O?itno je bila vmes Davidova trojka prodana, samo nisem bil kupec.
Me pa zanima kak?na so mnenja o 6ki z 1.8 bencinskim motorjem? Kako je tukaj pri vzdr?evanju? Kak?na je dejanska poraba? ?e vedno smo pri letnikih okoli 2005.
Nepremi?nina.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Vse se da, ?e se ho?e. Vpra?anje, koliko se spla?a, koliko je dela in koliko ima? volje take stvari delat. ?e pa je kovinsko (in da ni zgolj kovinski oksid), se da varit, kar si zamisli?.
A ni to korozija-rja ?
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ne n? ni narobe, to je lu?ka ki posveti ?e je tlak prenizek oziroma ga ni in se vedno pri?ge pred zagonom motrja in to imajo vsi avti vklju?no z jugoti in fićoti.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Pogled na ceste (mno?i?nost te kripe), demantira tvojo izjavo, o?itno!
Da si nau? prsta zlomu, tega je tolk ker je pe? "pocen", noben pa ne vzame v ra?un in po dveh - treh letih se?teje in potev vidi kolk je pocen.
Eni pa ga kupjo ker je tud servis za vsakim voglom.
Sicer ni? ne re?em, ni slab dokler vse dela pol pa sam za u grabn, tepe pa jih ?paranje na materijalih ni? drugega ideje imajo 1A izvedba ?e ?epa, materijal pa je . .
Ampak zanimivo VSI gredo za njimi, bomo videli kaj bo ?ez 5 let.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Majstr se je odlo?u in to celo pravilno, go for LADA, plsti?ni avti(kar so vsi razen lade) niso zate.
Mogo?e bi te zanimal UNIMOG letnik 52, ga ma fotr, cel obnovljen, je tako ali celo bolj?i kot je bil leta 52, samo ?e kardan spredaj mu manjka in je komplet. Pa tisti "tabularji" ki so gor namesto gum, si predstavlja? kako gre to po snegu ?
Sicer pa nekaj pozabljamo vsi, ni celo leto sneg.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
- ALU dodatki v notranjosti ----- Kje naj bi blo to in kaj ???
- komfortni sede?i
- nastavljiv sede? ----- Tole me res razkuri, jebenti a kter avto tega nima ?
- sredinski naslon za roko
- paket za kadilce
Udobje:
- klimatska naprava ------ Tale ima dve klimi o?itno navadno in avtomatsko
- avtomatska klimatska naprava
- tonirana stekla ------ Verjetno kakem drugem avtu.
- elektri?ni pomik stekel
- el. pomik prednjih in zadnjih stekel
- el. nastavljiva zunanja ogledala
- ogrevanje zunanjih ogledal
- centralno zaklepanje
- centr.zaklep. z dalj. upravljanjem
- elektri?ni paket ------ ja jebenti ni fajn ?e je vse po 2X napisano, ?e pocahna? elektri?ne ?ajbe in in ogledala a ni jasno da je dejansko vse na elektriko.
- nastavljiv volan po vi?ini
- nastavljiv volan po globini
- servo volan
- volanski obro? oble?en v usnje
- multifunkcijski volan
- tempomat
- tempomat / Adaptive Cruise Control / Distronic ------ ?e ma pa tole pa jo js takoj kupim !!!
Multimedia:
- avtoradio
- avtoradio / CD
- Hi-Fi ozvo?enje:bose
- CD izmenjevalnik / stre?nik
- potovalni ra?unalnik
Uporabnost:
- deljiva zadnja klop 1/3 - 2/3
- vle?na kljuka ------ ?????
Ostalo:
- servisna knjiga / potrjena ------ Preveri na servisu, glede na to da ima ?teple od cosmosa, preveri s ?tevilko ?asije na gami al pa skoren?ku.
- nepo?kodovan
- nekaramboliran
- avto je gara?iran
- slovensko poreklo
Ima pa malo kilometrov ?e so pravi, js upam da so.
M3
Podvozje:
- ABS zavorni sistem
- pomo? pri zaviranju BAS
Varnost:
- 4 x Airbag
- kodno varovan v?ig motorja
Notranjost:
- ?tevilo sede?ev: 5
- ALU dodatki v notranjosti ---- ????WTF
- nastavljiv sede? ----- WTF ????
- sredinski naslon za roko
Udobje:
- klimatska naprava
- tonirana stekla
- elektri?ni pomik stekel ------
- el. pomik prednjih in zadnjih stekel
- el. nastavljiva zunanja ogledala
- ogrevanje zunanjih ogledal
- centralno zaklepanje
- centr.zaklep. z dalj. upravljanjem
- nastavljiv volan po vi?ini
- servo volan
- volanski obro? oble?en v usnje
- multifunkcijski volan
Multimedia:
- avtoradio
- avtoradio / CD
Uporabnost:
- deljiva zadnja klop 1/3 - 2/3
Ostalo:
- 1.lastnik
- servisna knjiga / potrjena
- nepo?kodovan
- nekaramboliran
- avto je gara?iran
- slovensko poreklo
Tudi ima malo kilometrov.
Druga?e pa over all, ?e vzame? 6ko bo? "prihranil" pri porabi, so pa servisi malenkost dra?ji registracija pa tudi, ker si v razredu med 1800 in 2500 ccm, za cestnino in od 80-100 kW za zavarovanje. Pa raznorazne - temperaturne ta?ave, kaki ventil?ek na ?rpalki, ?obe, zavore-diski spredaj ....
?e pa vzame? 3jko kak liter?ek-dva ve?ja poraba, servis cenej?i, veliki servis je cena rednega pri M6(navor), registracija je cnej cestnina in zavarovanje ker je oboje razred ni?je kot M6, to je z moje strani, ?e ne rabi? melenkost ve? prostora kot ga ima M3, polse raje odlo?i zanjo.
Ostali pa v luft !!!
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Js iz lastnih izku?enj povem(kogar zanima lahko pride sam preverit) da je original xenon za en qur..., ?e pa v navadne naknadno vgradi? xenon pol pa je res dan.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Je pa ?e druga opcija, ki je tu zelo OK, sploh ?e je pokrov?ek od lu?i preve? zategnjen.
Dvigne? avto z dvigalko, odmontita? kolo in nato ?e notranjo plasti?no za??ito blatnika in voila, lu? je kot na dlani. Dela za cca 15minut ampak skoraj ni? ?iv?kov
Ja seveda pokrov NI te?ava, bolj je problem na?telat ?arnico da sede v sede? in da tam ostane da potem natakne? ?ez ?e "matico"(va?na je smer, ker druga?e sse ne zapne pravilno ali pa se zlomi) ki dr?i ?arnico tam, brez da ti ta pade ven.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Ko je ?e ravno govora o lu?eh.... jas jih imam namen menjat ker ena sveti bolj svetlo kot druga in bi zamenjal obe pa me zanima kolko kaj stanejo, kje bi jih dobil najceneje in ali jih lahko menjam sam ali naj to prepustim raje mehaniku?
Vse imam js, cena cca 80?/par(pa niso ene XY amapak oriđ?inal Philips), za zamenat pa je smotan ker je malo placa, lahko pa ti jih s ker imam bolj drobne ro?ice.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Da izkoristim kr to temo in vpra?am kak?na je najbolj?a re?itev za moj problem
Klju?e z dalijnsim zaklepanjem moje M6 sem opral
Ko sem videl kaj sem naredil sem pustil dalica za odlepanje par dni na rediatorju da se posu?i in potem je zadeva normalno delala kak mesec.
Po tem mesecu pa no?e ve? odklepat in zaklepat. Menjam baterijo, pa ni? bolj?e, s?istim elektroniko z razli?nimi spreji namenjeni ?i??enju elektronike pa kontaktov. Pa tud ni?
A ima kdo idejo kako to najabolj enostavno in poceni re?it?
Zdaj odklepam in zaklepma kr z klju?em.
lp
Ej majster, dejta z "tamalim" mal pomerit, ker ?e je nekaj ?asa delal, po pranju, je verjetno samo tipka v daljincu za?ela srt.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Mah sranje, glasnih pa ne, se sli?i kot da le?aji pojejo,hehe.
Ajvar ti ma? sport maxx a ne?? Je ok guma, ti vem da si jo sprobal do amena
Test je dobro po?akati samo tako ali tako ne bo za dimenzijo 17 col.
Gledam pa tele Brigdestone in teh Potenz je malo morje.
Js mam sport maxx TT, je novej?a od tiste brez TT, za moje "penzioniranje" je ok, strej?i model je bil bolj?i samo pri -5 stopinjah, ta je totalno neuporabna.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Sem jih imel in so za moje pojme bolj za "lahke" avte do max 1 tone in presek do max 50(sam sem uporabljal 40), kar je te?je in "vi?je" je bolj za en q....
Dr?ijo pa se kot klop, samo jih po cca 20 kkm NI ve?.
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.
"Life is too short, to drive slow-shitty cars."
Povezava za deljenje
Deli na druge strani