Pri hrvataih je razlika naredim cca 50 km ve? kot z na?im, drugje ?e nisem probal.
Je pa tudi pri nas zelo odvisno kje ga tanka?, najslab?e je na barju, tam sem tankal 3X in vedno je potem blo sranje, pa je avto cukal nemirno laufal na mestu, pol sem prilagodil parametre, je blo kukrtolk, ko pa sem recimo tankal v kranju sem moral prestavit nazaj na prej?nji program, ker je avto enostavno laufal z prebogato zmesjo in se mi je 1X pri?gala enđin ćek.
Drugje po sloveniji ni blo podobnih te?av, samo barje je ?it.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
A ne... sam klele mi je gu?t Sicer ne vem kje si najdel, da jez kompliciram, ?e pravim, da je isti kurac kje tanka, Ajvar bo pa ?el tankat dra?je gorivo na Shell v Avstrijo ?eprav ?e zdaj ne vem zakaj to?no? Sam firbec me matra zakaj je to tolk potrebno - nimam LPG-ja pa me pa? zanima in glede na to, da se Ajvar na avte full spozna me res zanima zakaj na?e gorivo v navezavi z LPG ni dovolj dobro. Sej mrbit sem narobe zastopu tole tankanje na Shellu.
Pol pa direkt tako vpra?aj.
Zato ker pa? grem gor in mi je spotoma, ker mi zarad LPG tolk dnarja ostane, ker je bolj?i(vsaj na lastnih izku?njah verjame? al ne TP), pa tud zato ker je treba fu? zagonit predno ga baba zvoha,drga? mi ga bo pa davkarija vzela.
Pa ?eprav sem na LPG, mejbi bo ta kestl zdr?u 3,5-4 mesece in ne 3 kot na?, treba je probat pa bom-o vedl.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Brez zamere ampak Boss a ti vedno tako komplicira??
To ni kompliciranje, ?e bi ga rad videl, prid k men na en sestank, kjer se pogajamo za kak kos ki je dejansko brez napak, naro?nik pa nekaj motovili in muti da bi mu nekaj "popravili", ?eprav je v kos tolerancah in brez napak. Dejansko bi pa rad da mu naredimo ?e kako SPREMEMBO in to za đabe seveda, samo ko pa sprevidi da ne bo ?lo pola pa ni panike, vse se pla?a.
Se pravi po tej logiki avto, ki stoji celo zimo (recimo kak?en kabrio) potem z Slo gorivom sploh ne v?ge z avstrijskim Shellom pa takoj? Pa tukaj gre za avto, ki stoji in je kondenzacija res lahko malenkosten problem. Ti se pa s svojim avtom vozi? in se gorivo ves ?as vo?nje stresa, ruka in me?a tako, da ni teorije, da bi lahko bil kakr?enkoli problem vsaj kar se ti?e vode (?e je seveda voda glaven problem pri kvaliteteti med Slo gorivom in Shellom).
?e pa je to res tak problem kot navaja? potem pa za na?e razmere uporaba LPG-ja ni najbolj priporo?ljiva glede na o?itno za en kurc kvaliteto goriva, kot nekateri pravte, pri nas.
Jures dej ti povej, k skuri? precej ve? benza poleg LPG-ja, a je res tak problem, da je treba tolk upo?tevat kvaliteto goriva? :ne vem:
Da ne v?ge ali pa takoj , se mi zdi ali pa malo pretirava?.
Sej na?eloma avto zalaufa, samo kaj ko pa otem cuka, ker ima pa? vmes vbrizge vode in ne benza in podobne napake.
Skratka prodam, kupim hibrida obvezno v kombinaciji z navorom, jebesh benz,lpg,dpf,..., baje to dela tik tak.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
No zdej mi pa en oreng razlog povej zakaj bo? glih Shella tankal? :ne vem:
Glede na to, da ti poraba goriva ni ve? pomembna, ker si na LPG-ju je verejtno pa res ?ist vseeno ker bencin notri nato?i?, al sem mogo?e zgre?u kak drug point.
Point je da je benz dlje cajta v rezervoarju, ?e je ?e v osnovi v kvaliteti tam tam, ka?en je potem po 3h mesecih, razlika je ?e pri webastu, ki dlje rabi da kresne(v?asih ?ele v tretjem poizkusu ), z "starim" benzom kot ko na sve?e nato?im.
Sej verjetmo je fora samo v tem koliko vode(ki nastane iz kondenza v rezervoarju) je v njem.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Mazda je 323p 1.5 16v letnik 97. sprasujem zaradi tega ker sem dal menjat oba micro jermena pa mi je rekel da zobati jermen pa ni potrebno ker ima verigo namesto njega. pa me samo zanima ce me je on malo .............. avto/plin pa deluje dobro razen zanima me ce je potrebno vgradit se posodico za dodatno mazanje celindrov ker monter je dejal da avtomobili do letnika 2000 ne potrebujejo....
Mi prpele? pokazat tvojo makino, ker ta motor na verigo bi pa res rad videl in verjemi nisem edini.
Dodatno mazanje NI obvezno je pa priporo?ljivo predvsem pri novej?ih makinah, recimo jaz ga imam in to elektronskega in ne podtla?nega, ki je veliko cenj?i ni ravnotako dober, js sem bolj picajzlast :ne vem: .
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Lahko bi napisal ?e en roman benz vs diesel, mogo?e ga celo bom, samo ne vem ?e mi bodo na katerem servisu podali ceno za ves materijal ki lahko in tudi crkne pri enem in drugem, cene uradnih servisov z materijalom, pa da pol potegnemo ?rto kaj je cheaper, tud ?e je poraba 3 litre ve?ja.
Ni bistvo samo poraba, kaj pa redni stro?ki, servis pa material pa to, registracija je itaq enaka ?
Ok razen ?e ?lovek nabavla avto za 20-30 kkm, pol nima veze.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
O boh aleluja, kaj ste se zdele name spravil kot, da sem jaz za?el na?tevat najmanj?o porabo. Mal poglejte kdo je za?el z na?tevanjem nekih ekstremnih primerov z nekim super iber mega gorivom, ki je seveda iz tujine.
Lej boss nimava kaj samo , sem pa? ?alabajzar-?u?mar-preve? govorim-tankam povsod-porabo mam pol tud ?udno, tako kot sem jaz-.....PRIZNAM.
Lej ?e pa? ?lovk ho?e povedat da je poraba odvisna od :
-Voznika
-Avta (oblika pa to)
-Motorja le tega
-Gum + kar zraven pa?e
-Goriva (katera firma)
-Relacije
-Smeri vetra
-Temperature
-...
Potem pa pa? dopolni ze neko pozitivno izku?njo z eno to?ko izmed teh pol pa pretiravam. Lej ne prepri?ujem v ni? samo hotu sem pa? povedat, da tud benz vpliva na porabo, a to ni mogo?e ?
Samo lej navor ?e tako zelo zelo malo porabi in je razlike mogo?e 2-4 dl, pri bencinarjih brez navora, ki pa goltajo benz kot pra?i?i pomije pa je vsak deci pomemben.
V glavnem v navoru je prihodnost, kljub temu da je v dolo?enih delih sveta prepovedan.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Sem na novo registriran tukaj. vozim Mazdo 323 1.5 16v in ravno kar je bila predelana na avto/plin. me pa zanima ker nima se dolgo avta ce imajo res te Mazde namesto zobatega jermena verigo...
M3 im M6 bencinarji imajo verigo vse ostalo vklju?no s starej?imi modeli imajo jermen.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
To?no tako, vsak avto ima porabo ki je najbolj odvisna od voznika, seveda pa tudi relacije, ?e se bo vozil 5km v eno stran in 5 km v drugo stran bo sigurno benzom imel 9-10 l/100km, ?e bi imel pa navor pa mejbi 1 liter manj.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Je pa tudi pri nas zelo odvisno kje ga tanka?, najslab?e je na barju, tam sem tankal 3X in vedno je potem blo sranje, pa je avto cukal nemirno laufal na mestu, pol sem prilagodil parametre, je blo kukrtolk, ko pa sem recimo tankal v kranju sem moral prestavit nazaj na prej?nji program, ker je avto enostavno laufal z prebogato zmesjo in se mi je 1X pri?gala enđin ćek.
Drugje po sloveniji ni blo podobnih te?av, samo barje je ?it.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani