YavarYe X6V6 677
Lej nam se pregovarjal, samo kar sem napisal se nisem izmislil, ampak so dejstva ki smo jih zabele?ili na "izletu".
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
Boss ko smo ?li v fridercshaffen smo tankali na jesenicah, nazaj grede pa malo iz mesta fridercshaffen, tako da smo gor imeli porobo dobrih 8 litrov nazaj pa 7,2 litra, tankali pa smo Shell super 100 Racing, najdra?ji benz na pumpi.
Tako da relacija ni nevemkako druga?na ker je ista samo v drugo smer.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
Kaj se obremenjujete z 2.0 in porabo, js imam 2.3 in te?jo gajbo pa sem imel porabo 2 dl ve?jo najni?ja pa je bila 7,2 pri ne ?paranju, klopko je bil poleg in lahkjo potrdi.
Sam pravi benz je treba tankat.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
Js tole gledam malo bolj mehanikarsko, ?e bi samo za?el na?tevat dele ki so razli?ni med navorom in bencinarjem, in kolk jih lahko crkne in ceno le tega, bi za vse dele ki lahko crknejo pri navoru, kupil popolnoma nov bencinski motor. Seveda gledam dele ki NISO enaki, se pravi blok, bati, glava ventili, glavne gredi ne morem ?tet v to, ker navori tud ribajo. :ne vem:
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
YavarYe X6V6 677
YavarYe X6V6 677
YavarYe X6V6 677
WTF ?kokr sm est sli?u je na ush pumpah isti bencin pa je to lahko na petrolu, omv-ju, agipu, tu?ove ?rpalke in drugih ... use cisterne ki razva?ajo vencin in nafto po ?rpalkah ... tato?ijo v kopru in poljejo po celi sloveniji tko da mislm da je povsod enak bencin, pol je idin odvisn kako kej na pumpah ?istijo in skrbijo za rezervarje v katerih je gorico shranjeno

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
Sigas ima sedaj(cca 5 mesecev) tudi vgradnjo na gorenjskem, pri mojem kolegu ki se je u?il pri primo?u.
Dela take avte da ti kugle ven padejo in do sedaj brez ene same reklamacije, gorim za popolnoma nove vgradnje.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
Pojdi se peljat s 2.3 turbakom pa potem paovej ?e je to po tvoje "sposobna" ma?ina.Eno vpra?anje, ki zadeva cx7.
Se da pri nas v SLO kupiti cx7 z avtomatskim menjalnikom?
Sem prebral, da je tak menjalnik samo v USA verziji.
In da ima kolikor toliko sposobno ma?ino?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
Pozabi to je piece of shit(sem probal), dela tolk za en qur.. da ni za govort ?koda dnarja.Mene pa zanima, kak?ne izku?nje imate z BT modulom od Xcarlinka? Verjetno je za prostoro?no telefoniranje potreben ?e mikrofon - kam se ga pa vgradi?
Raje vezemi enega pocen "papagaja" bo ceneje in ?e delal bo bp.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
To je neki ?udn, ker men dela pa imam noter 4Gb karico, je pa res da ni delalo dokler nisem gor skopiral ?e unega mp3 managerja.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
Kar se pa tega ti?e pa ni kake revolucije za narest, js sem problal z drugimi plo??icami in JE bolj?e.
Roko na srce, pri mazdah ki imajo zadaj diske NIKOLI ro?ni nevemkako dobro prijela.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
Sploh nam komentiru, samo tista matica pri samo ro?ni se uradno na?tela samo pri novem avtu sa pravi v fabrki, potem pa naj bi se sama ro?na nastavljala na kolesih(meni se je ?e pri vsakem avtu) in hod ro?ice naj bi bil nekje v toleranci +- 2 cm.
Hudoo kako pa tole zgleda ?
rabi? pa cevni nastavek klju? m-10 pa to pritegne? ker z navadnim klju?em ni dost prostora tam not

Vijak je M6 tako da ne bo kake pomote in klju? je 10 brez M-a
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
YavarYe X6V6 677
Ro?na se sama nastavlja, ?e se ne ne je nekaj narobe na zadnjih ?eljustih, s tistim vijkom pri ro?no ne bo? naredil veliko samo dosegel da se ti ro?na sploh ne bo mogla ve? sama nastaviti.Ugotovil sem da mi ro?na zavora prime precej visoko, tako da moram privit vijak ki je pod sredinskim naslonom za roko.
Sedaj me pa zanima kaj moram razdreti da pridem do tega vijaka?
Malo sem brskal po forumu a nisem na?el ni? pametnega.
To bi verjetno koristilo tudi komu drugemu iz foruma.
LP
Andrej
Simpl as that.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
Ko sem tole bral si se mi prav zasmilil, ker drugi ki delamo pa nam je z ro?icami postlano, pal?e ne zaslu?imo in kar tako dobimo 2+k? in delamo v le?e, vse nam k riti samo pride.
Sivka vzem knji?ico in pojdi zidat, tam je ve? dnarja, kvihta se malo la?je zadeve, si zunaj na sve?em zraku, kaj ?e ho?e? bolj?ega, ke? na roke res da smo 20-30, ti vsaj ni treba ?akat do konc mesca.
Pa brez zamere, samo taki prispevki pa me ...
Pa ?e prevod maretovega posta, kjer je hotel povedat da se da recimo par kilometrov v slu?bo peljat tudi ceneje in da se ni treba skoz v teh plehnatih po?iralcih goriva vozit, pa ?e bolj zdravo je.
Pa nikjer ni napisal da to velja za vse ampak vsaj nekateri lahko nekaj prihranijo na ta ra?un.
Po?akmo da se oglasi Boj?.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
Mojster vse ima? prav, samo pri ponovnem zagonu motorja(ko stoji pol ure ali pa tudi 10 minut) in nadaljevanju regeneracije si pozabil najbolj bistveno in to je temperaturo, ker ?e ni prave temperature v filtru DPF NI regeneracije in ennostavno saje in vi?ek nafte samo pacajo v filter.SpEkTr itaq. Sej za enkrt jz nimam problemov in tut na avtocesti sem parkrat na teden. Tuki sem napisal moja opa?anja, ker kokr sem prebral na forumu je bil problem, da avta naj nebi uporabljali za mestno vo?njo zaradi nedokon?ane regeneracije. Zakaj ne? Sej se itaq regeneracija vedno ponovno sama vklju?uje dokler ne pride enkrat do konca!
To je moje razmi?ljanje, ki je (verjetno) napa?no...
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
Pa ko ?e omenjate ?vabe in ceno njihovega benza, js pa pravim kolikor je dra?ji toliko je tud bolj?i.
Niso bu?e ampar je resnica tudi foruma?i so bli poleg in z njihovim bezom sem naredu skor 800 km (782km), pa smo se vozili tudi 200+km/h, povpre?no smo imeli 121 km/h.
Tako da malenkost vi?ja cena je pa? zaradi standarda, drugi del kjer jim pa dam prav pa je kvalieta benza.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
Tartarini 100% dela, pa tudi Primo?(sigas) je samo lani zmontiral kar nekaj CX-7k.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
Xcark lin ima dodaten aux, plega pa ?iba muziko tudi z SD kartice ali pa USB klju?a, ?alta? pa vse na volanu ali pa radiju.Pozdravljeni
Dobil sem eno idejo in sicer da bi si v svoji 6-ki nekako zrihtal AUX vhod za zvok.
Ideja je slede?a, rad bi priklopil prenosnik na BOSE ozvo?enje (npr. da bi filme gledal na prenosniku zvok pa bi bil preko ozvo?enja v avtu.
?e ima kdo kak?en predlog naj mi sporo?i

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
Ok tukaj se strinjam, samo kdaj bomo pa imeli tudi ?engenske pla?e, pa ?e bi jih ?e imeli se narod tud nebi tolk kur?ila kolk je benz-diesel drag.sej zato ne vem zakaj je skoz neko konstantno pljuvanje... situacija v slo ni bistveno druga?na kot drugod po eu ... gorivo imamo ?e vedno med najcenej?imi znotraj ?engena... sej vem da bi lahko bilo manj dajatev samo dr?ava mora nekje dobit denar in o?itno je tukaj ?e najmanj bole?e saj se da s pametno vo?nje bistveno ve? prihranit kot nas pa podra?itev udari.
V glavnem smo naj ne pipajo LPG !
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
Za to pa so montiral međ?ik batn.
Sicer pa take ceste kot jih imate pri vas, tam bi se ?e jugecu pri?igale te lu?ka ?e bi jih mel.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
YavarYe X6V6 677
Lej je nekje tam benzu cena niha na 14 dni LPG pa na pol leta in ko potegne? ?rto so nekje tam na plovoci cene benza mejbi kakih +-2%.Men so ponudili predelavo 2.0 CD za 3500?, prihranek goriva pa 25%
bruhaha torej pri kake pl milijona km bi se pa morda investicija povrnila.
Prav tako naj bi neke EU direktive dolo?ale, da naj bi LPG stal polovico benza - a za to pri nas ?e niso sli?ali. Tudi to sem spra?eval na petrolu in dobil ta odgovor.
?koda ampak res ?koda besed.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Napisano
Bo treba letos kam dlje it pa da vidim s5 al je bla samo trenutna slabost al je "?arovnija" v benzu.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani