Nevem,no,jaz vem da se nebi kuhal 1h v motoristični obleki. Vem da ni prav,ampak,ja... Tako bi naredil. In niti slučajno ne gledam postrani motorista ki to naredi :).
Pa čist tko, a ni bilo nekaj govora da lahko enosledno vozilo prehiti stoječo kolono,oziroma jo obvozi? Ali pa je bila želja po tem... Vem da je bila debata o tem tukaj nekoč... Celo neka anketa je bila .
Mah ,ne bom delal tega z otroškim vozičkom . Grem raje na express blagajno
Tvoj lajf, tvoje odločitve. O solidarnosti pa raj ne bi, ker na ac v primeru zadrge in zožanjih izpadem ko bedak, ko se držim pravil.
Predlagaš torej da naredimo še en mejhni prehod samo za motoriste, tako kot je za avtomobile in tovornjake? Teoretično bo še vedno v prekršku.
Ah,jebi ga fantje, nikomur ni luštno se voziti 110kmh po prehitevalnem pasu, ampak včasih je žal treba potrpeti in se pač voziti v koloni. Ker potem ni daleč do tega,da se nekomu ne da čakati na rdeči , nekomu se ne da čakati v trgovini ker ima samo kruh in se bo malo vrinil, tretjemu se ne da čakati pred križiščem in bo pač malo slalomiral med ostalimi. Ne gre to tako .
Meni je tule izgledalo kot čisto izživljanje . Razumem da je stoječa kolona in se motorist zapelje po odstavnem pasu z 40kmh. Razumem da se mu ne da čakati 1h pred mejnim prehodom in se kulturno in defenzivno pelje mimo. Vse se da narediti na subtilen način.
Vse to razumem in bi tudi sam verjetno isto naredil (konec koncev tudi s kolesom ne čakam na MP v koloni),ampak cikcakanje pri hitrostih 100kmh+, ne...to ni ok.
Edino tam na Z obvoznici ,ko je Boss zavijal na primorsko AC ,verjamem da je motorist preprosto spregledal Bossa in je brez žmigovca zavil predenj.
Najprej je kot ranljiv udeleženec v prometu potrebno sam nekaj narediti za lastno varnost. In teli majstri tega niso naredil
Evo tle sm nehou brat tvoj post... J********* za takšne. Pravila so za vse enaka. Pa samo v razmislek... Vzami drugič v trgovini otroški voziček pa prehiti ljudi z navadnimi vozički na blagajni.
Zgleda se še premalo motoristov ubije na cestah. Žalostno kako izzivajo usodo. (nekateri da nebo pomote, obstajajo tudi odgovorni motoristi, so sicer v manjšini ampak so)
O prostoru je najbolje, da ga greš pogledat v živo.
O sami avtomatiki v menjalniku se pa moraš odločit sam - če so ti avtomatski menjalniki všeč, je pri mazdi totalna klasika, tako da rabiš malo prilagajanja, da se navadiš. Jaz bi vzel najboljšo opcijo X186 AT, AMPAK odvisno od avtoceste in kje se voziš. G150 je starejši preverjen motor ampak je v kombinaciji z AT malenkost len.
Kolega na Passatu pa ves čas vozi samo zimske, zamenja jeseni, vozi jih 2 leti, kar pri njemu pomeni 60.000 km. Do sedaj je kupoval Michelin Alpin (trenutno ima gor Alpin 6), razmišlja pa o prehodu na Vredestein, s katerimi je imel včasih dobre izkušnje, ko je veliko vozil v Nemčijo.
👍 Zanima me na katerm servisu in kaj so za ta denar naredili, poleg avtopralnice? 😁
Sicer pa se za ta motor slišijo pohvale, le ena malenkost menda obstaja, da malo cukne pri spremembi režima delovanja svečke-kompresija. Je to res, zelo opazno?
Mal večkrat ga po gasu stisni, pa bo še tebi kdaj cuknil
Tole sem tud jaz že zjutraj gledal. Avtomatski menjalnik lepo zdrži al so ble že kakšne težave pri kom?
Se bom s težkim srcem poslovil od moje 3ke, sam drugi otrok pomeni da rabmo počas več prostora..
Glede na informacije iz servisov (pooblaščencev) so te avtomatiki neuničljivi. Po uradni knjižici ne potrebujejo servisa sploh, priporočeno pa je, da menjuješ olje in filter na 80kkm. O tem smo že veliko govorili v temi o vzdrževanju na tem forumu.
Tako da strah pred nekimi znanimi težavami/napakami je v kombinaciji tega bencinskega motorja in avtomatskega menjalnika povsem odveč.
Kako je servisov manj? Vsakih 20k imata oba interval?
Ja, ampak roko na srce je glede na opažanja iz objav na tem forumu treba na dizlu delat servise na 10k, če želiš, da motor preživi neko solidno obdobje.
pred 2 urama je sportman333 napisal:
👍, se kar strinjam, imam veliko kolegov ki imajo sedaj novodobne turbo 1.0 mlinčke vw, skoda....in debatirajo o decilitrih ....jaz recem da na porabo gledam na 0.5 natančno, vse ostalo je brezveze🤭😁, bistvo je da avto dela in diha, poraba je redni strošek, ki se mu ne moreš izogniti....in te vedno spremlja.
Točno tako, meni tudi kosilnica pije cca 3 deci na pol ure.
Ma glej, na relaciji in mirni vožnji prideš izpod 8 ampak ni to to. Za dinamično vožnjo je poraba 8-9 na tem 2.5 motorju prava številka.
Hahah @Janez007 svaka čast, dobro si spet podkuril
pred 40 minutami je dvorjan napisal:
Potem bi imeli pa vsi izgovor, da 2.5T bencinarke ne boste kupili, ker pije 10-12l/100 km. Nikoli vam ne bo prav. 😃
Točno to.
Jaz sem probal tega CD150 z ročnim menjalnikom pa mi je bil brezvezen v primerjavi z G192. Bencinski konji so le bencinski konji. ČE BI pa imel familijo 2 otrok, bi pa verjetno gledal CD175.
Na AC dam pa na radarski tempomat 160kmh in sam lepo kruzam v 6ti. Pije 9 litrov pa kaj, se nasmejem vsakič ko dam po gasu. Pa še servisov je manj
To je meni dovolj, ker sem tudi jaz sam tako počel na starih avtih preden sem šel na mazde. Mislil sem bolj v smislu da prodajalec takšne dokumentacije nima pripravljene oz nekaj muti.
Meni se zdi tale avto pošteno zmatran. Imel več avtomobilov z 200k+ km pa noben ni imel niti približno tako "zjebanega" volana in ročice menjalnika. Mene že pogled na tako notranjost odvrne od tega, da bi kupil "avto od mesarja".
Ob priliki poslikam volan moje bivše Mazde 6 z 229k km, samo da novega lastnika ulovim - je ostala blizu doma.
Sicer pa se mi sama kilometrina ne zdi problematična - lepo, da se je vozil in ne zaletaval. Le to, kako in kje se je vozil, je vprašljivo ...
Če je pred 2013 letnikom narejena se nimamo kej pogovarjat. To je že @Alex razložu kako je prejšnja serija bila bolj trpežna.
pred 42 minutami je Deeyan napisal:
Ja tocno tak, js tut nimam vec vpisanih servisov po uradni piti, ker si pac neki srvari zrihtam sam, ostalo pa moj mehanik, ki mu 100% zaupam, zato bo tist, ki bo kupu avto za mano kupu najvecji srot od avta 🤦♂️
Ja priznam, sem, me tud forumi napsihirajo kjer berem koliko je nategov saj pravim, ce bi nujno rabil avto bi ze tisto 6ko februarja vzel
Mi pa tale 3ka zgleda ok glede na ceno in km, samo raje se tukaj malo preverim, kaj vi objektivno mislite, zato vcasih malo prevec sprasujem:)
Glej če ti reče da je naredil menjavo svečk, mora imeti račun za menjavo svečk. Če računa nima oziroma ti reče da ti ga bo poslal v roku 1 teden potem je to meni že takoj sumljivo.
Oglas je tale. Ne motijo me toliko kilometri kot znucan volan in rocica menjalnika. Eco usnje sicer vem, da je hiba, vendar je menjalnik prevec bogi in se kilometri najbrz niso nabirali na ac. Mnenje?
Preveril sem vin in servisno in notri ni vpisanih par stvari, ki naj bi bile zamenjane, kot trdi prodajalec.
Volan in menjalnik so rak rana mazd po letniku 2013. Ne sekiraj se glede iztrošenosti teh materialov, za 200k je tole povsem "utemeljena" obraba. Lahko ti slikam kako je moja CX-3 izgledala pri cca 90kkm pred menjavo. Za menjalnik je lahko da je pač skos držal roko na prestavni ročici med vožnjo ali pa je bolj živčen človek in je skos čohou. Ne veš.
Po številki šasije lahko pri katerem koli pooblaščencu dobiš podatke o servisih - ali pa v mobilni aplikaciji my mazda.
Meni se zdi ok.
Preveri, da so bile pri 120kkm menjane svečke. (in zavedaj se, da jih bo treba čez 30kkm spet)
Ja zanimivo v zadnjih 14 letih večinoma bil cenejši dizl, zdaj pa če bo šlo tako naprej se bo pa trend začel obračat, čemu? Greta? Ali pač dejstvo, da smo Slovenci narod dizlov?
In za 2022 lahk dodam trenutne cene 1.503 pa 1.541.
Ko sem se pogovarjal z uvoznikom za mojo 6ko, je rekel, da smo Slovenci še vedno preveč usekani na dizle. In tukaj je pomoje značilno to, da se zanašamo na neko staro kvaliteto dizlov - tako kot se folk zanaša na bencinarje s turbo mlinčki, češ da firme že vejo kaj delajo.
Bi si pa upou trdit da poraba bencina v primerjavi z dizlom pada - namreč dizlski motorji niso nekej bistveno varčnejši iz vidika porabe v zadnjih 10 letih, bencinarji so pa precej bolj varčni.
Pravilen odgovor. Spredaj sem že montiral brembo narezane diske in ate ploščice. Je že za enih 30% boljše vse skupaj. Sedaj pridejo na vrsto še zadnje, da izboljšamo še kakih 20%.😉
Narobe je to, da je mazda montirala original tsw diske in ploščice, ki niso niti povprečni.Drugače ni nič narobe, hočem le najboljše na, svojem avtu. 😉
Mimogrede, a si ti v redu drugače? 🤔Nisem te navajen, da pišeš take smešnice. 😊
Najprej o dizlih sedaj o bremzah.Če bi to pisal Janez 007 bi razumel, tako pa??
Kakega servisa neki. Redni servis imam nekje junija, ko bo zamenjal originalni krap od diskov in ploščic. Potem bom imel vse zamenjan (diske in ploščice).
Moja mazda ima šele 65Kkm in se ni še niti prav ulaufala. 😉
Potem je nekaj narobe da pri 65kkm menjuješ diske in ploščice Še en servis več v primerjavi z bencincem.
Vozil sem oba, Mazdo 6 CD 175 in G165. Če bi danes kupoval Mazdo 6, bi kupil dizla zaradi dobrega navora v nižjih obratih, ampak bi ga tudi prodal obvezno še pred potekom garancije. V nasprotnem primeru bi kupil bencinarko.
Prosim janez ne, ne o tem v tej temi. Sem že stopu na prste @SpEkTrju nenamerno ker sem mu samo hotu razložit da mi piše nesmisle.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tvoj lajf, tvoje odločitve. O solidarnosti pa raj ne bi, ker na ac v primeru zadrge in zožanjih izpadem ko bedak, ko se držim pravil.
Predlagaš torej da naredimo še en mejhni prehod samo za motoriste, tako kot je za avtomobile in tovornjake? Teoretično bo še vedno v prekršku.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani