredil 1000 slik avta. 😉
Morda veste kje v MB ali okolici je kakšen primeren kraj, kjer bi lahko v miru naredil nekaj slik...
Hvala
LP
S tem se pa ne bi mogel strinjat. Še zunaj pod nadstreškom, kjer je bil naš nov CX-30 parkiran, je še kakšen teden smrdelo po prežgani elektroniki ...
Popravljeno od Janez007RazširiTo ni nič. Pri nas na obali je pozimi toliko slane. 😉
Ha, zjutraj je res malo bolj hladno, ko grem domov iz službe je pa v avtu ki je na soncu 30°C. Sicer pa imam še eno raketo, ki sliši na ime diesel-power. Na njej ne bom še zamenjal zimskih, jih bom skuril do konca. Tako, da je to situacija win-win.
Sem si raketo malo drugače predstavljal .... raketa s starimi zimskimi gumami na primorskem razbeljenem asfaltu ... ruska ruleta, ne raketa 😃
Ja, s častnim doktoratom tega foruma. 😃
Popravljeno od Janez007
RazširiDanes sem naročil Conti PremiumContakt 7 za cx30. Jutri pridejo in jih damo gor. Itak je zime konec.
Res je ...
Huda pozeba na Primorskem odnesla letino breskev, nektarin in marelic, prizanesla ni niti špargljem
Popravljeno od Janez007
Oba Mazdina bencinska motorja naj bi bila zelo zanesljiva. O G140, ki je v osnovi "zablokiran" Mazdin 2.5 G194 atmosferc, je bilo napisanega veliko dobrega. Tudi tehnološko novejši in bolj kompleksen X motor je sedaj v uporabi brez posebnih težav že dobrih 5 let.
Odločitev je zato popolnoma subjektivna, kot pri izbiri žensk (enim so všeč plavolaske, drugim rjavolaske 😃).
Če bi danes kupoval jaz, bi zelo verjetno kupil G140 AT, ... še pred letom sigurno MT, zakaj?
- Mazdin 2.5 motor je preizkušen, vrti se s cca 500 nižjimi obrati kot 2.0 motor - je posledično tišji
- 2.5 motor ima v nizkih obratih (ki jih rabiš najpogosteje pri pospeševanju) precej višji navor od X186
- 2.5 motor je bolj enostaven kot X186 motor, večja poraba se kompenzira z višjimi stroški in ceno avtomobila pri X motorju ... pri 200.000 km si finančno približno na enakem
- radarski tempomat v kombinaciji z MT ni zelo uporaben (če je v opremi)
- če je veliko vožnje v kolonah, po mestu, itd ... AT voznika zelo razbremeni
- Mazdin AT je zelo zanesljiv, neproblematičen (tudi MT je odličen)
Kljub povedanemu, bi z lahkoto izbral tudi Mazdo 3 X186 MT ali X186 AT ali G140 MT. Vse bencinske Mazde 3 so po mojem mnenju super izbor.
Popravljeno od Janez007
RazširiHvala za link.
680 strani. 🤣
Bi bilo dobro, če dobim v pisni obliki celotna navodila, ne samo kakšno skrajšano verzijo.
Ker če grem to tiskat na A4 papier bo kupček precej visok in težek. 😒
Original navodila so verjetno v A5 ali podobnem formatu na tanjšem papirju.
Dobil boš skrajšano verzijo. Še dobro, celotna pisna navodila bi krepko zmanjšala prtljažni prostor.
Naš dino, CX-30 G140 AT ima sedaj prevoženih 800 km, povprečna poraba 6,8.
Napisano (urejeno)
Odlična poraba.👍 Imate v Makedoniji omejitev na avtocestah 110 km/h? 😁
Naša CX-30 G140 AT ima 1500 km, poraba 6,9 l/100 km pri podobnem deležu avtoceste.
Popravljeno od Janez007Povezava za deljenje
Deli na druge strani