Ti se kar deli norca, ker v kar nas zdajle poskušajo porint ti bo verjetno res samo še bicikel ostal.
Svetovne znamenitosti boš pa samo še doma v sobi na VR-ju občudoval - zato ne rabiš letala. To ni šala, že digitalizirajo praktično največje znamenitosti in turistične destinacije s točno tem namenom. Seveda pa tudi to ne bo zastonj, da ne bo kdo mislil.
Poglej tole... mi gramčke preštevamo, pizduni od novinarjev in politike ter razni ekoteroristi nam poskušajo slabo vest vzbujat, ker si drznemo tistih 30km vsak dan narest za to, da kurcem plačujemo davke in da imajo NVO-ji denar za delovanje politiki in novinarji pa lepe plače.
Pool pa vidiš tako sliko ti ni pa nič več jasno - do kdaj se bomo pustili jebat?
Saj sem napisal da vozim sedaj na višjih obratih in to teh, ki si že napisal ti(cca2000) in potem gre kot je treba, aja pa ročni menjalnik je in ima sport program.... 👍😉 Pri teh obratih pa moja 30tka bencinc gre enako kot ta disel samo, da je lepši zvok.... 😊
Ampak, da pa vidiš Teslo na 130km/h je pa cel praznik. Mene Tesla razen pri pospeških v mestu na AC-ju še ni prehitela. Se pravi več kot 130 očitno ne vozijo.
Imam na "sport" ker je tako pač bilo a kljub temu ni to to. Očitno se bo trba navadit na to, da ignoriraš nasvete računalnika in pelješ po dobrem starem občutku.... 👍😉
Malo me moti tudi, da v 6ti pri 110-120 na AC, ko hočeš pospešit nima bogve kaj pospeškov ☹️ in da se zgane bolj počasi tako, da tale stroj rabi obrate, če hočeš, da kam gre..... 👍
Oprostite, ker sem zasmetil tole CX-30 temo s tole nepremičino od Passata... 😊😂😉(hec) 👍
Čudno tole... mam tud sam sicer starejšega službenega Passata 2.0 TDI 140KM pa drži menjalnik na sport pri cca 2000 obratih in daleč od tega, da bi bil avto nepremičnina. Je pa pač DSG menjalnik bolj tko tko - fajn za lenuhe pa strašno tečen po lokalnih cestah z velik ovinki, kjer se odloča precej neumno in nelogično. Ampak OK je za prežvet.
Bini, gas ima daljši hod in včasih je pač treba prtisnt tud do konca, da dopoveš motorju in predvsem menjalniku "zdaj gre pa zares". Drugače pa je tudi opcija sport in takrat menjalnik dopušča višje obrate in gre vse skupaj precej bolj urno, le poraba takrat ne bo samo 5 litrov.
Uradno počena guma. Neuradno se je pa ravno takrat tam na odstavnem pasu kjer je kamion prebil ograjo nahajalo DARS-ovo vozilo za košnjo trave. Če vozilo ni bilo označeno in povrhu so izvajali košnjo ob času, ko je AC zelo obremenjena bi lahko del krivde nosil DARS, drugi pa kamionar, ki recimo ni bil dovolj pozoren in zbran.
Ker ni bilo smrtnih žrtev se tole ne bo kaj dosti raziskovalo in domnevno počena guma bo pokrila DARS-ovo neodgovornost in šoferjevo nepazljivost in bo kriva tehnika. Ljudem pa vržejo kost v obliki voznikov, ki so po nekem ukazu obračali in vozili organizirano nazaj do razcepa razdrto. In to naj bi bil največji možni prekršek za odvzem vozniške in zaplembo avtomobilov - ljudje, ki to komentirajo so na čisto podivjana drhal, ki kliče k linču.
Kot pravim, info ni preverjen (dobil od domnevnega očividca, na parkirišču Žusterna) je pa dejansko možen, ker te dni DARS-ovci pospešeno kosijo travo in navadno ob jutranjih konicah in takrat, ko je polno prometa. Fino fajn dokler se kaj ne zgodi.
Sem šel tole še na svojo kamero pogledat in glej ga zlomka dejansko se malo naprej nahajata vozila DARS-a za košnjo. Peljal sem se mimo cca 45 minut po dogodku zato je kosilnica že tolk naprej.
Čudno je da ni ostankov gume, ker ponavadi ob takem dogodku gumo razcefra, ko naj bi jo razneslo.
Tam kjer je prebil ograjo je le ta uničena jedva na širini same širine kamiona. Se pravi je moral it čez dokaj pravokotno. Pa spet nobenih sledov gum na asfaltu, da bi ga kaj zanašalo.
Ampak bolj sem šel tole gledat zaradi tistih, ki naj bi samovoljno obračali. Sem vedel, da takrat še ni noben obrnil, ampak je zanimivo, da od zadnjega avtomobila, do zapore ceste s strani DARS-a pri izvozu Razdrto je cca 600m. Zdaj a so bili tako hitri da se še niso nabrali v kar dvomim, al pa so teh zadnjih 600m že spravili na izhod tako kot so tja usmerjali tiste, ki so prihajali na novo pred izvoz Razdrto. Se pravi vse do tja je bila AC blokirana in definitivno ni bilo neke resne nevarnosti, če so avtomobile obrnili in počasi usmerili nazaj proti izvozu. AC v tistem trenutku ni bila drugo kot eno veliko parkirišče.
Tako da tole medijsko in komentatorsko dušebrižništvo je po moji oceni čisto odveč, namesto da bi raje spodbujali tako DARS kot policijo, da se čimprej lotijo takega razčiščevanja ceste, če je le mogoče in varno. Tukaj je bilo oboje - mogoče in varno.
Uradno počena guma. Neuradno se je pa ravno takrat tam na odstavnem pasu kjer je kamion prebil ograjo nahajalo DARS-ovo vozilo za košnjo trave. Če vozilo ni bilo označeno in povrhu so izvajali košnjo ob času, ko je AC zelo obremenjena bi lahko del krivde nosil DARS, drugi pa kamionar, ki recimo ni bil dovolj pozoren in zbran.
Ker ni bilo smrtnih žrtev se tole ne bo kaj dosti raziskovalo in domnevno počena guma bo pokrila DARS-ovo neodgovornost in šoferjevo nepazljivost in bo kriva tehnika. Ljudem pa vržejo kost v obliki voznikov, ki so po nekem ukazu obračali in vozili organizirano nazaj do razcepa razdrto. In to naj bi bil največji možni prekršek za odvzem vozniške in zaplembo avtomobilov - ljudje, ki to komentirajo so na čisto podivjana drhal, ki kliče k linču.
Kot pravim, info ni preverjen (dobil od domnevnega očividca, na parkirišču Žusterna) je pa dejansko možen, ker te dni DARS-ovci pospešeno kosijo travo in navadno ob jutranjih konicah in takrat, ko je polno prometa. Fino fajn dokler se kaj ne zgodi.
Če mu je štroma zmanjkalo, se ni dobro pripravil za na pot, druge razlage ne vidim tle.
Se je, ampak zastojev ne moreš predvidet. Pa laufa klima v zastoju urco ali dve pa vse živo in poka premal dometa do polnilnice. To se dogaja po tekočem traku, ker na takih poteh grem jaz na tankštelo, ko mam še vsaj 200km dosega, teli EV-ji imajo pa max 200km dometa, če ne polniš do konca oziroma do priporočljivih 80%.
Ufff ufff, a tole mu je električar zagorel? Upam, da se ne bo razvedelo, ker bo silno slaba reklama za elektromobilnost, če takemu stručkotu zagori EV.
Upam, da vedno kupiš najboljše gume na tržišču in jih menjaš vsako sezono, saj veš lahko se zgodi, da te bodo rešile. Bremze imaš najboljše, servise delaš na polovičen interval, tovor v prtljažniku je vedno pripet, nikoli ne pelješ preko omejitve, ne delaš prekrškov itd itd.
Nič te ne zafrkavam, ampak tolk je vedno enih možnih faktorjev, da verjetno v tej zgodbi je avtomatski brisalec še najmanj pomemben za varnost. @Slivka je mogoče bil res mal grob ampak kot sem razumel je bilo bolj mišljeno, da kdor ne zna tudi ročno vklopit določenih zadev je pač nesposoben za vožnjo. Če na izpitu ne prižgeš brisalcev v dežju namreč avtomatsko padeš in ti s tem povedo, da si nesposoben za vožnjo.
Pa da ne bo zgledalo kot, da sem se karkoli spravil nate, bom se še sam posul s pepelom. Imam avtomatsko prižiganje luči, ki deluje v 99,9% primerih bolj odlično od odličnega. Ampak pri dovolj svetlobe pa kljub temu, da je cesta mokra in gume pršijo vodo vsepovsod, se avtomatsko ne prižgejo glavne luči in ostaja samo na dnevnih spredaj. Nekaj časa nazaj peljem proti Vrhniki in šele po 10km take vožnje porajtam, da mi lučka za prižgane luči ne gori. Se pravi sem bil na dnevnih ves ta čas. Sem zdaj bolj pozoren na to, ampak koliko ljudem pa se niti ne sanja, da avtomatika ni vsemogočna in to je verjetno glavni problem avtomatizacije vsega mogočega - sej je fino, a po drugi strani pa ratujemo vozniško otopeli.
Jao bože kaj jst berem v tej temi. Bom dal en primer.
Voziš se po ovinkasti regionalni cesti, pada zmeren dež, ti držiš volan v levo in tovornjak, ki se pripelje nasproti tebe, vrže cel kup vode na tvojo spredno šajbo.
Situaciji:
- voziš avto brez avtomatskih brisalcev: ker pada zmeren dež, imaš verjetno v prvi stopnji ki je intervalna, besno preklapljaš na brisalce a si sredi ovinka kjer moraš zavijat pa še merkat, da ti avto ne zdrsi
- voziš avto z avtomatskimi brisalci: lepo nadaljuješ pot v ovinek mirne duše, ker ti brisalci takoj preklopijo na največjo hitrost in odlijejo tisto odvečno vodo
Pa mislim da je tak priemr še najbolj uporaben zate. In isto velja tudi za vse ostale asistenčne sisteme. V tistih 10% pridejo še kako prav.
Ampak, roko na srce, kolikokrat pa se ti je to že zgodilo. Meni v vsej moji vozniški karieri še nikoli. Edino, mi je parkrat na AC iz druge strani fliknilo brozgo čez v šajbo. Ampak to je takrat pričakovano.
Da ne bo narobe razumljeno, nisem proti avtomatskim brisalcem, ker so načeloma čist ok in se jih da uporabljat na oba načina auto in ročno. Čeprav z Rain-X om na šipi brisalce vsaj na AC-ju ne uporabljam, ampak le pri nižjih hitrostih, kjer voda ne zdrsi dol.
Kar je napisal @Slivka drži in trdit, da ni res je v bistvu zatiskanje oči pred realnostjo v katero gre avto industrija.
da ponazorim:
- leta 2003 sem imel toliko izbire, da sem z muko na koncu seznam skrčil na 5 modelov od katerih sem dejansko izbral najdražjega in to je bila Mazda 6 prve generacije.
- leta 2008 sem enostavno izbral spet Mazdo 6, saj je bila prva tolk dobra, da ni bilo kaj dosti za razmišljat pa točno tako obliko iin pogon je imela kot mi je najbolj všeč.
- leta 2019. Kriza pri izbire... vse povsod sami SUV-i. Dobit nekaj ustreznega je na koncu ostalo le pri precej dragima Arteonu in Stingerju, ali pa Proceed v okviru budgeta oziroma eventuelno celo i30N sportback ali pa družinska ladja Superb. Na koncu sem dobil ponudbo, ki je nisem mogel zavrniti in vzel Mazdo 6, ki ni glih bila tisto kar sem si želel. Kar nekaj kompromisov od karavanskega zadka do 7 let stare oblike sem moral pogoltnit.
- če bi kupoval danes, je ta izbira še skromnejša. Pri Mazdi nimam kej več iskat in verjetno bi šel na KIA ali Hyundai, kjer se še da nekako dobiti kaj neSUVovskega ali pa mogoče kaj od VAG-a in to je več ali manj to.
Kaj hočem povedat? 20 let nazaj je kupec izbiral avto, danes pa avto izbira kupca. In če ti kaj ni všeč.... pač.... tough luck oziroma bodi srečen, da ti sploh še kaj prodajo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
reaktivci? Resno?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani