Je pa ta nova verzija X kar poskočnejša od stare kolikor sem gledal teste, pa dejansko so ga kar izboljšali...mislim, da so dali nove cilindre in pa znižali kompresijo iz 16:1 na 15:1...so ga lepo optimirali. Važno je, da ne bo slabše od moje g120 kar mi je bistvo, bo pa sigurno vsaj tako ali celo malenkost poskočnejša, saj ima malo boljše razmerje KM/kg ...pa nad 4kRPM bo sigurno še vlekla🙃
Tukaj je nekaj informacij o spremembah, če koga zanima ...
The 2021 model year versions of the Mazda CX-30 and Mazda3 see the debut of the updated version of Mazda’s unique Skyactiv-X SPCCI Spark Controlled Compression Ignition petrol engine
Ma bom jaz tudi raje ziheraš (kar dejansko sem 😁) in bom raje vzel g150,neke hudo velike razlike tudi ne more biti...če pa 1 s hitreje do 160 prileze pa mi tako ni pomembno😁
Evo zgleda bo počasi čas, da tudi sam grem v akcijo . Ogrevam se seveda za CX-30 ampak imam še določene pomisleke glede motorja...namen imam vzeti ali X186 GT plus ali pa G150 Plus, Style Sound. Avtomobil imam namen imeti kar nekaj časa, tako da me glede na to, da je X čisto novi motor bolj vleče v nakup G motorja, po drugi strani pa...🙄 . Recimo za mojih "planiranih" 8 let in v tem času cca. 160.000-20.000 km kateri motor bi vzeli 🤔? Za barvo sem že nekako odločen da bi vzel DEEP crystal blue, moram jo še v živo videt, pa malo jih je s to barvo pa mi ustreza 😀
pred 3 minutami je Bini napisal:
Prispela je danes moja CX30 v trgovino (Selmar) iz Nemčije kot je bilo dogovorjeno,samo plačam jo še ,zavarujem in registriram potem pa
Ja, ampak tvoj je že na poti, moj pa še ne 😆. Me pa res zanima kaj je s temi prezračevalnimi režami, ker povsod to grajajo...moram it na testno tudi sam, pa da vidim...Kako se ti pa zdi naprimer poskočnost avtomatik/AWD/x180 vs ročni g122, ki si ga tudi vozil? Verjetno bistveno poskočnejši ni, pri avtocestnih hitrostih že, kaj pa normalna vožnja? Sam bi raje ročnega vzel...
Ja to drži, ampak je problem da imaš v osnovni opremi dnevne halogenke, potem pa kratke in dolge luči LED, kar mi je čisto nelogično...se pravi čez dan ti svetijo grde rumene halogenke ponoči pa bele LED😁
Ne najdem točnega odgovora na to vprašanje...vem, da core ima dnevne halogenke, ostale LED, plus pa je potem očitno enako? Vem da ima style matrične, zato pa bi najraje imel style, upam da bo čez par mesecev tudi kakšna g150 style, če ne bom pač g122 vzel, načeloma mi bo dovolj ampak bi raje vzel 150, če bi lahko izbiral.
Nekaj me zanima ko gledam opremo cx-30...vidim da je veliko model cx-30 g150 samo v PLUS opremi...ima ta oprema dnevne LED luči ali ima enako kot CORE dnevne halogenke kratke/dolge pa LED? Načeloma bi imel plus/style/sound, samo te so večinoma g122...
Pa to js govorim, kupiš, daš še tistih par sto evrov pa daš samo ta kritični sprednji del v folijo in je to to, pa te glava ne boli😁...moja je kar napikana, tako da folija it is 😁,sploh ker ga imam namen imeti kar nekaj let (upam ,da 8-10 glede na mojih 20k km na leto)...električni so/bodo predragi in ta bo očitno še eden izmed zadnjih atmosferskih motorjev v mojih avtomobilih, kako bo pa naprej pa bomo videli, slabo kaže...
Ja, ampak jaz sem preveč pedanten in me motijo te pikice🙃, sploh če gre spodaj do nagega😁...če greš pa s korektorjem čez se pa kar vidi, ko izstopa...ne vem bom videl, najprej moram nabavit potem pa se bom naprej obadal s tem, kaj narediti...če ga ne bom takoj, potem ga ne bom nikoli...je le še kar nekaj mesecev predno grem v akcijo
Glede na to,da imam sedaj modro barvo, gledam to modro na cx-30 in bolj jo gledam bolj mi je všeč😁. Pa dobro je, da jih ni veliko, je še nisem videl v živo...samo resno razmišljam o zaščiti s folijo (hauba, odbijači, prednji del) ker jo bom imel kar nekaj časa da ne bo napikana kot švicarski sir po treh letih.bom resno razmislil....
Proti koncu leta bom tudi sam verjetno presedlal na CX-30, po možnosti 150 (tudi 122 je opcija),FWD, ročni menjalnik, po možnosti machine gray ali tista plastelin barva (polymetal gray) ...rad bi še kupil novi avtomobil predno bo v sredini naslednjega leta obvezna črna skrinjica in polno navlake, ki ti bo piskala, če boš prehiter...tako da po vsej verjetnosti bom zamenjal pa še moja 3-ka bo par mesecev še v tovarniški garanciji in upam, da jo lažje prodam 😀...cant wait, ker mi je cx-30 od vsega začetka top avtek 😁. Sem mislil čakati na facelift pa sem si premislil, zaradi evropskih kekcev, ki nam vsiljujejo navlako in posledično se avtomobili tudi dražijo...
Am... Tu ni pravila srečanja. Gre za križišče treh enakovrednih cest kjer velja v tem primeru desno pravilo.
Tako križišče v praksi? Križišče Središke in Kavčičeve v lj... Križišče "mala vas" in tesovnikova v lj... Križišče na Igu (iz smeri Iga kjer zaviješ desno proti podpeci ali levo proti Iški), ki je bilo pred kratkim preurejeno v krožišče. Ubistvu je tako vsako križišče, kjer so vsaj 3je kraki in ni nobenega znaka... Jih je kar nekaj.
Ja ampak ne gre drugače kot rdeči, modri in zadnji rumeni avtomobil, meni se zdi čisto logično.
Seveda. Jaz vem da je na AC nebi šel sam menjavati. Isto lahko kličeš če naročiš napačno gorivo, zaklenes ključe.
Pazi samo na kaksen drobni tisk... Vem da nekatere zavarovalnice pogojujejo asistenco s starostjo vozila. Prav tako npr citroen asistenca ne pokriva pomoči na AC in hitrih cestah (vsaj ob nakupu moje xsare je bilo tako). Skratka.. Asistenca je kul zadeva.
Ja razumem, da moram imeti asistenco, sedaj imam generali XL varianto, ki krije vse (pnevmatike, ključe, če natočiš napačno gorivo,...)...zdaj pa razmišljam, da je verjetno ta Mazdina zadosti? Najbolj me skrbi recimo pnevmatika, saj imam set za popravilo,...bo dovolj ali naj obdržim obstoječe?
Mene pa nekaj zanima. Recimo, da se mi predre pnevmatika ali lahko kličem Mazdino asistenco? Je to opravičljiv razlog ali mora avto obstati naprimer zaradi druge napake na vozilu (motor, ipd)? Namreč razmišljam, da bi odstranil asistenco za vozilo iz zavarovanja...
Ma moja služi fenomenalno...zaenkrat še ne bom zamenjal, saj je stara 3 leta (75.000km)...mogoče konec naslednjega leta naročim, samo bom po vsej verjetnosti počakal na facelift in jo takrat vzel, tako kot m3. V glavnem zaenkrat ni avta da bi mi bil bolj všeč, ker suvi mi na splošno ne sedejo, to pa je nek kupe SUV😎
Evo olje za M3 naročen, prav tako tudi letni servis in še zmenjen za celodnevno testno vožnjo s CX30 G 122 pa da vidimo kaj in kako? Ugotovitve in slike sledijo(9.7)
Mislim da je pri 150 na uro nekaj cez 3000 obratov na g120...g165 jih ima pomoje kakih 300 vec...bodo povedali tisti ki jo imajo😁...150 je meni ok,ni hrupa..za naše avtocestne hitrosti je g120 bolj udobna ravno zaradi daljsih prestavnih razmerij...po drugi strani jo pa ravno to malo zamori pri iskrosti 😁
Ja g165 ima krajša prestavna razmerja, bolj športno. Načeloma je enak motor le softwersko omejen na 4000 rpm...tu imaš link kako zgleda po tuningu graf od g120
a je kdo od vas vozil tako g120 kot g165?. zanima me kakšna je kaj razlika predvsem pri avtocestni vožnji - tako comfort/performance kot tudi razlika pri porabi. dajmo rečt za vožnjo s tam 140 km/h in ne kakšnim economy cruisanjem. tnx.
G 165 nisem vozil gre pa g120 zelo lepo pri tej hitrosti ko si napisal, motor niti nima velikih vrtljajev...jaz jo vozim okoli 150 km/h na avtocesti in mi je super . Če pa boš hotel potem nekaj od nje boš moral šaltati v 4. prestavo, ker v 6. bo lezla bolj počasi. Ima pa nižje vrtljaje pri teh hitrostih od g165, ker ima daljše prestavno razmerje...drugače pa jo čipaš za 300 eur na 170 konjev pa je. Ne vem no jaz sem se jo navadil voziti in mi gre zelo lepo....pomoje bi mi še cx-30 bila dovolj s tem motorjem.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Je pa ta nova verzija X kar poskočnejša od stare kolikor sem gledal teste, pa dejansko so ga kar izboljšali...mislim, da so dali nove cilindre in pa znižali kompresijo iz 16:1 na 15:1...so ga lepo optimirali. Važno je, da ne bo slabše od moje g120 kar mi je bistvo, bo pa sigurno vsaj tako ali celo malenkost poskočnejša, saj ima malo boljše razmerje KM/kg
...pa nad 4kRPM bo sigurno še vlekla🙃
Tukaj je nekaj informacij o spremembah, če koga zanima
...
Popravljeno od tommaazzPovezava za deljenje
Deli na druge strani