Raje vzemi X motor in nižjo opremo, ki nima Bose ozvočenja, ima ravno tako ogrevanje volana itd..... Pri nakupu Mazda financiranje ne dobiš tistega popusta 3k€,ki velja na gotovinsko plačilo ali kredit.
Ne vem zakaj ne greš v salon in vse izveš iz prve roke 🤔
Zakaj? Povej mu po pravici da bo imel višje stroške vzdrževanja:
- 0w20 olje je dražje (in slabše) kot 5w30 olje
- na 60kkm bo moral vsakič menjat svečke
- bog ne daj da bi začel vlivat kak slab bencin, ker se bo potem tudi to poznalo
@GregorV na tem forumu pač vsak svoje zagovarja - X je ok, če si pristaš nizke porabe, za vse drugo vzami 2.5 in se boš vozil kot gospod
Kmalu bom kupoval nov avto in imam kar nekaj vprašanj glede CX-30. Sicer bom šel na ogled, testno vožnjo različnih modelov (znamk), ampak Mazda CX-30 mi je kar všečna.
Zanima me verzija G140 z ročnim menjalnikom. Ali ima kdo avto s tem motorjem? Kakšna je realna poraba? Predvsem me zanima poraba pri mestni vožnji.
Zakaj govorite o »dino«, »dinozaver«? Zato ker ima netipično zasnovo za današnje čase, 2,5L in samo 140 KM? Če že ima kdo ta motor, kako ste zadovoljni z navorom in ostalimi karakteristikami motorja…?
Ali se da enostavno izklopiti vse asistenčne sisteme (ena tipka)? Vsekakor ne bom kupil avta, kjer bi moral pred vsako vožnjo 10 min izklapljati vse te zadeve.
Sedaj ima Mazda popust 3K EUR. Odlično opremljena verzija »Exclusive line« v rdeči barvi pride 30.310 EUR (BOSE, elek. prtljažnik, napredni žarometi, 360 kamera…).
Ali pa npr. Center line + DASO = 28.990 EUR. Rad bi imel boljši zvočni sistem, ter obvezno ogrevanje volana.
Ali morda veste, če saloni ponujajo še kakšne dodatne popuste oz. ugodnosti (npr. dodatna platišča in gume, vinjeto itd…), oz so cene pri Mazdi zacementirane?
Morda veste kakšni so pogoji Mazda financiranja, na spletni strani ne najdem podrobnosti.
In še zadnje vprašanje 😁, kakšna je čakalna doba, če avto ni na voljo v kombinaciji, ki si jo želim?
Se opravičujem za veliko vprašanj. Morda še kakšno sledi…
Odtis ploščice je bil ja.. danes je manj, ko sem šel do LJ
Je pa to zadnji disk, tako da ja, glede na obrabo bo dober do konca življenje dobe avtomobila
Sem pa bil danes v Eurotonu in kupil literček in dolil malo olja, ker mi ga je pri 15k spustilo na minimum - in seveda bo potrebno tekom prihodnjih dni naredit spet redni servis
Kodiaq je Škodina prodajna uspešnica in hkrati najdražji avto med deseterico najbolje prodajanih v Sloveniji. Njegova...
Tole je pravo nasprotje....
Mogoče je celo dobra alternativa za superba- @Boss, ki išče velik avto.... 😁🫣😉
namerno zmanjšujejo tank za nafto, da bodo vse bolj furali to mentaliteto o 700 km v tanku, da se bomo počasi privadili, da električarji, ki dosežejo 500km, izpadejo dobro
žal, smo na točki propada civilizacije, kot jo poznamo do danes
Zmogljivosti:170 km/h, pospešek 7,9 sek od 0 do 100 km/h
2. podatek
Naš amaterizem je postal očiten ob pogledu na druge lastnike e-avtov, ki so drug za drugim prihajali in odhajali s postaje. Komaj so priklopili avto na kabel, so iz enega avta privlekli na plano frizbi, iz drugega žogo in že se je industrijsko parkirišče spremenilo v ad hoc igrišče.
Morda pa bom, obogaten z novimi izkušnjami potreb in zadreg e-potovanja, naslednjič v tisti prostor za kable stlačil še loparje za badminton. Še sreča da ni deževalo. V takšnem primeru bi si sicer v modernem scenicu lahko ogledali kakšno epizodo družinske serije ali kaj podobnega, sem se tolažil.
3. podatek
Nanj smo prispeli le z dobrimi 10 odstotki energije. Tam pa šok, po priklopu in je bila povezava po dobri minuti polnjenja na maksimalni moči že prekinjena. Nič ni pomagalo, niti premikanje med različnimi polnilnimi mesti niti več kot pol ure visenja na telefonu z Ionity klicnim centrom, resetiranjem in iskanjem napake.
4. podatek
....
Je pa res, da nisem sledil tempu kadečih se poljskih dizlov, ki so divjali mimo mene pri legalnih 140 km/h.
....
5. podatek
Poraba energije na poti z veliko večino avtoceste je bila v povprečju 21 kWh/100 kilometrov, oziroma za okoli 300 kilometrov resnično brezskrbne avtocestne vožnje.
300 kilometrov resnično brezskrbne avtocestne vožnje.
300 kilometrov resnično brezskrbne avtocestne vožnje.
6. podatek
... je pa tudi cenejše
Skupaj smo opravili okoli 2.100 kilometrov poti. Za elektriko na poti smo skupaj z neprilikami porabili okoli 130 evrov. Če bi se peljali z dizlom in s povprečno avtocestno porabo sedmih litrov, bi za isto pot preračunano zapravili okoli 220 evrov.
7. podatek
S pravim pristopom, vedno vsaj 25 odstotki energije in z najmanj enim rezervnim scenarijem glede polnjenja pa je mogoče v avtu, kot je renault scenic E-tech, tudi na daljše poti prek Evrope potovati relativno samozavestno, udobno in brez prepirov. A z nujnim upoštevanjem dodatne časovne komponente.
1. Se strinjam. Sicer je tudi vprašanje kaj šteješ pod delo. Delo ni samo kmetija od zore do mraka...
2. Res je, glavni razlog je demografija, kot sem že večkrat omenil. Ljudi se veliko potrebuje, privoščiti si jih ne more nihče. No, lahko si jih, samo se je treba odpovedati malo dobička.
3. Mladina tako, starejši pa na plečih mladih iz pogleda nepremičnin. Zato takšen sistem, ki je bil zamišljen v prejšnjih demografskih trendih, na dolgi rok ne deluje.
Še nekaj - super je, da želijo, da so vsi delavci pri VW-ju plačani kot je treba (pustimo dobavitelje, to je čisto druga zgodba), samo da ima pa vsak, ki zategne 100 šraufov na dan 3000€ plače, je pa tudi dolgoročno nevzdržno.
Mene pa zanima mnenje starejšega modela Mazda CX-30 2.0 X-186 MHEV. Gledam rabljenega, letnik 2022, prevoženih 100k kilometrov, blagi hibrid bencinar 2.0.
Ali je vreden nakupa? So kakšni večji problemi? Je naredil kdo že kaj več kot 100k kilometrov? Da ne kupujem jamo brez dna. Bolj me skrbi tisti hibridni del pogona
To te ne rabi skrbet, ker ni to niti h od hibridnega pogona Ena baterija pa mal logike na altenatorju
Preveri, da je res X186... prva verzija X180 je imela določene težave s kompresorji
Ali gre za nemški avto?
Preveri redne servise olja in pa da so bile svečke menjanje na 60kkm
Pri 120kkm jih boš mogu spet menjat, tam cca 400 eur te pride ker imajo pooblaščenci prizadete cene, imaš lahko dobro pogajalsko izhodišče.
Pri 100kkm zna bit tut že zavorni sistem znucan, sepravi bodo tudi že ploščice lahko pri konc - preveri tudi to mogoče v sklopu pogajanja.
Pridružil sem se ker že več kot pol leta gledam za Mazdami, enostavno mi ne dajo spati😃🙃
Sem zaprisezen "japonec", vozim jih ze vec kot 10let.
Vozil oz sprobal sem testno CX30, G122, manual. Vse top ampak mi je prostorsko malo majhen.
Ze en cas pa mi ne da spati CX5 2.0 165Km, manual.
Ne sprasujte me zakaj ne vec konjev, zakaj ne avtomatik, zakaj ne AWD...
Konjickov za mojo lagano voznjo je dovolj, obožujem prestavljanje, AWD po ravnini ne rabim.
Za sluzbeno pot naredim dnevno 154km, od tega 130km, torej vecino casa avtocesta.
Zanima me realna poraba po nasi pomurski "avtocesti" na tempomatu 110kmh-120kmh...
Ter strosek zavarovanja osnova, toča, svetlobna telesa, ogledala.
Hvala vsem novim prijateljem😃
Lp
Oba sta dobra motorja, G165 ročni ali G194 AT, je pa pri G194 razlika v nizkih obratih zaradi večje kubiture, pa tudi AT veliko pripomore k ugodnejši vožnji, ker ti včasih šalta 2 brzini dol ko ti po svoji logiki ne bi.
Če gledaš rabljeno in nimaš izbire potem kupi kar kupuješ, če gledaš novo vzami G194.
Vrsta prevoznega sredstva: rabljen osebni avtomobil Znamka: Mazda 6 Karavan (diesel) Datum prve registracije: 30.12.2015 Neto moč: 129 kW Število prevoženih kilometrov po števcu: 206 107 km Število k
Ja dinota ... AT ... take so bile želje na osnovi grafa in testne vožnje ... X186 bi bil tudi OK, je pa 2.000 dražji, nekoliko dražji servisi, pa cca 20% nižja poraba ... v 10-tih letih je računica obeh približno enaka (pri naših prevoženih km in trenutnih cenah goriva).
dobro si kupil, meni se tudi zdi da večino časa voziš do 4k, sploh na AT
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Lej, par dejstev:
- Mazde so v vrhu zanesljivosti
- CX-30 postaja uveljavljen model avtomobila, brez večjih težav ga označiš kot zelo zanesljiv
- glede motorja se boš pa moral sam odločit, a bi 10 letno preverjeno klasiko, ali novejšo zadevo, ki je šla že čez 2 izboljšavi.
Jaz mislim, da je na trgu trenutno zelo malo konkurence - sploh iz vidika zanesljivosti bencinskih motorjev
Tistih 40 KM se čuti samo če boš ful žgal! V neki normalni vožnji med 1k in 3k obratov, ima G140 večji navor
Zna pa X bit bolj varčen
Predlagam, da probaš oba motorja, in se odločiš.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani