Hm ... a zdej nam pa že hladilne zmankuje? Js sm jo po 2 pa pol letih tut moral dolit 0,5 litra da je pri hladnem na sredini med min/max, zdej mal bolj natančno spremlam kaj se dogaja.
Ah dej no mer no, avto pač pije olje in hladilno ko se uteka. In ja, lahko to traja tudi prvih 50 tisoč kkm. Če te kaj skrbi zacahnej z alkoholcem pa boš videl nihanje. Mislim nihanje seveda da bo, sam maš pa skalo do katere loh paničariš
Pri vročem nesme bit pod minimum pa pri mrzlem čez maksimum. Na CX-3 sem pri hladnem naredil eno črtico z alkoholcem da sem spremljal. 6ka ima pa itak indikator temperature na dashboardu tako da se ne sekiram.
Jst sm probou dat na 1 ampak mi je kr mal srhljivo malo, pr 2ki se mi zdi pa preveč. Ampak po nekih pravilih naj bi bila razdalja takšna, da lahko notri vskoči nek drug avto, kar lahko za to 2ko potrdimo. Ampak sej pravim, pri 150/160kmh je čist preveč.
Hudič je v tem, da drugi ne tolerirajo tvoje velike velike mere predvidevanja dogodkov in če voziš z malenkost večjo varnostno razdaljo, to razumejo kot povabilo za vrivanje, prehitevanje,..., Skratka, vse drugo samo strpno vožnjo ne...
To mene jebe pri radarskem tempomatu, mam na 2/4 razdaljo in folk veselo notr uletava pred mano
Ja, za rabljeno vozilo to ne bo nobena težava, za nove pa zna biti kak trik (oziroma večji davčni primez), da zaščitijo lokalne trgovce - vsaj tako je bilo.
Kontakte imam sinhronizirane in jih imam v imeniku, nekaj tudi med priljubljenimi, mi pa pri dohodnih klicih v večini primerov ne pokaže klicatelja ampak samo številko, tudi če je shranjena med priljubljene. Nimam iPhona ampak Samsunga S20. Sem poskusil že vse nastavitve, tudi na novo povezal telefona (tudi drugega) pa isto.
pa normalno, tak ko zej 6-ko, večino AC 140km/h. 6ica pa tut bla poraba prej na letnih gumah 9.3 zej je okrog 8 (oboje gledano po računalniku)
Tototot Ampak pssst, k te bodo spljuval ker nemore dizl tok pit no
Jaz sem pred vikendom tankal in imel ogromno ene relacije zaradi velikonočnih obiskov, 6,8 je kazalo na računalniku. No danes sem moral na šiht in je bil spet tempomat 160kmh iz NM do LJ. Pa sem spet na 8,5. Še domov pridem iz službe pa bom na 9....
Vidim, da novejše M6 trošijo več po avtocesti in manj po mestu. Imel sem CD136, letnik 2004 in mi je takrat pila 6,7, vozil pa sem večinoma po avtocesti 150km/h. Zdajšnja CD 175, letnik 2016 pa mi pije čez 7, razen po mestu jo spravim pod 6.
Že že, ampak imaš za 20% več konjev in več navora, avto je težji, tehnološko bolj napreden, predvsem pa mnogo bolj varen. Pa velikost ogromno doda k porabi na AC.
Drugače pa pričakuj, da te bodo nekateri forumaši hitro popljuvali v smislu "narobe voziš" ali "nekaj je narobe z avtom" etc etc, ker njim pije 5.2l/100km ali pa še manj.
Jaz sem imel vrhunski posnetek iz četrtka kako je model lagano šetou čez prehod za pešče pred UKC LJ in je mogu rešilc na nujni vožnji bremzat predno je tipu pokapiral da bi se pa morda lahko zganu...ampak ker sem včeraj cel dan preživu v autu mi je pobrisalo že četrtkove... no pa saj boljše da ne vidim še enkrat tistega dogodka ker sem se sredi auta začeu dret
“Ne da se poširat ceste”….pride eu dnar za kolesarsko, čudo božje sedaj se da vse.
Isto kočevje - lj…”ne da se poširat ceste”…pride eu dnar za kolesarsko, naredijo 2 metra placa poleg ceste in potem še 2 metra tega asfaltka za kolesarsko. Ampak za en pas pa ni blo placa
V primerjavi z mojimi good year assimetric 5 je res za odtenek slabša na mokrem (z enako hitrostjo v rondoju) a ju ne morem primerjati, saj so nexen širine 215, GY pa 245.So pa nexen presenetljivo tihe pri 130/ uro.
Kako pa ugotoviš da je odtenek slabša? Kaj, te ven nese?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kristus 🥲
Točno vem, kaj misliš, jaz sem tudi zadnjič ko mi je una zaloputnla pred kafano instantno zamenjal kavo za per. 😅
Želim ti, da se vse uredu izteče. Drugače pa še kak špricar pa babo mal poglajštej pa bo, sej si na dopustu!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani