Na CX-30 s prevoženimi 3.500 km se uporablja ves čas in še brez težav. Ma Mazdi 3 s prevoženimi 40.000 km pa občasno ne deluje zaklepanje, po dežju ali po pranju. Očitno pride v kljuko voda oz. vlaga.
Zelo zelo redko se mi zgodi, da pridem do rezerve, 24 km remaning, ker itak tankam vsak teden ob priliki... danes sem malo cincal na AC, ampak vem, da je @Janez007 enkrat testiral in je imel še 50km fore...
Pridem in začnem tankat, 50,81 litra.... A je posoda 52 + 6 ali 56 + 6?
Aja pa še to, 7,49, torej za 1 deci laže računalnik
Ja, z Mazdo 3 2018 sem enkrat šel do -80 km, pa je notri ostalo še za cca 20 km. Z Mazdo 6 pa pol tega, se pravi -40, notri pa še za kakšnih 10 km.
2 meseca nazaj je bilo v tej temi že vse tole pojasnjeno. So 3 vrste dobavnih rokov:
- vozila na zalogi v SLO
- vozila nekje med Hiroshimo in Slovenijo ... cca 1-4 mesece
- vozila po naročilu v Hiroshimi ... cca 5 mesecev
Pogoje imajo trgovci enake, nekateri dajejo na videz ugodne leasinge, dodatno leto garancije in zastonj delo rednih servisov, tistih čez 5 let ... to je meni prej odvratno kot privlačno.
Na redno ceno + popust uvoznika se da dobit pri CX-30 še kakšne tepihe .. do max 2-3% cene .... pri CX-80 tudi malo več ... cca 15% off.
Treba se je zavedat, da bo naslednjič zelo verjetno podražitev ... tako kaže, če ne bo ameriški predsednik spet kaj bleknil ... , ampak kdo ga še jemlje resno?
Glede Mazdinih ročnih menjalnikov. Vozil vozil sem jih na CX-3 2016, M6 CD175 2016, M3 G120 2018, M6 G165 2018 FL in M3 G122 2021 in sem opazil med njimi razlike, subjektivno bi jih rangiral takole (ocena od 1 - 10):
Jaz sem imel probleme z njim ko sem srno zbil. Totalno neresen.
Potem sem ugotovil da se luc spusca vodo, pa mi jo je kao menjal... Ravno prejsnji teden sem videl da je zasilikonirana in ne menjana. Zal po cca.pol leta, tako da mu ne bom tezil za nazaj.
Po tem je v mojih oceh baraba.
Imaš čas za reklamacijo 2 meseca, po tem ko ugotoviš napako. Če je ta ugotovitev v okviru 2 let od popravila.
Čist resno vprašanje, a kdo tele Bridgeston 225/45/R19 rabi za kakšen drift ipd. Mu jih šenkam, ker če se ne pojavi kandidat jih pustim pri vulkanizerju.
Prvič slišim, da bi kdo izgubil rolo, se pa očitno zgodi. Sklepam, da je zelo redko, redko se tudi poškoduje, pokvari. Verjetno se ponaredkov zato ne izplača delat.
Pa tisti, ki ima denar za CX-60, bo imel tudi nekaj 100€ za nov rolo. 😁
Fantje, če so kakšne težave, snemite kos dol (po možnosti brez žage) in mi ga pošljite. Čiščenje katalizatorja je 80€, nov katalizator za BTjca je 200€. Pri filtrih trdih delcev so podobne cene. Tako da brez spraševanja o stroškovni upravičenosti in brez zganjanja nepotrebne panike. Bolj je problem, da je avto en teden nevozen kot pa strošek...
Slivka, pametno, ker je platina zelo dragocena, so njene zaloge izredno majhne in se zato vse splača reciklirat:
Ocenjuje se, da je v obtoku po svetu (v uporabi v izdelkih, industriji, nakitu, naložbah ipd.) približno 70.000–80.000 kilogramov platine, kar pomeni 70–80 ton.
Po poteku garancije se res verjetno ne bo splačalo odpirati X motorja - se strinjam s @Shrek . Če se danes že pri G motorjih nekateri sprašujejo o stroškovni upravičenosti menjave navadnih batnih obročkov ...
Za @Alex vemo, da se bo znašel. Pri morebitnih težavah GPF filtra ima že danes v rokavu poceni rešitev. 😁
Jaz bi tudi imel Audia 5, bencinarja, ki bi stal toliko kot Mazda 6, porabil toliko bencina kot Mazda 3 in stroške zavarovanja, vzdrževanja kot Clio ...
Avto se bo dnevno uporabljal na razdalji 2km v eno smer ( ne sprašuj zakaj rabi svojega). Avtoceste vido nebo nikoli tako da potrebe po opozrjanju na mrtvi kot ni , za parkiranje so pa dovolj senzorji jih je mela tudi do zdaj. Treba pa je upoštevat tudi porabo , ki bo na 2.0 100% večja kot na tej.
Kot so že rekli in se strinjam in po svojih izkušnjah - na 2km razdaljah bo poraba okoli 8,5 l/100 km (pri recimo 20 km relacijah pa bi bila med 6 in 7).
Za take potrebe imamo mi doma Clio Storia 1.2 z 58KM (za 2 km povsem dovolj, boljši kot Mazda 6). Strošek zavarovanja (tudi toča paket PLUS pri Allianz) 225 € + 62 cestnina + 38 tehnični ... = 325 €.
Po mojem je pri avtih podobno kot pri ljudeh - koliko zdržijo, je odvisno od več dejavnikov, eni imajo zelo kratko življenje, drugi živijo več kot 100 let:
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Super. Me je pa zmotilo tole - raje bi videl, da avto sloni na lesenih kladah.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani